08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
םיילבולג םיקווש רודמ

מדור שווקים גלובליים

מדור שווקים גלובליים

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרמה ענקית: אזרחי בריטניה בחרו לצאת מהאיחוד האירופי - התרסקות בשווקים

דיויד קמרון הודיע על התפטרות. הפאונד במפולת הגדולה אי פעם. עדכונים שוטפים
 |  102
Brexit!
Share
זה נגמר, והלא יאמן מתרחש. ספירת הקולות במשאל העם בבריטניה הסתיימה והמחנה התומך ביציאת הממלכה מהאיחוד האירופי ניצח עם 51.9% מהקולות. 17.4 מיליון איש הצביעו בעד יציאה מהאיחוד מול 16.1 מיליון איש שהצביעו בעד הישארות. והמשמעות ברורה, בריטניה יוצאת מהאיחוד האירופי אליו הצטרפה ב-1975 וכעת החשש הוא מטלטלה ענקית באיחוד האירופי ופרישה של מדינות נוספת.

כעת נודע כי ראש הממשלה דיויד קמרון שהוביל את המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד - התפטר. זה היה מהלך צפוי ומתבקש, ובכל זאת אירוע דרמטי. 
 


אמנם הסקרים הראו מרוץ צמוד, אבל השווקים העריכו כמעט בוודאות מלאה שבריטניה לא תצא מהאיחוד, ולראייה הפאונד זינק 6% בימים האחרונים. לכן ניתן להגיד שהתוצאה בפועל היא בניגוד לתחזיות - ולכן התגובה השה בשווקים הפיננסים. ואחת השאלות המרכזיות היא האם בריטניה היא סנונית ראשונה לקראת התפרקות האיחוד. דבר נוסף זה טלטלה ענקית במערכת הפוליטית הבריטית. במחנה התומך ביציאת בריטניה מהאיחוד אומרים הבוקר - "זהו יום העצמאות של בריטניה!".  


נייג'ל פרג', ממובילי המחנה התומך ביציאה, חוגג (קרדיט: גטי אימג'ס ישראל)


תגובת השווקים כואבת: הדאקס צולל 8% לרמה של 9,420 נקודות. הפאונד צולל 9.5% מול הדולר לרמה של 1.35 פאונד לדולר (הנפילה החדה אי פעם) לרמה הנמוכה ביותר מאז 1985 (!!!). מטבע האירו צולל 3.8% מול הדולר. באסיה מדדי המניות נסחרים בנפילות של 3%. בוול סטריט החוזים צוללים כמעט 4%. מחיר הנפט צולל כמעט 5%. הניקיי היפני צלל 8%. מניות הבנקים בבריטניה (ברקליס, לוידס ואחרות) פתחו בנפילות של מעל 30%. והמשקיעים בוחרים לחוץ מבטחים, התשואה על האג"ח של גרמניה ל-10 שנים צוללת כעת למינוס 0.19%. 

ונזכיר כי בימים האחרונים הייתה אופטימיות גדולה מאוד בשווקים (הפאונד זינק 6% ושוקי המניות זינקו) בשל הערכות כי המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד ינצח. אותה אופטימיות החלה מיד לאחר הרצח של חברת הפרלמנט ג'ו קוקס ביום חמישי בשבוע שעבר ובאה לידי ביטוי בצורה ברורה מאוד ביחס ההימורים שניתן לזכיית המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד.  אתמול ההסתברות לניצחון המחנה התומך בהישארות עמדה על מעל 80% לפי אתרי ההימורים. עם זאת, במאמר שפרסמנו אתמול ב-bizportal הוסבר כי ההסתברות הזו מוטה באופן קשה בשל סכומי ההימורים, בניגוד לעמדת המהמרים - לכתבה המלאה לחץ כאן.  
