יאיר לפיד בנאום חריף: "שלטון חסר רסן סותם וחונק את הקולות שלא לרוחו"

(עדכון) לכנס הגיעו כ-500 עיתונאים. רזי ברקאי נגד הח"כים: "אנשים פה לא פחות דמוקרטים מכם". אבי וייס: "הח"כים נמצאים בדרך לליין-אפ של כולנו"
|
(72)
"ניסיון לעריפת ראשים". יאיר לפיד (צילום:BizTv)
כ-500 עיתונאים מילאו עד אפס מקום היום (יום א') את האולם הגדול בסינמטק תל אביב, בכנס החירום של התקשורת. העיתונאים, בהם עורכי עיתונאים וחברות חדשות בטלוויזיה, ורבים מעובדי ערוץ 10 ורשות השידור, ביקרו את החקיקה בכנסת שצפויה לכבול את ידיהם של כלי התקשורת, ולהשית עליהן מגבלות.

רזי ברקאי, ממארגני הכנס, היה ראשון הנואמים. לדבריו, "הכנס אמור היה להיערך מזמן, עם כל מה שקורה ברשות השידור, עם הרצון לבטל את החסויות בגל"צ, עם ההחלטה שערוץ 10 יתנהל בפני בעלי הון, חוק לשון הרע הדורסני, עשרות מקרים כאלה, צנזורה עצמית והתקפלות בפני בעלי הון שחברו לפוליטיקאים". ברקאי הוסיף כי "אנחנו קצת חארות - בחרנו מקצוע נרקסיסטי ומה שקורה לעמיתים שלנו לא איכפת לנו". לטענתו, "כל היושבים פה באולם הם לא פחות דמוקרטיים מכם (כוונתו לפוליטיקאים - א"כ), לא פחות פטריוטיים מכם והם תורמים למדינה הרבה יותר מכם".

לכתבת הווידאו, לחצו על התמונה


גם רביב דרוקר, שיחסיו המתוחים על לשכת ראש הממשלה הובילו לפרסומים כי בסביבתו של נתניהו הציעו לערוץ עזרה במשבר בתמורה לפיטוריו, נאם. "איבדנו את התחושה שאנחנו יכולים להתמודד עם כל מה שקורה, וזה בגלל שכולנו מפולגים, שונאים ולא סולידריים", אמר דרוקר שהיה ממארגני הכנס, "אנחנו צריכים להגיד שאנחנו מוכנים לצאת החוצה, להתפטר ולקחת את הסיכון שלא ירצו להעסיק אותנו, אבל נקבל חיבוק מהקהילה העיתונאית". דרוקר הוסיף עוד כי "אפשר לחוש שמהכנס הזה תהיה המשכיות, עם כל השנאות, כדי שהאנשים האלה (הפוליטיקאים, א"כ) יידעו שהם לא יוכלו לעשות את מה שהם רוצים לעשות".

מפולגים ושונאים. רביב דרוקר, היום בכנס החרום
מפולגים ושונאים. רביב דרוקר, היום בכנס החרום


במהלך הכנס, נרשמה תקרית בין עיתונאי 'ידיעות אחרונות' נחום ברנע, לבין הפרשן של 'ישראל היום' דן מרגלית, אחד הנואמים. ברנע עזב את העולם כשמרגלית עלה לבמה, ואמר כי עובד של שלדון אדלסון לא יכול להשתתף בכנס על עתיד התקשורת.

אילנה דיין, מגישת 'עובדה', מקשרת בין החקיקה בנושאי תקשורת לבין זו שמסתמנת בבתי המשפט. "אותי מדאיג החיבור בין המתקפה על חופש הביטוי לבין המתקפה על בתי המשפט", אמרה דיין, "מישהו חושש מתקשורת חופשית, מישהו חושש מבית משפט עליון עצמאי. גם אנחנו וגם בית המשפט לא נבחרנו על ידי אף אחד, אין לנו גייסות מאחורינו אבל שנינו מאבטחים את הדמוקרטיה הישראלית".

