בניית אתרים
צילום: FREEPIK

בניית אתרים בוורדפרס צעד אחרי צעד

תוכן בחסות |

על וורדפרס שמעתם? וורדפרס היא מערכת ניהול חינמית אשר הוקמה בשנת 2003 וצברה פופולריות רבה בקרב השנים. מדובר על פלטפורמה חינמית המבוססת על קוד פתוח, כל מי שיודע לעבוד עם שפת התכנות PHP יכול לבצע שינויים בקלות במערכת. המערכת נוחה גם עבור אילו שאינם מכירים שפת תכנות, אך הדרך הנכונה ביותר להפוך אתר למקצועי היא בליווי מתכנת וורדפרס.

איך בונים אתר ללא מתכנת וורדפרס?

אם אתם לא מעוניינים להיעזר במתכנת אשר יבנה לכם את האתר יש לכם מגוון אפשרויות אחרות, אך האם הן כדאיות? תענו אתם. האפשרות הראשונה שיש לכם היא לבנות אתר באופן עצמאי על ידי חוברת הלימוד של וורדפרס, חוברת חינמית, מדריכון קטן שיש עם תחילת התהליך. החיסרון הוא שאתם לא באמת תכירו את הממשק בצורה מעמיקה אשר תאפשר לכם להפוך את האתר למקצועי.

 

הדרך השניה היא על ידי רכישת קורסים של בעלי מקצוע כאלה ואחרים המסבירים על בניית אתרים בוורדפרס באופן מקצועי. אם אתה בעל מקצוע שמעוניין להיות מתכנת וורדפרס הקורס הזה רלוונטי עבורך, כל עוד מדובר על השקעה באתר באופן חד פעמי עדיף לך לשכור בעל מקצוע שיעשה זאת עבורך (סביר להניח שתשלם פחות).

 

 חברת בניית אתרים בוורדפרס

הצעד הראשון שלכם בתהליך הוא למצוא חברה מקצועית אשר תעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר. כיום יש חברות קידום שונות אשר מציעות את שירותן בבניית אתרים לבתי עסקים, עליכם למצוא את החברה האחת אשר לא רק תבנה לכם אתר מקצועי אלא גם תדע איך למצוא את הייחוד שבעסק שלכם ולהבליט אותו מול קהל הלקוחות.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.