אייס חושף את נתוני הצפייה של ערוץ 20: רייטינג יומי של כמעט 5% ל'האח הגדול'
היממה הראשונה של שידורי 'האח הגדול' הניבה רייטינג גבוה במיוחד, וחיוכים רבים ברמת החייל. אחרי השקת העונה החמישית
נתון מפתיע נוסף הוא ממוצע הרייטינג בפריים-טיים, בין השעות 20:00 ל-23:00. מהמידע שהגיע לידי אייס, עולה כי באותן 3 שעות הממוצע עמד על 7.1%. מי ששילם את המחיר באותן שעות, הייתה בעיקר הזכיינית 'קשת', הבעלים של המותג 'האח הגדול': 'עובדה' שירדה מ-26% בשבוע שעבר (עם הראיון עם מאיר דגן) ל-21.3% אמש, והתשלום הגבוה שנגבה מ'העולם הלילה' של יעקב אילון, שירדה מ-9.5% ביום שני שעבר, ל-7.7%, ומפסידה לראשונה גם ל'היום שהיה' בערוץ 10 עם 9.5%.
בעונה השלישית של 'האח הגדול' למשל, הוכנס אייל גולן לבית 'האח' בדיוק בשעה 21:00, ופגע ברייטינג של 'רשת' ושל ערוץ 10: השידור בערוץ 20 הניב 6.5%, בעוד שתכנית התחקירים '360' של 'רשת' ירדה מ-20.4% בשבוע שלפני כן ל-17.8% באותו ערב, ואילו 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 ירדה בקרוב ל-2 נקודות ל-11.3%. גם הדרמה 'סימני שאלה' של 'רשת' הפסידה בגדול באותו ערב, כשנחתכה מ-21.2% שבוע לפני כן, ל-14.3%.
כדי לסבר את האוזן לגבי נתוני הצפייה האלה של ערוץ נישה, בעונות הקודמות הרייטינג במהלך היום עמד על כ-2-3%. צריך לזכור כי בשלב זה ערוץ 20 עדיין פתוח ולכן גם נתוני הצפייה גבוהים יחסית, אולם כבר הוא ייסגר לצפייה ורק לקוחות שישלמו דמי מנוי יוכלו לצפות בערוץ 20. בעונה שעברה
- 5.משה 16/05/2013 12:32הגב לתגובה זוהערוץ פתוח ברקע ואין שעה שיש שידור רצוף כול כמה דקות דממה ואז רואים את חדר הכביסה ללא אנשים נראה לי שמי שאחראי על השידור כל פעם שהוא הולך לשירותים ואו לעשן מעיף את התמונה לחדר כביסה כנראה מעשן כבד במידה וימשיך לא ארכוש את הערוץ
- 4.יהושוע הפרוע 09/05/2013 12:50הגב לתגובה זואין גבול לשיעמום
- 3.וזה עוד יעלה ויעלה (ל"ת)אליהו 07/05/2013 12:41הגב לתגובה זו
- 2.זהבי עצבני 07/05/2013 12:36הגב לתגובה זולא מבין את ביזפרטל שמגדיר את עצמו כעיתון כלכלי ופיננסים..מה קשור האח הגדול? את מי זה מעניין?את הסבתא שלי?
- 1.אנשים משועממים מאד (ל"ת)גלעד 07/05/2013 11:21הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
