דרמה ענקית: אזרחי בריטניה בחרו לצאת מהאיחוד האירופי - התרסקות בשווקים

דיויד קמרון הודיע על התפטרות. הפאונד במפולת הגדולה אי פעם. עדכונים שוטפים
דיוויד קמרון, צילום: גטי אימג'ס ישראל
זה נגמר, והלא יאמן מתרחש. ספירת הקולות במשאל העם בבריטניה הסתיימה והמחנה התומך ביציאת הממלכה מהאיחוד האירופי ניצח עם 51.9% מהקולות. 17.4 מיליון איש הצביעו בעד יציאה מהאיחוד מול 16.1 מיליון איש שהצביעו בעד הישארות. והמשמעות ברורה, בריטניה יוצאת מהאיחוד האירופי אליו הצטרפה ב-1975 וכעת החשש הוא מטלטלה ענקית באיחוד האירופי ופרישה של מדינות נוספת.

כעת נודע כי ראש הממשלה דיויד קמרון שהוביל את המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד - התפטר. זה היה מהלך צפוי ומתבקש, ובכל זאת אירוע דרמטי. 
 


אמנם הסקרים הראו מרוץ צמוד, אבל השווקים העריכו כמעט בוודאות מלאה שבריטניה לא תצא מהאיחוד, ולראייה הפאונד זינק 6% בימים האחרונים. לכן ניתן להגיד שהתוצאה בפועל היא בניגוד לתחזיות - ולכן התגובה השה בשווקים הפיננסים. ואחת השאלות המרכזיות היא האם בריטניה היא סנונית ראשונה לקראת התפרקות האיחוד. דבר נוסף זה טלטלה ענקית במערכת הפוליטית הבריטית. במחנה התומך ביציאת בריטניה מהאיחוד אומרים הבוקר - "זהו יום העצמאות של בריטניה!".  


נייג'ל פרג', ממובילי המחנה התומך ביציאה, חוגג (קרדיט: גטי אימג'ס ישראל)


תגובת השווקים כואבת: הדאקס צולל 8% לרמה של 9,420 נקודות. הפאונד צולל 9.5% מול הדולר לרמה של 1.35 פאונד לדולר (הנפילה החדה אי פעם) לרמה הנמוכה ביותר מאז 1985 (!!!). מטבע האירו צולל 3.8% מול הדולר. באסיה מדדי המניות נסחרים בנפילות של 3%. בוול סטריט החוזים צוללים כמעט 4%. מחיר הנפט צולל כמעט 5%. הניקיי היפני צלל 8%. מניות הבנקים בבריטניה (ברקליס, לוידס ואחרות) פתחו בנפילות של מעל 30%. והמשקיעים בוחרים לחוץ מבטחים, התשואה על האג"ח של גרמניה ל-10 שנים צוללת כעת למינוס 0.19%. 

ונזכיר כי בימים האחרונים הייתה אופטימיות גדולה מאוד בשווקים (הפאונד זינק 6% ושוקי המניות זינקו) בשל הערכות כי המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד ינצח. אותה אופטימיות החלה מיד לאחר הרצח של חברת הפרלמנט ג'ו קוקס ביום חמישי בשבוע שעבר ובאה לידי ביטוי בצורה ברורה מאוד ביחס ההימורים שניתן לזכיית המחנה התומך בהישארות בריטניה באיחוד.  אתמול ההסתברות לניצחון המחנה התומך בהישארות עמדה על מעל 80% לפי אתרי ההימורים. עם זאת, במאמר שפרסמנו אתמול ב-bizportal הוסבר כי ההסתברות הזו מוטה באופן קשה בשל סכומי ההימורים, בניגוד לעמדת המהמרים - לכתבה המלאה לחץ כאן.  
 
לפי כל ההערכות, ההשלכות של יציאת בריטניה מהאיחוד הן אדירות על השווקים הפיננסים ועל כלכלת בריטניה בפרט. הבנק המרכזי האנגלי הזהיר כי מהלך שכזה (שכרגע הופך לממשי) יגרור את הממלכה למיתון. מעבר לכך, החשש כעת הוא שמדינות נוספות באיחוד יילכו בדרכה של בריטניה והדבר למעשה יצית את ההתפוררות של האיחוד. 
