ארז ענתבי (אלוט תקשורת)
צילום: יחצ

אלוט: צמיחה של 14% בהכנסות הרבעון השלישי של 2019

החברה עמדה בצפי האנליסטים ומאשררת צפי לצמיחה של כ-13% בהכנסות 2019; בשורה התחתונה רשמה הפסד מתואם של כ-1.9 מיליון דולר
ערן סוקול | (1)
נושאים בכתבה אלוט אלוט תקשורת

ספקית פתרונות בינת הרשת והאבטחה לספקיות תקשורת אלוט -0.13% הדואלית (סימול: ALLT) דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019 עם גידול של 14% בהכנסות. החברה עמדה בצפי האנליסטים ומאשררת צפי לצמיחה של כ-13% בהכנסות 2019. בשורה התחתונה רשמה הפסד (מתואם) של כ-1.9 מיליון דולר.

ההכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו ב-27.6 מיליון דולר, גידול של 14% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה ומעל לצפי האנליסטים להכנסות של כ-27.5 מיליון דולר.

בשורה התחתונה הפסד של כ-1.9 מיליון דולר

בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי (GAAP) של כ-2.1 מיליון דולר (או 6 סנט למניה) ברבעון השלישי של 2019, לעומת הפסד נקי של כ-2.5 מיליון דולר (או 7 סנט למניה) בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון השלישי של 2019 הסתכם ב-1.9 מיליון דולר, (או 5 סנט למניה), בהשוואה להפסד נקי של 1.1 מיליון דולר (או 3 סנט למניה) ברבעון המקביל של 2018. צפי האנליסטים היה להפסד של 5 סנט למניה.

ירידה בשולי הרווחיות הגולמית (Non-GAAP)

שיעור הרווח הגולמי על בסיס GAAP עמד על 69.4% בדומה לרבעון המקביל של 2018. שיעור הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ירד ל-70.2% בהשוואה ל-70.7% ברבעון המקביל.

ההפסד התפעולי על בסיס GAAP הצטמצם ל-2.2 מיליון דולר בהשוואה ל-2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. וההפסד התפעולי על בסיס Non-GAAP עלה ל-2.2 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ההנהלה צופה צמיחה של כ-13% בהכנסות 2019

ההנהלה מאשררת את התחזיות וצופה כי ההכנסות לשנת 2019 יסתכמו בטווח של 110-106 מיליון דולר, החברה ממשיכה לצפות ליחס הזמנות שיתקבלו לעומת הכנסות בפועל (Book to Bill) עבור כל שנת 2019 הגבוה מ-1.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט: "אנו מרוצים מהמשך הצמיחה בהכנסות לעומת שנה קודמת, ודבקים ביעדי האסטרטגיה וביעדים שהצבנו לטווח הארוך. חתמנו בהצלחה על מספר עסקאות חדשות ומשמעותיות בחודשים האחרונים. רשימת ההזדמנויות העסקיות נותרה גבוהה ואנו צופים להיכנס ל-2020 עם צבר הזמנות משמעותי אשר יאפשר לאלוט להאיץ את קצב הצמיחה וההכנסות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מושיקו 05/11/2019 13:29
    הגב לתגובה זו
    החברה תמריא בשנה הבאה העתיד לפניה.
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.