דוד פתאל הולך חזק על אירופה: 80 מלונות תוך שנתיים

במפגש עיתונאים שהתקיים היום (ב') הכריז פתאל על הקמתו של מותג מלונאות חדש באירופה תחת השם LEONARDO HOTELS. סכום ההשקעה הצפוי במהלך הכולל נאמד בכ-1.65 מיליארד אירו
משה בנימין |

רשת מלונות פתאל, שהוקמה על-ידי דוד פתאל ב-1999, בניהולו של מלון אחד - מרידיאן אילת, צמחה מאז ל-18 מלונות בישראל והיום מכריזה על יעדיה האסטרטגיים החדשים: השקת מותג מלונאות חדש באירופה, תחת השם LEONARDO HOTELS.

צפי החברה למותג החדש המושק על ידה הינו 80 מלונות ברחבי אירופה, כאשר אסטרטגית המותג מבוססת על מלונות ברמת שלושה כוכבים פלוס עד ארבעה כוכבים פלוס, בערים מרכזיות במערב ומזרח אירופה, במיקומים הפונים לתיירות עסקית או תיירות עירונית ובשדות תעופה.

עד היום, נרכשו באמצעות קרן פתאל להשקעות באירופה ובאופן ישיר על ידי פתאל, 25 מלונות בהשקעה כוללת של 350 מליון אירו , אשר מהווים את הבסיס לרשת החדשה. פרוטפוליו הרשת כולל כיום 17 מלונות בגרמניה, 2 בשוויץ ו- 6 בבלגיה. כל המלונות שנרכשו עד כה – יוסבו למותג החדש – LEONARDO.

גידול בפיזור המלונות וגידול בהשקעה

בשנת 2008 אמורה הרשת לגדול לכ- 50 מלונות הכוללים 7000 חדרי אירוח, אשר ימוקמו בערים מרכזיות באירופה ובקירוב לשדות תעופה. ההשקעה הצפויה של החברה לשנה זו עומדת על כ-500 מיליון אירו

עד שנת 2009 צפויה הרשת להגיע לפרישה של כ- 80 מלונות, בהיקף השקעה של מעל מיליארד אירו. ההשקעה הכוללת במהלך תסתכם בכ-1.65 מיליארד אירו.

דוד פתאל: "תוך שנתיים נהיה מהחזקים באירופה"

דוד פתאל: "ליאונרדו" עומד לשנות את מפת המלונאות באירופה ולהתמקם בין מותגי המלונאות החזקים ביבשת. שוק התיירות באירופה גדל בהתמדה ואין לי ספק שניסיון הניהול שלנו יחד עם הנכסים הטובים שרכשנו בשנת 2008 יאפשרו לנו להוביל את שוק מלונות ה- 4 כוכבים, ולתפוס לפחות 10 אחוזים מעוגה זו. אנחנו מתכוונים להפוך, תוך שנתיים לאחד ממותגי המלונאות החזקים באירופה".

תכירו: המותג החדש LEONARDO HOTELS

המותג החדש שמוקם על-ידי פתאל מונה כיום 25 בתי מלון, הכוללים 3000 חדרי אירוח, כ- 4000 חדרים, וכ-2500 עובדים. 8 מהמלונות הינם בבעלות מלאה של פתאל, ו-17 בבעלות קרן פתאל למלונאות בארופה.

המהלך המיתוגי: האמנות של להרגיש בבית

על בחירת השם ציין פתאל: "בחרנו בשם עם ערכי מותג חזקים ומשמעות בינלאומית. הסיסמא שתלווה את המותג – The Art to Feel at home.

בשנת 2008 ישקיעו הבעלים 3 מליון אירו בשיווק וקידום המותג, בעיקר דרך שיווק ופרסום ובאמצעות הקמת מערך הזמנות רשתי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה