מדדים בירידה חדה – קרדיט: AI
מדדים בירידה חדה – קרדיט: AI

"אירודרום נפלה בגללכם 50%, הפסדתי 50 אלף שקל, אני עומד לתבוע אתכם"

משקיע שלח מכתב התראה לביזפורטל - טוען  לנזק כספי בגלל כתבה שמכפישה, פוגעת ומייצרת פחד. האג'נדה של ביזפורטל היא לעזור, להדריך, להעיר ולהאיר למשקיעים את הדרך בהשקעות, ושמחים שאנחנו מצליחים; אותו משקיע באירודרום שהפסיד הוא לא משקיע - הוא מהמר, שיקרא יותר ביזפורטל

נושאים בכתבה אירודרום

אתמול בלילה קיבלנו מכתב התראה לפני תביעה ממשקיע באירודרום. באותו בוקר כתבנו על אירודרום אירודרום קבוצה 0.99%  ראש המוסד הוא לא ערובה לרווחים - המשקיעים באירודרום בדרך להפסד. כל מה שאנחנו כותבים מבטא את האמת שלנו ובלי אינטרסים. ביזפורטל להבדיל מכל גופי התקשורת האחרים הוא לא גוף שמוחזק על ידי טייקונים, בעלי הון או בעלי כוח. אנחנו מספרים לכם את האמת עם אג'נדה מאוד ברורה -  טובת המשקיעים, חוסכים והציבור בכלל. אנחנו מנהלים וניהלנו מלחמות על האמת הזו - הצפנו כשלים ועיוותים בשוק ההון, בחברות שמנהלות כספים, בחברות ציבוריות, בהנפקות, בבנקים ואצל הרגולטורים. אנחנו משלמים על זה מחיר כבד. מסתבר שזה לא פשוט להגיד את האמת, וזה מתבטא באיומים שוטפים ותביעות השתקה יקרות ומתישות של גופים חזקים, האחרונה וויקס (עם שתי תביעות רצופות); פגיעה בפרסום ועוד. היו לנו עד היום 3 תביעות. באחת פשרה, 2 של וויקס. 

אנחנו בעד ולטובת משקיעים ולכן, המכתב של המשקיע מקבל התייחסות מלאה, למרות שכל הכתוב בו הוא אוסף של קשקושים (המכתב למטה). כואב לנו על הפסד של המשקיע, אבל הוא לא באמת השקיע - הוא הימר במקרה של אירודרום, ואנחנו מקווים שבכתבה אתמול הצלחנו לגרום להרבה משקיעים נוספים שלא להיכנס להימור הזה במחיר שהיה. חסכנו להם הרבה כסף. אגב, כסף - אין לנו כמובן שום שורט ואינטרס כספי בכתבה ובכתבות בכלל. אתמול בתגובות היו אנשים שכתבו זאת- אז זה ברר, אבל למי שזה לא ברור לו: אין ולא יהיו אינטרסים בכתיבה, אל אם יש גילוי נאות מלא כמו שיש אצל כותבים חיצוניים. 

המטרה שלנו היא לנסות (אין אף פעם 100%, אבל שיעורי ההצלחה שלנו טובים מאוד) לספק תובנות למשקיעים כדי שירוויחו וכדי שיזהרו ממקומות והשקעות בעייתיות. הכתבה על אירודרום היא בדיוק כזו ואנחנו גאים בה מאוד. המשקיע הפסיד 50 אלף שקל ובמכתב מסביר שהמניה זינקה 20% ועברה לירידה של 30% בגלל ביזפורטל. כואב לנו על ההפסד של המשקיע, אבל הוא צריך להסתכל היטב במראה - הוא קנה מניה שלא שווה את המחיר שלה. אם הוא רוצה להמר - שיהמר, שלא יבוא לאחרים בטענות. התפקיד שלנו הוא להמשיך ולספק לו ולאחרים הבנה, ובמקרה הזה - שכמעט שלד עם גיוס לפי 80 אגורות ושם של ראש מוסד לשעבר, לא יכול להיות שווה 5.95 שקל למניה אחרי שבועיים. מי שקונה - יפסיד. אגב, בכתבה מוסבר גם בפירוש שזה הייפ והכל יכול לקרות - המניה יכולה להמשיך לזנק, אבל בסוף הכלכלה מנצחת. בפועל, היא אכן נפלה באותו יום בכ-50% - האמת, הופתענו. המחזור גם היה הכי גדול בבורסה - 200 מיליון שקל.

טענה נוספת של המשקיע שהיתה פגיעה בהגינות המסחר ושיש צורך בבחינת התערבות רגולטורית של רשות ניירות ערך - הוא רומז שביזפורטל הרוויח משורט, ראינו את זה גם בתגובות לכתבה הקודמת - זה כמובן שטויות. 

 הנה המכתב של ובאופן נדיר (לא ביקשנו בעבר) ממש היינו רוצים לדעת מה אתם חושבים. אנחנו מתכוונים להאיץ את הכתבות בסגנון הזה (לטוב ולרע - גם מניות מנופחות אבל גם טובות) במסגרת בדיקות של "החופרים", ורוצים לשמוע את דעתכם.   

שם השולח:

נזק כספי מוערך: 50,000 ₪

מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים

הנדון: פרסום כתבה מגמתית, מטעה ופוגענית שגרמה לנזק כספי כבד – דרישה להסברים ולקבלת אחריות

אני פונה אליכם בזאת בדרישה בהולה ומפורשת, בעקבות פרסום כתבה באתרכם ביום 24.3.2026 בשעה 11:39, העוסקת במניית אירודרום ואשר גרמה לנזקים כספיים ישירים, מיידיים ומשמעותיים לי ולמשקיעים רבים.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

לפי נתוני הבורסה לניירות ערך (מצורף גרף המסחר), עד לשעת פרסום הכתבה – 11:39 – מניית אירודרום הייתה בעלייה יומית של כ-20%, וזאת כחלק ממגמת עלייה ברורה שנמשכה שבועות.

הגרף מציג בבירור כי עד לרגע פרסום הכתבה — 11:39 — המניה הייתה בעלייה של כ-20% תוך מסחר סדיר. מיד לאחר פרסום הכתבה נרשמה צניחה חדה וחריגה, שהפילה את המניה לשיעור ירידה יומי כולל של 31.1%, וזאת במחזור מסחר עצום של כ-200 מיליון שקל — נתון שאינו משקף תנודה טבעית אלא השפעה ישירה ומיידית של הפרסום.

מיד לאחר פרסום הכתבה שלכם נרשמה צניחה אלימה של כ-50% בתוך דקות, בעוד מחזור המסחר קפץ לרמה חריגה של כ-200 מיליון שקל.

הנזק האישי שנגרם לי כתוצאה מכך עומד על כ-50,000 שקל.

הכתבה שפרסמתם מאופיינת בסנסציוניות, בהטיה ברורה, בהפחדת ציבור המשקיעים ובהצגת טענות ספקולטיביות כעובדות — תוך פגיעה תדמיתית בחברה ציבורית, במשקיעים ובעובדי ציבור.

ציטוטים מהכתבה המהווים הטעיה חמורה ופגיעה ישירה:

  1. אמירה מכפישה על הנהלת החברה ועל יוסי כהן:
    “ראש המוסד הוא לא בטוחה ולא ערובה לרווחים”
    המשפט מציג את הנהלת החברה כמקור לסיכון ללא ביסוס ותוך פגיעה ישירה בשמו של אדם ציבורי.
  2. יצירת פחד מכוון כלפי המשקיעים:
    "...המשקיעים יקבלו סטירה מצלצלת"
    “...המשקיעים יפסידו, אולי לא מחר, אולי לא עוד חודש”
    "...המשקיעים בדרך להפסד..."
    הצהרות אלו נועדו לעורר פאניקה, אינן מבוססות נתונים ועלולות להוות הפרה של כללי פרסום בניירות ערך.
  3. הצגת הנהלת החברה כמי שנמלטת מהעסקה:
    "950 מיליון שקל לאירודרום זה מחיר שאלעד שהמציא את העסקה היה מוכר ברגע זה ואפילו עם הנחה"
    הטענה יוצרת מצג שווא של פאניקה פנימית שאינה מבוססת.
  4. קביעה סנסציונית על שווי החברה:
    “השווי האמיתי הוא מעל 900 מיליון שקל. האם זה שווה את הסכום הזה? סיכוי נמוך מאוד"
    המשפט מציג את שווי השוק כאילו הוא מנופח או שגוי — למרות שבפועל המניה הייתה בעלייה לפני הפרסום.