בכנס הופיעו כמה מן מהעורכים של גופי התקשורת המובילים בישראל, בהם מנכ"ל 'חדשות 2' אבי וייס, עורך 'מעריב' ניר חפץ ועורך 'הארץ' אלוף בן. בין היתר הגיע גם אורי בלאו מ'הארץ', שכרגע מתנהלים דיונים לגבי העמדתו לדין בפרשת ענת קם. בקרב הנוכחים ניתן היה להבחין בעובדים רבים של ערוץ 10, בהם גיא זוהר, ברוך קרא ועוד, וגם עובדים מרשות השידור, בהם אף מנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו, שזוכה לביקורת קשה ביותר על פוליטיזציה ברשות.

העיתונאי חגי סגל מ'מקור ראשון' הודה כי לדעתו, "חוק לשון הרע נזכר בכל אמצעי התקשורת ולא רק בעיתונים שהשלטון לא מחבב אותם. אגב, לא כל הדחה ברשות השידור היא אידיאולוגית, כי אידיאולוגיה זה לא הצד החזק של השלטון הנוכחי".

יאיר לפיד, שבמהלך נאומו זכה לקריאות ביניים של כמה מן היושבים באולם, אמר: "אני לא שמח לבוא לכאן. אני לא שייך לשום ברנז'ה עיתונאית ואני חושב שלברנז'ה השמאלנית יש מניה לא קטנה בזה שהגענו למצב שהגענו. הניסיון לסגור את ערוץ 10, עריפת הראשים ברשות השידור, הנוסח החדש של חוק לשון הרע - הכל זה ניסיון לעריפת ראשים. מדובר על שלטון חסר רסן סותם וחונק את הקולות שלא מוצאים חן בעיניו. בכנסת יושבת חבורה כוחנית ואלימה שהמציאה פטנט חדש - הם גם השלטון וגם הקורבן. הם גם שודדים את קופת המדינה וגם מתבכיינים כשמישהו מבקר אותם וחושף את מעשיהם".

עורך 'הארץ' אלוף בן, אמר כי "ב-5 השנים האחרונות, מאז מלחמת לבנון השנייה, אנחנו מרגישים שיותר קשה לנו עם הצנזורה, עם בתי המשפט, יותר קשה למקורות שלנו. חוץ מזה קשה לתקשורת גם מבחינה כלכלית. אם מנסים לאיים עלינו שלא נעשה תחקירים, זה מחייב אותנו להגיב ולא לעשות פאלטות".

בליין-אפ. אבי וייס ואיילה חסון
בליין-אפ. אבי וייס ואיילה חסון


מנכ"ל 'חדשות 2' אבי וייס כינה את התקופה הנוכחית כ"מצב חירום בו לא הייתה התקשורת מעולם". לדבריו, "מנסים להפחיד אותנו, מאיימים עלינו ומנסים להרתיע אותנו. חייבים להפסיק את הטירוף הזה. חברי הכנסת נמצאים בבדרך לליין-אפ של כולנו". אף על פי כן, קרא וייס לעיתונאים "לעשות חשבון נפש, לגלות יותר ריסון עצמי בעבודה שלנו".

איילה חסון, מגישת 'יומן' ו'הכל דיבורים', חוששת בעיקר מחוק לשון הרע, אותו כינתה "בריוני". לדבריה, "אסור לאפשר לחוק לשון הרע הזה לעבור. אנחנו העיתונאים צריכים לתת גיבוי לקולגות שלנו שמפרסמים תחקירים".
תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    מישהו יודע להגיד אם אבי וייס פנוי????
    שרון 24/12/2011 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא פשוט ממש מרשים ורציתי לדעת אם הוא פנוי ? גרוש? נשוי?
    סגור
  • 62.
    זה שנתנו לך מיקרופון זה לא רישיון לשקר (ל"ת)
    עמך 22/11/2011 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    "שלטון חסר רסן סותם וחונק את הקולות שלא לרוחו
    מ 22/11/2011 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך איך העולם עגול... שאמרו זאת אנשי הימין אנשים הספרדים אנשים דתים אנשים מערי פיתוח וכל מי שלא היה שייך לברנזה החילונית ההאשכנזית הם הרימו גבה בזלזול ואמרו מה יש לכם תמיד אתם מרגישים נרדפים אתם סתם בכיניים אתם פרימיטיביים..כשמכרו את המדינה בעבור מיצבושי אמרתם זו דמקרטיה אפילו בקול אחד!!! מה קרה עכשיו הדמוקרטיה לא טובה לכם??? אתם כל כך קטנים שאתם לא מסוגלים להסתיר את היותכם קטנים ואינטרסנטים נגועים....אתם צריכים ללמוד שלאורך זמן אף אחד לא יכול לנצח את השכל הישר של האזרח הפשוט...לא תנובה ולא רזי ולא לפיד ולא קבלני בנין ולא יבואני הרכב...בכל נושא תמיד ינצח הנכון והצודק לאזרח ולא למיעוט אינטרסנט
    סגור
  • 60.
