מדד הדאקס יוצא למהלך אגרסיבי

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את גל הירידות שהסתיים בשפל של 12,000 הנקודות - לאן מכאן?
|
(33)
מדד הדאקס יוצא למהלך אגרסיבי
לא אחת ניתחתי את מדד הדאקס מהזווית של תיאוריית גלי אליוט. במשך תקופה ארוכה טענתי שכיוונו כלפי מעלה אם כי הוא מצוי בגל החמישי מתוך החמישה שהחלו בשפל של 2009. סיומו של הגל החמישי אמור להוביל לתיקון משמעותי מטה. גדול יותר מכל אלו שחווינו במהלך השנים האחרונות.
בגרף היומי
 
  1. בהנחה שהגל החמישי הסתיים בשיא של 13,597 הנקודות הרי שמרמה זו אמור לצאת התיקון. 
  2. גל הירידות שהחל מרמה זו והסתיים בשפל של 12,003 הנקודות מכיל בתוכו חמישה גלים קטנים. כפי שמסומן על הגרף. 
  3. הגל השני, זה המתקן, החל בשפל  וכנראה נמשך עד היום. 
  4. בסיומו אמור לצאת לדרך הגל השלישי. 
  5. הגל השלישי דינאמי, אגרסיבי וארוך יותר מהגל הראשון כך שגל הירידות לא יהיה בבחינת נחיתה רכה.

* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    אמר בזמנו
    ביל גרוס 21/03/2018 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האימא של כל השורטים על אגח גרמניה היה בתשואה שלילית חהחהחה מה התשואה היום ? יורשו גפריי גונדלך אמר המערכת הבנקאית האירופאית בסכנה ראו גם שורטים של קרנות גידור מה שער מניית דוייטשה בנק בכמה קרסה מה שערה היום? נאמר הרבה "תהיה זנב לאריות ולא ראש לשועלים"
    סגור
  • 22.
    עמית טל
    אז מה 21/03/2018 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתב כתבה גדולה אתמול על הבועה הגדולה באירופה ודעתי גם כן. הזרמת הכסף טריליוני יורו שממשיכה גם כעת לא יהיו לה תוצאות הרסניות הצחקתם אותי . מה גרם לבועה ההרסנית שיצר אלן גרינשפן טרום משבר 08 ? ריבית ריבית ריבית נמוכה . לכל המלעיזים טולו קורה מבין עיניכם דרגי יצר את הבועה הגדולה בהיסטוריה עי הדפסת טריליוני יורו והייצור ממשיך גם כעת. האין לזה תוצאות הרסניות ? מה שעושה דרגי כפול ממה שעשה אלן גרינשפן ואף יותר . איך יתכן שאגרות החוב של יוון מדינה עמוסת חובות התשואה נמוכה מאשר ארהב ?????? הצחקתם אותנו עמית טל מאיר לנו את העיניים גורביץ רואה זאת מהצד הטכני זכותו
    סגור
  • 21.
    לדלג
    מי שלא מעוניין 20/03/2018 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לעבור למאיר ברק
    סגור
  • מאיר זה ברק אותו חרטא (ל"ת)
    3 27/03/2018 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    הוא נותן
    מי שלא 20/03/2018 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניתוח טכני שלו מי שלא מעוניין לדלג
    סגור
  • 19.
    מעוניין ואינו מאמין
    מי שלא 20/03/2018 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בניתוח טכני יואיל לדלג חבל על התגובות נגד זהו ניתוח טכני מי שמאמין ישאר מי שלא יואיל לדלג
    סגור
  • 18.
    האם הניתוח תקף גם לגבי מדד ה-MDAX?
    אייל 20/03/2018 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הניתוח תקף גם לגבי מדד ה-MDAX?
    סגור
  • 17.