הציטוט המפליל — הודאה ישירה מצדכם:

"רצינו רק להגיד לכם – ראש המוסד הוא לא ערובה לרווחים – המשקיעים באירודרום בדרך להפסד בעקבות כתבה של 'החופרים'..."

מדובר בהודאה מפורשת מצדכם כי הכתבה היא זו שגרמה להפסד המשקיעים.
משפט זה לבדו מקים עילה משפטית ברורה — לרבות אחריות בנזיקין ולשון הרע.

מסקנה משפטית ראשונית:

התמונה העובדתית מצביעה על:
פרסום מגמתי וסנסציוני
הטעיית ציבור המשקיעים
הצגת תחזיות ספקולטיביות כעובדות
פגיעה תדמיתית בחברה ציבורית ובדמויות ציבוריות
גרימת נזק מוכח — בהודאתכם
מחזור מסחר חריג המעורר שאלות נוספות
שימוש בכוחו של כלי תקשורת באופן חסר אחריות

הנסיבות מעלות חשש לרשלנות, לשון הרע, פגיעה בהגינות המסחר ואף צורך בבחינת התערבות רגולטורית של רשות ניירות ערך.

דרישותיי:

אני דורש את הדברים הבאים:
תגובה רשמית, מלאה ומנומקת בתוך 72 שעות מקבלת מכתב זה
הסבר מדוע פורסמה כתבה כה מטעה, פזיזה ובלתי מקצועית
בירור פנימי האם אינטרסים או לחצים עמדו מאחורי הניסוחים שנבחרו
פיצוי כספי על הנזק הישיר שנגרם לי — כ-50,000 שקל
פרסום תיקון, הבהרה או התנצלות פומבית באתר

אי תגובה בתוך 72 שעות תוביל לצעדים הבאים:

הגשת תביעה אישית
בחינת הגשת תביעה ייצוגית בשם משקיעים נוספים
פנייה לרשות השנייה ולגופי אתיקה תקשורתית
בדיקת אחריות נזיקית ופרסומית נוספת

עותק:
רשות ניירות ערך – אגף מודיעין ואכיפה

בברכה,


הוספת תגובה
248 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(248):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 191.
    נדב 03/04/2026 21:44
    הגב לתגובה זו
    אשמח להצטרף לתביעה אם תוגש.
  • 190.
    כל הכבוד לכם! המשיכו כך (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2026 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 189.
    אנונממימי 29/03/2026 20:14
    הגב לתגובה זו
    אין מה להשקיע ם בשוק ההון עם חוסר הפרגון
  • 188.
    אנונימי 29/03/2026 17:44
    הגב לתגובה זו
    ארבה רובוטיקסאקוואריוס מנועיםאלקטריאון
  • 187.
    יוני 28/03/2026 02:52
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לאתר על כתבות איכותיות יושרה ושקיפות מירבית!המשקיע שרוצה לתבוע אתכם יפסיד בגדול !
  • 186.
    אנונימי 28/03/2026 00:05
    הגב לתגובה זו
    נניח בסוף יום מסחר אמזון תימכר בהנחה של 50% לא הייתם רצים לקנות אם הוא חושב שהכתבה שקרית שינצל את ההזדמנות ויקנה עוד מניות. או שהוא בעצמו לא מאמין במניה
  • 185.
    כל הכבוד על הכתבוץ אל תתקללו אתם שומעים (ל"ת)
    אבי 27/03/2026 21:09
    הגב לתגובה זו
  • 184.
    אנונימי 27/03/2026 13:49
    הגב לתגובה זו
    אולי זו תביעה של יוסי כהן בעצמו
  • 183.
    אנונימי 27/03/2026 12:44
    הגב לתגובה זו
    כל מי שאינו לו יידע מיוחד שיפסיק לקנות מניות ויתחיל לקנות מדדים כל מי שאין לו ידע והבנה מיוחדת ואנליסטית על מניות כנראה יפסיד כסף
  • 182.
    כל הכבוד! תמשיכו ליצר תוכן איכותי (ל"ת)
    אנונימי 27/03/2026 12:40
    הגב לתגובה זו
  • 181.
    אנונימי 27/03/2026 09:22
    הגב לתגובה זו
    1. הכתבה הצילה הרבה אחרים שכמעט רכשו והיו מפסידים.2. מה אם היתה כתבה מפרגנת על חברה היית רוכש ומרוויח המון היית משתתף ברווחים עם ביזפורטל
  • 180.
    יש הרבה משמעות במה שהוא אומר צודק .מפילים משקיעים (ל"ת)
    דנה 27/03/2026 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 179.
    אם כך בא נתבע את כל אתרי חדשות שוק ההון בעולם (ל"ת)
    גייקוב 27/03/2026 03:10
    הגב לתגובה זו
  • 178.
    אנונימי 27/03/2026 03:00
    הגב לתגובה זו
    מה ההיגיון אם התובע צודק אז בואו נתבע את כל אתרי חדשות שוק ההון בעולםנ.ב רק שהיה מן הראוי לפרסם את הכתבה מחוץ לשעות המסחר
  • 177.
    איציק 26/03/2026 19:40
    הגב לתגובה זו
    ככה הם עושים עם עוד מניות . כל פעם שהכתב פותח שורט על מנייה שעלתה הרבה . יוצאת כתבה כזאת שמפילה את המנייה.ראו כתבות על ארית ועוד. הכל לכאורה.
  • נדב 03/04/2026 21:45
    הגב לתגובה זו
    עובדה שאין שם מאחריי הכתבה רק החופרים זה העילא לתביעה ובגדול
  • 176.
    שפוי 26/03/2026 18:10
    הגב לתגובה זו
    ביז אכלתם אותה. ניסיתם לעבוד על הצבור אבל הצבור חכם. המניה הולכת לזנק באלפי אחוזים
  • איך אתה יודע שהיא תזנק באלפי אחוזים (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2026 21:38
    הגב לתגובה זו
  • 175.
    שלומי 26/03/2026 17:50
    הגב לתגובה זו
    לכתב החברה הרוויחה כמעט 500 אחוז מתחילת שנה אין לו לטעון על הפסד רק על אותו היום מה שכן כנראה ללא הכתבה לכולם היתה יורדת אבל כתבות שיוכולות להפיל שוק אולי כדאי לפרסם בסוף היום או בתחילתו תמשיכו בסקירה היומית אתם הכי מקצוענים תנו דגש על הביטוח לטווח ארוך תמליצו על מניו
  • 174.
    ירין 26/03/2026 14:55
    הגב לתגובה זו
    גם אני מסכים לגבי התביעה וצריכים לפצות את כולם
  • 173.
    לגבי המניה (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2026 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 172.
    אנונימי 26/03/2026 13:38
    הגב לתגובה זו
    מאמין שנראה כאן כבר מחר תיקון לכתבה המזוויעה הזאת והצדקנית
  • הוא סתם בובה. דחליל. דוגמן ותו לא. (ל"ת)
    אירודרעק 28/03/2026 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 171.
    משה שרת לוי אשכול 26/03/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
    המניה עולה בסביבות 11 20% אפשר כתבה בנושא
  • 170.
    אריאל 26/03/2026 10:02
    הגב לתגובה זו
    זה דומה לכך שמשטרת ישראל תזהיר נהגים שזה מסוכן לחצות רמזור באור אדום למרות העובדה שיתכן ותקצר את זמן הנסיעה ואולי תגיע מוקדם ליעדך . ואז נהג מסוים יחצה באור אדום ויפגע יאשים את המשטרה באשמת גרימת נזק לנהג .
  • אנונימי 26/03/2026 11:55
    הגב לתגובה זו
    זה כמו שהמשטרה תודיע שאסור לעבור באור אדום אבל בזמן שאתה כבר באמצע המעבר באור אדום. אז מתעוררת השאלה למה המשטרה לא הודיעה לפני זה. האתר פרסם את הכתבה רק בשעה 11.39.. כשהמניה עוד עלתה יפה. למה האתר לא פרסם את הכתבה לפני פתיחת המסחר...במקרים אחרים היו כותרות ראשיות לפני הפתיחה כמו למשל מה שעשו לארית
  • 169.
    מה עם מדד הבטחוניות שנפל (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2026 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 168.
    ליאור אור חיים 26/03/2026 08:56
    הגב לתגובה זו
    ובפרט לצוות החופרים זה האתר שאני הכי אוהב לקרוא מבין כל המגוון בדיוק בגלל שהוא אובייקטיבי ומדבר למשקיע הפשוט. מעבר לכל התוכן הנהדר שיש לו באופן שוטף. כואב לשמוע על בנאדם שהפסיד כסף מכיר את הכאב הזה על בשרי בסכומים גדולים יותר אבל עדיין טובת הכלל קודמת ואם יש סיבות לפוצץ בלון אז אני הראשון שבעד למרות המחיר הכואב.
  • 167.
    משה 26/03/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
    בכיין. שיחזק אם זו חברה טובה
  • 166.
    אנונימי 26/03/2026 08:51
    הגב לתגובה זו
    קשה. אפילו הסטופ לוס לא עזר. ירידה כל כך חזקה שהם קפצו מתחת להגנה. הרי ברור שזה מוסדי עם מיליוני מניות שבא לעשות סיבוב מכוער. אם הרשות לא תפעל אז הבורסה הזאת היא קזינו של ערסים וערסיות. בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נחמן 26/03/2026 10:49
    הגב לתגובה זו
    !
  • 165.
    אנונימי 26/03/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    אם כתבה בעיתון מפילה מניה אז כנראה שמגיע לה ליפול.
  • 164.
    ר 26/03/2026 08:32
    הגב לתגובה זו
    במקום להתבכיין על ההפסד שיגיד תודה שהזהירו אותו ואת האחריםאם המניה זולה יש לו הזדמנות להגדילמה שכואב לו זה חשיפת הבלוף שהוא עצמו ידע אבל היה לו נוח
  • 163.
    אנונימי 26/03/2026 08:01
    הגב לתגובה זו
    מה שמשקיע בלי להבין נקרא מהמר.מנצלים פה הייפ של הבטחוניות הקימו חברת שלד ושמו ראש מוסד.
  • 162.
    אנונימי 26/03/2026 07:10
    הגב לתגובה זו
    גם באמצע המסחר ולפני ההודעה עושים הפסקת מסחר!!!במקרה זה אסור היה בתכלית האיסור להנהלת האתר או המערכת לפרסם הודעה מהותית שכזו באמצע יום המסחר!!!זוהי ממש עבירה על החוק שגרמה מיד להפלת הנייר ולגזילת כספם של הרבה משקיעים!!!
  • מוסדי 26/03/2026 21:49
    הגב לתגובה זו
    האתר לא חייב כלום ושומדבר לחברה שעליה הוא מפרסם. מותר לו לפרסם בכל שעה ביום ומותר לו להביע את דעתו על המניה גם אם לטעמך היא לא נכונה.
  • 161.
    יש חקירה על הרצה (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2026 07:02
    הגב לתגובה זו
  • 160.
    אנונימי 26/03/2026 02:28
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שכול המנהגים החדשים בחברה יבריאו אותה למקומות אחרים קבוצה של קלברים עם קשרים חובקי עולם לקנות לתווך רחוק בורסה זה לזמן רב לא ליום אחד לזרוק ולשכוח תנו להם לעבוד
  • אאא 26/03/2026 08:54
    הגב לתגובה זו
    לא נשכח ולא נסלח.
  • 159.
    אנונימי 26/03/2026 02:12
    הגב לתגובה זו
