בגלל ההסלמה הביטחונית: הרייטינג של מהדורות החדשות זינק
לוח השידורים פינה אתמול (יום ב') מקום לשידורים מיוחדים ואולפנים פתוחים בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני ופגיעת הטיל במושב משמרת באזור השרון. חלק מהציבור העדיף להישאר בבתים, וזה כנראה חלק מהסיבה לכך שהרייטינג של מהדורות החדשות היה אמש גבוה במיוחד.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מהודרת חדשות 12 שנמשכה עד השעה 22:29, רשמה שיא רייטינג מאז המיזוג לפני כחודשיים - 23.4% בקרב היהודים ו-593 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. גם מהדורת חדשות 13 ששודרה עד 22:33, רשמה נתון נאה של 10.5% (314K), ואילו חדשות הערב (כאן 11) שנמשכה עד 21:15, הניבה 5% (137K), ושעה נוספת של חדשות הערב של כאן עד 22:15 – הניבה 3.7%. בכאן בחרו לפצל את המשדר ל-2 מטעמי רייטינג. חדשות ערוץ 20 (נמשכה עד 21:30) רשמה 1.6%.
צוות כתבי ופרשני חדשות 13 בעמדה במושב משמרת
שידור חוזר של מונית הכסף (קשת 12) - 15.6%, משדר חדשות מיוחד של חדשות 12 (22:56-00:30) - 13.6%, היום שהיה של רשת 13 (22:34-23:50) - 6.8%, סוגר עניין (רשת 13) - 3.1%, שטח הפקר (כאן 11) - 1.8%, חדשות הלילה מהדורה מורחבת של כאן 11 (23:08-00:05) - 1.8%, האולפן הפתוח (ערוץ 20) – 1.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 1.4%, משדר מיוחד של ערוץ 20 מהשעה 23:00 – 0.6%.
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- "חברות הדירוג מזהירות מהמחאה ולא מהרפורמה המשפטית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה רייטינג גבוה מאד של 6.1%, לאחר שהתברר על הירי לעבר אזור השרון.
מנגד ניפקה העולם הבוקר (רשת 13) 4.2%.
משדר חדשות מיוחד (כאן 11) בין 08:00-09:00 רשם 1.1%.
רצועת 16-19:
קשת 12: מהדורה ראשונה – מהדורה מורחבת (החלה ב-16:00) - 6.7%, חמש עם רפי רשף - 13.7%, שש עם עודד בן עמי - 14.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – מהדורה מוקדמת - 3.7%, חדשות יעקב אילון - 4.2%, שש אמנון לוי - 6.4%.
כאן 11: משדר מיוחד מתיחות בדרום (16:00-17:00) - 0.9%, ערב ערב – מהדורה מורחבת (17:00-18:51) - 2%.
ערוץ 20:
ראש בראש בפרה-פריים:
מהדורה מוקדמת של חדשות 12 הניבה 17%.
משדר מיוחד של לפני החדשות (רשת 13) ניפק 6.6%, ובהמשך מהדורה מוקדמת של חדשות 13 עם 8.9%.
מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 2.1%, ואחריה מהדורה מוקדמת של חדשות הערב (כאן 11) בין 19:01-19:57 עם 3.1%.
- 3.חדשת 13 פח אשפה 26/03/2019 13:56הגב לתגובה זותודה לליאור לנדברג שהרס את המהדורה. רייטינג פח
- 2.בשביל הכסף שהוא מושך, יעקב אילון הולך ונמחק ברייטינג (ל"ת)הזיקית 26/03/2019 12:44הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד המצ'וקמק משתרך מאחור. מתחרה רק בערוץ 20 (ל"ת)ענת 26/03/2019 10:46הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
