ערוץ 20 ערוץ האח הגדול 5
צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

אייס חושף את נתוני הצפייה של ערוץ 20: רייטינג יומי של כמעט 5% ל'האח הגדול'

נתוני צפייה גבוהים נרשמו גם בפריים-טיים, אז הרייטינג זינק לכ-7%, ופגע בשידורי 'קשת' בערוץ 2: 'עובדה' ירדה, 'העולם הלילה' הפסידה ל'היום שהיה'
אלכסנדר כץ | (5)

היממה הראשונה של שידורי 'האח הגדול' הניבה רייטינג גבוה במיוחד, וחיוכים רבים ברמת החייל. אחרי השקת העונה החמישית עם רייטינג גבוה מאד של 43.6%, מנתוני צפייה לא רשמיים שהגיעו לידי אייס עולה כי הממוצע היומי בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עמד אתמול (יום ב') 4.8%, בין השעות 6:00 בבוקר עד חצות.

נתון מפתיע נוסף הוא ממוצע הרייטינג בפריים-טיים, בין השעות 20:00 ל-23:00. מהמידע שהגיע לידי אייס, עולה כי באותן 3 שעות הממוצע עמד על 7.1%. מי ששילם את המחיר באותן שעות, הייתה בעיקר הזכיינית 'קשת', הבעלים של המותג 'האח הגדול': 'עובדה' שירדה מ-26% בשבוע שעבר (עם הראיון עם מאיר דגן) ל-21.3% אמש, והתשלום הגבוה שנגבה מ'העולם הלילה' של יעקב אילון, שירדה מ-9.5% ביום שני שעבר, ל-7.7%, ומפסידה לראשונה גם ל'היום שהיה' בערוץ 10 עם 9.5%.

בעונה השלישית של 'האח הגדול' למשל, הוכנס אייל גולן לבית 'האח' בדיוק בשעה 21:00, ופגע ברייטינג של 'רשת' ושל ערוץ 10: השידור בערוץ 20 הניב 6.5%, בעוד שתכנית התחקירים '360' של 'רשת' ירדה מ-20.4% בשבוע שלפני כן ל-17.8% באותו ערב, ואילו 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 ירדה בקרוב ל-2 נקודות ל-11.3%. גם הדרמה 'סימני שאלה' של 'רשת' הפסידה בגדול באותו ערב, כשנחתכה מ-21.2% שבוע לפני כן, ל-14.3%.

כדי לסבר את האוזן לגבי נתוני הצפייה האלה של ערוץ נישה, בעונות הקודמות הרייטינג במהלך היום עמד על כ-2-3%. צריך לזכור כי בשלב זה ערוץ 20 עדיין פתוח ולכן גם נתוני הצפייה גבוהים יחסית, אולם כבר הוא ייסגר לצפייה ורק לקוחות שישלמו דמי מנוי יוכלו לצפות בערוץ 20. בעונה שעברה מאות אלפי בתי אב שילמו עבור התענוג.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    משה 16/05/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    הערוץ פתוח ברקע ואין שעה שיש שידור רצוף כול כמה דקות דממה ואז רואים את חדר הכביסה ללא אנשים נראה לי שמי שאחראי על השידור כל פעם שהוא הולך לשירותים ואו לעשן מעיף את התמונה לחדר כביסה כנראה מעשן כבד במידה וימשיך לא ארכוש את הערוץ
  • 4.
    יהושוע הפרוע 09/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    אין גבול לשיעמום
  • 3.
    וזה עוד יעלה ויעלה (ל"ת)
    אליהו 07/05/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זהבי עצבני 07/05/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    לא מבין את ביזפרטל שמגדיר את עצמו כעיתון כלכלי ופיננסים..מה קשור האח הגדול? את מי זה מעניין?את הסבתא שלי?
  • 1.
    אנשים משועממים מאד (ל"ת)
    גלעד 07/05/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״