    נראה את כול המתחסדים שעוד מהללים את כותב הכתבה שהפילה את אירודרום יומיים רצופים . עם עשרות הפסקות מסחר .
  • 158.
    אכלתי אותה חזק (ל"ת)
    כרובי המקורי ספונסר 26/03/2026 01:34
    הגב לתגובה זו
  • 157.
    חדש1234 26/03/2026 01:33
    הגב לתגובה זו
    באסה בשבילו
  • 156.
    אנונימי 26/03/2026 01:32
    הגב לתגובה זו
    בתור משקיע שנהנה מהאתר שלכם במשך שניםלצערי הפעם אני מסכים עם אותו משקיע שהפסידאגב אני הייתי לוקח את זה בתור מחמאה שיש לכן כזה כח עצום להזיז שוק
  • 155.
    מקרה פשוט המשקיע אחראי העיתון דיבר אמת (ל"ת)
    דנה 26/03/2026 00:16
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 26/03/2026 08:02
    הגב לתגובה זו
    מעניין מי הכתב שרודף את יוסי כהן ראש המוסד לשעבר . וגרם להפסד והרס משקיעים . ירידה של 70 אחוז מערך הנייר תוך יומיים! מה עם המשקיעם רק תביעה ייצוגית .
  • 154.
    מחזורים גדולים אולי רועי דגני מכר מניות (ל"ת)
    רמי 26/03/2026 00:12
    הגב לתגובה זו
  • 153.
    מאמין לביזפורטל (ל"ת)
    מנחם 26/03/2026 00:09
    הגב לתגובה זו
  • 152.
    נמרוד 25/03/2026 23:19
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו בדרך הזו אבל תסננו מעט את המילים אפשר להעביר את המסר מבלי לקחת צד המשקיעים בדרך להפסד ולבחור אני מציע ללמוד את שוק ההון
  • משה משה 26/03/2026 11:28
    הגב לתגובה זו
    כתבת יפה ברור ש99% אחוז שאדון משקיע צריך להיות משקיע ולא להמר ובכלל להבין במה שהוא עושה.
  • 151.
    ישראל 25/03/2026 23:06
    הגב לתגובה זו
    1. יש פקודה פשוטה ושמה stop2. תחזירו מכתב ישירות מהבינה המלאכותית הקרובה כי למה לעבוד קשה!
  • זה עבר את הסטופ כאילו זה היה אוויר (ל"ת)
    אאא 26/03/2026 08:54
    הגב לתגובה זו
  • 150.
    אנונימי 25/03/2026 22:33
    הגב לתגובה זו
    ראשית אסור לפרסם כתבה כזו מגמתית שתוביל בוודאות למכירות גדולות וחפוזות בנייר אין ספק שהיה משהו מגמתי וצריך לחקור היטב אם המפרסם לא קיבל שוחד מאנשים שעברו לשורט על המניה.
  • 149.
    אנונימי 25/03/2026 22:25
    הגב לתגובה זו
    יש כאן הרבה תגובות שטוענות שהמניה נפלה בגלל האתר.אני לא מביע דעהרק שואלאם הייתה כתבה דומה לצורך הדוגמאות אפילו לא אמיתית על מניה אחרת.היא גם הייתה נופלת כל כך הרבהאם כן זה בעיה.אם לא כנראה שהם כתבו את האמת...
  • אנונימי 25/03/2026 23:43
    הגב לתגובה זו
    שנה הם עולים כל יום בעשרות ובדיוק כשנכנסים יש נפילה. תמיד זה ככה. השוק בוגדני ועושה דווקא.
  • 148.
    אנונימי 25/03/2026 22:16
    הגב לתגובה זו
    גם אני יצאתי גנוב כל יום הם עלו 7% ואז 15% ואז עוד 7 ועוד 20 ועוד 30 וככה במשך שבועות וכל פעם אני אומר זהו הם נופלים זהו וזה ממשיך לטוס למעלה מאות אחוזים בסוף אמרתי יאללה אשים 5000 ואז יומיים עברו ובום הלך הכסף חחחחח
  • 147.
    חגי 25/03/2026 22:14
    הגב לתגובה זו
    אילו התובע היה באמת משקיע אזי הוא לא היה בורח מההשקעה בחברה זו ובכך גורם לעצמו נזק של 50000 שח.באם הוא היה משקיע ומאמין ביכולות של החברה ושל כהן המהולל לעשות נפלאות בחברהאזי הוא היה צריך להשאר בהשקעה ל5 השנים הבאות.ואז היינו רואים מה החברה מציעה למשקיעים. לדעתי התובע לא מבין דבר.
  • אאא 26/03/2026 08:57
    הגב לתגובה זו
    שעשה סיבוב מרושע ואכזרי
  • 146.
    אם החברה כל כך טובה 25/03/2026 21:58
    הגב לתגובה זו
    אם הוא חושב שהמניה שווה את כל העלייה שיישאר שם וירוויח.
  • 145.
    אנונימי 25/03/2026 21:48
    הגב לתגובה זו
    הגורו של האתר עשה שורט אחרי שורט ולא הצליח עד שהצליח הזהרנו מי שרוצה 100 אחוז רווח ביום שילך לקזינו
  • 144.
    אנונימי 25/03/2026 21:26
    הגב לתגובה זו
    כתבה שכזו במהלך יום המסחר!!!אני מניח שהרבה משקיעים הפסידו כתוצאה מכך הרבה כסף!!!
  • 143.
    רן 25/03/2026 21:05
    הגב לתגובה זו
    מקווה שבית המשפט יעשה עימו צדק. אתר שמכבד את עצמו לא היה מוציא כתבה כזו באמצע יום המסחר שהמנייה טסה.נראה שהיו פה כוונות עוינות. שהטוב ביותר ינצח
  • אנונימי 25/03/2026 21:29
    הגב לתגובה זו
    גם אני הפסדתי בגללם
  • 142.
    אנונימי 25/03/2026 20:11
    הגב לתגובה זו
    חחחחחח
  • 141.
    אנונימי 25/03/2026 19:44
    הגב לתגובה זו
    לתובע כנראה אין שום ניסיון בשוק ההון והוא סתם מחפש אשמים. מה גם שלמניה כל כך קטנה אני לא בטוח שבזפורטל או כל גוף אחר היה בכלל יכול לבנות פוזיצית שורט גם אם היה רוצה
  • 140.
    אנונימי 25/03/2026 19:15
    הגב לתגובה זו
    היא יוצאת לפירסום לפני מהלך המסחר עצמו או לאחריו.אך בשום פנים ואופן אסור להוציא כתבה מסוג שכזה במהלך המסחר עצמו אשר גורמת לשינוי במחיר הנייר וגם לנזק כספי או לרווח למשקיעים
  • אנונימי 25/03/2026 21:19
    הגב לתגובה זו
    להוציא כתבה כזו באמצע יום המסחר אשר משפיעה בוודאות חזק מאוד על השער של מניית החברה וגורמת לצלילת הנייר ולהפסד כספי גדול להרבה משקיעים. בושה וחרפה!!!
  • אנונימי 25/03/2026 20:41
    הגב לתגובה זו
    כמשקיע בחברה כבר חודשים אני גם נפגעתי כתוצאה מהכתבה הזאת .
  • אנונימי 25/03/2026 21:23
    אשר גורמת למהפך מיידי בשערי הנייר!!!איך מעיזים לעשות דבר שכזה ולפגוע במשקיעים המסכנים!!!היו יכולים לפרסם רק אחרי המסחר או לפני התחלתו ובוודאי וודאי שלא במהלכו!!!הרשות לניירות ערך צריכה אולי לבטל את כל הפקודות שהיו באותו היום...
  • 139.
    פשוט אדיוט (ל"ת)
    אנואאנימי 25/03/2026 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 138.
    אנונימי 25/03/2026 18:24
    הגב לתגובה זו
    להעלות נושאים ישנים של שנת 2020 זה היה מטרה רק להפחיד משקיעים כאילו הכל קורא כאן ועכשיו
  • 137.
    אנונימי 25/03/2026 18:12
    הגב לתגובה זו
    אין לי איפה לשים את הכסף
  • 136.
    אנונימי 25/03/2026 18:04
    הגב לתגובה זו
    גם בריבית האחרונה של בנק ישראל הוצאתם הודעה שהריבית נארה ללא שינוי. בשעה שהנגיד הוריד. גם לפני כמה שנים לגבי ארי נדלן הוצאתם מודעה שקרית. השיטה שלכם זה לחסום מי שמעיר לכם. אבל הכל מתועד ומצולם.יום יבוא ותקבלו תביעה מסודרת על הטעיה.
  • 135.
    טיפש שלא ידע לשים stop loss (ל"ת)
    שיבכה 25/03/2026 18:02
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 26/03/2026 18:37
    הגב לתגובה זו
    אין אפשר לשים סטופ מארקטלמניה שלא נסחרת בתא 125רק סטופ לימיט. הבעיה שהרבה שמו סטופ לימיטובגלל המהירות הכל קפץ ועף ולא נקלט
  • 134.
    מני 25/03/2026 17:53
    הגב לתגובה זו
    המשקיע צריך לבדוק את עצמו הוא מהמר
  • המחזורים מאוד גדולים (ל"ת)
    עדי 26/03/2026 00:13
    הגב לתגובה זו
  • 133.
    אלי 25/03/2026 17:48
    הגב לתגובה זו
    כמשקיעה ותיק עם ניסיון של שנים אני לא משקיעה במניה יותר מ 30000 שקל זה הוכיח את עצמו לאורך שנים
  • 132.
    לליטה 25/03/2026 17:42
    הגב לתגובה זו
    גם אני הפסדתי עשרות אלפי שקלים על מניית הזבל הזאת. לא בגללכם אלא בגלל טיפשות שלי
  • 131.
    אנונימי 25/03/2026 17:40
    הגב לתגובה זו
    כשאתר מפרסם מידע לא אמיתי תחושות שלו שיכתוב שזה בלי מקור או אסמכתא או השערה התרגלנו לחיות שהשארות של כתבים אין בהם בעיה
  • 130.
    איזה כבשים THE SHEEPO (ל"ת)
    פריירים מתחלפים 25/03/2026 17:34
    הגב לתגובה זו
  • 129.
    אנונימי 25/03/2026 17:29
    הגב לתגובה זו
    אם הייתם דואגים למשקיעים מדוע לא התרעתם בשלבים הראשונים של העליותלמה לתת לזה לרוץ 10 ימים וכשמזהים שנגמר הכח לעליותלהיות חכמים ולפרסם כתבה כזו
  • 128.
    עשיתי את הקופה של החיים על המניה הזו (ל"ת)
    עמיר 25/03/2026 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 100 אלף שקניתי בשער 30 מימשתי בשער 560 .. לקחתי הכסף וקניתי דירה בבת ים (ל"ת)
    תמיר 27/03/2026 15:37
    הגב לתגובה זו
  • 127.
    הכלכלן השפוי 25/03/2026 17:24
    הגב לתגובה זו
    החברות משקרות בדוחות מספרות סיפורים על צבר שלא באמת קיים.ויותר חמור מזה לא מקיימות את הוראות חוזר הרשות לניירות ערך!
  • 126.
    מעניין האם היה מתחלק איתכם ברווחים לאחר כתבות מעודדות.. (ל"ת)
    אנונימיו 25/03/2026 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 125.
    איזה לוזרגם בכיין וגם לא יודע לקרוא מספרים (ל"ת)
    משקיע 25/03/2026 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 124.
    אבי לוי 25/03/2026 17:21
    הגב לתגובה זו
    עכשיו 200 אלף שקל אני אשמח אם מישהו ידבר איתי
  • 123.
    אנונימי 25/03/2026 17:19
    הגב לתגובה זו
    עכשיו 200 אלף שקל אני אשמח אם מישהו ידבר איתי
  • 122.
    משקיע לא שוקע 25/03/2026 17:19
    הגב לתגובה זו
    קונה 5 יחידות כרגע.ולמה באמת ארית הפסיקה לעלות!
  • 121.
    אנונימי 25/03/2026 17:04
    הגב לתגובה זו
    בביספורטל מאשימים את בעלי המניה והשותפים שהם מריצים את המניה ואנחנו משלמים את מחיר הירידותאם כך צריך לבוא בטענות אל הבעלים.זה לא חוקי להריץ מניות וביספורטל צריך להוכיח שאכן היתה הרצה.
  • 120.
    רמי 25/03/2026 16:36
    הגב לתגובה זו
    קורא כל הזמן אוהב אתכם מאוד מעריך את הכתבות שלכם.
  • 119.
    שושו 25/03/2026 16:38
    הגב לתגובה זו
    ה מתרסקת העא עדות שהכתבה הייתה במקום וחבל שלא התפרסמה חודש קודם אז היו הרבה פחות מפסידים.
  • 118.
    שלומי 25/03/2026 16:27
    הגב לתגובה זו
    ביזפורטל תמשיכו לעשות עבודה מצויינת
  • 117.
    אמיר פ. 25/03/2026 16:09
    הגב לתגובה זו
    1. אם מכר משמע שחשב שביזפורטל צודקים ולפיכך אין לו על מה להלין.2. אם לא מכר הרי לא הפסיד ואין עילה לתביעה.3. מיו כל מוכר יש קונה שמאמין שיוכל להרוויחהחב ראוייה עובדה שתערער את התביעה.
  • 116.
    אין בעיה עם כל הטענות שלו. בזבוז זמן. (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 115.
    אורן 25/03/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
    אם התובע בטוח בחברה וקנה על בסיס ניתוח כלכלי עמוק ועל בסיס תחזיות כלכליות שלא ימכור ושלא יקבע את ההפסד אלא ינצל את הירידה לצורך רכישות נוספות!! הרי מדובר בחברה עם תחזית אופטימית וההפסד של 50 אלף יהפוך לרווח של מיליונים
  • 114.
    איזה לוזר אפילו לא העוד שלו כתב אימייל לביזורטל והפכו את זה לכתבה. חחח (ל"ת)
    אתר פח אשפה 25/03/2026 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 113.
    מני 25/03/2026 15:47
    הגב לתגובה זו
    קנו ב80 אגורות. שווה יותר
  • 112.
    המהמר שמתמרמר שיאסוף עוד סחורה היום (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 111.
    ברק 25/03/2026 15:44
    הגב לתגובה זו
    כל האתר זה בן אדם אחד ברחוב יגיע כפיים
  • 110.
    מעניין שבחרתם לעשות את זה בשער 600 ולא ישר בהתחלה שהמניה עלתה (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 109.
    אנונימי 25/03/2026 15:38
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו עם עבודתכם האמינה והמיקצועית..כל אחד יחליט את החלטותיו ויהיה אחראי להם
  • 108.
    רועי 25/03/2026 15:36
    הגב לתגובה זו
    עד לפני כמה שנים התפרסמו אצלכם באתר החיזויים של אייל גורביץ. לי די ברור שהאיש הריץ מניות
  • לי ברור חחח. עוד פנסיונר משועמם. לך לחוג ברידג במרכז גיל הזהב של הפייס. ליצן. (ל"ת)
    קרלוס גוארה 25/03/2026 15:53
    הגב לתגובה זו
  • 107.
    שמואל 25/03/2026 15:27
    הגב לתגובה זו
    הכל זה יחצנות לאתר
  • אחד נחמד 25/03/2026 17:21
    הגב לתגובה זו
    טוב שלך.
  • 106.
    התובע כנראה יהיר לפיד (ל"ת)
    משה ראשלצ 25/03/2026 15:26
    הגב לתגובה זו
  • קדימה רציו עליות במיידי (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2026 02:03
    הגב לתגובה זו
  • 105.
    ביזפורטל אתר יחסית מאוזן ומחפש אמת ראו מקרה חברת אוגווינד היא נחשפה עי ביזפורטל (ל"ת)
    משה ראשלצ 25/03/2026 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 104.
    אנונימי 25/03/2026 15:18
    הגב לתגובה זו
    מרחם עליו אבל מה שביזפורטל עשו זה המהלך הנכון אם ישתיקו אותם אז מאיפה יהיה לנו מידע מהימן ואיכותי שאפשר לסמוך עליו פסח כשר ושמח
  • 103.
    איזה ילד קטן חחח (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 14:51
    הגב לתגובה זו
  • 102.
    אנונימי 25/03/2026 14:49
    הגב לתגובה זו
    עתונות זה לא יעוץ.שרלטנות היא נשק החברות שלא מספרות כל האמת.חשיפת אי סדרים זה ביסוד חופשזכות הציבור לדעת.
  • 101.
    אנונימי 25/03/2026 14:43
    הגב לתגובה זו
    מהמר
  • 100.
    כול הכבוד על העבודה שאתם עושים מצילים אנשים מהפסדים חיזקו ואימצו (ל"ת)
    אברהם כהן 25/03/2026 14:39
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 25/03/2026 19:47
    הגב לתגובה זו
    ולא מצילים אותם!!! למה לא פירסמו את הכתבה לפני המסחר או אחרי גמר המסחר!!!הפרסום באמצע המסחר גרם לריסוק של הנייר ולנזק כספי לחלק מהמשקיעים!!!זו דעתי האישית הכנה.
  • 99.
    פיקסרפיקסר 25/03/2026 14:33
    הגב לתגובה זו
    תפשטו את עורו ואת הקליינט שלו.בדרך ספרו לו על ה 15 דקות לפני הנסחר הנאו7 של טרטמפ
  • 98.
    בזכותכם התחלתי להשקיע (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 14:26
    הגב לתגובה זו
  • גם אני (ל"ת)
    מיקי 25/03/2026 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 97.
    על המשקיע לבלוע את הגלולה ולהאשים רק את עצמו בהשקעה ספקולטיבית בעל מקדם סיכון גבוהה. (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 14:24
    הגב לתגובה זו
  • 96.
    אנונימי 25/03/2026 14:16
    הגב לתגובה זו
    אתר של רשעים שקרנים למה הייתם צריכים לפרסם תגובה בכלל צריך לסגור אותכם לתמיד המכתבי תביעה בדרך
  • 95.
    בעל השיק 25/03/2026 14:03
    הגב לתגובה זו
    אתרי הספורט באנגליה הוציאו כתבה מכפישה על מאמן הקבוצה והורידו את המורל לשחקנים. אני אתבע אותם. נו באמת.. גם אם נניח שהכתבה היא לא מקצועית ומדויקת איך יש לאתר אחריות על מניה קטנה וספקולטיבית ששייכת לירכתי הבורסה.
  • 94.
    מני 25/03/2026 14:01
    הגב לתגובה זו
    הייתי קונה ב 80 אגורות
  • יוסי 26/03/2026 09:26
    הגב לתגובה זו
    קניתי ב 220 אמכור ב 390.גם אפ תרד כמה יכולה לרדת כבר השילה מעל 600 מיליון שקל....
  • 93.
    אנונימי 25/03/2026 13:56
    הגב לתגובה זו
    אני לא הפסדתי עליהם אבל אני שם לב שזה משהו שאתם עושים קבוע ויש לי הרגשה שאתם שמים מכירות לפני שאתם מוצאים כתבות כאלה.אתם מנסים לשחק את עצמכם תמימים אבל כולם יודעים שאתם משחקים מלוכלך מאוד
  • 92.
    נחמן 25/03/2026 13:52
    הגב לתגובה זו
    ואז אני כותב לאותם אנשים שהגרפים הם לא תמיד לכיוון למעלה ושהניתוח של דוחות כספיים הוא הכי משמעותי
  • 91.
    ד.א. 25/03/2026 13:46
    הגב לתגובה זו
    כל משקיע חייב לעשות את מערכת השיקולים שלו ולא להיות מושפע מדעות אלו ואחרות. יחד עם זאת ראוי לציין שהכתבות הטובות והרעות הן חוות דעת מקצועית בהחלט של הכותבים והערכותיהם שברובן הצדיקו עצמן. אין לשייך להפסדים כמו שאין לשייך לרווחים.
  • אכן הבחלט (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 90.
    לא מתקרב 25/03/2026 13:34
    הגב לתגובה זו
    כל משקיע שקנה את אירודרום לפי השווי השוק הדמיוני שחברה הגיעה אליו כ 600 מליון שח ויותר מכך הוא אידיוט אמיתי חסר תקנה וביז פורטל זכותה ואף חובתה להזהיר את המשקיעים הכסלים שמצפים את השוק.זו חברה ששווה אולי 100 מליון שח בדוחק אלא אם היא תזכה בחוזים נאים ותעבור לאיזון ואף לרווחיות ואז השווי יהיה גבוהה בהרבה. אבל בטח שלא כעת.
  • אנונימי 25/03/2026 21:33
    הגב לתגובה זו
    הזו ממש באמצע המסחר ולגרום בכך נזק כספי גדול להרבה משקיעים!!!יכלו לפרסם בשקט לפני התחלת המסחר או בתום יום המסחר אבל בשום פנים ואופן לא במהלכו!!!נגרם כאן ממש גזילת כספי המשקיעים ....
  • 89.
    יניב 25/03/2026 13:32
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי למה חשפתם את השם של התובע. מעניין מאוד
  • 88.
    גיא 25/03/2026 13:29
    הגב לתגובה זו
    אם אין יכולת לתת ביקורת בגלל שפלוני אולי יפסיד במניה למה יש תקשורת בכלל זו האמת מבחית ביזפורטל וגם אם היא לא אמת לחלוטין אלה רק דעה מותר לה להביע. באיראן למשל אי אפשר להביע כלום. התובע מוזמן לעבור לשם לטהרן או אסיפהאן. שם לא היה מפסיד כלום. גם לא היו כותבים כלום שם.גם אין אינטרנט..
  • 87.
    אנונימי 25/03/2026 13:26
    הגב לתגובה זו
    ראה עצמך מדולל
  • 86.
    יצחק טיומקין 25/03/2026 13:25
    הגב לתגובה זו
    שנים לא הייתה כאן עסקה הזויה ופלילית כמו באירדרוםלהנפיק מניות ב80 אחוז דיסקאונט זו גניבהמבטיח לכם שהמניה תיפול לאגורה זו השווי של חברה שמשחילה ככה בעלי מניותגם חבורת הליצנים שנכנסה לאחרונה יפסידו את כספםככה זה מי שהולך לישון עם נבלות לא קם בבוקרביזפורטל כל הכבודתמשיכו ככה בלי לפחד מאף אידיוט שמאיים עליכם באקדח בלי כדורים
  • 85.
    אנונימי 25/03/2026 13:16
    הגב לתגובה זו
    המניה לא עברה לצלילה בגלל הכתבה אלא נראה שביזפורטל קיבלו מידע מוקדם על מה הולך להיות מאיזה גוף או ממספר גופים ורק אז פורסמה הכתבה לקראת 12 בצהריים.. בזמן שהמניה עוד עלתה חזק..כך גם יש תירוץ לאותו גוף שהפיל את המניה וכך גם ביזפורטל יכול לקחת קרדיט
  • 84.
    אנונימי 25/03/2026 13:04
    הגב לתגובה זו
    משקיע שמבצע רכישה וקניה של מניות לפי כתבה בעיתון או באינטרנט הוא לא משקיע הוא מהמר . אילו זה היה קורה לי הייתי מפסיק את המהלך כי כל עורך דין ישמח ויעודד אותך לתבוע בסוף תביעה בים ויצא שכרך בהפסד.
  • 83.
    זהר 25/03/2026 12:58
    הגב לתגובה זו
    בית המשפט יזרוק אותו מכל המדרגות וגם יקבע לו כיסוי הוצ... מותר לכתוב על מניות כל הערכה או ספקולציה השוק והמשקיעים יודעים לתמחר הכל...
  • אנונימי 25/03/2026 14:36
    הגב לתגובה זו
    למה נראה לי שכל התשובות פה הם של אנשי ביזפורטל והם מפחדים! ומעלים תגובות מפגרות
  • 82.
    אנונימי 25/03/2026 12:55
    הגב לתגובה זו
    נפתחה קבוצת ווטסאפ למי שהשקיע במניה והפסיד אתמול בעקבות הכתבה. תכתבו את הנייד שלכם ואוסיף אתכם לקבוצה.
  • אנונימי 25/03/2026 13:45
    הגב לתגובה זו
    0527107894
  • 81.
    שיעשה חמוצים (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 80.
    אנונימי 25/03/2026 12:54
    הגב לתגובה זו
    עוד ליצן שרצה להרוויח בלי לעבוד אבל אין לו מושג מהחיים שלו
  • 79.
    חסידי אומות העולם הם באים ללמד חח (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 78.
    עקיבא 25/03/2026 12:52
    הגב לתגובה זו
    אני עורך דין ומבין בשוק ההון מה שקרה עם הכתבה לא תקין ואף חמור ביותר אבדוק מול הגורמים הרלוונטים
  • אנונימי 25/03/2026 13:27
    הגב לתגובה זו
    תשלח לי את הנייד שלך ואצרף אותך לקבוצה של מי שמשקיע במניה ונפגע
  • אנונימי 25/03/2026 16:02
    לצרף לקבוצה 0503926777
  • שלח לי פרטי אשראי כדי שאוכל לצרף אותך (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 14:09
  • 77.
    למען האמת לא אתפלא אם זה עוד פברוק של האתר בשביל עוד קצת טרפיק (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    השוק גרוע כל העולם עולה 1.53 (ל"ת)
    פיני 25/03/2026 12:42
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    מנהלי החברה יצטרכו לעבוד קשה לעוד תחומים (ל"ת)
    יוסי חוי 25/03/2026 12:42
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    למנהלים לא אכפת מהמניהה שתרד 90 אחוז הם הרי בובות (ל"ת)
    טלי 25/03/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    לא משנה מה היא תעשה זה לא הגיוני להוציא כתבות כאלו (ל"ת)
    מנשה 25/03/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 72.
    אלישע 0542845307 25/03/2026 12:40
    הגב לתגובה זו
    למה דווקא אתמול בצהרים פרסמתם הכתבה אחרי שעשתה עלייה משמעותיתאם כל הכבוד לכם ואני מאוד אוהב ומעריך האתר הזה מאוד זה בעייתי שאתם מביעים דעתכם על מניה כזו או אחרת.בהחלט בעייתי
  • עשו לך דווקא ידעו שאתה קונה ואז פרסמו (ל"ת)
    דני 25/03/2026 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    אין להתערב בהודעות וכתבות של מניות זה רע (ל"ת)
    ליאון 25/03/2026 12:40
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    אנונימי 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    מחזור של 200 מליון זה אומר שמישהו גם קנה
  • 69.
    תותחים! אל תפחדו המשיכו בעבודה הטובה (ל"ת)
    גלעד מנדל 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    אנונימי 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    הכתבה נתמכת עי הנתונים יש פה ניתוח מפורט למה לדעת ביזפורטל המניה לא שווה את מחירה ואפילו לא קרוב אם הטמבל מאמין כל כך שהיא טובה שפשוט יחכה ויחזיק אבל הוא טמבל שקנה מסיבות של טמבל אז הוא מכר בהפסד אבל שני הצדדים שמאלנים אז יהיה מעניין בבית המשפט כי אין את מי לגלגל מהמדרגות בקלות
  • אנונימי 25/03/2026 13:50
    הגב לתגובה זו
    התחלת יפה וגמרת אידיוט.מה קשור שמאלנים
  • 67.
    אנונימי 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    מה שבטוח זה שיש לכם אינטרס בפרסום כתבות מהסוג הזה וזה לא חדש ואתם יודעים שיש השלכות לפרסום כתבות כאלה
  • 66.
    שגיא 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    משקיע יקר.אם כתבה משפיעה כך על מניה אז זו בעיה אך לאורך זמן המחיר אמור להסתדר לפי השווי ההגיוני ולכן אם אתה כה מאמין בחברה אז תישאר וכספך יוחזר
  • 65.
    אנונימיאורית 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    ארודיום הפלתם אותה בכתבה שלא יצגה את יוסי כהן ואני תןעת אתכם 800.000 היה לי בפניםתבעיות יצוגית לפנות אלנו
  • אנונימי 25/03/2026 13:03
    הגב לתגובה זו
    תשלחי את הנייד שלך ואצרף אותך לקבוצה
  • אנונימי 25/03/2026 14:01
    הייאשמח להיות חלק בקבוצה למי לפנות
  • 64.
    אנונימי 25/03/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    מעניין אם הכתבה הייתה חיובית והמניה הייתה עולה ב 50%! אז היה מחלק בונוס לביזפורטל! בקיצור זה העולם ומה נוצר על טראמפ שעל כל אמירה הוא מקפיץ את הבורסה למעלה ולמטה. אנחנו מצפים לכתבות לעמדות ולדעות אישיות בסוף אנחנו צריכים לכלכל את צעדינו לכאן ולכאן ולקחת בחשבון שעמדות הן סובייקטיביות
  • 63.
    תמשיכו לכתוב את האמת זה חשוב מאוד (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:36
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    כלכלן 25/03/2026 12:34
    הגב לתגובה זו
    תודה על התוכן המרתק ומעשיר והעכשוי שאתם מביאים אני קורא המון כתבות שלכם ואתם כותבים נהדר מרתק ומקצועיתמשיכו לסקר חברות יש בזה הרבה טעםאגב בכתבה אתמול על אירודרום היה חסר נתונים מספריים כמה הון יש להם כמה רווח וכמה צבר וצפיתודה על הכל
  • 61.
    אנונימי 25/03/2026 12:34
    הגב לתגובה זו
    לדעתי יש לשאוף לתביעה יצוגית נגד האתר.
  • 60.
    גם מילא שולח מכתב שישקיע זה נראה בינה מלאכותית טהורה (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    אנונימי 25/03/2026 12:33
    הגב לתגובה זו
    את האתר מעניין רק הטרפיק. הם יודעים את הפוטניציאל בכתבה כזו ולא סתם היא בכותרת הראשית.. תוך דקות יש כאן כ 60 תגובות דבר שלא קורה באף כתבה אחרת...ברור ש 90 אחוז מהן זה של טרולי הקליק בייט שלכם כולל כל הלייקים והדיסלייקים המפוברקים...זו רמת התקשורת בימינו
  • 58.
    אנונימי 25/03/2026 12:33
    הגב לתגובה זו
    איפה הייתם בכל השבועות האחרונים למה רק עכשיו אחרי שגרמתם הפסד מקסימלי למשקיעים פשוט אתם פושעים והוא צודק בוודאות יש לכם אנטרנטבכל מקרה לא סתם כל האנשים השקיעו בחברה בטוח רואים משהו שהמשקיעים לא רואים לא סתם המנייה עלתה
  • 57.
    אנונימי 25/03/2026 12:31
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו להציג עובדות וניתוחים. זה מה שמשפיע על מסחר הוגן ומגביר את הסימטריה בין הציבור לבין משקיעים בעלי מידע פנים ואינטרסים.
  • 56.
    צבי 25/03/2026 12:31
    הגב לתגובה זו
    כל זמן שאתם ניטרליים ועושים מלאכתכם נאמנה ולא מושפעים מ בעלי עניין ובעלי הון תמשיכו בדרככם יישר כח ולעניין המשקיע מהמר שהפסיד שיכלכל מעשיו וילך ללמוד על שוק ההון
  • 55.
    אנונימי 25/03/2026 12:30
    הגב לתגובה זו
    אתם מציינים שאתם בעד האמת ונגד עיוותים בשוק אז איך אתם מתעלמים ממה שקורה למשל במדד הבטחוניות בזמן האחרון...כל יום המסחר במדד נפתח בעליות או ביציבות ותוך שעה מתרסק... הבוקר המבחר ירד בחצי אחוז בפתיחה וכעת יורד כבר 3 אחוזים... זה לא מימוש רווחים. זו מניפולציה מתואמת ואסורה אז איפה אתם כשבאמת צריך אתכם
  • 54.
    שפו לBizportal נראה שיש משקיעים הסבורים כי לפרסום הכתבה הייתה השפעה ישירה על ירידת המניה (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:28
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    אנונימי 25/03/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על האמת מביזפורטל ! שכבר הייתה ידועה לכל אדם שראשו חושב
  • 52.
    רשע 25/03/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
    שמעת על הברון מיכאונזן כן זה שמשך בציצת ראשו על מנת להינצל מטביעה באגם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • 51.
    מושון 25/03/2026 12:24
    הגב לתגובה זו
    כל הליצנים מהצבא מערכת הבטחון והפוליטיקה מטומטמים גמורים. כל חברה שמגייסת אחד כזה אני בורח
  • 50.
    אני בצד שלכם חבורה של מהמרים פגשה את המציאות (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    אנונימי 25/03/2026 12:23
    הגב לתגובה זו
    הכתבה לא פורסמה בבוקר אלא ב 11.39. זה כבר אמצע היום והמניה אז עוד עלתה בעשרות אחוזים. זה יותר מכל מעלה חשד
  • 48.
    שלומיד 25/03/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    אני הרווחתי הרבה מרעיונות שקיבלתי באתר. בדקתי אותם חשבתי עליהם ואז השקעתי. מקווה שלא תתבעו חלק מהרווחים
  • 47.
    משקיעה א 25/03/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    עקבתי אחר המניה קראתי אתמול את הכתבה. תוצאות ההפסד שלו הן באחריותו. זה היה ברור וצפוי הנפילה לאחר ההייפ. בקיצור תמשיכו בכל הכח
  • 46.
    ישראל 25/03/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    זו לא כתבה מקצועית שבאה לתת מראה לגבי השקעה במניה זו כתבה שבאה לכסח ולחתוך את המניה המילים מאוד אגרסיביות יש דרך להביע דיעהלא חשבו על המשקיעים שכבר נימצאים במניה
  • 45.
    אנונימי 25/03/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    טמטום כזה לא ראיתי הרבה זמן.. אם היה מרוויח היה מפעיל מנגנון חלוקה ברווחים עם האתר מסכנים אנשי אירודרום שצריכים לספוג את הטמטום וההייפ השלילי של משקיעים דפוקים
  • 44.
    אנונימי 25/03/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
    ולא לפני פתיחת המסחר...למה הייתם צריכים לחכות שהיא תעלה 20 אחוז באותו יום ורק אז הכתבה יצאה לאור
  • תקשיב אתה הזוי. סיימו כתבה פרסמו. תעקוב אחרי פרסום הכתבות באתר (ל"ת)
    מיקי 25/03/2026 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אנונימי 25/03/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
    אוי לי תתייחסו גם לחברת תיגישעולה ועולה ועולה בימים האחרוניםלפני ששוב אנשים יפסידו הוןמה מצדיק עליה כזותמוה בעיני
  • ראיתי גם נראת מסוכנת (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 16:48
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    המקצוע העתיק בעולם 25/03/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
    ובגלל הנוכלות זה המקצוע העתיק בעולם! עובדה שהוא שורד עד היום
  • 41.
    אהרון 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
    מניה מסוכנת הייתה בסביבות 35 לפני בערך שנה .. כל משקיע צריך לבחון ולבדוק ולא להסתמך על כתב זה אוח אחר .
  • 40.
    טוני 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
    הוא צודק !!! אתר ביזפורטל איפה הייתם שלוש שבועות שהיא עלתה כל יום עשרות אחוזים במחזורים לא הגיוניים ..
  • מה הקשר שראו שהגיע לרמות הזויות הזהירו (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    אנונימי 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
    צריך לחקור מי הריץ את הנייר
  • 38.
    אנונימי 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
    יתכן תסריט בו גופים קנו מניה בזול בכספי נוסטרו...מריצים את המניה בכספי המשקיעים שלהם ואז בשיא מסויים מוציאים את כספי הנוסטרו מהמניה ברווחים עצומים ואז מרסקים את המניה הפעם מכספי המשקיעים אך ורק כדי לאסוף שוב בזול מכספי הנוסטרו.
  • 37.
    עומרי 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
    גם אני הייתי מושקע ומורווח במניה. אתמול כשהפתרסמה הכתבה המניה הייתה בפלוס 17% יומי.קראתי את הכתבה ונכנסתי ישר לאפליקציית המסחר ומכרתי את כל מניות אירודרום שהיו לי.תודה לכם
  • אנונימי 25/03/2026 13:14
    הגב לתגובה זו
    אז בעצם אתה אומר שהתביעה מוצדקת.
  • אנונימי 25/03/2026 12:40
    הגב לתגובה זו
    אתה ושאר הקוראים אשמים בקריסה
  • 36.
    הגיון 25/03/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
    מי שמהמר או שאינו חושב בעצמו בודק משווה לומד מקומו לא בשוק ההון. אתם מקור נוסף שאותו יש לבחון בנוסף למקורות נוספים תמשיכו כך.
  • 35.
    הרואה נכון 25/03/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
    איך אפשר לבוא בטענות לאתר שמביע עמדה
  • לפחות מישהו מביע דעה. עדיף על כתבות כלום. כל אחד יעשו את חישוביו אחכ (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:42
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    משקיע וותיק 25/03/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
    אני משקיע וותיק ולומד מכם הרבה. אתם מהירים חכמים מספקים מידע חשוב מזהירים. כבר מזמן אתר הבית שלי. המשקיעים מעריכים ומודים לכם. אל תחששו מתביעות אתם תנצחו. אם תהיו אתר בתשלום אני משלם מיד
  • אנונימי 25/03/2026 12:20
    הגב לתגובה זו
    כמו שזה נראה האתר הזה מלא בפוזיציות או בקשרים עם גופי השקעות
  • 33.
    אלי שניר 25/03/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
    מוכן להתערב שביזפורטל עשה הרבה כסף פה
  • תכתוב את הנייד ואצרף אותך לקבוצה (ל"ת)
    אנו ימי 25/03/2026 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    אנונימי 25/03/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
    חושבת שהתובע צודק במאת האחוזיםגם אני הפסדתי המון כסףזה ממש לא תקין לכתוב כתבה כזו אחרי עליות כאלהלמה חיכיתם עד עכשיואכן תמוה מאד!נשמע רע!
  • 31.
    צריך לקבל הסבר מיוסי כהן (ל"ת)
    בן נתאי 25/03/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    בדוק המלצות אנליסטים לפני קנייה (ל"ת)
    עוזי 25/03/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    ביטחוניט 25/03/2026 12:15
    הגב לתגובה זו
    ראשית תודה רבה לצוות ביזפורטל!!שהמהמר החביב לא ימכור......אלא מה יעשהיש מהמרים מתוכמים שעושים ממוצעיםובעוד עשרות שנים יחזיר הקרן!!
  • 28.
    י 25/03/2026 12:14
    הגב לתגובה זו
    ציטוט מהכתבה...אנחנו מנהלים וניהלנו מלחמות על האמת הזו הצפנו כשלים ועיוותים בשוק ההון..... אבל ממש כעת מתרחש עיוות בשוק ההון כששוב ושוב בצהרים מוחקים את העליות...כששוב ושוב מדד הביטחוניות פותח בבוקר בעליות ותוך שעתיים מתרסק...רק אידיוט מאמין שזה מסחר ולא מניפולציות אסורות...
  • 27.
    אנונימי 25/03/2026 12:13
    הגב לתגובה זו
    העובדה שפרסמתם את הכתבה דווקא בצהריים ולא בבוקר כמו ששיקרתם כעת לציבור...מחזקת את החשד שיש לכם קשר לגוף מסויים שאחראי למה שקרה במניה ואגב אני לא מושקע במניה
  • 26.
    וורן באפט 25/03/2026 12:13
    הגב לתגובה זו
    אנשים נסחפים עם הכותרות ומשקיעים בגלל פנטזיות
  • 25.
    מוטי 25/03/2026 12:12
    הגב לתגובה זו
    מצד שני....
  • 24.
    יוסי 25/03/2026 12:11
    הגב לתגובה זו
    איפה הייתם שהייתה בתחתית למה שם לא הזהרתם אני יגיד לכם למה כי הייתם בפוזציה בא
  • במקרה היו 20 כתבות על המניה הזו (ל"ת)
    ניר 25/03/2026 12:24
    הגב לתגובה זו
  • ביזפורטל היחידים שהשפיעו על המחיר (ל"ת)
    דוד 25/03/2026 17:00
  • היית אומר את זה גם לפני שבוע (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
  • כשהיתה בתחתית היא לא היתה יקרה (ל"ת)
    עוזי 25/03/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    רמסד 25/03/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
    ואם מכר בגלל הכתבה הוא המטומטם!
  • המניה מסוכנת עלתה מכמעט 0 ל500 תוך שנה . טוב היה עושה אם היה מוכר (ל"ת)
    אהרון 25/03/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
  • שיקנה עוד אם הוא מאמין בחברה אחרי ירידה (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2026 12:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    אנונימי 25/03/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
    היום עם ai כל אחד נהיה משפטן. להטריח את עצמך לכתוב מכתב תסכול זאת דרך מעניינת להתמודד עם הפסד
  • 21.
    סוחר 25/03/2026 12:07
    הגב לתגובה זו
    סוחרים אמיתיים קונים כשמדד הפחד באקסטרים. הייתי פשוט קונה עוד מנה אם אני מאמין במניה. רצוי גם לשים סטופ לוס במניות תנודתיות כאלה. אין סיבה להאשים כתבה כזאת או אחרת ברווח או הפסד
  • אהרון 25/03/2026 12:23
    הגב לתגובה זו
    תקנה ותפסיד מכיר אותה כמה חודשים
  • עוד חכם. נכנסו ב80 אגורות ואתה מציע לאנשים לקנות ב3 שקל (ל"ת)
    דוד 25/03/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    5864אנונימי 25/03/2026 12:07
    הגב לתגובה זו
    בבקשה שיוכיח המתלונן שהכתבה הינה מגמתית.במידה ולא יוכל להוכיח אז הכתבה הינה לפי דעתו של הכותב ירצה הציבור יקבלה לא ירצה לא יקבלה.ומה למתלונן להלין על הכתבה שילין בבקשה על ציבור המשקיעים שהאמינו לכתבה.
  • 19.
    י 25/03/2026 12:06
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שרשויות האכיפה יחקרו קשרי עיתונות וגופי השקעה. האתר הזה עד לא מזמן פרסם אינספור כתבות מלאות שנאה וארס נגד ארית..ככל הנראה לאתר יש חשבון פתוח עם אחד הגופים שמחזיקים במניה. אותו דבר עושים באירודרום כעת
  • 18.
    ברגע שמביאים לך גימיקים כמו יוסי כהן. כדי להעלות את המניה זאת הרצה. מניה טובה לא צריכה גמיקים (ל"ת)
    יוסף 25/03/2026 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אנונימי 25/03/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
    תביעתו סרת טעם. הוא מהמר. חבל עבורו.
  • 16.
    ועל הרווח הוא גם תובע איזה שטויות. לא יזכה בכלום. המניה גבוה והתפוצצה כמו בלון ותמשיך לרדת (ל"ת)
    משה 25/03/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אנונימי 25/03/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
    אם הוא מאמין בחברה עכשיו נוצרה הזדמנות לקנות עוד מניות בהנחה משמעותית. על מה הוא מתלונן בדיוק
  • 14.
    אנונימי 25/03/2026 12:04
    הגב לתגובה זו
    הכתבה לא פורסמה בבוקר ובטח לא לפני פתיחת המסחר...הכתבה פורסמה בצהריים כשהמניה עלתה בכעשרים אחוז ואז משום מקום הוצאתם את הכתבה. אני לא מושקע במניה אבל לדעתי היא לא נפלה בעקבות הכתבה אלא שאתם קבלתם מידע על מה הולך להיות ואז פרסמתם את הכתבה כדי לתת תירוץ לאותו גוף להפיל את המניה ועל הדרך לקחתם קרדיט לעצמכם..תזכרו תמיד..יש בורא לעולם
  • ניר 25/03/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
    וואלה..מידע ששווה כותרת
  • דוד 25/03/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
    איזה גוף או שאתה אומר שהמניה ירדה בגלל ביזפורטל או שאתה אומר שהיה גוף שמכר לא הבנתי
  • 13.
    אנונימי 25/03/2026 12:03
    הגב לתגובה זו
    אין איש בעולמנו שהוא בטוחה או ערובה להצלחה לא ראש ממשלה לא שר כזה או אחר לא טרמפ שמשגע את העולם הפיננסי באמירות כאלה ואחרות ולא אלוהים. אם הבחור היה יודע להתנהל בשוק ההון אז היה שם סטופ לוס ולא היה מפסיד
  • 12.
    אנונימי 25/03/2026 12:02
    הגב לתגובה זו
    ביזפורטל מה אתם ערוץ 12 והמתלונן הוא ערוץ 14 ואפשרמותר רצוי לזלזל
  • 11.
    אתם יותר הורסים . למה לכתוב. מקינאה (ל"ת)
    טומר 25/03/2026 12:02
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אחד 25/03/2026 12:01
    הגב לתגובה זו
    לא מספיק שהפסיד בגלל החלטה שלו ושהוא מתנער מאחריות עליה הוא יפסיד גם בתביעה ובהוצאות המשפטיות.
  • 9.
    מני 25/03/2026 12:01
    הגב לתגובה זו
    מסקנה לא לכתוב על מניות לא להמליץ לא להחפיש
  • 8.
    אתם יותר פוגעים מאשר עוזרים. עדיף לא להתערב (ל"ת)
    עמי 25/03/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אנונימי 25/03/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    אירודרום התנפחה מאוד ממשקיעים מהסוג כמו הבחור שהפסיד 50k הולכים עם העדר.
  • 6.
    BABA 25/03/2026 11:59
    הגב לתגובה זו
    מהמר משועמם!ביזפורטל תמשכו להזהיר אותנו מחברות חלם שאין להם זכות קיום.תודה רבה על הכל ביזפורטל ובפרט אבישי עובדיה היקר.
  • 5.
    אנונימי 25/03/2026 11:59
    הגב לתגובה זו
    נותנים המלצות לפי מי שמשלם ובעלי אינטרסים ככה זה נראה מהצד וחבל בטח הפסידו הרבה לקוחות מה שכן ברגע שיש כתבה ישר מוכרים לא מחכים צריך לבדוק אם מישהו מביזפורטל השקיע ומכר רגע לפני הכתבה
  • 4.
    מנצר לאצי 25/03/2026 11:56
    הגב לתגובה זו
    מר משקיע אינו בנוי להשקעה בבורסה.מוטב שיחפש עיסוק אחר.
  • 3.
    אלישמע 25/03/2026 11:55
    הגב לתגובה זו
    וישלמו את המחיר
  • אנונימי 25/03/2026 15:38
    הגב לתגובה זו
    זה אוליי נכון שהמחיר של המנייה היה גבוה מאדאבל ברור שכתבה כזו תוריד את המנייה מאד
  • 2.
    אבי 25/03/2026 11:54
    הגב לתגובה זו
    כל משקיע עם טיפה שכל לא היה נוגע בחרא הזה של אירודרום גם עם מקל של 7 מטר. אתם תותחים תמשיכו להביא תזות לשורט או ללונג בשביל זה אנחנו פה!
  • 1.
    אסף 25/03/2026 11:53
    הגב לתגובה זו
    אם זה סיבוב אז זאת בעיה שלו
  • אנונימי 25/03/2026 13:38
    הגב לתגובה זו
    כל הצדדים בבכיין נמנים על המחזיקים בנייר.הרי גם אלביט בעייתית בניתוח אנליסטי ונכתב על זה לא אחת. אעפכ זה לא גרר ירידה דרמטית בנייר