incredibuild
צילום: יחץ

אינקרדיבילד גייסה 35 מיליון דולר לפי 400 מיליון דולר

ההשקעה מגיעה לאחר שהחברה הכפילה את המכירות השנתיות החוזרות (ARR) שלה - אבל השאלה תמיד היא מכמה לכמה, והחברות בכוונה מסתירות את הנתון הזה
גיא טל |

חברת אינקרדיבילד (Incredibuild), המפתחת פלטפורמת הפיתוח היברידית למפתחים ולצוותי DevOps, גייסה 35 מיליון דולר בסבב B. לדברי החברה ההכנסות השנתיות (ARR) הוכפלו וכך היא הצליחה לגייס לפי שווי גבוה יחסית - אבל האמת היא שהחברות לא חושפות את המספרים ופה קבור הכלב. כך למשל - אם ההכנסות של החברה עמדו על 2 מיליון דולר וקפצו ל-4 מיליון דולר, מדובר על הכפלה, אבל ברור לכולם שמדובר עדיין על חברה בשווי נמוך. 

החברה יצרה פלטפורמת ההאצה ההיברידית לתהליכי פיתוח – קומפילציות, בניית CI/CD, בדיקות ועוד. טכנולוגיית Virtualized Distributed Processing™ שפיתחה החברה מגייסת את יחידות העיבוד המרכזיות (CPUs) במחשב כדי להפוך כל מארח למחשב-על בעל מאות ליבות. העיבוד המבוזר של אינקרדיבילד ופתרונות מטמוני הבנייה שלה מזרזים, לדברי החברה, את מחזורי הפיתוח והבדיקה ומגדילים את יעילותו של כל שלב בפיתוח ואת תדירות האיטרציות – מה שמשפר את איכות המוצר, מגביר את שביעות רצון המפתחים, ומקצר את הזמן הנדרש מהפיתוח עד השיווק תוך הפחתה דרמטית של עלויות המחשוב במתקני החברה ובענן. 

על פי החברה, לאינקרדיבילד למעלה מרבע מיליון משתמשים מ-1,500 ארגונים גלובליים. החברה, שהכפילה השנה את מספר העובדים בה, מעסיקה מאות עובדים במשרד הראשי של החברה שנמצא בתל אביב, לצד משרדים בארה"ב, יפן, בריטניה וסין. 

החברה מייעדת את כספי ההשקעה להמשך פיתוח המוצר ובכניסה לתחומים נוספים כמו השוק הפיננסי, תחומי בינה מלאכותית, מטאוורס, תעשיית המשחקים ותחומים נוספים. כמו כן, כספי הגיוס ינוצלו להרחבת נוכחותה הגלובלית של אינקרדיבילד ולהאצה של מימוש תוכניותיה לבניית קהילת מפתחים, צוות Dev Rel, הרחבת תוכנית הענן של החברה וחיזוק קשרי החברה עם  שותפים אסטרטגיים. 

את הגיוס מובילה Hiro Capital, קרן הון סיכון שנוסדה על ידי יזמים ומתמקדת במשחקי וידאו, פלטפורמות ליוצרים וטכנולוגיות מטאוורס, ובהשתתפות המשקיע הקיים Insight Partners. Insight Partners רכשו נתח באינקרדיבילד תמורת 140 מיליון דולר לפני מעט יותר משנה בסבב גיוס שכלל מספר רכיבים, כאשר הצטרפו אל קרן פורטיסימו קפיטל שהשקיעה בחברה ב-2018. 

לדברי החברה במהלך שנה זו גם AWS ומיקרוסופט הודיעו שתיהן על שותפות עם אינקרדיבילד והכנסת המוצר של אינקרדבילד לתוך החבילה המיוחדת שיצרו עבור עולם מפתחי משחקי הווידאו, במטרה להאיץ את המעבר של לקוחות ושותפים אל הענן, בכל העולם. 

"ארגונים נתונים בלחץ חסר תקדים לזרז את השחרור של אפליקציות איכותיות, להגיע  לשוק מהר יותר ועם פחות תקורות", אמרה תמי מזאל-שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד. "אנו רואים את ההשקעה של Hiro, בשילוב עם הגידול המשמעותי בהכנסות שלנו, כאישור לכך שהפלטפורמה המובילה שלנו ממשיכה ותמשיך לעזור לחברות מתעשיות שונות לשפר את ה-ROI וה-TCO ולהישאר בהובלה ביחס למתחרים שלהם. אנו ממשיכים לחזק את הקשר שלנו עם  מפתחים וצוותי ההנהלה אצל לקוחותינו כדי לספק להם בדיוק את מה שהם צריכים ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו. באינקרדיבילד אנו מאמינים כי  Development Never Stops". 

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".