רענן שקד עוזב את כיסא עורך 'בלייזר'; עמוס בר יחליפו
עורך המגזין בלייזר, רענן שקד, עוזב את תפקידו לאחר פרסום גיליון ינואר הקרוב. את מקומו יחליף המשנה לעורך עמוס בר, שעורך במגזין הגברים משנת 2014.
שקד החל לערוך את בלייזר לפני כשנה ורבע, לאחר שהחליף את ליאור נעמן, שהיה העורך והמייסד של המגזין. נעמן עבר לאחר 16 שנה בבלייזר, למחלקת שיתופי הפעולה המסחריים של קבוצת ידיעות אחרונות, המפיצה את בלייזר ומגזינים רבים אחרים.
שקד הוא תסריטאי, סופר ועיתונאי, וכותב שנים בקבוצת ידיעות אחרונות, בין היתר טורים עבור המוספים 7 ימים ו-7 לילות. הסדרה הקומית אותה כתב ל'רשת' עם סיגל אבין - 'בלתי הפיך', נמכרה לרשת ABC האמריקאית. שקד ימשיך לפרסם את טורו ב-'7 ימים' וכן כתבות שונות בעיתונים של קבוצת ידיעות.
מבלייזר טרם התקבלה תגובה.
- 6.קספרוב 23/12/2018 08:18הגב לתגובה זושם שערים שהיו מביישים את 'לאישה', ביטל מדורים שהצליחו ובאופן כללי הפך אותו למגזין סחי ומשעמם. מתפלא שבכלל נשארו קוראים. מעניין מה עמוס בר האלמוני יעשה
- 5.קבוצה, עלק. הכל לקראת פירוק בנונילנד. כתבים: תברחו בזמן (ל"ת)גבי 21/12/2018 23:03הגב לתגובה זו
- 4.באיחור של שנה וחצי 20/12/2018 19:14הגב לתגובה זוכתב קשקשן ולא מעניין
- 3.רמי לי 20/12/2018 16:37הגב לתגובה זוהפך את המגזין לשמרן פחדן בעידן מי טו- גבר נוירוטי כמוהו לא יכול לערוך מגזין כזה
- 2.דרור 20/12/2018 14:13הגב לתגובה זויוביל בבטחה את המגסין למאה ה-21 ויחזיר אותו להיות רלוונטי
- מסכים עם מגיב 2 (ל"ת)יוחנן 21/12/2018 20:15הגב לתגובה זו
- 1.רענן שקד בדיחה 20/12/2018 13:33הגב לתגובה זוהרס את בלייזר שגם ככה ייסגר עם ידיעות אחרונות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
