הדר סיימון בלייזר
צילום: מתוך הפייסבוק של הדר סיימון

"מידה 40 מפחידה אתכם?": הצעירה שהחליטה לאתגר את מגזין 'בלייזר' - והצליחה

פוסט של הדר סיימון על תחרות בגדי הים של בלייזר שמכיל רק דוגמניות רזות, סחף אלפי לייקים, תגובות ושיתופים. הגולשים פנו למגזין - שמצידו הזמין את הצעירה לקחת חלק בגיליון המיוחד. אבל האם מדובר בשינוי מגמה?
אלכסנדר כץ | (15)

את צעירה, נשית, אפילו עסיסית, ובטוחה בגוף שלך. אבל את לא שוקלת פחות מ-50 ק"ג, את לא שדופה וסקיני סקיני סקיני לא עולים עלייך. אז מה זה אומר בעצם?

 

צעירה בת 24 בשם הדר סיימון, פרסמה לפנות בוקר (יום ד') פוסט שבחר לאתגר את מגזין בלייזר, אבל גם את עולם התקשורת- המקדש רזון, בעקבות תחרות שמקיים מגזין הגברים מבית ידיעות אחרונות. הצעירה, יפיפה לכל הדעות, יוצאת נגד מודל היופי שמכתיבה התקשורת.

עד לשעה זו צבר הפוסט אלפי לייקים וכמעט 200 שיתופים, וכבר הגיע לאנשי המגזין שיצרו קשר עם סיימון, ולסיפור יש סוף טוב, נקודתית. אבל נתחיל מההתחלה. 

סיימון, הרשומה בסוכנות הדוגמנות של רפי עגיב, כתבה הלילה: "בלייזר פרסמו תחרות, 7 דוגמניות שמי מהן שתזכה להכי הרבה הצבעות - תככב על שער גיליון בגדי הים שעתיד לצאת. כל הבנות יפייפיות! באמת מדהימות, אבל כולן מייצגות את אותו אידיאל יופי, זה שמגיע עד מידה 36". 

 

 

"אני פונה לבלייזר, אתם טוענים שאתם המקבילים של ספורט אילוסטרייטד, אז למה בין 7 הבחורות אין מישהי במידה 40 ?", המשיכה. "אתם מגוונים ומחדשים בכתבות כדי שלנו הקוראים יהיה מעניין. למה לא לעשות את אותו הדבר עם הדוגמניות?".

 

סיימון כתבה: "עליתם עליי, אני רוצה להיות אחת מהן! הייתי שמחה לפנות אליכם דרך אחת מסוכנויות הדוגמניות אבל לצערי נאמר לי שאני גדולה מדי. אני כנראה נשית מדי או שמידה 40 מפחידה אותן. לכן אני פונה אליכם, תנו הזדמנות למגוון של דוגמניות. סקסיות ונשיות יש בכל המידות. אשמח לשיתופים! חייבים לשנות את תפיסת היופי הנשי בתעשייה הזו".

 

בעקבות הפרסום, עורך בלייזר ליאור נעמן פנה אל סיימון, והזמין אותה לקחת חלק במגזין בגדי הים. "עזבי אותך ממידות ועניינים - נשמח אם תצטלמי למגזין בדי הים שלנו", הוא כתב לה לאחר שקיבל פניות רבות מגולשים שביקשו. סיימון כמובן הסכימה. 

את תגובתה של סיימון לא ניתן היה להשיג. תגובתו של סוכנה רפי עגיב לא התקבלה. 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    ערן 08/05/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    כל מילה נוספת מיותרת.
  • 10.
    אל תהיי כזאת, תמליצי על איזה חומוסייה טובה (ל"ת)
    אורן 20/04/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שד משוגע (ל"ת)
    קייט מוס 18/04/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    החזה שלה גדול מידי (ל"ת)
    רפי 15/04/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ששון 15/04/2016 03:34
    הגב לתגובה זו
    לפחות אלוהים לא קיפח אותה. אבל ברצינות, היא ממש לא שמנה או מלאה (חוץ מהפריט הנ"ל), והיא עדיין מחזקת את הסטריאוטיפ של דוגמניות ולא ממוססת אותו
  • 6.
    נראה שעשו על הבטן והמותניים פוטושופ (ל"ת)
    שי 14/04/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
  • גם לדוגמניות הרזות עושים פוטושופ (ל"ת)
    ברוך 14/04/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שכל המעצבים הם הומואים שרוצים בנות שטוחות (ל"ת)
    הבעיה 14/04/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
  • צודק הם רוצים בת שנראת כמו בן (ל"ת)
    דודו 17/04/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
  • 333 27/04/2016 13:07
    גוף של אישה עם תחת של רזה וצר של גבר שטוחת חזה בקיצור שיעור הנטומיה . הגיע הזמן שיבואו נשים אמתיות לעולם הדוגמנות ולא רמפודיטוסים כמו שיש היום ממש לא מושכות מינית כנראה רק את אוכלוסיית האגזוזנים והפדופילים הם מושכות .
  • 4.
    אלח 13/04/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    עם תמונות כאלו ל- 100, 200 אלף עוקבים תוך כמה חודשים. אני נגד להגיד "אכלו לי שתו לי" שבחורה נראית כל כך טוב.
  • 3.
    גג 13/04/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    קחו אותה עם שלוש מידות פחות בחזה ונראה מי יתן לה שער
  • אבל יש לה את החזה, ועד עכשיו לא רצו לתת לה לקחת חלק (ל"ת)
    איילת 13/04/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ממ 13/04/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    אשלי גרהאם מספורטס אילוסטרייטד מידה 44.
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    מדהימה 13/04/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.