טורבוגן פתיחת מסחר
צילום: ביזפורטל
טורבוג'ן

טורבוג'ן פתחה את המסחר בטקס חגיגי - מאז ההנפקה זינקה מעל 120%

יו"ר החברה, צחי אבן ארי, מספר על ההתפתחויות המעניינות ועל הביקושים להתקנת הטורבינה - וידאו מהטקס בבורסה
זיו וולף |
נושאים בכתבה החברות של תל אביב

חברת האנרגיה המתחדשת, טורבוג'ן, פתחה את המסחר בטקס חגיגי לרגל הרישום בבורסה בת"א ולרגל הצטרפותה למדד ת"א-קלינטק. מאז ההנפקה, מניית החברה זינקה מעל ל 120%.

במהלך הטקס, החברה הודיעה כי חתמה על עסקה גדולה בשוק הקריפטו בארה"ב, במסגרתו תספק טורבינות לחוות שרתים של חברה המתמחה בכריה של מטבעות מבוזרים. כמו כן, לטורבוג'ן הסכמים להטמעת הטכנולוגיה באתרים במדינת ניו-יורק ואף הסכם שת"פ בלעדי עם חברת "סופרגז" להפצת המיקרו טורבינות בישראל.

ירון גלבוע, מנכ"ל החברה, נשא נאום מרגש במהלך הטקס וציין כי " ההנפקה הראשונה שלנו בבורסה בישראל עם משקיעים ישראלים, היא אבן דרך חשובה מאוד במסע שלנו. אנו רוצים להודות למשקיעים על האמון הרב שהם גילו במוצר ובחזון שלנו". צפו בטקס פתיחת המסחר:

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רמי לוי
צילום: BIZPORTAL
רמי לוי

סוד ההצלחה - התמקדות בלקוח; "הצרכן במרכז; יש לנו 2.5 מיליון לקוחות קבועים"

"הרשת פועלת 45 שנה באותה האסטרטגיה - התמקדות בצרכן. התכנון קדימה: צמיחה בחנויות חדשות, סניפים אוטונומיים, ארנק אלקטרוני, חנויות בערים, סינרגיה עם ישראייר ועוד" 
זיו וולף |
נושאים בכתבה החברות של תל אביב

רמי לוי בעלים ומנכ"ל של הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארץ מספר בראיון לפרויקט החברות של תל אביב מה הסוד שלו - "הרשת פועלת 45 שנה באותה האסטרטגיה - התמקדות בצרכן. 95% מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים, מדובר על 2.5 מיליון לקוחות קבועים". רמי לוי מסביר שהלקוח הוא הסוד הגדול של ההצלחה שלו ואכן - רשת רמי לוי נחשבת כבר שנים רבות, הרשת הזולה ביותר, אבל הסוד של רמי לוי הרבה יותר מורכב: מדובר ברשת שמצליחה להשיג בזכות גיוון הספקים, מחירים טובים יותר ללקוחות, רשת שעובדת עם מטה מאוד רזה ולכן גם יעילה וחסכונית מאוד. מעבר לכך, היא גם רווחית. למרות המחירים היחסית נמוכים לצרכנים, הרשת מרוויחה בשיעורי רווחיות מעל הממוצע בענף. לוי גם מדבר על התכנון קדימה: צמיחה בחנויות חדשות, סניפים אוטונומיים, ארנק אלקטרוני, חנויות בערים, סינרגיה עם ישראייר ועוד וגם מספק מסר למשקיעים: