מיטל שפירו
צילום: גולשים

מיטל שפירו תערוך את אתר בלייזר - ותנהל את הסושיאל שלו

שפירו שעבדה בהיום שהיה וכתבה להארץ, תערוך את האתר, ותהיה אחראית על הקריאייטיב של השת"פים המסחריים ועל פעילות הסושיאל. היא מחליפה את עודד טרטמן
אלכסנדר כץ | (4)

מיטל שפירו תהיה עורכת אתר האינטרנט של מגזין בלייזר. כמו כן תהיה אחראית על הקריאייטיב של שיתופי הפעולה המסחריים, ותהיה אחראית על פעילות הסושיאל של בלייזר.

 

שפירו מחליפה בתפקיד את עודד טרטמן לאחר כמעט שנה וחצי. עוד קודם לכן עבדה שפירו במערכת 'היום שהיה' בתקופתו של גיא זהר, וכתבה מגזין במוסף הארץ.

 

גם בגזרת הפרינט היה שינוי, כבר לפני כחצי שנה, אז עזב רענן שקד את תפקידו קצת יותר משנה. את מקומו תפס המשנה לעורך עמוס בר.

 

 שפירו אישרה את הפרטים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חבר צד 06/07/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנציגי החבורה הזאת פשוט הרסו כל דבר שהם נגע בו, ואלוהים יודע שהם קיבלו כל כך הרבה הזדמנויות- מדהים אותי שממשיכים להעסיק אותם.
  • מסכימה אתך אבל אני אשתדל לעשות שם טוב (ל"ת)
    מיטל שפירו 06/07/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סה"כ הגיוני שאישה תערוך אתר כמו בלייזר (ל"ת)
    גכע 03/07/2019 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המינגווי 02/07/2019 22:04
    הגב לתגובה זו
    השאלה היא אם בלייזר ישרוד כדי שהיא תספר
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.