בוקינג
צילום: טרוולאור

טרוולאור משנה את חוקי המשחק בהזמנת המלון

הידעתם? בכל אתר אשר נזמין בו מלון לחופשה הבאה שלנו גוזרים עלינו עד כ-50% עמלה - וזו הסיבה העיקרית שהמרכיב היקר ביותר בחופשה הוא המלון. למרות שאנו חושבים שעשינו את כל השוואת המחירים, ולמרות שהשווינו בין עשרות אתרים - עדיין נשלם אחוזי עמלה גבוהים מאוד על התיווך לאתר שממנו הזמנו את המלון. וכל זה קורה בעקבות המונופול של שתי חברות הענק - בוקינג ואקספדיה - אשר בבעלותם רוב אתרי התיירות שאנו מכירים, כגון אגודה, קייאק, פרייסלין, מומונדו, הוטלס קומביינד ועוד אתרים רבים אשר בבעלות קבוצת בוקינג המחזיקה גם באתר בוקינג.קום, ואתרים אחרים כגון הוטלס.קום, הורביץ, טריוואגו ועוד כ-80 מותגים אשר בבעלות קבוצת אקספדיה, ובכך הן מנהלות שוק סגור המכתיב את אחוזי הרווח ושולטים שליטה מלאה בענף התיירות, ולכן אנו הצרכנים ניזוקים ומשלמים ביוקר על כל חופשה.
תוכן בחסות | (1)

מושג זה היה קיים בעבר בעולם התעופה עד שהגיע המושג ״שמיים פתוחים״ ועוד חברות הצטרפו לתחרות וכך הגענו למצב שאנו משלמים על טיסה כל כך זול. אך כיום, כאשר אנו מבצעים חיפוש מלון בלונדון באתר בבוקינג.קום התוצאות הראשונות שנקבל הן של המלונות אשר ישלמו הכי הרבה עמלה לאתר בוקינג.קום - עד כ- 50% עמלה. זה אומר שאם הזמנו חופשה ב 10,000 ש"ח, רוב הסיכויים ששילמנו לבוקינג 5,000 ש"ח נטו על התיווך, וכך פועלים בדיוק כל אתרי התיירות אשר בבעלות שתי חברות הענק בוקינג ואקספדיה. מלון אשר ישלם הכי הרבה אחוזים יתקדם יותר במעלה תוצאות החיפוש. מלון אשר ישלם הכי קצת אחוזים יידחק לסוף תוצאות החיפוש לדף 10 או יותר - שלדף זה אף גולש לא מגיע...

 

האם יש דרך להוזיל את החופשה?

 נפגשנו עם מייסד חברת טרוולאור היזם ואיש העסקים יוסי כהן, אשר מבטיח לעשות מהפך בתחום ומקדם את המותג טרוולאור משנת 2015 כדי להוזיל משמעותית את מחירי התיירות, עם אתר טכנולוגי אשר הושקעו בו מיליוני דולרים על פיתוחים חכמים אשר דואגים למצוא תמיד את המחיר הזול ביותר עבור הגולש. אתר עם למעלה מ 2,000,000 מקומות אירוח בכל העולם, אותם ניתן למצוא באתר הרשמי של החברה.

 

מספר יוסי אשר הקים קונספט חברתי אשר יגרום לקידום המותג ברחבי העולם וכך יכבוש את ענקיות התיירות וימשיך להוזיל משמעותית את מחירי התיירות. אין בעיה להרוויח אומר יוסי אבל לא להגיע ל 50% עמלה ״זה מטורף״. יוסי שאוהב את תחום התיירות מאוד וכתייר אשר אוהב לטייל הרבה בעולם תמיד הפריע לו שכל חופשה צריך לשלם כמה אלפי שקלים רק על המלון במקום להנות מבזבוזים ביעד עצמו, או לצאת ליותר חופשות בשנה כי בינינו מי לא אוהב לטייל בעולם?! כולנו אוהבים לטייל בעולם ואילו החופשה הייתה עולה לנו זול יותר כולנו היינו מטיילים הרבה יותר.

 

כיצד טרוולאור תתחרה מול חברות ענק?

 יוסי מסביר שהכוח שלו הוא כוח חברתי והוא כוח הרבה יותר חזק מאשר כוח כלכלי. כי כאשר כסף מול כסף מתחרים למי שיש יותר כסף הוא זה שינצח בסוף. אבל כאשר זה כוח כלכלי מול כוח חברתי כוח חברתי מנצח. ונותן דוגמא על וויקיפדיה אם נגיע עם מיליון דולר להתחרות בוויקיפדיה בחיים לא נצליח כי לוויקיפדיה יש כוח חברתי עצום וחינמי של אלפי כותבים בכל העולם ובכל השפות אשר כותבים חינם לגמרי ומקדמים את המותג ״וויקפדיה״. לעומת זאת אם נגיע עם הרבה כסף כפול מבוקינג הרי ברור שננצח כי בסוף מי שיפרסם יותר ויהיה טוב יותר הוא זה שינצח וכל הרעיון של יוסי הוא לנצח על ידי כוח חברתי אשר כל גולש יכול להפוך למקדם פוטנציאלי ולעזור בקידום המותג ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש ובכך לנצח עם כוח חברתי.

יוסי מאמין במשפט "עדיף אחוז אחד ממאה אנשים מאשר 100% מאדם אחד." ונותן דוגמא אם אדם אחד ישב לכתוב תוכן על כל מלון ונגיד שקיים אתר עם אלף בתי מלון וכל דף לוקח לבנות יום, הרי שאדם אחד יסיים לבנות אתר כזה עם אלף דפים בשלוש שנים. אבל אלף אנשים יסיימו לבנות אתר כזה ביום אחד. וזה בדיוק הכוח שיש לחברת טרוולאור כוח חברתי עוצמתי של אלפי סוכנים המקדמים את החברה ברשת בשפות שונות ובכל העולם וכך טרוולאור תהפוך למעצמת ענק בלי תשלום על פרסום מיותר אשר בסוף עולה לנו הצרכנים הרבה מאוד כסף בהזמנת המלון. 

 

למה שחברים ברשת יקדמו את טרוולאור? ומה הם מרוויחים מזה?

 יוסי מסביר שבנה מערכת תגמול שלמה מאחורי הקלעים אשר יודעת לזהות כל גולש אשר תרם בקידום המותג ״טרוולאור״ ובכך תתגמל אותו יחסית על כל פעולה שהביאה מכירה.

למשל אם גולש כתב מאמר על הטיול האחרון שלו באתר טרוולאור או לחילופין כתב מאמר אשר יעזור לגולשים בחופשה הבאה שלהם או אפילו כתב המלצה על מסעדה טובה, או מסלול לטיול ואותו מאמר או טיפ יתקדמו בגוגל וגולש רנדומלי יגיע לאתר טרוולאור בזכות אותו מאמר שאותו כותב כתב. טרוולאור תתגמל את אותו כותב במידה והגולש ביצע רכישה של מלון באתר טרוולאור באחוזים מסוימים מאותה עסקה. כך ששווה לכל גולש לכתוב ולהמליץ באתר טרוולאור מאשר כל אתר כזה או אחר. וכך טרוולאור מרוויחה קידום חינמי והגולשים מרוויחים עמלות מכל מכירה אשר מגיע בזכות הקישור שלהם.

בנוסף פיתחנו מערכת שלמה של אפליקציה אשר מתגמלת סוכנים באחוזים הגבוהים ביותר ברשת ומציעה טרוולאור אופציה להצטרף כסוכן עצמאי לחברה ומלמדת כל סוכן אשר מצטרף אליה כיצד לשווק ברשת וכיצד להתמקצע בתחום התיירות בכלל ולשווק חופשות מהבית. ומתגמלת כל סוכן על כל מכירה אשר יבצע, לדוגמא אם גולש יצטרף כסוכן לטרוולאור וימכור חופשה ב 10,000 ש״ח טרוולאור תתגמל אותו בעד כ- 80% מהרווח שזה אומר בכסף בעד כ- 800 ש״ח על אותה מכירה. שזה אחוזי עמלה לסוכנים הכי גבוהים כיום בשוק התיירות. ועדיין נשמור על מחיר זול לגולש כי הרווח הממוצע של טרוולאור עומד על כ 10% אחוז שזה האחוז הנמוך ביותר בשוק התיירות. שמתוכם 8% הולך לאותו סוכן שדאג לבצע מכירה באתר טרוולאור ומקדם את המותג. כבר כיום יש לטרוולאור סוכנים אשר למדו לשווק תיירות ומוכרים כל חודש למעלה מ 500,000 ש״ח בתי מלון ברחבי העולם ללקוחות. שזה אומר רווח משוער של למעלה מ-  40,000 ש״ח בחודש לסוכן. מצד אחד אנו נותנים את התגמול הגבוה ביותר בשוק לסוכנים. ומצד שני אנו עובדים עם הרווחים הנמוכים ביותר בשוק לחברה. כך אנו מביאים פרסום חינם ונשארים הזולים ביותר בשוק. בנוסף טרוולאור מתגמלת את כל סוכניה בבונוס יחודי אשר גורם לכלל הסוכנים לעבוד יחד ולתמרץ ולקדם אחד את השני בכך שמתגמלת את כל סוכניה בכל מכירה אשר מגיעה מהאתר הכללי של החברה בעד כ- 80% מהרווח על כל עסקה.

במילים אחרות אם גולש לא הגיע דרך פרסום של סוכן אלה חיפש את המילה ״טרוולאור״ בגוגל וביצעה רכישה על סך 10,000 ש״ח טרוולאור תתגמל את כלל הסוכנים בעד כ 8% = 800 ש״ח אשר יתחלקו בין כלל הסוכנים הפעילים בחברה ועוד כ- 2% = 200 ש״ח אשר יישאר בקופת החברה. בנוס אשר גורם לכל הסוכנים לקדם את המותג בכל העולם ולעזור למותג להפוך לבינלאומי וכבר היום טרוולאור פורצת דרך בישראל, במקסיקו, ארגנטינה ובדרכה לכבוש עוד יעדים ובקרוב מבטיח יוסי לכבוש את העולם על ידי הכוח החברתי שאין שני לו.

 

מתעניינים להצטרף כסוכנים לטרוולאור? לחץ כאן

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נעמה 05/11/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    יש המון שגיאות כתיב בכתבה - ברמה ממש נמוכה יש לציין. בנוסף - שום סיטואציה שבוקינג מרוויחה 50% זה פשוט שקר. וככל שאתה עובד יותר עם האתרים האלה כך העמלה שלך יורדת - מדובר על ממוצע בין 15% ל 20%. אני עובדת בתחום
אביטל כהן. צילום: יח"צאביטל כהן. צילום: יח"צ

אביטל כהן עושה זאת שוב - עוד עסקת ענק באיחוד האמירויות

אשת העסקים השלימה עסקת נדל"ן אסטרטגית בהיקף של יותר מ-70 מיליון דירהם באזור הקזינו החדש של ראס אל-חיימה

נושאים בכתבה איחוד האמירויות

אשת העסקים הישראלית אביטל כהן מוכיחה פעם נוספת שהיא אחת הדמויות הבולטות והשאפתניות בזירת ההשקעות הבינלאומית. חברת AC Holding, שבבעלותה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים מרשים ברחבי העולם, השלימה עסקת נדל״ן אסטרטגית בהיקף של למעלה מ־70 מיליון דירהם באזור המתפתח ביותר כיום באיחוד האמירויות – אזור הקזינו החדש של ראס אל־חיימה (RAK).

פרויקט ONE: לוקיישן מנצח בצמיחה מסחררת

על פי פרטי העסקה, כהן רכשה שלוש קומות מלאות בפרויקט היוקרה ONE, אחד ממיזמי הדגל החדשים של חברת Pantheon Development.

הפרויקט ממוקם בלב אזור הבילויים, התיירות והקזינו העתידי של ראס אל־חיימה – אזור שעובר השקעות ממשלתיות מאסיביות, התעניינות של רשתות מלונות בינלאומיות ועלייה חדה בביקושים מצד משקיעים זרים.

AC Holding ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית

העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת מהלכים אסטרטגיים באמירויות ובאירופה, המובילים את AC Holding למיצוב כגוף השקעה גלובלי איכותי ואמין.

גורמים המעורים בעסקה מציינים כי מדובר בצעד נוסף בשאיפה של כהן לבסס נוכחות קבועה באזור המפרץ, תוך בחירה מדויקת של נכסים באזורים המתאפיינים בצמיחה עקבית ויציבות כלכלית.

ביטוח נסיעות לחו"ל. צילום: Pexelsביטוח נסיעות לחו"ל. צילום: Pexels

איך להתכונן לנסיעת עבודה בצורה יעילה ובטוחה

נסיעות עבודה יעילות דורשות זרימה רציפה של אירועים, התחייבויות ולוחות זמנים, כך שהבחירה בביטוח נסיעות לחו"ל המדויק עבורכם תספק לכם את השקט הנפשי הדרוש להשגת המטרה

נושאים בכתבה ביטוח נסיעות

נסיעות עבודה הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעולמם של עצמאים, מנהלים, אנשי פיתוח, שיווק ומכירות. לוחות הזמנים בדרך כלל צפופים, הפגישות מתוכננות לעיתים בדקה התשעים והצלחתה של הנסיעה תלויה לא פעם בהיערכות מוקדמת מדויקת עד כמה שניתן. בין אם מדובר בכנס בינלאומי, פגישת משקיעים, הדרכה מקצועית או סגירת חוזה, תכנון נכון ומדויק מראש של כל המסמכים הנדרשים, הציוד שיש צורך בו וכמובן, דאגה לכל שדורשת הבטיחות אישית בטיסה לחו"ל, מהווים את ההבדל בין נסיעת עבודה מוצלחת לבין אחת כזו שלא פעם עלולה להסב עוגנת נפש. לכן, בין כלל ההכנות הנדרשות לקראת טיסת עבודה בחול ולא משנה באיזה יעד, יש לדאוג לבחור ביטוח נסיעות לחול.  

ביטוח נסיעות לחול מהווה חלק בלתי נפרד מההתארגנות העסקית הרלוונטית לנסיעת עבודה תקינה. 

מסמכי עבודה - לוודא שהכול מסודר וזמין

לפני שממריאים, מומלץ להכין תיק מסמכים מסודר שיכלול:

חוזים, הסכמים ומסמכי רקע לפגישות.

כרטיסי עלייה למטוס, הזמנות מלון וקבלות רלוונטיות.

פרטי קשר של שותפים עסקיים, לקוחות וספקים.

עותקים דיגיטליים של כל מסמך חשוב סרוקים ומאוחסנים בענן.

חשוב לבצע שמירה כפולה מקסימלית של כל המסמכים הנדרשים, גם פיזית וגם דיגיטלית כך שבכל מקרה של אובדן תיק שבו מאוחסנים המסמכים הפיזיים או לחילופין תקלה במחשב, עיכוב בטיסה או כל דבר אחר, תהיה אפשרות להמשיך בעבודה בצורה רציפה ותקינה.

ציוד טכנולוגי

עבור רבים, שימוש בציוד הטכנולוגי הוא חלק אינטגרלי משגרת העבודה ובהתאם לכך גם חלק אינטגרלי של נסיעת העבודה ולכן, חשוב מראש להיערך לטיסת עבודה עם מחשב קטן וקומפקטי שאיננו תופס מקום רב מדי ואיננו מכביד על עבודה מכל מקום ובכל זמן. כמובן שהמחשב צריך להכיל את כל התוכנות הנדרשות לעבודה. ניתן לקחת גם טאבלט או מחשב גיבוי קל לתנועה, מטענים, מתאמי חשמל וציוד תקשורת רלוונטי למדינת היעד, אוזניות איכותיות לשיחות וירטואליות וכן כונן חיצוני או דיסק־און־קי עם קבצים חיוניים.

ציוד טוב מונע תקלות אך חשוב לזכור כי לא פעם מדובר על ציוד יקר ובכדי להגן עליו מפני אובדן או גניבות, כדאי מאוד לדאוג לכיסוי ביטוחי מתאים למכשירים מסוג זה. ביטוח נסיעות לחו"ל כולל אפשרות להרחבות שונות כמו כיסוי למחשב נייד, לטאבלט ולגניבה של מכשיר סלולרי והוא קריטי במיוחד לאנשי עסקים שנושאים איתם לא פעם ציוד טכנולוגי מתקדם שמשמש אותם באופן שוטף בנסיעת עבודה.