 
לפי כל ההערכות, ההשלכות של יציאת בריטניה מהאיחוד הן אדירות על השווקים הפיננסים ועל כלכלת בריטניה בפרט. הבנק המרכזי האנגלי הזהיר כי מהלך שכזה (שכרגע הופך לממשי) יגרור את הממלכה למיתון. מעבר לכך, החשש כעת הוא שמדינות נוספות באיחוד יילכו בדרכה של בריטניה והדבר למעשה יצית את ההתפוררות של האיחוד. 
 
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

102 תגובות ב-43 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
43 אחים שלי 24/06/2016 21:35 תיראו איך המעופניקים שלנו מחזיקים את השוק
האמריקאי בשיניים ולא נותנים לו להתפוצץ למעלה כמו שהיה צריך לקרות לאחר הסרת חוסר הוודאות. תיראו שביום ראשון יטיסו את המעוף חמד אחוז כדי להראות לעולם מי הבוס
42 בא מהעתיד 24/06/2016 20:14 אסביר לכם משהו
בריטניה מעולם לא הייתה באיחוד מעולם לא החליפה לאירו גבולות באירופה מעולם לא היו סגורים ולכן אין משמעות ליציאה מבחינה גאוגרפית. ולכן אתה לא יוצא ממה שלא הייתה בו מההתחלה. הסיבה כביכול להצבעה היא תחושת איבוד הזהות הארופאית בגלל ההגירה הגדולה לאירופה. גם בישראל הינו מתקוממים אילו היו סביבנו מלא זרים שאינם תירים שמסתובבים ברחובות ללא מעש וחלקם נגרר לפשיעה. להערכתי היציאה תעשה טוב לאירופה שתקשיח את מדיניות ההגירה ולא פוסל ירידה מהעץ של אנגליה בסופו של דברץ לא לשכוח שנסגרת דלת נפתח חלון.
מושון 24/06/2016 21:51 איזה חלון ואיזה נעלי המגפר
שנסגרת הדלת. יוצקים עליה 200 טון בטון וברזל מגולוון והלכה הבורסה לקיביני פיני
בא מהעתיד 25/06/2016 00:17 המניות נראות יקרות רק בגרפים
במציאות מזמן כבר הן שוות יותר ממה שהיו לפני שנה אנשים יבינו את זה עוד מעט אם היה לך 2 ב 100 והיום יש לך 4 ב 50 כמה יהיה לך שיחזור ל 100? הבנת את זה ברוך???
41 מוש 24/06/2016 17:21 כל מי שקנה קול - יקבל אדום בוהק
ומי שקנה פוט - יקבל אדום לייט ...
40 משה 24/06/2016 15:41 איזה דרמה בסה"כ הדאקס חזר כמו שהיה לפני שבוע
הדאקס לפני שבוע היה בשערים האלו לכולם זיכרון קצר בשבוע האחרון עלה 7 אחוזים אז עכשו חזר לשערו לפני שבוע המעוף לא השתולל ולכן לא יהיו תנודות חריפות לא מבין את הרעש
ppp 24/06/2016 17:08 מחר עוד לקרדה משה ,בחירות בספרד ,המצביעים יגידו....
נו איך אומרים בספרדית אנחנו לא רוצים להיות חלק מאיחוד כושל כלכלית ומדינית שמילא את ספרד במהגרים ומובטלים , אתה יודע הכול משה .
ppp 24/06/2016 16:53 אכלת לקרדה משה ,אתה הרי אוהב לקרדות . (ל"ת)
39 מגיע מהעתיד 24/06/2016 14:58 השבוע עליות מאוד חזקות שישאירו אתכם פעורי פה
ועד שיפול לכם האסימון תפסידו מהלך של 7% +
דן 24/06/2016 17:37 אפשר כבר לסגור את הפער פה?
מה איכפת לי אני. אני מפוצץ בסחורה
38 ירון ליפשטיין 24/06/2016 14:13 בורסה יום א
בורסת תל אביב התנהגה בבגרות ולא השתוללה על בסיס הסקרים שניבאו את ההיפך לכן לא נראה גם מפולת ביום ראשון
שוניעת 24/06/2016 17:36 היא ילדה בוגרת כבר עוברת הכביש לבד (ל"ת)
37 כריטיאן (אנגליה ) 24/06/2016 13:54 המצביעים רימו אותנו בסקרים ! לא היינו צריכים להפסיד .
אבל יהיה בסדר אנחנו נשלוט במצב ונייצב את הכלכלה . אם צריך להזרים כסף למערכת תהיה הזרמה עד 400 מילי" . השווקים יתקנו ובסך הכל השד לא יהיה כזה נורא ! ..בעצם נורה לא ? לא ..לא.. סורי. לא ככה כותבים נורה. הכוונה נורא כן נזכרתי ככה כותבים את זה .
שוניעת 24/06/2016 17:35 תגידי אנגליה
זה עיר בבירה של פריז או לונדון והעיר בירה של לונדון יש בהם בארים לבירה. ראיתם בירה בירה לשתיה ובירה בירה עיר בירה וגם אל בירה בגדה המערבית וגם בירה בירה עם שלושה נקודות מתחת לר אז זה תחת בתורכית
פאני 24/06/2016 14:45 חח . משעמם לך ? (ל"ת)
שוניעת 24/06/2016 17:35 למה חח את קמצנית. כולם עושיםחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
36 אפרים 24/06/2016 13:35 השאלה מה יקרה עם כלכלת יוון אם הם לא ישלמו חוב מה אז
היוונים ממתינים ומקווים לא לשלם לאיחוד האירופי מה שקיבלו מהם הם רק ממתינים להזדמנות לברוח מהחוב שלהם לגרמניה ולבנק האירופי בראשות דראגי שנתן להם ללא הגבלה יורו לכיסוי החובות שלהם בתמורה לצמצום ההוצאות הממשלתיות והעלאת המיסים בעירק מס ערך מוסף דבר שנעשה בחלקו אז מה היום אם היוונים יברחו מהאיחוד האירופי ולא יחזירו חלק מחובם מה אז יעשו להם הרי ציפראס ממתין לזה שלא לשלם מה שחייב כך גם עוד ארצות באיחוד האירופי שמנסות להתחמק מהתחייבויות שיש להן כלפי האיחוד מה אז יקרה פשוט הכל מתערבב ואין שום כח לאיחוד לכפות הסדר תשלום נכון וצודק אז הכל מתפרק וחבל שכך
מנשה 24/06/2016 14:24 לאפרים
צודק אבל לא רק היוונים ממתינים יש בעיקר את ספרד עם חוב עצום ואבטלה לא קלה ואין לה פיתרון באופק אז גם מדינות מזרח אירופה בגרעון וגם הם באבטלה לא מעטה אז בואו נסתפק בזה שפורסם השבוע שאצלנו אחוז האבטלה הוא נמוך יחסית למדינות אירופה בייחוד ספרד איטליה ואנגליה ועוד ארצות אירופאיות אז בואו נשמור על הקיים אצלנו למרות שיהיה יותר ויותר קשה לשמור על הקיים בגלל קשיים אירופיים סיניים וארצות אפריקה ואני מקווה שנעבור את זה בשלום למרות שרואי שחורות רואים גם אצלנו משבר בעתיד בעיקר משבר בדיור והורדת ערכו לא מעט כל טוב לכולם ושבת שלום
35 מחזיק שורט דאקס 24/06/2016 13:15 האם לקנות עוד ביום ראשון?
מחזיק דאקס שורט ברבע מהכסף שלי האם לקנות ביום ראשון עוד ?
איזהו עשיר 24/06/2016 14:56 ברור, תשים גם את הבית ואת אשתך בבורסה (ל"ת)
ppp 24/06/2016 19:53 הבורסות בארהב יחטפו יותר,דולר מתחזק גרוע להם .את
אישתך אתה יכול לשים בבורסה ,בית וכסף יותר קשה למצוא .ולכן לא כדאי לפי דעתי .
34 זיפו 24/06/2016 13:07 3 אחוזים !!! המעוף יפתח מינוס 3 אחוזים !!!!
התקשורת הכלכלית הישראלית כולל ביז האכילו אותנו כל כך חזק לוקשים שכולנו חששנו לקנות פוטים השבוע. אני שהגבתי בשבוע שעבר לניתוח של גוריביץ וכתבתי שהחודש מיד אחרי הפקיעה ניפרד מקידומת 14 במעוף ונתרגל לקידומת 13 , שקלתי אתמול לקנות פוטים אך ראיתי את שהמעוף יציב מדי עם נטייה לעליות. הסקתי שהכרישים יודעים שלא תהיה יציאה לכן המעוף לא גילם סיכון ממשי ליציאה. חבל , בדיעבד , בסיטואציה של כמו אתמול רצוי להמר על מהלך חזק לאחד הכיוונים ולקנות לפחות 10 קול + 10 פוט . מזל טוב למחזיקי פוטים. יום ראשון המעוף 50 נקודות למטה. לדעתי גם בשני ושלישי יהיו ירידות !!!!
מגנס 24/06/2016 17:31 כדאי להיכנס חזק לשוק במשך שבוע הבא
כל יום 5 מליון שקל? על מה אתה ממליץ? אתה ברוקר או אנליסט בביזפורטל או בגלובס?
ppp 24/06/2016 19:55 הכי טוב תשים את אישתך בבורסה ,ככה לא תסכן כסף טוב . (ל"ת)
33 מילק 24/06/2016 12:48 המשקיעים במעו"ף ריאליים
בים הבחירות באנגליה....המעו"ף סיים את המסחר ב-0.07- כאשר הדאקס עלה מעל 5% מי חכם?
32 דדי 24/06/2016 12:45 יום חג לביזפורטל! כל הכותרות זה "התרסקות!!!"
דרמה ופאניקה כמיטב המסורת
31 הנביא יחזקאל 24/06/2016 12:38 ביום ראשון פתיחה אנגלית - תרתי משמע
????????
30 הדבר העיקרי שייפגע 24/06/2016 12:31 כלכלת בריטניה. אני מציעה להם לפתח את קו החוף הארוך שלהם
כי הרבה בריטים ישבו כל היום בים וידוגו כי לא יהיה להם מה לעשות. יהפכו למדינה כמו יוון שתתבסס על תיירות חוף, הרי בסך הכל הם אי גדול.היצואנים והיצרנים הגדולים יפגעו ברווחים ולכן יצמצמו תפוקה ויפטרו עובדים והעסקים הקטנים יפגעו מיידית כי הם קנו מלאים ביוקר ואנשים לא יקנו עכשיו כשיש חוסר וודאות ויחכו שהמחירים שם יצנחו.
29 גז גז 24/06/2016 11:41 מה יקרה למניות הגז בראשון?
אמורה להיות השפעה שלילית על זה? לזכור גם שהסכם עם תורכיה אמור להחתם ביום ראשון
ירושלמי 24/06/2016 14:06 לא צריכה להיות כל השפעה...כנסו
אלא אם כן כמה סוחרים ינסו להוריד כל בשביל שאנחנו נצא ...ואז הם מיד יקנו....הבנתם?
28 חוגג מי שחוגג אחרון 24/06/2016 11:38 הבריטים הטיפשים יהפכו למדינת עולם שלישי
הם כבר מכרו את המדינה שלהם מזמן לכל מיני טיפשים. אז שימשיכו לעשות חרמות גם באקדמיה וכשלא תהיה להם פרנסה והם גם לא יוכלו לעבור לעבוד באירופה הם יוכלו לחגוג עם עצמם.
27 יוסף 24/06/2016 11:23 תתרגלו כל ירידה לצורך עליה (ל"ת)
אוי יוסף יוסף 24/06/2016 23:02 אתה ממשיך עם המשפט היחידי שאתה יודע
אני לא בטוח אם אתה עגל או סתם טמבל רגיל
26 יוסף 24/06/2016 11:22 קניתי דקס על הבוקר וכבר מרוויח 3 אחוז על המדד
כל ירידה לצורך עליה
משקיע 24/06/2016 12:02 חכה ...
יש גם שבוע הבא...
25 אחת שמבינה א 24/06/2016 10:55 בוקר טוב לכולם!
אני מודה טעיתי פשוט הימרתי לא נכון, אבל לא כל טעות נובעת מטיפשות. נכון כתבתי לכם אתמול בבוקר ל קנות קולים כשהמעוף היה כמעט ללא שינוי ובמהלך היום המעוף עלה והקולים עלו הרבה, אז מי שבאמת קנה והרוויח האם הוא לא ימכור? הוא יחכה ליום ראשון? ברור שלא. האמת שאני מאוד מאוכזבת, קניתי 5 קולים לקראת סיום המסחר. ואני מאוד מקווה שהמעוף ביום ראשון לא יגיב בירידות מאוד חדות, מכיון שאנחנו בכלל לא נהינו מעליות השבוע וזה בניגוד לבורסות באירופה שעלו כל יום ויש להם הרבה ממה לרדת, אז בקיצור המגמה בטווח הקצר היא ירידות וחבל. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
מה פרוש 24/06/2016 23:04 הימרתי?
מה זה קזינו יא אהבלה,?
ppp 24/06/2016 19:58 אנחנו נימכור אותך בבורסה ,זאת ההשקעה הכי טובה לכולם
גברת אחת שמבינה א ,זאת דעתי ולא המלצה , כול אחד יפעל לפי שיקול דעתי .
מומחה קטן 24/06/2016 19:19 לאחת שמבינה
הקולים עלו בחמישי בגלל סטיית התקן, מי שסוחר בלי להבין ולקחת בחשבון טת הפרמטר הזה, פשוט לא מבין יסודות נסחר בנגזרים, אפשר לומר שהסטיה חשובה לא פחות מהיווניות האחרות, אשמח להסביר לך בפרוט אם תרצי
אפרים 24/06/2016 13:57 למה כולם מתייחסים או רובכם מתייחסים לאחת הזו שלא מבינה (ל"ת)
בדיחה 24/06/2016 12:00 מרגע זה קבלי את המלצתי כתבתי לך והזהרתי בלי קשר להיום
במידה ולא היו יוצאים הירידות היו קטנות אבל בכל מקרה היו מבצעים ירידות ולכן יש לך אפשרות לרכוש ביום א בסוף מסחר עוד עליות לצמצום ותמתיני עד שאומר לך למכור
אחד 24/06/2016 11:33 לאחת,שהבנו שהיא לא מבינה
איך מסירים כתמים שומניים מהשמשות בויטרינה ? על איזה חומר את ממליצה ? (שואל אותך בתחום שאולי את כן מבינה)
על חומץ 24/06/2016 11:49 הולך טוב עם התגובה שלך (ל"ת)
המתחזה 24/06/2016 11:15 לא משתתף בצערך חחחחחחח (ל"ת)
א 24/06/2016 11:12 לאחת
ניחום אבלים. אולי השוק יעלה.. מה את אומרת?
דודי 24/06/2016 11:09 לאחת שמבינה
אז קודם כנראה שאת לא מבינה לצערי הקולים שלך 0 ביום א
24 PUTIN 24/06/2016 10:44 PUT 1410=חגיגה בסנוקר!!!!!!!!...יששששששששששששש
איזה תענוג!!!!,ויש זהב גם כן!!!!,אך אך אך אך אך אך איזו חגיגה בראשון
בראבו 24/06/2016 10:49 ייעלה ב-500-600 אחוז...על הכסף!!!!!! (ל"ת)
ק 24/06/2016 11:04 ואני אומר שבקושי יזוז, יגידו לך שהמעוף לא עלה כמו בחול
ולכן לא ירד...ישאר על האפס וישחקו את כולם.
