חברה ישראלית פיתחה מערכת למדידת שחקני כדורגל
עם פוטנציאל שוק של 300 מיליון משתמשים Striker החלה לגייס משקיעים
אז כמה שחקני מגרש באמת שווים? הכירו את Striker, מערכת לבישה המודדת את ביצועיהם של שחקני כדורגל, מנתחת את הנתונים ומייצרת דור חדש של שחקנים. בעזרת אפליקציה ייעודית וכן ממשק ניהול למועדון, המערכת מנתחת, חוזה ומציגה את המידע למאמני הקבוצות, לשחקן ולהורים.
המכשיר הלביש אוסף נתונים בזמן אמת ובתום המשחק מעביר את הנתונים שנמדדו אל מאגר הנתונים הייעודי של הקבוצה ומאפשר ניתוח, מעקב והשוואה בין שחקנים שונים על פי פרמטרים שונים: שכבת גיל, ליגה, קבוצה כמו כן Striker מהווה גם פתרון בעבור סקאוטרים ומאפשרת צפייה בנתוני שחקן, ביצועיו ורמתו.
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker >
שוק אביזרי הספורט והאנליטיקה מוערך, נכון להיום בשווי של כ-800 מיליון דולרים בשנה והוא צפוי להגיע לשווי של 15.5 מיליארד דולרים עד שנת 2023. עם כ-2 מיליון קבוצות כדורגל בעולם, ועוד מספר לא מבוטל של קבוצות משחקי מגרש נוספים, פלח השוק המיידי של Striker מהווה כוח רכישה עצום שממתין לפתרון איכותי ומהימן.
צפו בראיון עם אייל קארו, המנכ''ל והמייסד של חברת Striker שבמקרה גם שחקן כדורגל לשעבר מסביר מדוע הפיתוח של החברה שלו ישנה את שוק הכדורגל...
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker>
- 2.דירה = קורת גג 31/01/2020 00:04הגב לתגובה זודירה = קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 1.ב נ 28/01/2020 21:33הגב לתגובה זובס"ד ... איך משקיעים ?
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
