חברה ישראלית פיתחה מערכת למדידת שחקני כדורגל
עם פוטנציאל שוק של 300 מיליון משתמשים Striker החלה לגייס משקיעים
אז כמה שחקני מגרש באמת שווים? הכירו את Striker, מערכת לבישה המודדת את ביצועיהם של שחקני כדורגל, מנתחת את הנתונים ומייצרת דור חדש של שחקנים. בעזרת אפליקציה ייעודית וכן ממשק ניהול למועדון, המערכת מנתחת, חוזה ומציגה את המידע למאמני הקבוצות, לשחקן ולהורים.
המכשיר הלביש אוסף נתונים בזמן אמת ובתום המשחק מעביר את הנתונים שנמדדו אל מאגר הנתונים הייעודי של הקבוצה ומאפשר ניתוח, מעקב והשוואה בין שחקנים שונים על פי פרמטרים שונים: שכבת גיל, ליגה, קבוצה כמו כן Striker מהווה גם פתרון בעבור סקאוטרים ומאפשרת צפייה בנתוני שחקן, ביצועיו ורמתו.
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker >
שוק אביזרי הספורט והאנליטיקה מוערך, נכון להיום בשווי של כ-800 מיליון דולרים בשנה והוא צפוי להגיע לשווי של 15.5 מיליארד דולרים עד שנת 2023. עם כ-2 מיליון קבוצות כדורגל בעולם, ועוד מספר לא מבוטל של קבוצות משחקי מגרש נוספים, פלח השוק המיידי של Striker מהווה כוח רכישה עצום שממתין לפתרון איכותי ומהימן.
צפו בראיון עם אייל קארו, המנכ''ל והמייסד של חברת Striker שבמקרה גם שחקן כדורגל לשעבר מסביר מדוע הפיתוח של החברה שלו ישנה את שוק הכדורגל...
לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker>
- 2.דירה = קורת גג 31/01/2020 00:04הגב לתגובה זודירה = קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 1.ב נ 28/01/2020 21:33הגב לתגובה זובס"ד ... איך משקיעים ?
לראשונה: רשת בתי קפה מגייסת הון ממשקיעים
"כאב לא יכול להפוך לשמחה, אך יכול להביא שמחה לאחרים. אם רק מכוונים את האנרגיות למקום הנכון". זה המשפט אשר ליווה את אהוד שגב, אשר שכל את אחיו נמרוד במלחמת לבנון השניה והחליט להנציח את זכרו בהקמת בית קפה אשר יגיש את כל המנות האהובות על אחיו. סניף הדגל של ׳קפה נמרוד׳ הוקם לפני כ-13 שנים בנמל תל אביב וכיום הרשת מפעילה 6 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ - מחולון עד אגמון החולה. עם זאת, ולמרות מספר הסניפים הקטן, מועדון החברים שלה מונה למעלה מ-100 אלף חברים - מספר אותו מקווה החברה לשלש ב-3 השנים הקרובות. הרשת, אשר הוקמה כאמור על ידי אהוד שגב, שמוכר בין היתר בזכות הופעותיו כאמן חושים, יחד עם דוד אייל, מנוהלת על ידי חן בראל, אשר עמד מאחורי מסעדות "לואיזה". לאחרונה נוסף לרשת סניף חדש בקריית מוצקין, שהצטרף לסניפים הפעילים באגמון החולה, נמל תל אביב, שרונה, ראשון לציון וחולון. עם התרחבותה, מאפשרת כיום החברה להשקיע בה דרך פלטפורמת פיפלביז, כשמטרותיה הן בין היתר לפתוח סניפים נוספים ולהשקיע במיתוג ופרסום. החברה שואפת להקים 20 סניפים בארץ, כשחלק מהתוכנית האסטרטגיה שלה כולל איתור ורכישה של מסעדות לא רווחיות והפיכתם לסניפים של הרשת והקמת משרדי מטה. במסגרת גיוס הכספים, החברה מציעה לכל משקיע 20% בכל סניפי הרשת לכל החיים, והזדמנות להיות שותף ברשת צומחת אשר מנציחה את חיי הצעירים שנפלו למען מדינת ישראל. לפרטים והשקעה בקפה נמרוד >>
