יורם באומן
צילום: יח"צ

יורם באומן יו"ר גיקס משקיע בחברה

יורם באומן, משקיע 3.5 מיליון שקלים ויקבל 3 מיליון מניות גיקס, לפי מחיר של 1.33 שקל למניה.

מדובר בהבעת אמון של יורם באומן מוותיקי ובכירי עולם הפרסום הישראלי אשר הצטרף לפני כשנה  לגיקס מתוך אמונה כי הטכנולוגיות שמפעילה החברה בעולמות השיווק באינטרנט (MarTech) מאפשרות לתפוס נתח משמעותי בתקציבי הפרסום העצומים של העידן הדיגיטלי.

בשנים האחרונות הציגה החברה צמיחה בהכנסותיה ואף עברה לראשונה בתולדותיה לרווח נקי בחציון הראשון של 2020.

 

יו"ר גיקס, יורם באומן, ציין: "אני מכיר את גיקס מקרוב מזה תקופה ומרוצה מההשקעה. אחרי שנים רבות בהן עסקתי בבניית חברת הפרסום באומן בר ריבנאי ובהפיכתה לקבוצת פובליסיס ישראל, קבוצת הפרסום המובילה בישראל, בכוונתי להתמקד בגיקס ובביסוס מעמדה כשחקן משמעותי בשוק. אני מאמין בחברה וביכולת שלנו לצעוד בדרך ארוכה ומרתקת, אל מקום של הובלה באמצעות גיקס מדיה וחברות נוספות שנצרף לקבוצה".

 

גיקס הינה קבוצת אינטרנט המאחדת תחתיה קשת רחבה של פתרונות ומוצרים בתחום הטכנולוגיות השיווקיות (MarTech)  למפרסמים ופלטפורמות תוכן תוך מתן ערך לקהל הגולשים הרחב .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אריאל דור
צילום: יח"צ

חברת התוכנה והמסחר באמזון אפסלון בדרך לבורסה בתל אביב

אושר המיזוג בין אפסלון לחברה הציבורית צירון בתי זיקוק

חברת צירון מודיעה על אישור אסיפת בעלי המניות לעסקת החלפת מניות עם חברת אפסלון המתמחה בתחום התוכנה ומסחר מבוסס טכנולוגיה באמזון. בהתאם לתנאי הסכם המיזוג, ליזמים יוקצו 15% מהון המניות של צירון. אפסלון תוכל להגיע לאחזקה של עד 53% בחברה הממוזגת, בכפוף לעמידה באבני דרך הכוללות גידול משמעותי בהכנסות. אפסלון הינה חברת תוכנה ומסחר מבוסס אלגוריתמים באמזון, החברה פועלת בשוק ה- FBA המוערך בלמעלה מ- 42 מיליארד דולר. אפסלון הינה מיזוג פעילויות של 4 חברות נפרדות העוסקות כולן בטכנולוגיות או שירותים עבור סוחרים בפלטפורמת המסחר הבינלאומית אמזון. החברות מספקות כלי תוכנה לניהול חשבונות אמזון ושירותי רגולציה, וכן עוסקת בעצמה במסחר באמזון המנוהל באמצעות אלגוריתמים מתקדמים ובינה מלאכותית פרי פיתוח של החברה. אפסלון משתמשת במגוון הכלים שפיתחה לשלוש פעילויות עיקריות: התחום הראשון הינו מסחר ישיר באמזון ע"י רכישת חנויות אונליין, תפעולן השוטף והשבחתן וכן השקת מותגים בלעדיים בבעלות אפסלון, במגוון מוצרים וקטגרויות, ע"י איתור שווקים ומוצרים בעלי פוטנציאל הצלחה וכאלה שהוגדרו ע"י החברה כהזדמנויות. התחום השני הינו מכירת תוכנה גלובאלית לסוחרי אמזון המאפשרת לנהל את חשבונם באופן יעיל ואוטומטי, התוכנה הינה פרי פיתוח של החברה ונמכרת בעבור מנוי חודשי מתמשך, והתחום השלישי הינו מכירת שירותי רגולציה לסוחרי אמזון אשר נתקלו בבעיות של הורדת מוצרים מהאוויר ע"י אמזון או סגירת חנות בשל הפרה של תנאי השירות. לאחרונה הודיעה החברה על השלמת רכישת מותג פרטי (privet label) מוביל בתחום מוצרי בית וגינה המשווק באופן בלעדי באמזון. רכישה זו באה כחלק מפעילות הסחר של אפסלון במסגרתה עוסקת בהקמה, באיתור וברכישת חשבונות סחר הפועלים באתר אמזון, תפעולם השוטף והשבחתם תוך שימוש בידע ובכלים טכנולוגיים פרי פיתוחה. בשנת 2019 בוצעו בעמוד הרכישה הנרכש מכירות בסך תמורה כולל של כ- 1,000,000 דולר ארה"ב. כמו כן, אפסלון התקשרה בהסכם זכיינות במסגרתו אפסלון תפיץ ותשווק משחקי קופסא ייחודיים בסגנון חדרי בריחה. לאפסלון תהיה זכות בלעדיות לשיווק המוצרים בפלטפורמת המכירה של אמזון (Amazon.com). בכוונת חברה להתחיל בשיווק המוצר באמצעות פלטפורמת המכירה באמזון במהלך הרבעון הרביעי של 2020 ולבחון חדירה לשוק בהתאם לתוצאות ראשוניות של מכירות, פרסום ותגובות משתמשים. כמו כן התקשרה החברה עם יצרן מוצרי הקוסמטיקה א.ל ארמן, שהינה אחת מחברות הקוסמטיקה ומוצרי איפור הגדולות בישראל,  לטובת פיתוח והשקה של מוצרי קוסמטיקה מתקדמים באמזון..