אינקרדיבילד גייסה 35 מיליון דולר לפי 400 מיליון דולר
חברת אינקרדיבילד (Incredibuild), המפתחת פלטפורמת הפיתוח היברידית למפתחים ולצוותי DevOps, גייסה 35 מיליון דולר בסבב B. לדברי החברה ההכנסות השנתיות (ARR) הוכפלו וכך היא הצליחה לגייס לפי שווי גבוה יחסית - אבל האמת היא שהחברות לא חושפות את המספרים ופה קבור הכלב. כך למשל - אם ההכנסות של החברה עמדו על 2 מיליון דולר וקפצו ל-4 מיליון דולר, מדובר על הכפלה, אבל ברור לכולם שמדובר עדיין על חברה בשווי נמוך.
החברה יצרה פלטפורמת ההאצה ההיברידית לתהליכי פיתוח – קומפילציות, בניית CI/CD, בדיקות ועוד. טכנולוגיית Virtualized Distributed Processing™ שפיתחה החברה מגייסת את יחידות העיבוד המרכזיות (CPUs) במחשב כדי להפוך כל מארח למחשב-על בעל מאות ליבות. העיבוד המבוזר של אינקרדיבילד ופתרונות מטמוני הבנייה שלה מזרזים, לדברי החברה, את מחזורי הפיתוח והבדיקה ומגדילים את יעילותו של כל שלב בפיתוח ואת תדירות האיטרציות – מה שמשפר את איכות המוצר, מגביר את שביעות רצון המפתחים, ומקצר את הזמן הנדרש מהפיתוח עד השיווק תוך הפחתה דרמטית של עלויות המחשוב במתקני החברה ובענן.
על פי החברה, לאינקרדיבילד למעלה מרבע מיליון משתמשים מ-1,500 ארגונים גלובליים. החברה, שהכפילה השנה את מספר העובדים בה, מעסיקה מאות עובדים במשרד הראשי של החברה שנמצא בתל אביב, לצד משרדים בארה"ב, יפן, בריטניה וסין.
החברה מייעדת את כספי ההשקעה להמשך פיתוח המוצר ובכניסה לתחומים נוספים כמו השוק הפיננסי, תחומי בינה מלאכותית, מטאוורס, תעשיית המשחקים ותחומים נוספים. כמו כן, כספי הגיוס ינוצלו להרחבת נוכחותה הגלובלית של אינקרדיבילד ולהאצה של מימוש תוכניותיה לבניית קהילת מפתחים, צוות Dev Rel, הרחבת תוכנית הענן של החברה וחיזוק קשרי החברה עם שותפים אסטרטגיים.
- ההייטק הישראלי גדל באירופה: מעל 30 אלף עובדים וצמיחה שנתית של 4.8%
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את הגיוס מובילה Hiro Capital, קרן הון סיכון שנוסדה על ידי יזמים ומתמקדת במשחקי וידאו, פלטפורמות ליוצרים וטכנולוגיות מטאוורס, ובהשתתפות המשקיע הקיים Insight Partners. Insight Partners רכשו נתח באינקרדיבילד תמורת 140 מיליון דולר לפני מעט יותר משנה בסבב גיוס שכלל מספר רכיבים, כאשר הצטרפו אל קרן פורטיסימו קפיטל שהשקיעה בחברה ב-2018.
לדברי החברה במהלך שנה זו גם AWS ומיקרוסופט הודיעו שתיהן על שותפות עם אינקרדיבילד והכנסת המוצר של אינקרדבילד לתוך החבילה המיוחדת שיצרו עבור עולם מפתחי משחקי הווידאו, במטרה להאיץ את המעבר של לקוחות ושותפים אל הענן, בכל העולם.
"ארגונים נתונים בלחץ חסר תקדים לזרז את השחרור של אפליקציות איכותיות, להגיע לשוק מהר יותר ועם פחות תקורות", אמרה תמי מזאל-שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד. "אנו רואים את ההשקעה של Hiro, בשילוב עם הגידול המשמעותי בהכנסות שלנו, כאישור לכך שהפלטפורמה המובילה שלנו ממשיכה ותמשיך לעזור לחברות מתעשיות שונות לשפר את ה-ROI וה-TCO ולהישאר בהובלה ביחס למתחרים שלהם. אנו ממשיכים לחזק את הקשר שלנו עם מפתחים וצוותי ההנהלה אצל לקוחותינו כדי לספק להם בדיוק את מה שהם צריכים ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו. באינקרדיבילד אנו מאמינים כי Development Never Stops".
- אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
- "החזון שלנו הוא להיות בכל קליניקה בעולם ולהציל חיים"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.