    גם עורך עתון עם רעיונות שמאלניים סותם
    יליד הארץ 21/11/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את פיות הקוראים במכתבים למערכת. מעניין שאיש מבין בעתונאים לא נגע בנקודה זו.
    סגור
  • 59.
    פרצופה האמיתי של "המחאה" התגלה. אורי בלאו מצד
    האמת במערומיה 21/11/2011 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד. פוויר מצד שני. דפנה ליף באמצע. ואתם שבסך הכל רציתם לצפות בהופעות חינם , נפלתם למלכודת הזו .
    סגור
  • 58.
    העיתונאים האלה תומכים באויבי ישראל:
    אבישי 21/11/2011 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצלם , יש דין ,עדאללה , תעיוש , זוכרות ושאר ארגונים ניאו פאשיסטיים - חובבי פלסטין ,במימון אירופי(כאילו שאירופה לא למדה לקח ).
    סגור
  • 57.
    יאיר לפיד - איזה כוסית. (ל"ת)
    טייסון 21/11/2011 03:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    למדתי בחיים שעשן מגיע ממקום שיש בו אש
    אורי 21/11/2011 01:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לחילופין ממקום שעושים בו ברביקיו.
    סגור
  • 55.
    נ מ א ס ת ם !!!
    שמש 20/11/2011 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיעוט שמאלני עלוב ובכיין שנכשל בבחירות דמוקרטיות לכנסת מנסה לשלוט דרך אמצעי התקשורת לסוגיהם ולהשפיע על דעת קהל בהתאם לצרכיו הגיע הזמן להגביל את "חופש המידע" שמסכן את בטחונינו ואת ההתנכלות והזילות של חלק מאנשי ה"תשקורת"לאלו שנבחרו על ידי רוב העם ושהפכו לשק החבטות של המיעוט המאוס והצבוע הלז
    סגור
  • 54.
    תקשורת חסרת רסן ואחריות לאומית
    שימי 20/11/2011 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שהמיעוט השמאלני השולט בתקשורת ירד מהעץ הגבוה שאליו טיפס תקשורת ששופטת אנשים וגוזרת את דינם טרם עומדם לדין משפיעה על שופטים ועל דעת הקהל לפי צרכיה היא מפרסמת מידע שעלול לסכן את חיילינו ואת המדינה שלנו באיצטלה של חופש המידע שמסייע לאויבנו נמאסתם!!!
    סגור
  • 53.
    אתם מגעילים אותי
    עיתונאי 20/11/2011 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העיתונאים המפונפנים שהמשכורת שלהם נספרת בכפולות של עשרת אלפים שקל ומדברים על עיתונות חוקרת רק פוחדים על שכר הטאלנט שלהם. אנחנו, אלו שבקושי מגרדים את ה-5,000 שקל כשהעיתון שלנו זועק למען "צדק חברתי". כן, אנחנו, שטחנו את התחת 3 שנים בצבא והחבר'ה מגל"צ עוקפים אותנו מימין בגיל 30. כן, כן, אנחנו, אלו שעובדים כל יום מצאת החמה עד צאת הנשמה ורואים את הילדים רק בסופי שבוע בשביל שכר רעב. כן, אנחנו החטא. עכשיו הגיע העונש. יאללה ביבי, כנס בכל המפונפנים האלו. אם ה"טאלנט" לפיד, ה"בוס" נוני או "הבכיר" ברנע יאלצו לשלם 300 אלף שקל מכיסם על איזו כתבה שהם עשו דרך הטלפון ממרפסת ביתם אולי יתחילו להעריך אותנו. אלו שאוכלים חצץ בשביל העיתון של מחר. איכס, אתם מגעילים אותי. הייתי ממשיך לזעוק, אבל יש לי אייטם להוריד עכשיו.
    סגור
  • 52.
    מזל שיש אינטרנט !!!
    יוסי 20/11/2011 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה השמאל לא יכול להשתיק !!! ( למרות ש ynet זה די שמאלני :-) )
    סגור
  • 51.
    גברת דיין היקרה !
    יוסי 20/11/2011 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאין גבול לצביעות ול"היתממות" שלך !!! "אין לנו גייסות מאחורינו" ???!!! מי נותן לך את הצ'יק - לא איזה טייקון בעל אינטרסים כלכליים(שמאלניים בד"כ - זה טוב לעסקיהם ) ?!?
    סגור
  • 50.
    לפיד, דרוקר וכל שאר הזבל השמאלני !
    יוסי 20/11/2011 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתפטרו ואל תאיימו - לא תחסרו לאף אחד ! מקומכם לא בתקשורת, שכן התקשורת לא נועדה לשם תעמולה ושטיפת מח שמאלנית (די לנו במערכת המשפט השמאלנית )- אתם האיום האמיתי לדמוקרטיה !!! בא לי להקיא כל פעם שאני רואהשומע אתכם !
    סגור
  • 49.
    יאיר, לך תרביץ למישהו...
    טייסון 20/11/2011 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר נכון, בוא תקבל מכות ממישהו. במילים אחרות, עזוב אותך פוליטיקה, תתרכז במה שהיית טוב בו פעם לפני שתחלת להכניס פנימה פוליטיקה - כתיבה.
    סגור
  • 48.
    יאיר לפיד, איזו צביעות
    קיבוצניק- צפון 20/11/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שעשה השמאל כל השנים - סתם פיות בתקשורת לכל מי שלא חשב כמוהו
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    זמנכם עבר
    בעד תקשורת אמיתית 20/11/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תבינו שהציבור מאס בחונטת התקשורת השמאלנית הקיצונית שיחד עם אהרון ברק ניסו להרוס את המדינה? זו לא המדינה שלכם ומי שמתחייב ישלם
    סגור
  • 46.
    מדד ההיסטריה של תקשורת השמאל...לבדוק !!!!!!!! (ל"ת)
    אכלו לנו,שתו לנו.... 20/11/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    ברנע חוצפן (ל"ת)
    שולה 20/11/2011 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    תקשורת שמאלנית חסרת רסן סותמת קולות שלא לרוחה (ל"ת)
    WTF 20/11/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    תבורך יאיר ויבורך כל שומר ישראל דמוקרטית
    גליה 20/11/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפויה, מדינת אזרחיה.
    סגור
  • 42.
    מעולה ,אוסף שמלנים אשכנזים ,שונאי ישראל,מסיתי
    יניב 20/11/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסיתים נגד מדינת ישראל וחיילה תלכו לעזה ונפטר מכם לאלתר , מזילים דמעות תנין, כל הכבוד לנתניהו וממשלתו הגיע זמן להעמיד כל כלב במקומו!!!
    סגור
  • 41.
    אוסף צבועים
    תום 20/11/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולם לא נשמע כשסתמו את הפה למנחם בן. אלה שהמציאו את השם "מתנחבלים" לקבוצה איכותית בקרב העם. אורי בלאו יקבל שם אזרחות של כבוד והכל בשם החלול של שומרי הדמוקרטיה.
    סגור
  • 40.
    מי שמכם לשומרי הדמוקרטיה - הרסתם את המדינה
    נסים 20/11/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופוררתם את העם
    סגור
  • 39.
    המסית הכי גדול פה זה לפיד!
    אריק 20/11/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מדבר על סתימת פיות וחניקה , בעוד העיתונאי הקטן הזה, פולטיקאי מושחת בהתהוות יושב בערוץ 2 כל ערב שישי ומסית נגד כל מי שלא שייך למחנה שלו. יושב בכנס עיתואנים ומלכלך ומסית כנגד נבחרי ציבור, ולו יש את התעוזה לדבר על בריונות וכחנות?! טול קורה מבין עיניך מר לפיד! פעם שמעתי שהוא עיוור צבעים, מסתבר שהוא עיוור לכל דבר שלא הוא, אדם צבוע!
    סגור
  • נפולת של נמושות
    קובי 20/11/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי לפיד יתמהמה להחליט על הקמת מפלגה חילונית? כנראה מדובר בפחדן שאינו מעז לעמוד על עקרונותיו. הגיע הזמן לסלק את הפרזיטים מחיינו ומן השלטון!
    סגור
  • 38.
    חבורת בכיינים
    אסי ד. 20/11/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע בחברה שבה אני עובד בוחנים כל צעד עם יועץ משפטי? מדוע הצבא בוחן כל מבצע עם יועץ משפטי? ומדוע כל עיתונאי יכול לכתוב כל מה שבא לו בלי לבדוק את החוק, בלי לחשוש מדבר ובלי לתת דין וחשבון לאיש? יש 2 גופים שהם מעל החוק בישראל, לא כפופים לשום ביקורת ולשום דין ודיין ולמרבה הפלא שניהם נשלטים ע"י השמאל "הנאור": התקשורת ובתי המשפט
    סגור
  • אכן יפה דיברת,זהו בדיוק המצב. (ל"ת)
    קיבוצניק-צפון 20/11/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכימה עם מס 20 (ל"ת)
    יעל 20/11/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    כוחניות יתר
    אזרח ב' 20/11/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורה לתקשורת ולבית המשפט העליון בדיוק כמו שקרה לאיגודים המקצועיים.מרוב שכרון כח ושימוש יתר אשר נעשה בו לקדם אז'נדות של צד אחד,הצד השני מתמרד ועושה כעת הכל כדי שהאז'נדה שלו תנצח.לו רזי ברקאי וחבריו היו מעט יותר מרוסנים ולא מיצגים תמיד רק צד אחד של הקשת הפוליטית אזי לא היינו מגיעים למצב היום.
    סגור
  • 36.
    לי מוזר משהו אחר - מוזר לי שאדם חסר כישורים
    אלי 20/11/2011 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו יאיר לפיד בכלל מדבר ממסכי טלוויזיה - לא מכיר מישהו שנהנה מעבודתו, אז מה הוא עושה בתקשורת בכלל, ואיך הוא יגיע לשם אם לא בפרוטקציה...
    סגור
  • 35.
    די! צאו מהבועה! אתם לא מליצי יושר! (ל"ת)
    אזרח 20/11/2011 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אתם העיתונאים - אתם החוק אתם הבוס אתם המלך!
    יובל 20/11/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי אתם קובעי דעת קהל, אתם מובילים, אתם קובעי גורלות... אתם שולטים על הכל. אז על מה אתם מלינים?? על כך שבתוך עמכם אתם חיים??? אתם סותמי פיות כאשר הדברים הנאמרים אינם לרוחו של המראיין ומעצימים דברים העומדים ביחס ישר לאמונתכם. העניין הוא שהכוח בידכם.השיר של אריק אינשטיין "איך אתה ישן בלילה עיתונאי..." לא נכתב סתם.
    סגור
  • 33.
    יאיר לפיד
    סלע דני 20/11/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעסק עם מה שאתה יודע,,,קריינות,,,
    סגור
  • 32.
    אתה בחור טוב יאיר, הבעיה היא עם הגנים שירשת (ל"ת)
    נילי 20/11/2011 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    העיתונאים הביאו את זה על עצמם
    רון 20/11/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוקים החדשים הם טעות איומה, אך העיתונאים צריכים להבין שהם הביאו את זה על עצמם על ידי חוסר האובייקטיביות הקיצונית שלהם, כל כתבה פוליטית ששומעיפ ברדיו או קוראים בעתון נדמה כאילו קוראים מודעה של מרץ או של שלום עכשיו
    סגור
  • 30.
    אתה שוכח, אצל מי אתה עובד!
    אצל משפחות הוןשלטון 20/11/2011 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא אומר שאתה לא צודק, אבל הנהנים הבלעדיים כמעט מפעולות הפוליטיקאים המושחתים/רקובים ~~ הם אלה שגם לך משלמים את משכרך הלא מאוד צנוע... תתחיל להבין שהכל כאן נעשה למען קומץ משפחות פשע. ולא פשע קטן אלה פשע מוסדר על ידי המחוקק למען השפלים בבני האדם, שפוגעים בעיקר בחלשים של החברה, ובמגעילותם גם תורמים למען הקורבנות שלהם.(שלא יתפגרו להם למען המשך העושק)
    סגור
  • 29.