    קחו קורא בקפה, עדיף על ניתוח טכני (ל"ת)
    המלצה לכל האתרים 20/03/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ניתוח טכני זה הקריאה בקפה של הבורסה..... (ל"ת)
    לממליץ 21/03/2018 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    הדאקס עולה היום (ל"ת)
    לעשות הפוך לגורביץ 20/03/2018 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    הוא יוצא כבר כמה חודשים .מספיק למכור לנו קורסים בניתוח
    בא 20/03/2018 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טכני.
    סגור
  • 14.
    פיצחתי את השיטה
    אסטרולוג 20/03/2018 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שגורביץ כותב, אני עושה הפוך
    סגור
  • 13.
    מחקרים מצאו שהשיעור בסילוף......
    יוסף 20/03/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נתונים עולה ככל שאנו מרבים לצרוך אותו במערכות אי ודאיות (כגון שוק ההון ) . ניתוח טכני מלא בנתונים לגבי העבר והמנתח הטכני מנסה לצפות את העתיד (לפחות מעל דרגת האקראיות) בעזרת כלים טכניים (מעל 1000 כלים טכניים קיימם בעולם הטכני ) לכן שיעור הסילוף בעזרת הניתוח הטכני שווה לניחוש אקראי או כול חזאי מהרחוב . נתונים עולה ככל שאנו מרבים לצרוך אותו במערכות אי ודאיות (כגון שוק ההון ) . ניתוח טכני מלא בנתונים לגבי העבר והמנתח הטכני מנסה לצפות את העתיד (לפחות מעל דרגת האקראיות) בעזרת כלים טכניים (מעל 1000 כלים טכניים קיימם בעולם הטכני ) לכן שיעור הסילוף בעזרת הניתוח הטכני שווה לניחוש אקראי או כול חזאי מהרחוב .
    סגור
  • 12.
    ניחוש גרידא
    ברבור 20/03/2018 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גלי אליוט ? גרף עולה ? מה אין כלכלה ? אין צמיחה ? אין סכנות ?...אוי לעיניים שרואות את הכתוב ומסכן המשקיע שיאמין שזה נוסחה להצלחה
    סגור
  • גם בקזינו יש אנשים שחושבים שהם ....
    1 20/03/2018 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רואים דברים
    סגור
  • 11.
    גונדלך
    לדעתי 20/03/2018 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מלך האגח העולמי יורש ביל גרוס אמר ב16 מערכת הבנקאות האירופאית בסכנה . מה נעשה בארהב טרום משבר אשראי 08 ? ריבית נמוכה . התוצאה ידועה משבר אשראי חמור שזעזע את המערכת הפיננססית ארהב עד כידי קריסה . האם גם באירופה הניסוי הכלכלי הגדול הזרמת כסף ענקית וריבית אפסית תביא לאותו דבר? ימים יגידו
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    גפריי גונדלך
    לדעתי 20/03/2018 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלך האגח החדש אמר איום על מערכת הבנקאית האירופאית כל הזרמה טריליוני יורו וריבית נמוכה תוצאותיה הרסניות ידועות ראה ארהב 08 אין חדש תחת השמש הלזה התכוון מנתח טכני ? כאן מההיבט הכלכלי פיננססי ראו שער מניית דויטשה בנק תחתית למרות עליות ארוכות באירופה במהלך השנים האחרונות
    סגור
  • 9.
    בגלל הזרמת הכסף
    לדעתי 20/03/2018 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הגדולה בגוש קיימת בועת אשראי מאיימת ההזרמה ממשיכה הריביות אפסיות הכסף רב והאשראי גדל ממשיכה בגדול כאילו לא יקרה דבר. להזכיר את בועת האשראי ארהב08 השלכותיה ותוצאותיה בעיקר על הסקטור הפיננססי.
    סגור
  • 8.
    ניתוח טכני
    הצעה 20/03/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מניית דויטשה בנק יתן אינקציה מה יקרה בבנק
    סגור
  • 7.
    הבן אדם מטורף
    הוזה דברים 20/03/2018 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בלי שום התיחסות לצמיחה של הכלכלה החזקה באירופה
    סגור
  • הוא לא הוזה הוא מנחש וזה דעתו ....
    1 20/03/2018 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולי יצליח אולי לא ימים יגידו . גם עם הוא לא יצליח תמיד הוא ימצא לאחר מעשה איזה גל אליוט או ממוצע נע או רצועת בולינגר כדאי לתרץ את כישלונו . בנייתם כנראה שהכישלונות שלו שוות להצלחות שלו לכן הוא לא מציג תיק יחס
    סגור
  • לא דרושה התייחסות
    אש 20/03/2018 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשר לא להסכים עם השיטה ולא לקרוא את הכתבה. אבל השיטה הטכנית ךא מנתחת את הכלכלה.בסופו של דבר מניות עולות או יורדות כאשר בעלי המניות קונים או מוכרים על פי הערכותיהם וידיעותיהם לגבי החברות שלהם והם משחקים מול שאר המשקיעים שלא יודעים כלום. חדשות וחדיעות כלכליות מגולמות כבר במחירים שבגרפים אותם אייל מנתח.אתה רשאי להעריך את מצב הכלכלי ולהשקיע בהתאם, אני לא פוסל זאת אסל כאן יש נקודת מבט אחרת.
    סגור
  • שום גרף בעולם ושיטה לא מסוגלת לצפות .....
    לאש ההזוי 20/03/2018 18:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מה שלא התרחש עוד במערכת אי ליניארית .הגרף מראה לך רק מה שהיה ולא מה שהיה את זה אולי קשה לך לתפוס או יותר נוח לך לא לתפוס .זרימת מאות משתנים האינפורמטיביים בבורסה משתנים בכל רגע נתון האינפורמציה שאתה מנתח שייכת לעבר והיא כבר שונה בתכלית מזו שהייתה לפני זמן קצר .זה שכרגע יש קנייה של מניות או נתון כלכלי מסוים זה לא אינדיקציה מה היה בעתיד . אני שואל אותך איך חדשות יכולות להיות מגולמות בגרף אם הם לא התרחשו עוד ? בדיוק כמו שהחדשות פוליטיות או כל חדשות אחרות בסביבה אי ודאית הפועלת בצורה בלתי ליניארית לא מגלמות אירועים עתידיים כמו מלחמה או אסון טבע רציני וכו' כך הגרף הוא לא יותר מתרחישים של מניות ומדדים שקראו בעבר . אבל חלק מטבע האנושי הוא למצוא תמיד סיבה גם איפו שהיא לא קימת ובטח הוא לא יכול לצפות אותה . ניתוח טכני שווה לניחוש אקראי ואני מזמין אותך לעשות ניסוי :זרוק מטבע ותבחר מספר מניות גדול 30-70 שקיבלו אינדיקציה אצל המטבע (למשל עץ ) לבחירה קניה, קח את אותו מספר מניות מניות שקיבלו אינדיקציה איתות לקניה בניתוח טכני תחזור על הניסוי כמה וכמה פעמים ותראה שלא היה אבדל .
    סגור
  • חדשות מגולמות בגרף
    אש 22/03/2018 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שבשבילך ובשבילי נחשב חדשות זה משהו שלבעלי הבית של החברות כבר ידוע. שינוי מגמה (אני לא מדבר כל תיקון של כמה אחוזים) מתחיל על ידי קניה או מכירה אגרסיבית של בעלי הבית עוד לפני שאנחנו יודעים משהו ולכן חדשות מגולמות בגרף, ורק צריך לדעת לקרוא אותן. לא תמיד זה כזה מובהק ולכן צריך לבחור מניות בהן האינדיקציות כן מובהקות (בדיוק כמו שמי שמשתמש בניתוח כלכלי בולר מניות עם אינדיקציות מובהקות מבחינתו.אני לא פוסל אף שיטה אבל השיטה הטכנית נותנת לדעתי אינדיקציות מצויינות כולל מחירי כניסה, יציאה וקטיעת הפסד בזמן.
    סגור
  • השיטה הטכנית נותנת אינדיקציה בדיוק .....
    לאש 27/03/2018 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הטלת מטבע נסה ותראה
    סגור
  • 6.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 20/03/2018 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני לא מאמינה בניתוח טכני ולא בתיאוריית גלי אליוט, אין ספק שהיתה לך הצלחה גדולה בשנה האחרונה בניתוח האס אנד פי פשוט נסחפת עם העליות והיה לך מזל. אתה מנתח תמיד איך שהשווקים מתנהגים. מתי כבר תביו שאי אפשר לחזות את כיוון השווקים לאורך זמן, גם אדם חכם ככל שיהיה לא יוכל לחזות את כיון השווקים לטווח הארוך. אם תפשפש טוב טוב בארכיון לפחות ב-3 השנים האחרונות תראה כמה פעמים טעית לגבי הדקס.
    סגור
  • איזה מזל היה לו כל עוד זה עלה הוא הלך עם .....
    לאחת 20/03/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המגמה את הירידות החדות הוא לא צפה "כל ירידה לצורך עליה " משפט חסר אינפורמציה . עכשיו הוא שינה את עורו ונהיה נביא זהם אולי זה יצליח לו אולי לא . אולי שיבדוק את אחוזי ההצלחה שלו מול הכישלונות שלו . למה את חושבת שאייל לא מציג תיק יחס או טבלה יחס ? בדיוק מהסיבה שהוא יודע טוב שברגע שהוא יציג תיק יחס קונקרטי ההצלחות שלו במצרפי היו בדיוק שוות לניחוש אקראי. ניתוח טכני זה לא יותר מאשליית הידע . אבל אנשים אוהבים לקנות אשליות תראי כמה אנשים הולכים לאסטרולוגים , לפתחי בקלפי הטרוט ולכל מיני מעלה אוב ניתוח טכני הוא שיטה בדיוק ממשפחה הזו . עם הוא היה יודע יותר טוב מרובינו הוא לא היה מוכר לך קורסים ותוכנות מחשב ששוות לגלגל המזל .
    סגור
  • אי אפשר היה לנסח טוב יותר
    דוד מירושלים 20/03/2018 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אכן את צודקת לדעתי. אבל כל זמן שיש כאלה שמבקשים ניתוחים מסוג זה יהיו כאלה שתמורת תשלום, קורסים וכדומה יתנו את המבוקש
    סגור
  • 5.
    מדוייק גורביץ - תודה . (ל"ת)
    zamirco 20/03/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 4.
    דויטשה
    מדינות הגוש 20/03/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הוא אחד הבנקים נותן אשראי מה טיב האשראי שלו?
    סגור
  • 3.
    הבנק המרכזי בגוש
    צריך טריגר 20/03/2018 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קנה נכסים בעיקר אגחים בכמה טריליוני יורו של המדינות בגוש כך ירדו התשואות גם הריבית זולה מה יקרה והתשואות תעלנה הפסדי ענק לבנק המרכזי את ההפסדים של המדינות העביר אליו מה זה הפסדים בבנק המרכזי האירופאי הגוש? מה משמעות ההפסדים מי נושא בהם? האם בנק מרכזי יכול לשאת הפסדים גדולים ולא יקרה מאומה ? בנקים פרטיים העניין ברור
    סגור
  • 2.
    כלכלי לירידה
    צריך טריגר 20/03/2018 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משמעותית מהו? אולי המערכת הפיננססית באירופה ראה מניית דוייטשה בנק בשפל גדול כ12.5 יורו נפלה מ17 האם נחזור למשבר 2012 בנקים אירופה ?
    סגור
  • 1.
    משהו גדול
    כלומר 20/03/2018 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עלול להתרחש אולי מערכת הפיננססית באירופה משבר 2012 בנקים אירופה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות