חברה ישראלית פיתחה מערכת למדידת שחקני כדורגל
עם פוטנציאל שוק של 300 מיליון משתמשים Striker החלה לגייס משקיעים
אז כמה שחקני מגרש באמת שווים? הכירו את Striker, מערכת לבישה המודדת את ביצועיהם של שחקני כדורגל, מנתחת את הנתונים ומייצרת דור חדש של שחקנים. בעזרת אפליקציה ייעודית וכן ממשק ניהול למועדון, המערכת מנתחת, חוזה ומציגה את המידע למאמני הקבוצות, לשחקן ולהורים.
המכשיר הלביש אוסף נתונים בזמן אמת ובתום המשחק מעביר את הנתונים שנמדדו אל מאגר הנתונים הייעודי של הקבוצה ומאפשר ניתוח, מעקב והשוואה בין שחקנים שונים על פי פרמטרים שונים: שכבת גיל, ליגה, קבוצה כמו כן Striker מהווה גם פתרון בעבור סקאוטרים ומאפשרת צפייה בנתוני שחקן, ביצועיו ורמתו.
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker >
שוק אביזרי הספורט והאנליטיקה מוערך, נכון להיום בשווי של כ-800 מיליון דולרים בשנה והוא צפוי להגיע לשווי של 15.5 מיליארד דולרים עד שנת 2023. עם כ-2 מיליון קבוצות כדורגל בעולם, ועוד מספר לא מבוטל של קבוצות משחקי מגרש נוספים, פלח השוק המיידי של Striker מהווה כוח רכישה עצום שממתין לפתרון איכותי ומהימן.
צפו בראיון עם אייל קארו, המנכ''ל והמייסד של חברת Striker שבמקרה גם שחקן כדורגל לשעבר מסביר מדוע הפיתוח של החברה שלו ישנה את שוק הכדורגל...
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker>
- 2.דירה = קורת גג 31/01/2020 00:04הגב לתגובה זודירה = קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 1.ב נ 28/01/2020 21:33הגב לתגובה זובס"ד ... איך משקיעים ?
טובעים בעולם השיווק: למה יח״צ חשוב לעסק שלך?
שיווק הוא תחום שכל יזם נאלץ להתמודד ולעבוד בו מהיום הראשון של הקמת החברה. עולם השיווק מלא בתפקידים ומושגים שיכולים להקשות על היזם להשתלב בתחום ולהפיק את התכנית השיווקית המתאימה ביותר עבורו. על מנת להפוך את הנחיתה לעולם השיווק לרכה יותר ומובנת יותר - הזמנו אנשי מקצוע וותיקים מהתחום שידברו על הנושאים השיווקים הכי חשובים לעסק שלך. הראשונה להגיע היא חן קובריץ, בעלים ומנכ״לית שותפה במשרד יחסי ציבור שתסביר בדיוק מהו איש יחסי ציבור ולמה הוא חשוב לעסק שלך?
כל יזם נאלץ להתנסות בעולם השיווק - אם זה בגיוס משקיעים גדולים בחברה וחיפוש שיתופי פעולה פוטנציאלים או הגדלת קהל הלקוחות. עם זאת, היזם בדרך כלל ״טובע״ בעולם השיווק והסיכויים שלו לפספס תהליכים חשובים בתהליך השיווק ולבנות אסטרטגיה שיווקית לא מתאימה הם גבוהים. אפילו בסטארט-אפים שבהם עובדים מנהלי שיווק, היזם יכול להרגיש שהעסק תקוע ולא מגיע למקומות הנכונים. ישנם מספר דרכים למנף שיווקית את העסק שלכם - אחת הדרכים היעילות והמקובלות היא דרך משרד יחסי ציבור. על מנת שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלכם, ריכזתי לכם את חמשת הדברים החשובים ביותר שיש לדעת לפני בחירת משרד יח״צ:
- שיווק ויח״צ - מה ההבדל?
- מהו תפקידו של איש יחסי הציבור בחברה?
- כמה זמן תהליך יחסי הציבור לוקח?
- איך בוחרים איש יחסי ציבור מתאים?
- איך מתכוננים לפגישה עם איש היח״צ?
