המהלך שהתחיל בדאקס ב-2009 לקראת סיום

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את סיום הגל החמישי ומציב יעד של 10,000 נקודות
|
(37)
המהלך שהתחיל בדאקס ב-2009 לקראת סיום
בלא מעט ניתוחים עשיתי שימוש בתיאוריית גלי אליוט, זו הגורסת ששוק שוורי יורכב מחמישה גלים בעלי פרופורציות ויחסים מסוימים ביניהם. סיומו של הגל החמישי אמור להוביל לתיקון משמעותי של כל המהלך שתחילתו בגל הראשון. כלומר המהלך שהחל את מגמת העלייה כולה. והנה, עולה הסבירות ולפיה מדד הדאקס סיים את הגל החמישי של מהלך עליות רב שנתי שתחילתו ב-2009. וכפי שאכתוב בסיכום. כל עלייה היא הזדמנות לצאת. עליות עוד יהיו אבל לא כדי לכבוש שיאים חדשים.
אליוט בגרף הרבעוני
  1. תחילתה של הספירה בשפל של 2009. 
  2. הגל הראשון נשא את הדקס משפל של 3,588 עד לשיא של 7,600.
  3. הגל השני תיקון אותו עד לשפל של 4,965 נקודות.
  4. הגל השלישי היה ארוך יותר מהראשון ונשא את הדקס לשיא של 12,391.
  5. הגל הרביעי תיקן את גל מספר שלוש עד לשפל של 8,699 נקודות.
  6. הגל החמישי נשא את הדקס לשיא של 13,596 נקודות.
  7. לכן, מכאן אמור לצאת לדרך מהלך שיתקן את כל מהלך העליות שהחל ב-2009.
  8. היעד אמור להיות בין 9,000 – 10,000 הנקודות.

בגרף החודשי
  1. גל 5 אמור להיות מורכב מחמישה גלים בעלי חוקיות ופרופורציות. 
  2. כפי שזה נראה כעת על הגרף, הדקס סיים  את הגל החמישי מבין החמישה.


סיכום ומסקנות
כל עלייה היא הזדמנות לצאת והדבר אמור לא רק לגבי הדקס אלא גם לגבי יתר השווקים.
 
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.




תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    אין מנוס מירידת ערכו של הדולר
    הברבור הירוק 11/03/2018 01:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לדעת אם זה תחילת מפולת צריך עוד קצת זמן אבל הריבית תמשיך לעלות והדולר יחלש החוב האמריקאי מכביד האנפלציה תמשיך לעלות שהריבית תעלה יותר השקעה באגח תהפוך כדאית יותר ושוק המניות יחפש תחתיות
    סגור
  • טעות כדי לשווק את האג"חים שהבנק המרכזי רכש ב-2008 ...
    שורו 29/03/2019 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנק חייב להעלות את הריבית ולשווק את האג"ח לציבור ולגופים מסחרים ואז הוא הופך לאטרקטיבי ועולה בעולם..
    סגור
  • 21.
    זרק פצצה בלי לשים קסדה
    קוקו 06/03/2018 23:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה?
    סגור
  • 20.
    עמד מדד
    כמה 06/03/2018 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאסדק לפני עשור כמה היום?כמה עמד טרום מפולת 07
    סגור
  • 19.
    ציון שלוש http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis
    אייל גורביץ 05/03/2018 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תראו מה אמר שבוע שעבר!!!!
    סגור
  • 18.
    למר תומר שטוען .....
    לתומר 05/03/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאין אפשרות לבדוק את ההצלחות של אייל מול הכישלונות שלו .אייל מעדיף להיחשב כזה שיודע מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק שהוא יודע, בדיוק כמו כל משקיע מהשורה ושההצלחות שלו לא עולות על ניחוש אקראי . יש הרבה שיטות לבדוק - השיטה הפשוטה ביותר היא לבנות תיק יחס לתקופה ארוכה , אפשר לבנות טבלת יחס הסתברותית ברזולוציה של זמן ולהציג בשקלול את דיוק ההסתברות של החזאי .(הצלחה נחשבת מעל דרגת ההסתברות של האקראיות ,כישלון מתחת לזה ) נקבתי רק ב 2 שיטות מקובלות וקימות עוד הרבה . אבל כאשר אייל מסתמך על חיי המדף הקצרים של הטבע האנושי ,משתמש במקדמי ידע , ונוקב באמירות בלתי קונקרטיות אתה צודק אין אפשרות לבדוק אותו אבל לזה מתכוון המשורר אייל שלא תוכל לבדוק אותו בדיוק כמו כל אסטרולוג וקורא בקפה .
    סגור
  • 17.
    מה שיפה שעוד יש כאלה .....
    1 05/03/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחושבים שאייל יודע טוב מהם ...לא יאומן כמה אנשים יכולים להיות אטומים
    סגור
  • 16.
    תגובות (ל"ת)
    היכן 05/03/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היכן לא כאן היום. (ל"ת)
    ל 16 05/03/2018 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אין לו מושג...
    oraniumm 05/03/2018 12:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הדקס נקנה ברמות המחיר האלה, גורביץ לדעתי איבד את הצפון.... להיזהר שורטיסטים שלא תכנסו למלכודת שוורים
    סגור
  • מה זה שוריסטים בבקשה אחי? (ל"ת)
    לאורנים 05/03/2018 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה תפוס את שורטי :-)
    oraniumm 05/03/2018 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום גורביץ יצא בהצהרה לא אחראית, פזיזה ולצערי גם כנראה להפסדים לא קטנים או כמו שהמומחים קוראים לזה- סטופלוסס... שזו מילה נרדפת להפסד קטן :-) אך יא גורביץ עוד מהמפולת ב 94 אני זוכר אותך, אתה סוחר גרוע אבל מורה נהדר...
    סגור
  • 14.
    המשך.
    יוסי. 05/03/2018 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגרף חודשי רואים את זה יותר ברור. שני הנרות דומים, אבל זה של 1/2016(איפה שכתוב גל4: נמוך 8699, סגירה 9495) נעצר יותר גבוה מ9/2014: (מסומן בחץ: נמוך8394, סגירה 9326). ואם עד כאן נכון, אז איפה שכתוב גל 5 אולי צריך להיות בכלל גל3?! תקנו אותי אם אני טועה. תודה מראש. סתם ניחוש.
    סגור
  • 13.
    גלי אליוט הם אחיזת עיניים, השוק יעשה מה שהמשקיעים עושים
    אלי 05/03/2018 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולל המכונות שמנסות לצפות ולחקות את התנהגות המשקיעים.
    סגור
  • 12.
    אפשר לחשוב אחרת?
    יוסי 05/03/2018 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שישנו פיספוס. בגרף רבעוני איפה שכתוב גל4(נגמר גל4)ישנה טעות. הנר הזה לא יותר נמוך מרבעון שלישי2014
    סגור
  • 11.
    משנה את הדעות שלו לפי המומנטום...נמאס מגיבובי השטויות
    מגחך 05/03/2018 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קודם טען שכל ירידה לצורך עלייה... פתאום טוען שצריך לצאת וירידות לפנינו... לא מבין מי מקשיב לקשקושים האלה, בסופו של יום הוא כל יומיים מתהפך בדעה שלו לפי המומנטום בשוק!
    סגור
  • טען עוד
  • בהחלט כל שינוי מומנטום קטן בשוק הוא מתהפך......... (ל"ת)
    רון 05/03/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • משהוא מהמגבים צדק הוא בדיוק כמו זיקית .....
    מצחיק 05/03/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחליף את דעתו לפי המגמה ואומר שהוא כאילו רואה את זה בגרף בינתיים אני רואה שהוא לא רואה דבר
    סגור
  • למגחך איך אתה מקשיב לקישקושים עם העיין? (ל"ת)
    מטייח 05/03/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    בדרך כלל כל מה שאתה כותב יוצא הפוך
    גיא 05/03/2018 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תחליף דיסק
    סגור
  • 9.
    ב S&P500 לא רואים את אותו מבנה
    ותיק 05/03/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגבי ה S&P 500 גם בהנחה שאנחנו בגל מספר חמש, חסר גל מתקן מספר 4 של הגל החמישי. 2017 היתה כולה עליות וכנראה היתה גל 3 של הגל החמישי. מסקנתי היא שיש הסתברות חיובית לכך שאנחנו בגל 4 של גל חמש מ 2009. בהנחה שזה המצב אז צפוי גל עולה נוסף מספר חמש של הגל הגדול יותר החמישי מ 2009 ואז זה יהיה סוף המגמה ולא עכשיו.
    סגור
  • 8.
    ל-10000
    ירידה 05/03/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מ כ - 13500 זה ירידה כ-25% זה אומר הכתב שוק דובי מעל 20%
    סגור
  • 7.
    נק.
    10000 05/03/2018 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דאקס ירידה 3500נק מהשיא כלומר ירידה מעל20% משמעות הכתב אומר הדאקס נכנס לטריטוריה דובית .
    סגור
  • 6.
    מה עם אינדיקטורים נוספים
    אש 05/03/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ניתן להסיק את סיום השוק העולה רק על סמך גרף המחיר ללא תמיכה של אינדיקטורים טכניים נוספים?
    סגור
  • 5.
    מדד המעו"ף
    ירון 05/03/2018 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כחודש אמרת שהמעוף יגיע למינימום 1600 נקודות, האם תקף?
    סגור
  • אכן יגיע ... בעוד 5 שנים, ואז יהיה תקף (ל"ת)
    שוטי הנבואה 05/03/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה בדיוק היה תקף מכוון שאייל הכתוב שהוא כבר טען....
    הנביא 05/03/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את זה ומכוון שאייל לא נוקב בזמנים מבחינה מבחינה תיאורטית גם לאחר 5 שנים זה היה נכון כל ירידה לצורך עלייה וכל עלייה לצורך ירידה (תמצית קצרה של ניתוח הטכני )
    סגור
  • בעוד חמש שנים המעוף יהיה 600 לאחר עלייה של מ300 נקודות
    קאשי 05/03/2018 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהתחתית שיבקר בה.
    סגור
  • 4.
    אז אסור לצאת עכשיו. הגל נגמר ואז?
    מתלמידי אייל 05/03/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. בא גל חדש?ב. גל שנגמר אנו מאחורי השיא. ואז? יבואו עוד ירידות נוספות?ג. האם אנו רק אחרי הירידה הראשונה כרגע?
    סגור
  • ואז..ואז..תחת של ברווז.. (ל"ת)
    לתלמיד 05/03/2018 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    חחח מעוף 1600. שבוע הבא תכתוב שהדקס עשה פרסה ושב לעלות. (ל"ת)
    מני 05/03/2018 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • צודק !
    oraniumm 05/03/2018 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם כבר 1600 לפני 1300...
    סגור
  • איך אתה יודע מה יכתוב בשבוע הבא?
    בוזי 05/03/2018 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אומר שאתה יודע על הבדיוק מה יהיה בבורסה. אז גלה לנו!!
    סגור
  • 2.
    אייל טוען שהמפולת החלה, מעניין (ל"ת)
    תומר 05/03/2018 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היכן אמר זאת גולם? (ל"ת)
    לתומר 05/03/2018 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען גם אתה זה על אותו משקל ....