23 יגאל 24/06/2016 10:11 זה הזמן של פוליטיקאים האירופיים
בטוח שיש איזה תוכנית מגירה למקרה כזה ואז הירידות יתמתנו
אורן 24/06/2016 10:41 הזדמנות קניה (ל"ת)
ליגאל 24/06/2016 10:20 אתה בטוח שבטוח
יש גם תכנית מגירה להחיות כלבים שמתו וכבר קבורים.
22 אלכס 24/06/2016 09:54 חדשות טובות על הבוקר
הזדמנות נדירה, רק השאלה.... מתי להיכנס!
ארבינקא 24/06/2016 15:01 תיכנס אחרי שגרמניה תהיה היחידה שתישאר באיחוד (ל"ת)
לאלכס כפרוש 24/06/2016 10:23 זה באמת הזדמנות. כל יום ירד נגיד עשר אחוז אז תוסיף
כל יום נגיד רבע מליון שקל וכך שירד 90 אחוז שזה תשע כפול עשר אחוז אז סך הכל הוספת רבע מליון כפול תשע שזה סק הכל איזה מליון ורבע כולה
אלכס 24/06/2016 11:25 אין לי רבע מיליון
אין לי רבע מיליון. אבל יש לי מדד נמצא בשפל. שעשיתי בשבוע שעבר 12%+ רווח ולפני בחירות. מכרתי. וזה שוב נפל ב13%. יום שני נראה מה מצב וניקנה.
21 john 24/06/2016 09:44 Frexit is next !!! (ל"ת)
20 john 24/06/2016 09:43 סוכנויות ההימורים עשו מכה! (ל"ת)
19 ותיק בשוק ההון 24/06/2016 09:30 לא היה ספק שהבריטים יצביעו נגד והלכתי על הדולר בכל הכוח
מה שהכריע את הכף אצל האזרח הבריטי הממוצע, הוא בעיית המהגרים שמציפים את בריטניה. אם הייתי אזרח בריטי והייתי רואה איך ארצי נכבשת ע"י מיליוני זרים ומוסלמים למיניהם שמהווים סיכון ביטחוני ושמקבלים לכיסיהם נתח נכבד מהמיסים שאני משלם - בטוח שהייתי מצביע נגד האיחוד. ולכל אלה שקראו את המפה בצורה לא נכונה והשקיעו לא נכון, אני רק יכול להשתתף בצערכם.
18 אורן 24/06/2016 09:15 תתכוננו לנגיד שיגיד להדפיס כסף, שיהיה יציאה חלקה
לקנות כל הבא ליד, בקרוב מאוד תיקון מהיר
17 הזהרו מהתקשורת 24/06/2016 09:09 הסקרים ברובם הראו על יציאה מהאיחוד !!
זה שבתקשורת הישראלית מעוותים את הסקרים זה לא חדש !!!! גם התיקו זה יתרון ליציאה כי תמיד מי שבעד שינוי ושמרנים ילכו להצביע כך שהסקרים הראו יציאה , בארץ התקשורת התגייסה לטובת השארות ,זה היה ברור כשמש כמו כל הפוטין שקנינו ביום חמישי !!!
16 שי כ 24/06/2016 08:42 זה מה שקורה כשסומכים על סוכנויות ההימורים
ברגע שקראתי את הכתבה על פילוח ההימורים בסוכנויות קניתי פוטים
15 XX 24/06/2016 08:41 מי שחשב שיהיו עליות גם אם הם היו נשארים לא מבין במסחר
בכל אופן מי שבשורט אז שיהיה לו בכיף
14 MDK 24/06/2016 08:33 האיש שקנה שורט ממונף פי 3 -דאקס
כולם אמרו לי "עזוב אין סיכוי ,היא לא תצא מהאיחוד"..והנה לכם,לא רק שיצאו ,ברחו כל עוד נפשם בם!!!!!!
13 שבי 24/06/2016 08:32 אחד שמבינה אמרה לקנות קולים ולהנות
אז הלכתי וקניתי בהרבה כסף יחסית אלי ואני לא יודע מה זה קולים בכלל. אז אני שואל מבינים האם עשיתי נכון ששמעתי לאחד ש והאם אני אהנה כמו שאמרה. אני תמיד קונה לפי הדברים שלה ומפסיד ואז היא מצלליחה לסובב לי את הראש ולהגיד שעשיתי טוב ואמרתי לכם וזברבירים מה אתם אומרים
מנשה 24/06/2016 14:26 למה להקשיב לה בכלל להבא תלמד שהיא לא מבינה דבר כלום (ל"ת)
אחד ש 24/06/2016 17:25 ושיהיה לכם המשך ערב נפלא ונעים ושקט (ל"ת)
אתה טועה 24/06/2016 17:20 מנשה
היא כן מבינה כלום והיא דורשת להיות בביז שילוב ש מנתחת טכנית עם הסברים כלכליים
אלי 24/06/2016 10:19 אם אתה מתנהל בשוק ההון לפי המלצות של אחרים
מגיע לך להפסיד את התחתונים!!
בא 24/06/2016 09:55 אני אומר שהיא לא מבינה . (ל"ת)
אבי 24/06/2016 09:14 משתתפים בצערך
תצטרך להפרד מהכסף באמת שכואב הלב תבין שאין כסף קל זה שוק אכזרי תעזוב את ההימורים ותרוויח ביושר ובלי מתחים שיהיה לך המון בהצלחה
12 לגבי הסימבול בזהב 24/06/2016 08:26 nugt (ל"ת)
בגרמניה 24/06/2016 09:42 בגרמניה לא באמריקה (ל"ת)
11 שמטוב 24/06/2016 08:08 אני הימרתי שהבריטים יצביעו על יציאה מהאיחוד. האירופאי
ברגע ששמעתי את שטיפת המוח של כל היועצים הבנתי שהיעוץ שלהם הוא חרטות שנאמרות מתוך אינטרסים. ברגע ששמעתי את ההזהרות של הפד האמריקאי הבנתי שגם הם שותפים בניצול בריטניה לצורך הלופט געשעפט של מדפיסי הדולרים באמריקה. לבריטניה אין מה להרוויח בשוק האירופאי שמשרת העיקר את הכלכלה הגרמנית וקצת כלכלות נוספות (צרפת ? ). נכון שיהיו מכסים על יצוא מבריטניה לאירופה אבל גם בריטניה תטיל מכסים נגדיים. ובכלל בריטניה לא מייצרת היום הרבה סחורות (פרט לנפט מהים הצפוני). המטבע הבריטי יהיה חלופה חלקית לפחות לדולר האמריקאי, בלי כל השטיקים של מדפיסי הדולרים האמריקאים.
10 זהב 24/06/2016 07:59 בבקשה סימבול בגרמניה לונג זהב?
אפשר בבקשה סימבול של תעודת סל גרמנית על הזהב?
PUTIN 24/06/2016 10:48 NUGT (ל"ת)
שוקי 24/06/2016 09:12 EWG GLD
EWG תעודת סל גרמניהGLD תעוודת סל זהב
9 לאחת שמבינה 24/06/2016 07:56 הפסדתי את בתחתונים בגללך
נכנסתי על פי המלצתך אתמול ללונג מטורף על הדאקס. הלך הכסף
לא מבין 24/06/2016 10:00 נכנסת לפוזיציה על סמך "המלצה" של חולת נפש עם תעודות????
תיכף גם תגיד לי שקנית דירה אצל ענבל אור או "קרקע להשקעה" מאדמה.
אתה טועה 24/06/2016 17:18 אין לה תעודות
מסתובבת חופשי ומחלקת טיפים אבל היא תמיד תצא מנצחת גם אם תפסי כמוה 70 אחוז היא חיה בעולם דמיוני אבל סך הכל כנראה מאד יפה וחכמה. בר רפאלי עמדה לידה וכולם פנו לסלפי עם אחת דש ובר התחילה לבכות
בא 24/06/2016 09:57 אם הקשבת לאחת שמבינה אתה פחות חכם ממנה . זה רק
כסף אז אל תתרגש , אפשר להרוויח כסף .
ארי 24/06/2016 08:45 אחד שמבינה תסביר לך היום
שלא אמרת ולר בבנת והיא אמרב ככה וקקה ומישהו שאל אותה אם הכינה סיפור כיסוי שיקרי על בדיעבד. היא תצא מיזה האהבלה ותמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה יש לה עור של קרוקודיל ומוח של פשפש. ואתה טמבל ממתי קונים בצורה כזאת ועוד מאחת כזאת. קח אחריות
צחי 24/06/2016 08:13 גם אם בריטניה הייתה נשארת באיחוד
העליות היו מתונות יחסית לירידות שנראה אחרי היציאה
אחד 24/06/2016 08:44 סמוך
סמוך רק על " העין השלישית " שלך , כלומר , על האינטואיציה שלך. לעולם לא לסמוך על מה שאומרים / כותבים. גם אני קראתי את מה ש" האחת שמבינה " כתבה.
8 מניית טבע 24/06/2016 07:53 הולכת לחטוף הכי הרבה . (ל"ת)
7 מציאות 24/06/2016 07:40 סקרים ותחזיות מנוהלים על-ידי פרופסורים ?!
אז הם פרופסורה או סתם פיסורה ?
אנחנו 24/06/2016 08:42 פיסורה שמצליחה. (ל"ת)
מה באמת? 24/06/2016 09:24 הגיע הזמן להחליט
סקרים ונתונים כמותיים הם הדבר האחרון בשרשרת הארוכה של בניית המדע. מדעי החברה חוסלו, נרצחו ממש, ללא הגזמה, עקב השתלטות הגישה הכמותית. ועד שלא יקום דור חדש שיחזור לפעולה הפשוטה ביותר על האדם -- הפעלת המוח, חשיבה, שיקול-דעת, היגיון -- המדע ימשיך להתדרדר. סקרים ונתונים כמותיים זו בדיחה לא מצחיקה.
6 צ׳יקו 24/06/2016 07:25 עצוב
למרות שגם במצבים כאלה יהיו אנשים שיתעשרו , עדיין לא נעים לראות את הבורסות בצבע כזה אדום .
5 המפולת הגיע 24/06/2016 07:11 אני בשורט בדאקס
המפולת הגיע !!
4 חנן החתול 24/06/2016 07:06 העניין הוא שאף אחד לא מעוניין לכבד טריידים, אי אפשר
לסחור, לא משנה אם אתה ברווח או הפסד , אין צד שני לסחור איתו. שווקי העולם היו שאננים ואנשים הולכים לחטוף היום חבל על הזמן.
3 ערן 24/06/2016 07:04 יוסי פינק--כמה רוע יש בכותרות שלך
כל אתר ביזפורטל זה אתר פח אשפה!!! נהרות של דם זורמים כרגע, אנשים קופצים מהגגות ואתם נהנים חתיכת אפסים נראה אם תהיו מספיק גברים לפרסם את זה חבורת דוחים
שון טיפשון 24/06/2016 08:32 מה אתה מוציא את המרירות שלך על הכתב
שים קרח ותלחץ כל הלילה
צחי אועוב 24/06/2016 08:09 יש מפולת בשווקים זו עובדה
כנראה שאתה בפוזיציה הפוכה
סוסו 24/06/2016 07:29 אז למה אתה נכנס
לפח אשפה.
2 סוסו 24/06/2016 06:16 מלכודת דבש
זה מה שעשו למשקיעים הטפשים בשלושת ימי מסחר האחרונים. ביום ראשון המושקעים יבכו דם ! הזהב תמיד מנצח צריך רק סבלנות.
שום מלכודת חושם 24/06/2016 08:36 הם וכל העולם תקועים יחד איתנו (ל"ת)
1 יפעת 24/06/2016 06:05 אכן דרמה ענקית
השאלה מה תהיה ההשפעה על המעוף
יחזקאל 24/06/2016 08:37 יום ראשון ירידה של 3 עד 4 אחוז
תלוי גם מה יקרה בניו יורק