סטודיו C עוקפת את הדרת הנשים ברחוב החרדי בשילוט חכם
הצגת נשים על מודעות פרסום ברחובות המגזר החרדי נתקלה מאז ומתמיד בהתנגדות מטעמי "צניעות" שהובילה במקרים רבים להשחתת מודעות וקריעתן. את הבעיה הזו ניסו לפתור ברשת חדרי הכושר לנשים סטודיו C בקמפיין שיעלה בשכונות של חרדים ודתיים בירושלים, שפונה לנשים.
הפתרון הייחודי של רשת חדרי הכושר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA הגיע בדמותו של שלט בטכנולוגיית הדפסה מיוחדת, על גבי מראה שבמרכזה צללית-שבלונה שמיועדת לדמותה של אשה, כך שאשה שתעמוד מול השלט תוכל לראות את עצמה משתקפת בראי שבמודעה ומעליה הכיתוב: "תראי את עצמך שווה".
קרדיטים:
קריאייטיב: מאיה שרן
ארט: דפי סטולרו
תוכן: אלכס סקליאר
ניהול לקוח: אלינור שמר
- 5.אביב 15/03/2019 11:25הגב לתגובה זועצם זה שחדר הכושר מיועד רק לנשים הוא עבירה על חוק ההפליה המגדרי . אנחנו בדיוק עובדים על תביעה יצוגית כנגד סטודיו c.
- 4.ת 08/03/2019 12:15הגב לתגובה זוראשית, בעבר כבר נעשו מודעות רחוב במגזר החרדי עם מראות (אמנם בטכניקה מסורבלת יותר של הדבקה ידנית, אבל היה) שנית, גם לדבר, צריך לדעת איך. המונח "שווה" בהקשר החיצוני, לא מקובל, או מדבר לאישה החרדית. (שווה יהיה על מבצע, בגד ולא על מישהי) המגזר החרדי הוא מעבר "לאסור לשים תמונות נשים", הוא מצריך פניה בשפה מתאימה, בהקשר מתאים, במדיה מתאימה ועוד
- ניקוד. 10/03/2019 11:30הגב לתגובה זורוב הסיכויים שהכוונה הייתה "ראי עצמך שווה", הכוונה בצורה שווה, לא בתור "וואי, שווה.."
- ואז? רוצים לפרסם או לחנך? (ל"ת). 11/03/2019 11:13
- דבל'ה 09/03/2019 22:37הגב לתגובה זושווה לא רק מבחינת מראה, אלא גם שווה לגברים.
- 3.מדהים! (ל"ת)דוס 08/03/2019 08:02הגב לתגובה זו
- 2.חילונית גאה 08/03/2019 00:07הגב לתגובה זוחשוב לפנות פרסומות לנשים האלו בדרך יצירתית, אך לא פחות חשוב לחנך את החרדים הפרימיטיביים שהורסים את המדינה
- 1.אוהד 07/03/2019 14:31הגב לתגובה זוכאשר הונדליסטים יושלכו לכלא, לא כך. להיפך - שיתוף פעולה עם ההדרה מחריף את הבעיה.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.