דובר רשות שוק ההון עוזב – המכרז הקצרצר נסגר כבר מחר

רק שבוע ניתן לעובדי מדינה להגיש מועמדותם לתפקיד במקומו של רונן ליבוביץ שהודיע על עזיבתו. גם עזיבתו השקטה לא תורמת לכך שלא בטוח שרבים יגישו מועמדות
אלכסנדר כץ | (1)

רונן ליבוביץ, דובר רשות שוק ההון ביטוח וחסכון, רק הודיע בשבוע שעבר על עזיבתו, וכבר המכרז הפנימי למציאת מחליף - עומד להסתיים מחר (יום ה'). גורמים בשירות הציבורי מבקרים את הזמן הקצר שניתן להגיש מועמדות לתפקיד - בין 15 ל-22 במארס - כמו גם את העובדה שהמכרז יצא תחת מה שנראה כמו מעטה חשאיות, כשרבים בשירות הציבורי כלל לא יודעים ממנו.

 

ליבוביץ החל את הקריירה התקשורתית שלו ככתב באתר NEWS1 של יואב יצחק. בהמשך עבר לנענע10 וחדשות הרדיו האזורי, עד שחצה את הקווים לטובת דובר ויועץ תקשורת לח"כ ד"ר נחמן שי. ב-2012 הצטרף ליחידת הדוברות באוצר, ועם הקמתה של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון בסוף 2016, הצטרף אליה כדובר תחת הממונה דורית סלינגר.

 

רשות שוק ההון ביטוח וחסכון הוקמה ב-2016 על פי חוק, והיא אינה כפופה למשרד האוצר. היא פועלת על פי נהלי נציבות שירות המדינה, וכך גם המכרז הנוכחי שאורכו שבוע בלבד – ופונה ראשית כל לעובדי מדינה. במידה ו-ועדת המינויים לא מוצאת מועמד מתאים, יופץ מכרז חיצוני שמשך זמן הגשת המועמדויות אליו יהיה ארוך משבוע.

 

דובר רשות שוק ההון ביטוח וחסכון אחראי על ניהול הפעילות השוטפת של יחידת התקשורת וההסברה, לרבות גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של אותה יחידת סמך של משרד האוצר, גיבוש תכנית עבודה, אחריות לביצוע פעילות הסברה, דוברות, יחסי ציבור ופרסום ברגיעה, וגם בעתות חירום - בתיאום עם מטה ההסברה הלאומי ויחידת הביטחון המשרדית.

 

הדובר גם אחראי על גזרת הפרסום והשיווק – כגון גיבוש התפיסה ההסברתית של היחידה, אחריות להפקה והפצה של חומרי הסברה אודות פעילות היחידה, כולל סקירות, לקט ידיעות, חוברות וכתבות, אחריות להפקת קמפיינים כולל ניהול התקציב, ליווי ההפקה ועריכה, קביעת תמהיל מדיה ביצוע הערכה ושאר מרכיבי הקמפיין. הוא גם אחראי על פעילות המדיה החדשה והאינטרנט – כולל אחראיות לאתר של הממונה, רשתות חברתיות ואף הפעלת יועצי תקשורת חיצוניים.

 

חלק מדרישות התפקיד, למעט תואר אקדמי וניסיון בעולמות הדוברות והתקשורת, הם הכרות עם מערכת השלטון, החברה והמשק, הכרות של מפת התקשורת הישראלית, ניסיון בתחום האינטרנט והניו-מדיה, ניסיון בניהול משברים ובניהול קמפיינים.

מנציבות שירות המדינה נמסר: "במסגרת שיפור התהליכים לקיצור משכי הזמן לאיוש משרות, ולאור השינויים הטכנולוגיים הקיימים של פרסום המכרזים באמצעות גיוס מקוון, אשר  מאפשר חשיפה רחבה לכלל הציבור ונגישות מקסימלית, לרבות הגשת מועמדות מקוונת - נקבע כבר בשנת 2016 שמשך הזמן להגשת בקשה להשתתפות במכרז יהיה 7 ימים אחרי התאריך הראשון של פרסום המכרז. מבדיקה שעשינו עם משרד האוצר נמסר לנו כי בנוסף לפרסום שלנו באתר הנציבות, המכרז פורסם גם לידיעת כלל עובדי משרד האוצר - הן באמצעות פורטל המשרד  והן באמצעות מייל ישיר לכל העובדים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המכרזים האלה ברשויות הממשלתיות "תפורים", בגלל זה כנראה הזמן הקצר (ל"ת)
    רז 21/03/2018 17:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.