 
 
תגובות לכתבה(102):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    תיראו איך המעופניקים שלנו מחזיקים את השוק
    אחים שלי 24/06/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמריקאי בשיניים ולא נותנים לו להתפוצץ למעלה כמו שהיה צריך לקרות לאחר הסרת חוסר הוודאות. תיראו שביום ראשון יטיסו את המעוף חמד אחוז כדי להראות לעולם מי הבוס
    סגור
  • 42.
    אסביר לכם משהו
    בא מהעתיד 24/06/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בריטניה מעולם לא הייתה באיחוד מעולם לא החליפה לאירו גבולות באירופה מעולם לא היו סגורים ולכן אין משמעות ליציאה מבחינה גאוגרפית. ולכן אתה לא יוצא ממה שלא הייתה בו מההתחלה. הסיבה כביכול להצבעה היא תחושת איבוד הזהות הארופאית בגלל ההגירה הגדולה לאירופה. גם בישראל הינו מתקוממים אילו היו סביבנו מלא זרים שאינם תירים שמסתובבים ברחובות ללא מעש וחלקם נגרר לפשיעה. להערכתי היציאה תעשה טוב לאירופה שתקשיח את מדיניות ההגירה ולא פוסל ירידה מהעץ של אנגליה בסופו של דברץ לא לשכוח שנסגרת דלת נפתח חלון.
    סגור
  • איזה חלון ואיזה נעלי המגפר
    מושון 24/06/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שנסגרת הדלת. יוצקים עליה 200 טון בטון וברזל מגולוון והלכה הבורסה לקיביני פיני
    סגור
  • המניות נראות יקרות רק בגרפים
    בא מהעתיד 25/06/2016 00:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במציאות מזמן כבר הן שוות יותר ממה שהיו לפני שנה אנשים יבינו את זה עוד מעט אם היה לך 2 ב 100 והיום יש לך 4 ב 50 כמה יהיה לך שיחזור ל 100? הבנת את זה ברוך???
    סגור
  • 41.
    כל מי שקנה קול - יקבל אדום בוהק
    מוש 24/06/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומי שקנה פוט - יקבל אדום לייט ...
    סגור
  • 40.
    איזה דרמה בסה"כ הדאקס חזר כמו שהיה לפני שבוע
    משה 24/06/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדאקס לפני שבוע היה בשערים האלו לכולם זיכרון קצר בשבוע האחרון עלה 7 אחוזים אז עכשו חזר לשערו לפני שבוע המעוף לא השתולל ולכן לא יהיו תנודות חריפות לא מבין את הרעש
    סגור
  • מחר עוד לקרדה משה ,בחירות בספרד ,המצביעים יגידו....
    ppp 24/06/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נו איך אומרים בספרדית אנחנו לא רוצים להיות חלק מאיחוד כושל כלכלית ומדינית שמילא את ספרד במהגרים ומובטלים , אתה יודע הכול משה .
    סגור
  • אכלת לקרדה משה ,אתה הרי אוהב לקרדות . (ל"ת)
    ppp 24/06/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    השבוע עליות מאוד חזקות שישאירו אתכם פעורי פה
    מגיע מהעתיד 24/06/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ועד שיפול לכם האסימון תפסידו מהלך של 7% +
    סגור
  • אפשר כבר לסגור את הפער פה?
    דן 24/06/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה איכפת לי אני. אני מפוצץ בסחורה
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    בורסה יום א
    ירון ליפשטיין 24/06/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 9
    בורסת תל אביב התנהגה בבגרות ולא השתוללה על בסיס הסקרים שניבאו את ההיפך לכן לא נראה גם מפולת ביום ראשון
    סגור
  • היא ילדה בוגרת כבר עוברת הכביש לבד (ל"ת)
    שוניעת 24/06/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    המצביעים רימו אותנו בסקרים ! לא היינו צריכים להפסיד .
    כריטיאן (אנגליה ) 24/06/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל יהיה בסדר אנחנו נשלוט במצב ונייצב את הכלכלה . אם צריך להזרים כסף למערכת תהיה הזרמה עד 400 מילי" . השווקים יתקנו ובסך הכל השד לא יהיה כזה נורא ! ..בעצם נורה לא ? לא ..לא.. סורי. לא ככה כותבים נורה. הכוונה נורא כן נזכרתי ככה כותבים את זה .
    סגור
  • תגידי אנגליה
    שוניעת 24/06/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה עיר בבירה של פריז או לונדון והעיר בירה של לונדון יש בהם בארים לבירה. ראיתם בירה בירה לשתיה ובירה בירה עיר בירה וגם אל בירה בגדה המערבית וגם בירה בירה עם שלושה נקודות מתחת לר אז זה תחת בתורכית
    סגור
  • חח . משעמם לך ? (ל"ת)
    פאני 24/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למה חח את קמצנית. כולם עושיםחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    שוניעת 24/06/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    השאלה מה יקרה עם כלכלת יוון אם הם לא ישלמו חוב מה אז
    אפרים 24/06/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היוונים ממתינים ומקווים לא לשלם לאיחוד האירופי מה שקיבלו מהם הם רק ממתינים להזדמנות לברוח מהחוב שלהם לגרמניה ולבנק האירופי בראשות דראגי שנתן להם ללא הגבלה יורו לכיסוי החובות שלהם בתמורה לצמצום ההוצאות הממשלתיות והעלאת המיסים בעירק מס ערך מוסף דבר שנעשה בחלקו אז מה היום אם היוונים יברחו מהאיחוד האירופי ולא יחזירו חלק מחובם מה אז יעשו להם הרי ציפראס ממתין לזה שלא לשלם מה שחייב כך גם עוד ארצות באיחוד האירופי שמנסות להתחמק מהתחייבויות שיש להן כלפי האיחוד מה אז יקרה פשוט הכל מתערבב ואין שום כח לאיחוד לכפות הסדר תשלום נכון וצודק אז הכל מתפרק וחבל שכך
    סגור
  • לאפרים
    מנשה 24/06/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אבל לא רק היוונים ממתינים יש בעיקר את ספרד עם חוב עצום ואבטלה לא קלה ואין לה פיתרון באופק אז גם מדינות מזרח אירופה בגרעון וגם הם באבטלה לא מעטה אז בואו נסתפק בזה שפורסם השבוע שאצלנו אחוז האבטלה הוא נמוך יחסית למדינות אירופה בייחוד ספרד איטליה ואנגליה ועוד ארצות אירופאיות אז בואו נשמור על הקיים אצלנו למרות שיהיה יותר ויותר קשה לשמור על הקיים בגלל קשיים אירופיים סיניים וארצות אפריקה ואני מקווה שנעבור את זה בשלום למרות שרואי שחורות רואים גם אצלנו משבר בעתיד בעיקר משבר בדיור והורדת ערכו לא מעט כל טוב לכולם ושבת שלום
    סגור
  • 35.
    האם לקנות עוד ביום ראשון?
    מחזיק שורט דאקס 24/06/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחזיק דאקס שורט ברבע מהכסף שלי האם לקנות ביום ראשון עוד ?
    סגור
  • ברור, תשים גם את הבית ואת אשתך בבורסה (ל"ת)
    איזהו עשיר 24/06/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבורסות בארהב יחטפו יותר,דולר מתחזק גרוע להם .את
    ppp 24/06/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישתך אתה יכול לשים בבורסה ,בית וכסף יותר קשה למצוא .ולכן לא כדאי לפי דעתי .
    סגור
  • 34.
    3 אחוזים !!! המעוף יפתח מינוס 3 אחוזים !!!!
    זיפו 24/06/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    התקשורת הכלכלית הישראלית כולל ביז האכילו אותנו כל כך חזק לוקשים שכולנו חששנו לקנות פוטים השבוע. אני שהגבתי בשבוע שעבר לניתוח של גוריביץ וכתבתי שהחודש מיד אחרי הפקיעה ניפרד מקידומת 14 במעוף ונתרגל לקידומת 13 , שקלתי אתמול לקנות פוטים אך ראיתי את שהמעוף יציב מדי עם נטייה לעליות. הסקתי שהכרישים יודעים שלא תהיה יציאה לכן המעוף לא גילם סיכון ממשי ליציאה. חבל , בדיעבד , בסיטואציה של כמו אתמול רצוי להמר על מהלך חזק לאחד הכיוונים ולקנות לפחות 10 קול + 10 פוט . מזל טוב למחזיקי פוטים. יום ראשון המעוף 50 נקודות למטה. לדעתי גם בשני ושלישי יהיו ירידות !!!!
    סגור
  • כדאי להיכנס חזק לשוק במשך שבוע הבא
    מגנס 24/06/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל יום 5 מליון שקל? על מה אתה ממליץ? אתה ברוקר או אנליסט בביזפורטל או בגלובס?
    סגור
  • הכי טוב תשים את אישתך בבורסה ,ככה לא תסכן כסף טוב . (ל"ת)
    ppp 24/06/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המשקיעים במעו"ף ריאליים
    מילק 24/06/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בים הבחירות באנגליה....המעו"ף סיים את המסחר ב-0.07- כאשר הדאקס עלה מעל 5% מי חכם?
    סגור
  • 32.
    יום חג לביזפורטל! כל הכותרות זה "התרסקות!!!"
    דדי 24/06/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דרמה ופאניקה כמיטב המסורת
    סגור
  • 31.
    ביום ראשון פתיחה אנגלית - תרתי משמע
    הנביא יחזקאל 24/06/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ????????
    סגור
  • 30.
    כלכלת בריטניה. אני מציעה להם לפתח את קו החוף הארוך שלהם
    הדבר העיקרי שייפגע 24/06/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כי הרבה בריטים ישבו כל היום בים וידוגו כי לא יהיה להם מה לעשות. יהפכו למדינה כמו יוון שתתבסס על תיירות חוף, הרי בסך הכל הם אי גדול.היצואנים והיצרנים הגדולים יפגעו ברווחים ולכן יצמצמו תפוקה ויפטרו עובדים והעסקים הקטנים יפגעו מיידית כי הם קנו מלאים ביוקר ואנשים לא יקנו עכשיו כשיש חוסר וודאות ויחכו שהמחירים שם יצנחו.
    סגור
  • 29.
    מה יקרה למניות הגז בראשון?
    גז גז 24/06/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמורה להיות השפעה שלילית על זה? לזכור גם שהסכם עם תורכיה אמור להחתם ביום ראשון
    סגור
  • לא צריכה להיות כל השפעה...כנסו
    ירושלמי 24/06/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלא אם כן כמה סוחרים ינסו להוריד כל בשביל שאנחנו נצא ...ואז הם מיד יקנו....הבנתם?
    סגור
  • 28.
    הבריטים הטיפשים יהפכו למדינת עולם שלישי
    חוגג מי שחוגג אחרון 24/06/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הם כבר מכרו את המדינה שלהם מזמן לכל מיני טיפשים. אז שימשיכו לעשות חרמות גם באקדמיה וכשלא תהיה להם פרנסה והם גם לא יוכלו לעבור לעבוד באירופה הם יוכלו לחגוג עם עצמם.
    סגור
  • 27.
    תתרגלו כל ירידה לצורך עליה (ל"ת)
    יוסף 24/06/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אתה ממשיך עם המשפט היחידי שאתה יודע
    אוי יוסף יוסף 24/06/2016 23:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא בטוח אם אתה עגל או סתם טמבל רגיל
    סגור
  • 26.
    קניתי דקס על הבוקר וכבר מרוויח 3 אחוז על המדד
    יוסף 24/06/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כל ירידה לצורך עליה
    סגור
  • חכה ...
    משקיע 24/06/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם שבוע הבא...
    סגור
  • 25.
    בוקר טוב לכולם!
    אחת שמבינה א 24/06/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אני מודה טעיתי פשוט הימרתי לא נכון, אבל לא כל טעות נובעת מטיפשות. נכון כתבתי לכם אתמול בבוקר ל קנות קולים כשהמעוף היה כמעט ללא שינוי ובמהלך היום המעוף עלה והקולים עלו הרבה, אז מי שבאמת קנה והרוויח האם הוא לא ימכור? הוא יחכה ליום ראשון? ברור שלא. האמת שאני מאוד מאוכזבת, קניתי 5 קולים לקראת סיום המסחר. ואני מאוד מקווה שהמעוף ביום ראשון לא יגיב בירידות מאוד חדות, מכיון שאנחנו בכלל לא נהינו מעליות השבוע וזה בניגוד לבורסות באירופה שעלו כל יום ויש להם הרבה ממה לרדת, אז בקיצור המגמה בטווח הקצר היא ירידות וחבל. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • הימרתי?
    מה פרוש 24/06/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה קזינו יא אהבלה,?
    סגור
  • אנחנו נימכור אותך בבורסה ,זאת ההשקעה הכי טובה לכולם
    ppp 24/06/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת אחת שמבינה א ,זאת דעתי ולא המלצה , כול אחד יפעל לפי שיקול דעתי .
    סגור
  • לאחת שמבינה
    מומחה קטן 24/06/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקולים עלו בחמישי בגלל סטיית התקן, מי שסוחר בלי להבין ולקחת בחשבון טת הפרמטר הזה, פשוט לא מבין יסודות נסחר בנגזרים, אפשר לומר שהסטיה חשובה לא פחות מהיווניות האחרות, אשמח להסביר לך בפרוט אם תרצי
    סגור
  • למה כולם מתייחסים או רובכם מתייחסים לאחת הזו שלא מבינה (ל"ת)
    אפרים 24/06/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מרגע זה קבלי את המלצתי כתבתי לך והזהרתי בלי קשר להיום
    בדיחה 24/06/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה ולא היו יוצאים הירידות היו קטנות אבל בכל מקרה היו מבצעים ירידות ולכן יש לך אפשרות לרכוש ביום א בסוף מסחר עוד עליות לצמצום ותמתיני עד שאומר לך למכור
    סגור
  • לאחת,שהבנו שהיא לא מבינה
    אחד 24/06/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איך מסירים כתמים שומניים מהשמשות בויטרינה ? על איזה חומר את ממליצה ? (שואל אותך בתחום שאולי את כן מבינה)
    סגור
  • הולך טוב עם התגובה שלך (ל"ת)
    על חומץ 24/06/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא משתתף בצערך חחחחחחח (ל"ת)
    המתחזה 24/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לאחת
    א 24/06/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ניחום אבלים. אולי השוק יעלה.. מה את אומרת?
    סגור
  • לאחת שמבינה
    דודי 24/06/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז קודם כנראה שאת לא מבינה לצערי הקולים שלך 0 ביום א
    סגור
  • 24.
    PUT 1410=חגיגה בסנוקר!!!!!!!!...יששששששששששששש
    PUTIN 24/06/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה תענוג!!!!,ויש זהב גם כן!!!!,אך אך אך אך אך אך איזו חגיגה בראשון
    סגור
  • ייעלה ב-500-600 אחוז...על הכסף!!!!!! (ל"ת)
    בראבו 24/06/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ואני אומר שבקושי יזוז, יגידו לך שהמעוף לא עלה כמו בחול
    ק 24/06/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולכן לא ירד...ישאר על האפס וישחקו את כולם.
    סגור
  • 23.
    זה הזמן של פוליטיקאים האירופיים
    יגאל 24/06/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בטוח שיש איזה תוכנית מגירה למקרה כזה ואז הירידות יתמתנו
    סגור
  • הזדמנות קניה (ל"ת)
    אורן 24/06/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אתה בטוח שבטוח
    ליגאל 24/06/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש גם תכנית מגירה להחיות כלבים שמתו וכבר קבורים.
    סגור
  • 22.
    חדשות טובות על הבוקר
    אלכס 24/06/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הזדמנות נדירה, רק השאלה.... מתי להיכנס!
    סגור
  • תיכנס אחרי שגרמניה תהיה היחידה שתישאר באיחוד (ל"ת)
    ארבינקא 24/06/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה באמת הזדמנות. כל יום ירד נגיד עשר אחוז אז תוסיף
    לאלכס כפרוש 24/06/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל יום נגיד רבע מליון שקל וכך שירד 90 אחוז שזה תשע כפול עשר אחוז אז סך הכל הוספת רבע מליון כפול תשע שזה סק הכל איזה מליון ורבע כולה
    סגור
  • אין לי רבע מיליון
    אלכס 24/06/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי רבע מיליון. אבל יש לי מדד נמצא בשפל. שעשיתי בשבוע שעבר 12%+ רווח ולפני בחירות. מכרתי. וזה שוב נפל ב13%. יום שני נראה מה מצב וניקנה.
    סגור
  • 21.
    Frexit is next !!! (ל"ת)
    john 24/06/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    סוכנויות ההימורים עשו מכה! (ל"ת)
    john 24/06/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    לא היה ספק שהבריטים יצביעו נגד והלכתי על הדולר בכל הכוח
    ותיק בשוק ההון 24/06/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שהכריע את הכף אצל האזרח הבריטי הממוצע, הוא בעיית המהגרים שמציפים את בריטניה. אם הייתי אזרח בריטי והייתי רואה איך ארצי נכבשת ע"י מיליוני זרים ומוסלמים למיניהם שמהווים סיכון ביטחוני ושמקבלים לכיסיהם נתח נכבד מהמיסים שאני משלם - בטוח שהייתי מצביע נגד האיחוד. ולכל אלה שקראו את המפה בצורה לא נכונה והשקיעו לא נכון, אני רק יכול להשתתף בצערכם.
    סגור
  • 18.
    תתכוננו לנגיד שיגיד להדפיס כסף, שיהיה יציאה חלקה
    אורן 24/06/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות כל הבא ליד, בקרוב מאוד תיקון מהיר
    סגור
  • 17.
    הסקרים ברובם הראו על יציאה מהאיחוד !!
    הזהרו מהתקשורת 24/06/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שבתקשורת הישראלית מעוותים את הסקרים זה לא חדש !!!! גם התיקו זה יתרון ליציאה כי תמיד מי שבעד שינוי ושמרנים ילכו להצביע כך שהסקרים הראו יציאה , בארץ התקשורת התגייסה לטובת השארות ,זה היה ברור כשמש כמו כל הפוטין שקנינו ביום חמישי !!!
    סגור
  • 16.
    זה מה שקורה כשסומכים על סוכנויות ההימורים
    שי כ 24/06/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברגע שקראתי את הכתבה על פילוח ההימורים בסוכנויות קניתי פוטים
    סגור
  • 15.
    מי שחשב שיהיו עליות גם אם הם היו נשארים לא מבין במסחר
    XX 24/06/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל אופן מי שבשורט אז שיהיה לו בכיף
    סגור
  • 14.
    האיש שקנה שורט ממונף פי 3 -דאקס
    MDK 24/06/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולם אמרו לי "עזוב אין סיכוי ,היא לא תצא מהאיחוד"..והנה לכם,לא רק שיצאו ,ברחו כל עוד נפשם בם!!!!!!
    סגור
  • 13.
    אחד שמבינה אמרה לקנות קולים ולהנות
    שבי 24/06/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז הלכתי וקניתי בהרבה כסף יחסית אלי ואני לא יודע מה זה קולים בכלל. אז אני שואל מבינים האם עשיתי נכון ששמעתי לאחד ש והאם אני אהנה כמו שאמרה. אני תמיד קונה לפי הדברים שלה ומפסיד ואז היא מצלליחה לסובב לי את הראש ולהגיד שעשיתי טוב ואמרתי לכם וזברבירים מה אתם אומרים
    סגור
  • למה להקשיב לה בכלל להבא תלמד שהיא לא מבינה דבר כלום (ל"ת)
    מנשה 24/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ושיהיה לכם המשך ערב נפלא ונעים ושקט (ל"ת)
    אחד ש 24/06/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מנשה
    אתה טועה 24/06/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא כן מבינה כלום והיא דורשת להיות בביז שילוב ש מנתחת טכנית עם הסברים כלכליים
    סגור
  • אם אתה מתנהל בשוק ההון לפי המלצות של אחרים
    אלי 24/06/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לך להפסיד את התחתונים!!
    סגור
  • אני אומר שהיא לא מבינה . (ל"ת)
    בא 24/06/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • משתתפים בצערך
    אבי 24/06/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצטרך להפרד מהכסף באמת שכואב הלב תבין שאין כסף קל זה שוק אכזרי תעזוב את ההימורים ותרוויח ביושר ובלי מתחים שיהיה לך המון בהצלחה
    סגור
  • 12.
    nugt (ל"ת)
    לגבי הסימבול בזהב 24/06/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בגרמניה לא באמריקה (ל"ת)
    בגרמניה 24/06/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אני הימרתי שהבריטים יצביעו על יציאה מהאיחוד. האירופאי
    שמטוב 24/06/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברגע ששמעתי את שטיפת המוח של כל היועצים הבנתי שהיעוץ שלהם הוא חרטות שנאמרות מתוך אינטרסים. ברגע ששמעתי את ההזהרות של הפד האמריקאי הבנתי שגם הם שותפים בניצול בריטניה לצורך הלופט געשעפט של מדפיסי הדולרים באמריקה. לבריטניה אין מה להרוויח בשוק האירופאי שמשרת העיקר את הכלכלה הגרמנית וקצת כלכלות נוספות (צרפת ? ). נכון שיהיו מכסים על יצוא מבריטניה לאירופה אבל גם בריטניה תטיל מכסים נגדיים. ובכלל בריטניה לא מייצרת היום הרבה סחורות (פרט לנפט מהים הצפוני). המטבע הבריטי יהיה חלופה חלקית לפחות לדולר האמריקאי, בלי כל השטיקים של מדפיסי הדולרים האמריקאים.
    סגור
  • 10.
    בבקשה סימבול בגרמניה לונג זהב?
    זהב 24/06/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר בבקשה סימבול של תעודת סל גרמנית על הזהב?
    סגור
  • NUGT (ל"ת)
    PUTIN 24/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • EWG GLD
    שוקי 24/06/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    EWG תעודת סל גרמניהGLD תעוודת סל זהב
    סגור
  • 9.
    הפסדתי את בתחתונים בגללך
    לאחת שמבינה 24/06/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נכנסתי על פי המלצתך אתמול ללונג מטורף על הדאקס. הלך הכסף
    סגור
  • נכנסת לפוזיציה על סמך "המלצה" של חולת נפש עם תעודות????
    לא מבין 24/06/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תיכף גם תגיד לי שקנית דירה אצל ענבל אור או "קרקע להשקעה" מאדמה.
    סגור
  • אין לה תעודות
    אתה טועה 24/06/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסתובבת חופשי ומחלקת טיפים אבל היא תמיד תצא מנצחת גם אם תפסי כמוה 70 אחוז היא חיה בעולם דמיוני אבל סך הכל כנראה מאד יפה וחכמה. בר רפאלי עמדה לידה וכולם פנו לסלפי עם אחת דש ובר התחילה לבכות
    סגור
  • אם הקשבת לאחת שמבינה אתה פחות חכם ממנה . זה רק
    בא 24/06/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כסף אז אל תתרגש , אפשר להרוויח כסף .
    סגור
  • אחד שמבינה תסביר לך היום
    ארי 24/06/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלא אמרת ולר בבנת והיא אמרב ככה וקקה ומישהו שאל אותה אם הכינה סיפור כיסוי שיקרי על בדיעבד. היא תצא מיזה האהבלה ותמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה יש לה עור של קרוקודיל ומוח של פשפש. ואתה טמבל ממתי קונים בצורה כזאת ועוד מאחת כזאת. קח אחריות
    סגור
  • גם אם בריטניה הייתה נשארת באיחוד
    צחי 24/06/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העליות היו מתונות יחסית לירידות שנראה אחרי היציאה
    סגור
  • סמוך
    אחד 24/06/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמוך רק על " העין השלישית " שלך , כלומר , על האינטואיציה שלך. לעולם לא לסמוך על מה שאומרים / כותבים. גם אני קראתי את מה ש" האחת שמבינה " כתבה.
    סגור
  • 8.
    הולכת לחטוף הכי הרבה . (ל"ת)
    מניית טבע 24/06/2016 07:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    סקרים ותחזיות מנוהלים על-ידי פרופסורים ?!
    מציאות 24/06/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז הם פרופסורה או סתם פיסורה ?
    סגור
  • פיסורה שמצליחה. (ל"ת)
    אנחנו 24/06/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • הגיע הזמן להחליט
    מה באמת? 24/06/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סקרים ונתונים כמותיים הם הדבר האחרון בשרשרת הארוכה של בניית המדע. מדעי החברה חוסלו, נרצחו ממש, ללא הגזמה, עקב השתלטות הגישה הכמותית. ועד שלא יקום דור חדש שיחזור לפעולה הפשוטה ביותר על האדם -- הפעלת המוח, חשיבה, שיקול-דעת, היגיון -- המדע ימשיך להתדרדר. סקרים ונתונים כמותיים זו בדיחה לא מצחיקה.
    סגור
  • 6.
    עצוב
    צ׳יקו 24/06/2016 07:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות שגם במצבים כאלה יהיו אנשים שיתעשרו , עדיין לא נעים לראות את הבורסות בצבע כזה אדום .
    סגור
  • 5.
    אני בשורט בדאקס
    המפולת הגיע 24/06/2016 07:11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    המפולת הגיע !!
    סגור
  • 4.
    העניין הוא שאף אחד לא מעוניין לכבד טריידים, אי אפשר
    חנן החתול 24/06/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לסחור, לא משנה אם אתה ברווח או הפסד , אין צד שני לסחור איתו. שווקי העולם היו שאננים ואנשים הולכים לחטוף היום חבל על הזמן.
    סגור
  • 3.
    יוסי פינק--כמה רוע יש בכותרות שלך
    ערן 24/06/2016 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 9
    כל אתר ביזפורטל זה אתר פח אשפה!!! נהרות של דם זורמים כרגע, אנשים קופצים מהגגות ואתם נהנים חתיכת אפסים נראה אם תהיו מספיק גברים לפרסם את זה חבורת דוחים
    סגור
  • מה אתה מוציא את המרירות שלך על הכתב
    שון טיפשון 24/06/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שים קרח ותלחץ כל הלילה
    סגור
  • יש מפולת בשווקים זו עובדה
    צחי אועוב 24/06/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה שאתה בפוזיציה הפוכה
    סגור
  • אז למה אתה נכנס
    סוסו 24/06/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפח אשפה.
    סגור
  • 2.
    מלכודת דבש
    סוסו 24/06/2016 06:16
    הגב לתגובה זו
    14 1
    זה מה שעשו למשקיעים הטפשים בשלושת ימי מסחר האחרונים. ביום ראשון המושקעים יבכו דם ! הזהב תמיד מנצח צריך רק סבלנות.
    סגור
  • הם וכל העולם תקועים יחד איתנו (ל"ת)
    שום מלכודת חושם 24/06/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    אכן דרמה ענקית
    יפעת 24/06/2016 06:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השאלה מה תהיה ההשפעה על המעוף
    סגור
  • יום ראשון ירידה של 3 עד 4 אחוז
    יחזקאל 24/06/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלוי גם מה יקרה בניו יורק
    סגור
  • בכלל לא דרמה ענקית
    חמור גארם 24/06/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אמרו לנו בפרוש לצאת ויצאתי מה אני פראיייאר של מישהו
    סגור
  • ירידה של 5%
    סוסו 24/06/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתאים לך !
    סגור
  • בשביל התחלה לחימום הקנה (ל"ת)
    זה רק 24/06/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור