ערוץ 20 ערוץ האח הגדול 5
צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

אייס חושף את נתוני הצפייה של ערוץ 20: רייטינג יומי של כמעט 5% ל'האח הגדול'

נתוני צפייה גבוהים נרשמו גם בפריים-טיים, אז הרייטינג זינק לכ-7%, ופגע בשידורי 'קשת' בערוץ 2: 'עובדה' ירדה, 'העולם הלילה' הפסידה ל'היום שהיה'
אלכסנדר כץ | (5)

היממה הראשונה של שידורי 'האח הגדול' הניבה רייטינג גבוה במיוחד, וחיוכים רבים ברמת החייל. אחרי השקת העונה החמישית עם רייטינג גבוה מאד של 43.6%, מנתוני צפייה לא רשמיים שהגיעו לידי אייס עולה כי הממוצע היומי בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עמד אתמול (יום ב') 4.8%, בין השעות 6:00 בבוקר עד חצות.

נתון מפתיע נוסף הוא ממוצע הרייטינג בפריים-טיים, בין השעות 20:00 ל-23:00. מהמידע שהגיע לידי אייס, עולה כי באותן 3 שעות הממוצע עמד על 7.1%. מי ששילם את המחיר באותן שעות, הייתה בעיקר הזכיינית 'קשת', הבעלים של המותג 'האח הגדול': 'עובדה' שירדה מ-26% בשבוע שעבר (עם הראיון עם מאיר דגן) ל-21.3% אמש, והתשלום הגבוה שנגבה מ'העולם הלילה' של יעקב אילון, שירדה מ-9.5% ביום שני שעבר, ל-7.7%, ומפסידה לראשונה גם ל'היום שהיה' בערוץ 10 עם 9.5%.

בעונה השלישית של 'האח הגדול' למשל, הוכנס אייל גולן לבית 'האח' בדיוק בשעה 21:00, ופגע ברייטינג של 'רשת' ושל ערוץ 10: השידור בערוץ 20 הניב 6.5%, בעוד שתכנית התחקירים '360' של 'רשת' ירדה מ-20.4% בשבוע שלפני כן ל-17.8% באותו ערב, ואילו 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 ירדה בקרוב ל-2 נקודות ל-11.3%. גם הדרמה 'סימני שאלה' של 'רשת' הפסידה בגדול באותו ערב, כשנחתכה מ-21.2% שבוע לפני כן, ל-14.3%.

כדי לסבר את האוזן לגבי נתוני הצפייה האלה של ערוץ נישה, בעונות הקודמות הרייטינג במהלך היום עמד על כ-2-3%. צריך לזכור כי בשלב זה ערוץ 20 עדיין פתוח ולכן גם נתוני הצפייה גבוהים יחסית, אולם כבר הוא ייסגר לצפייה ורק לקוחות שישלמו דמי מנוי יוכלו לצפות בערוץ 20. בעונה שעברה מאות אלפי בתי אב שילמו עבור התענוג.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    משה 16/05/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    הערוץ פתוח ברקע ואין שעה שיש שידור רצוף כול כמה דקות דממה ואז רואים את חדר הכביסה ללא אנשים נראה לי שמי שאחראי על השידור כל פעם שהוא הולך לשירותים ואו לעשן מעיף את התמונה לחדר כביסה כנראה מעשן כבד במידה וימשיך לא ארכוש את הערוץ
  • 4.
    יהושוע הפרוע 09/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    אין גבול לשיעמום
  • 3.
    וזה עוד יעלה ויעלה (ל"ת)
    אליהו 07/05/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זהבי עצבני 07/05/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    לא מבין את ביזפרטל שמגדיר את עצמו כעיתון כלכלי ופיננסים..מה קשור האח הגדול? את מי זה מעניין?את הסבתא שלי?
  • 1.
    אנשים משועממים מאד (ל"ת)
    גלעד 07/05/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.