אייס חושף את נתוני הצפייה של ערוץ 20: רייטינג יומי של כמעט 5% ל'האח הגדול'
היממה הראשונה של שידורי 'האח הגדול' הניבה רייטינג גבוה במיוחד, וחיוכים רבים ברמת החייל. אחרי השקת העונה החמישית
נתון מפתיע נוסף הוא ממוצע הרייטינג בפריים-טיים, בין השעות 20:00 ל-23:00. מהמידע שהגיע לידי אייס, עולה כי באותן 3 שעות הממוצע עמד על 7.1%. מי ששילם את המחיר באותן שעות, הייתה בעיקר הזכיינית 'קשת', הבעלים של המותג 'האח הגדול': 'עובדה' שירדה מ-26% בשבוע שעבר (עם הראיון עם מאיר דגן) ל-21.3% אמש, והתשלום הגבוה שנגבה מ'העולם הלילה' של יעקב אילון, שירדה מ-9.5% ביום שני שעבר, ל-7.7%, ומפסידה לראשונה גם ל'היום שהיה' בערוץ 10 עם 9.5%.
בעונה השלישית של 'האח הגדול' למשל, הוכנס אייל גולן לבית 'האח' בדיוק בשעה 21:00, ופגע ברייטינג של 'רשת' ושל ערוץ 10: השידור בערוץ 20 הניב 6.5%, בעוד שתכנית התחקירים '360' של 'רשת' ירדה מ-20.4% בשבוע שלפני כן ל-17.8% באותו ערב, ואילו 'לעוף על המיליון' בערוץ 10 ירדה בקרוב ל-2 נקודות ל-11.3%. גם הדרמה 'סימני שאלה' של 'רשת' הפסידה בגדול באותו ערב, כשנחתכה מ-21.2% שבוע לפני כן, ל-14.3%.
כדי לסבר את האוזן לגבי נתוני הצפייה האלה של ערוץ נישה, בעונות הקודמות הרייטינג במהלך היום עמד על כ-2-3%. צריך לזכור כי בשלב זה ערוץ 20 עדיין פתוח ולכן גם נתוני הצפייה גבוהים יחסית, אולם כבר הוא ייסגר לצפייה ורק לקוחות שישלמו דמי מנוי יוכלו לצפות בערוץ 20. בעונה שעברה
- 5.משה 16/05/2013 12:32הגב לתגובה זוהערוץ פתוח ברקע ואין שעה שיש שידור רצוף כול כמה דקות דממה ואז רואים את חדר הכביסה ללא אנשים נראה לי שמי שאחראי על השידור כל פעם שהוא הולך לשירותים ואו לעשן מעיף את התמונה לחדר כביסה כנראה מעשן כבד במידה וימשיך לא ארכוש את הערוץ
- 4.יהושוע הפרוע 09/05/2013 12:50הגב לתגובה זואין גבול לשיעמום
- 3.וזה עוד יעלה ויעלה (ל"ת)אליהו 07/05/2013 12:41הגב לתגובה זו
- 2.זהבי עצבני 07/05/2013 12:36הגב לתגובה זולא מבין את ביזפרטל שמגדיר את עצמו כעיתון כלכלי ופיננסים..מה קשור האח הגדול? את מי זה מעניין?את הסבתא שלי?
- 1.אנשים משועממים מאד (ל"ת)גלעד 07/05/2013 11:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
