בגלל ההסלמה הביטחונית: הרייטינג של מהדורות החדשות זינק
לוח השידורים פינה אתמול (יום ב') מקום לשידורים מיוחדים ואולפנים פתוחים בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני ופגיעת הטיל במושב משמרת באזור השרון. חלק מהציבור העדיף להישאר בבתים, וזה כנראה חלק מהסיבה לכך שהרייטינג של מהדורות החדשות היה אמש גבוה במיוחד.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מהודרת חדשות 12 שנמשכה עד השעה 22:29, רשמה שיא רייטינג מאז המיזוג לפני כחודשיים - 23.4% בקרב היהודים ו-593 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. גם מהדורת חדשות 13 ששודרה עד 22:33, רשמה נתון נאה של 10.5% (314K), ואילו חדשות הערב (כאן 11) שנמשכה עד 21:15, הניבה 5% (137K), ושעה נוספת של חדשות הערב של כאן עד 22:15 – הניבה 3.7%. בכאן בחרו לפצל את המשדר ל-2 מטעמי רייטינג. חדשות ערוץ 20 (נמשכה עד 21:30) רשמה 1.6%.
צוות כתבי ופרשני חדשות 13 בעמדה במושב משמרת
שידור חוזר של מונית הכסף (קשת 12) - 15.6%, משדר חדשות מיוחד של חדשות 12 (22:56-00:30) - 13.6%, היום שהיה של רשת 13 (22:34-23:50) - 6.8%, סוגר עניין (רשת 13) - 3.1%, שטח הפקר (כאן 11) - 1.8%, חדשות הלילה מהדורה מורחבת של כאן 11 (23:08-00:05) - 1.8%, האולפן הפתוח (ערוץ 20) – 1.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 1.4%, משדר מיוחד של ערוץ 20 מהשעה 23:00 – 0.6%.
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- "חברות הדירוג מזהירות מהמחאה ולא מהרפורמה המשפטית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה רייטינג גבוה מאד של 6.1%, לאחר שהתברר על הירי לעבר אזור השרון.
מנגד ניפקה העולם הבוקר (רשת 13) 4.2%.
משדר חדשות מיוחד (כאן 11) בין 08:00-09:00 רשם 1.1%.
רצועת 16-19:
קשת 12: מהדורה ראשונה – מהדורה מורחבת (החלה ב-16:00) - 6.7%, חמש עם רפי רשף - 13.7%, שש עם עודד בן עמי - 14.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – מהדורה מוקדמת - 3.7%, חדשות יעקב אילון - 4.2%, שש אמנון לוי - 6.4%.
כאן 11: משדר מיוחד מתיחות בדרום (16:00-17:00) - 0.9%, ערב ערב – מהדורה מורחבת (17:00-18:51) - 2%.
ערוץ 20:
ראש בראש בפרה-פריים:
מהדורה מוקדמת של חדשות 12 הניבה 17%.
משדר מיוחד של לפני החדשות (רשת 13) ניפק 6.6%, ובהמשך מהדורה מוקדמת של חדשות 13 עם 8.9%.
מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 2.1%, ואחריה מהדורה מוקדמת של חדשות הערב (כאן 11) בין 19:01-19:57 עם 3.1%.
- 3.חדשת 13 פח אשפה 26/03/2019 13:56הגב לתגובה זותודה לליאור לנדברג שהרס את המהדורה. רייטינג פח
- 2.בשביל הכסף שהוא מושך, יעקב אילון הולך ונמחק ברייטינג (ל"ת)הזיקית 26/03/2019 12:44הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד המצ'וקמק משתרך מאחור. מתחרה רק בערוץ 20 (ל"ת)ענת 26/03/2019 10:46הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.