    אם זה תלוי בי אני סותם לכם את הפה והאף , נמאס
    מני 20/11/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת שמאלנית מייללת כמו חתול דופקים ובוכים נמאסתם על הציבור
    סגור
  • 28.
    חכיתי לכנס הזה
    אביג 20/11/2011 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר הרבה זמן. מוטב מאוחר מאשר בכלל לא. בכנס הזה הוצג ארון הקבורה של השמאל המושחת המסואב הערמומי הנהתן השחצן המתעמר המרושע. עכשיו צריך רק למצוא 4 גברים שירימו את הארון וישלחוהו לביצה טובענית.
    סגור
  • 27.
    נו באמת, לתקשורת יש קול אחד, קול השמאל (ל"ת)
    רון 20/11/2011 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הליכוד מחובר לאנטי ציונים,לא ללפיד (ל"ת)
    יד הנפץ 20/11/2011 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    שלטון חסר הרסן של בית המשפט העליון!!!
    ברק 20/11/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחטים שמעדיפים למנות את החברים שלהם! הם לא פחות מושחטים מברכבת ישראל ובנמלים. הם לא פחות מושחטים מהפוליטיקאים! לתת לחתולים לשמור על השמנת? העובדות מדברות בעד עצמן אין שופט מזרחי בעליון. השופטום בעליום גרים בווילות ומנותקים מהציבור. והם מנסים להפחיד אותנו שעלול להיתמנות שופט לא ראוי. אם יש שופט שאינו ראוי לשפוט למה לא מפטרים אותו!
    סגור
  • 24.
    תקשורת חסרת רסן סותמת פיות לכל מה שלא לרוחה (ל"ת)
    עע 20/11/2011 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    לפיד--תיזהר הלפיד יכול לשרוף לפעמים......
    יואש 20/11/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר לפיד היקר כשרוצים להתקדם בפוליטיקה-לא חייבים ללכת בדרך של לתקוף ולהשמיץ מה שהימין עושה יש לו צדק רב לא יעלה על הדעת שחברי כנסת שאני ועוד אלפי אזרחים משלמים את משכורתם-יצטרפו למשט נגד המדינה לא יתכן שהם ידברו נגד המדינה וייסעו למדינות אויב -בזמן שהם מקבלים משכורת ממני ומכל אזרחי המדינה לא יעלה על הדעת שכל מיני ארגוני שמאל יפעלו נגד החלטות השלטון שנבחר ע"י הרוב לא יעלה על הדעת שארגוני שמאל יקבו תמיכות מגורמים שכל מטרתם לגרום לאנדרלמוסיה במדינה. לא יעלה ל הדעת שכל אחד במדינה שלא אוהב אותה ידבר נגדה ובוודאי לא יעלה על הדעת שכל מיני פורעי חוק יניפו דגל חמאס ואשף במדינה שלנו. הגיע הזמן שכל מי שעושה דברים כאלו =יזרקו אותו מהמדינה ומיד. אני גם הייתי מציע לחוקק חוק שכל סטודנט ערבי -באם הוא רוצה ללמוד במוסד חינוכי--כלשהוא בארץ-ישבע אמונים למדינה ויצדיע לדגל שלה וישיחר את ההמנון שלנו. די להפקרות די לבדלנות
    סגור
  • 22.
    קשקשן בלתי נלאה שמרוויח הון עתק מקישקושים....
    אנונימי 20/11/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד שהפך להיות קריין בטלווזיה חושב שהוא כבר ראש ממשלה, חבל שאין מס הכנסה על דיבורים לולא כן האיש בעל הבלורית והקרם היה נכנס למינוס גדול בבנק , אבל מה כן הוא מרוויח הון עתק של מיליונים רק בהטחת רפש בחזות מצועצעת בלי שום כבוד לאנשים נבחרים על ידי העם ,וזה לא משנה לאיזה צד הם משתייכים הם נבחרו על פי החוק ,מדינה אולי היחידה בעולם שהתקשורת אימנה שומרת על כבוד מנהיגיה - פשוט בושה .
    סגור
  • 21.
    יאיר לפיד בנאום חריף: "שלטון חסר רסן סותם וחו
    אנונימי 20/11/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדמוקרטיה מיצתה את עצמה במדינת היהודים. אנחנו בדרך לתיאוקרטיה.....
