אייס חושף את נתוני הצפייה של ערוץ 20: רייטינג יומי של כמעט 5% ל'האח הגדול'
היממה הראשונה של שידורי 'האח הגדול' הניבה רייטינג גבוה במיוחד, וחיוכים רבים ברמת החייל. אחרי השקת העונה החמישית
נתון מפתיע נוסף הוא ממוצע הרייטינג בפריים-טיים, בין השעות 20:00 ל-23:00. מהמידע שהגיע לידי אייס, עולה כי באותן 3 שעות הממוצע עמד על 7.1%. מי ששילם את המחיר באותן שעות, הייתה בעיקר הזכיינית 'קשת', הבעלים של המותג 'האח הגדול': 'עובדה' שירדה מ-26% בשבוע שעבר (עם הראיון עם מאיר דגן) ל-21.3% אמש, והתשלום הגבוה שנגבה מ'העולם הלילה' של יעקב אילון, שירדה מ-9.5% ביום שני שעבר, ל-7.7%, ומפסידה לראשונה גם ל'היום שהיה' בערוץ 10 עם 9.5%.
בעונה השלישית של 'האח הגדול' למשל, הוכנס אייל גולן לבית 'האח' בדיוק בשעה 21:00, ופגע ברייטינג של 'רשת' ושל ערוץ 10: השידור בערוץ 20 הניב 6.5%, בעוד שתכנית התחקירים '360' של 'רשת' ירדה מ-20.4% בשבוע שלפני כן ל-17.8% באותו ערב, ואילו 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 ירדה בקרוב ל-2 נקודות ל-11.3%. גם הדרמה 'סימני שאלה' של 'רשת' הפסידה בגדול באותו ערב, כשנחתכה מ-21.2% שבוע לפני כן, ל-14.3%.
כדי לסבר את האוזן לגבי נתוני הצפייה האלה של ערוץ נישה, בעונות הקודמות הרייטינג במהלך היום עמד על כ-2-3%. צריך לזכור כי בשלב זה ערוץ 20 עדיין פתוח ולכן גם נתוני הצפייה גבוהים יחסית, אולם כבר הוא ייסגר לצפייה ורק לקוחות שישלמו דמי מנוי יוכלו לצפות בערוץ 20. בעונה שעברה
- 5.משה 16/05/2013 12:32הגב לתגובה זוהערוץ פתוח ברקע ואין שעה שיש שידור רצוף כול כמה דקות דממה ואז רואים את חדר הכביסה ללא אנשים נראה לי שמי שאחראי על השידור כל פעם שהוא הולך לשירותים ואו לעשן מעיף את התמונה לחדר כביסה כנראה מעשן כבד במידה וימשיך לא ארכוש את הערוץ
- 4.יהושוע הפרוע 09/05/2013 12:50הגב לתגובה זואין גבול לשיעמום
- 3.וזה עוד יעלה ויעלה (ל"ת)אליהו 07/05/2013 12:41הגב לתגובה זו
- 2.זהבי עצבני 07/05/2013 12:36הגב לתגובה זולא מבין את ביזפרטל שמגדיר את עצמו כעיתון כלכלי ופיננסים..מה קשור האח הגדול? את מי זה מעניין?את הסבתא שלי?
- 1.אנשים משועממים מאד (ל"ת)גלעד 07/05/2013 11:21הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.