צרכנות
* ביום ראשון ה-24.7.05 בין השעות 17.00 ל-21.00 ייערך בקניון הזהב בראשל"צ תערוכת חתוליאדה. במסגרת החתוליאדה יוצגו מאות חתולים מעשרות גזעים שונים. כמו כן, ייערכו תחרות מלך ומלכת היופי של החתולים, הרצאות של טיפוח ותזונה נכונה לחתולים, תחרות ציורי חתולים, מופע פלמנקו חתוליומשחקים שונים נושאי פרסים. הארוע נערך בשיתוף אגודת אמי"ל - אגודה לחתולים ללא מטרות רווח.
* רשת החשמל א.ל.מ מכריזה על קרנבל החשמל, אירוע מכירות מוצרי החשמל הגדול בישראל, עם הנחות ענק של עד 50% ברכישת מותגי החשמל המובילים בעולם. קרנבל החשמל יתקיים מיום חמישי עד יום שני, 25-21 ביולי בביתן 16 בגני התערוכה.
במסגרת הקרנבל החשמל, שיתפרס על שטח של כ-1,800 מ"ר, מציעה רשת א.ל.מ מגוון רחב מאד של מאות מוצרים חדשים, עודפי מלאי ומוצרים מתצוגות ותערוכות בהנחות גדולות ובמחירים אטרקטיביים. לדוגמה: עד 50% הנחה על מוצרים מתצוגה, עד 50% על מזגנים ממחירון, עד 40% ברכישת מוצרי חשמל קטנים, עד 31% הנחה ברכישת מכונות כביסה, עד 25% הנחה על תנורים ועד 2,000 שקל זיכוי על מקרר ישן בטרייד אין על מקררים.
* Esc, חושף אתכם לראשונה לקליפ ללהיט "תנו לו צ'אנס" של שלישיית הבידור "מה קשור?". ערוץ הקרנות הבכורה יתן לכם הצצה נדירה לקליפ, בבלעדיות ללקוחות הדור ה-3 של Esc, שגם יזכו להיות הראשונים לראות את הקליפ הבא עליו עובדת השלישייה לשיר "בדרך לסיני".
בנוסף, ניתן לשמוע ולהוריד את האלבום החדש בעולם המוסיקה של Esc, להוריד 3 קליפטונים ושומרי מסך מיוחדים של השלישייה ומעל 20 צלצולים קוליים הכוללים קטעים מהמופיעים המצחיקים.
* ביום שבת, 23.07.05 תעלה חברת המלגות Milgo בקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום מקאן- טופר (מקבוצת מקאן אריקסון). היקף הקמפיין עומד על כ-150,000 דולר. הקונספט המוביל את הסרט הוא "גם לך מגיעה מלגה", כשהעקרון הוא כי חברת Milgo מציעה שיטה חדשנית וייחודית למימון שכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה ולמוסדות הלימוד השונים: מלגת לימודים אישית לכלל הסטודנטים.
* "אופיר ישראלי" מבית "אופיר טורס" יוצאת במבצע במסגרתו על כל הזמנת נופש בישראל תינתן מתנה לפי בחירה: נגן MP3 או עגלת טרולי או משקפי שמש "דזרט סנואו" בשווי 350 שקל, או 150 ₪ תלושי קנייה ברב תו. המבצע עד תאריך 31.8.05
* רשת "אופטיק דורון-כללית מושלם" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשווק בישראל את העדשות של קונצרן "ניקון". העדשות בעלות טכנולוגיה מיוחדת- "ניקון פרסיו מולטי פוקאלי" - עדשות עם שדה ראייה רחב יותר בכ-10% לעומת עדשות אופטיות אחרות בשוק.
* חברת SBC משיקה בימים אלו מגזין חדש בתחום העיצוב D.O MAGAZINE. המגזין יהיה מגזין דו חודשי בעריכתה של העיתונאית טלי ברזילי זוננפלד, ויטפל באופן ייחודי בשלבי העיצוב השונים תוך שימת דגש על עיצוב תעשייתי, חומרים חדשניים, עיצוב מוצרים משלב האבטיפוס ועד להפיכתם למוצרים מוגמרים, תכנון אדריכלי, עיצוב המעטפת האדריכלית ועיצוב הפנים, מגמות חדשניות ועוד.

חנוכה באוויר: כ-508 אלף נוסעים צפויים לעבור בנתב״ג
ברשות שדות התעופה מדווחים על עלייה של כ-50% לעומת החג בשנה שעברה, עם ימים שחוצים את רף ה-60 אלף נוסעים. התנועה מתקרבת לרמות שנראו בשנות שיא, והעומסים צפויים להתגבר סביב גלי ההמראות
חנוכה דוחף את התנועה בנתב״ג למעלה, ובאוויר כבר מרגישים את זה. זו לא רק תחושה של “יותר אנשים עם מזוודות”, אלא חזרה של קצב עבודה גבוה יותר לאורך היום. לפי הודעת רשות שדות התעופה, במהלך חג החנוכה צפויים לעבור בנמל התעופה בן-גוריון כ-508 אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות, עלייה של כ-50% לעומת תקופת החג אשתקד. מבחינת נתב״ג, זה מתרגם ליותר תנועת נוסעים בשעות הבוקר והערב, יותר לחץ על השרשרת התפעולית, והרבה פחות “מרווח נשימה” בין גלי הטיסות.
- מלחמה בשמיים: בעלי הכנפיים שמאתגרים את המטוסים
- שדה תעופה בינ"ל נוסף יוקם סמוך לנבטים תוך 7 שנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר עכשיו רואים עומס, ויש עוד שלושה ימי שיא בדרך
אחד מימי השיא חל כבר היום, יום ראשון, ה-14 בדצמבר, עם כ-65 אלף נוסעים שעוברים בנתב״ג. המספר הזה לא נשאר על הנייר. הוא מורגש בשטח בצ’ק אין, בבידוק, באזורי העלייה למטוס וגם בנתיבים הפנימיים של הטרמינל. לשם השוואה, בדצמבר 2023, בתחילת המלחמה, ביום העמוס ביותר של חנוכה עברו כ-20 אלף נוסעים בלבד, פער שמחדד כמה מהר השוק יודע “להתכווץ ולהתרחב” בהתאם למצב.