    סגור
  • 20.
    יאיר -אביך הביא את האנרכיה כשתמך בנתניהו
    אדם 20/11/2011 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טומי לפיד עם שינוי נתן גיבוי מלא ומוחלט לנתניהו ולאנרכיה שהוא משליט כבר בקדנציה הקודמת וזו רק צוברת תאוצה היום ,אין שום תוחלת מהליברלים לגווניהם השונים(ליכוד שינוי קדימה -הכל אותה גברת)
    סגור
  • כשהשמאל לא בשלטון אזי זו אנרכיה?
    גוטה 21/11/2011 04:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיניכם העם מטומטם ואתם צריכים להחליט בשבילו, והדמוקרטיה ממש מפריעה לכם.
    סגור
  • 19.
    נו... די כבר עם האיש הזה...
    שי 20/11/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פליטת פה שלו זוכה לכזו כותרת. נו באמת מה האיש עשה בכלל מה הרקורד שלו ? כל בן של מישהו מחליט פתאום לשחק בפוליטיקה ואנחנו אוכלים בכפית כל שטות. תגידו , צבא האיש עשה בכלל ? ואם כן מה ?
    סגור
  • 18.
    התשקורת השמאלנית האנטי דמוקרטית מתבכיינת?!
    ישראלי 20/11/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמין למשמע אוזני. אלו מהתקשורת ההורסים ברגל גסה כל ערך יהודי ודמוקרטי, מתבכיינים ככלבי הדמוקרטיה. שישארו כלבים ואת הדמוקרטיה ישאירו לאזרחי ישראל.
    סגור
  • 17.
    השמאלנים
    יוסי 20/11/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יביאו אותנו לאבדון ! כל המצב הגיאופוליטי באיזורנו הוא בגלל הלגיטימציה שהשמאל נותן לאוייבינו !!! די נמאס לנו משטיפת המוח של התקשורת השמאלנית לכו לשנקין !!!
    סגור
  • 16.
    צודק
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 20/11/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלוח את ביבי והליכוד עם בוחריו חזרה למעברות.לשם אתם מתאימים
    סגור
  • גזען עלוב
    לי 20/11/2011 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה לא מזדהה אם אתה כזה גבר?! מפחד מתביעה? טיפש.
    סגור
  • 15.
    מכיוון שהתקשורת פלורליסטית, מה החשש לא מבין. (ל"ת)
    תמים 20/11/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    האם יאיר לפיד הבושה את המדינה ?!
    אורי דרור 20/11/2011 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן הוא אפילו לא יגיע לזירה ! לך הביתה , יאיר לפיד, האופורטוניסט !! בסך הכל קריין רצף בטלוויזיה שעושה קולות של ...האמת - כלומניק !!!
    סגור
  • 13.
    רוץ יאיר רוץ (ל"ת)
    זיו 20/11/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    תקשורת חסרת רסן שחונקת את הצדק המשפט לעיני כל (ל"ת)
    עע 20/11/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    עיתונות חופשית? תמיד הייתה נטויה לשמאל
    שנים מרחתם אותנו 20/11/2011 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר השמאל היה בשלטון העתונות הייתה מפרגנת מעריצה מתחשבת מבינה מאוחדת סלחנית צופה שיפור בעתיד..... מאז שהימין בשלטון העתונות ממשיכה בדרכה אבל עכשיו בצד האופוזיציה. איך קוראים לזה האשכנזים "הקוזאק הנגזל".
    סגור
  • 10.
    חצוף ! לא יצאת מהבועה כל חייך !
    צדק 20/11/2011 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגדלת עם כפית זהב ....אתם קבוצה של חצופים אנטי דמוקרטיים, שלא מכירים בבחירות, לא מכירםי בהחלטה של העם
    סגור
  • 9.
    חבורת שמאלנים שחושבים שהמדינה שייכת להם ! (ל"ת)
    אור 20/11/2011 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יאיר -בלי אביך לא היית כתב בעיתון במחנה
    במבליק 20/11/2011 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובטח לא עיתונאי אולי מתארגף כושל. וכן התקשורת נשלטת על ידי השמאל שמסיית ומכפיש ומתיר את דמם של המתנחלים והימין. בעצם אפשר להגיד עליך ועליהם שהפוסל במומו פוסל . הביריונות האינטלקטואלית של השמאל שבאה לידי ביטוי ביצירת התודעה הציבורית הלכאורה נאורה וצודקת והליברלית מתקשה לקבל קצת ביקורת על עצמה ומאשימה אחרים בליקויים של עצמה.
    סגור
  • 7.
    מאיפה אתם מקריצים את זה?
    אכלולי,שתולי,אוי-לי 20/11/2011 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי משתיקים? את מי? מי שותק? תגיב פה, מתחת, יאיר.
    סגור
  • 6.
    יאיר אתה עולה לי על העצבים תקרא
    מצביע ימין 20/11/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמעט כל העיתונות הכתובה והמשודת רדיו טלויזיה היא בשליטת הקליקה השמאלנית. נראה רק אחד שיעז לצייץ בנושא שיפור תנאי הכליאה של יגאל עמיר וכבר יראו לו את הדרך החוצה נראה אחד שיחשוף את כל הבולשיט שנקרא מורשת רבין וכך הלאה. כמעט כל המגישים ברדיו ובטלויזיה והכתבים בעיתונות רט לישראל היום שלהבדיל נונת במה גם לדעות שונות הם אנשי שמאל אנחנו שבעים השמצות וגידופים וצחוקים על ראש הממשלה שנבחר על ידי העם אנחנו מאסנו לצפות בטלויזיה ולראות כל הזמן פרשנים מהארץ נמאס לנו מכותרות מסיתות ושקריות בעיתון ידיעות אחרונות ותחזיות אימים שנועדו להפחיד את העם. אםם פשוט הגזמתם בכוח שלכם וצריך להעמיד אותכם במקומכם וביחוד אותך אדון לפיד. הגיע הזמן שתעוף לנו מהעיניים ובטח אדם בעל אגנדה פוליטית כשך אינו ראוי להגיש חדשות ביום שישי. הייתי רוצה לראות את השמאל מגיב אם לדוגמא אדם חכם ובעל כשרונות למכביר כמו עו"ד יורם שפטל היה מגיש חדשות. הבנתי לכם נוח לשמוע את יונית לוי לפיד אושרת וכל החבר'ה. עבר זמנכם לא נקנה את ההפחדות שלכם דרך אגב, עוד לא התאוששנו מהפחדות בנוגע לספטמבר האחרון
    סגור
  • יאיר אתה עולה לי על העצבים תקרא
    מנוטי 20/11/2011 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6 אתה דגנרט...שפטל זה גזעון מדפולם...
    סגור
  • 5.
    טוקסקיסטים - אולי תזדהו?..
    מיכל ארליך 20/11/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם כל כך בטוחים בעמדתכם.
    סגור
  • למה להזדהות , את ממש חושבת...
    שי לוי 20/11/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאותו אדם כותב את כל התגובות הרעות ..? לא חשבת רגע שאולי יש אנשים שלא חושבים שהינה בא המושיע לפוליטיקה הישראלית? חשבת על זה?, האיש לא עשה כלום למען הציבור אותו הוא רוצה לייצג וכמובן שגם לא יעשה .
    סגור
  • טוקבקיסטים
    מיכל ארליך 20/11/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתת לי רעיון שאחד כותב את כל התגובות... אבל כוונתי שהמתלהמים החד-משמעיים נותרים אנונימיים, גיבורי מקלדת. יש לכם מה להגיד? תגידו בשמכם
    סגור
  • אין שום חשיבות לזה שהם יזדהו בשמם! (ל"ת)
    קיבוצניק - צפון 20/11/2011 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לפיד זה בדיוק מה שאתם עושים
    אריאלה 20/11/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעם בלי רסן ובאכזריות.תתפטרו כולם.
    סגור
  • 3.
    יאיר לפיד הקוזאק הניגזל (ל"ת)
    הקוזאק הניגזל 20/11/2011 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתה נושא הלפיד של החוצפה צביעות וגסות הרוח (ל"ת)
    יאיר עוף לנו מהחיים 20/11/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילנה דיין, אין שום חיבור.
    תעשיליטובה 20/11/2011 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם זבל מסוג אחד והבג"צ הוא זבל מסוג אחר. גם התקשורת וגם הבג"צ - זבל משובח.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות