סטורג' דרופ מתקרבת למסחור ראשון בתולדותיה של מערכות האגירה שפיתחה: אב טיפוס של המערכת לייצור חשמל ייחל לפעול בשבועות הקרובים בנמל אשדוד
החברה השלימה הקמת מערכת אגירה לייצור חשמל HyDrop בשטח נמל אשדוד וזו צפויה להתחיל לפעול בשבועות הקרובים; באחרונה גייסה החברה 2 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים
סטורג' דרופ מתקדמת צעד משמעותי נוסף בדרך למסחור מערכות האגירה שפיתחה: החברה השלימה את הקמת אב הטיפוס של מערכת האגירה לייצור חשמל HyDrop שפיתחה בשטח נמל אשדוד והפעלתה צפויה בשבועות הקרובים לאור השלמת התקנת מערכת הדחיסה והפעלתה. החברה מעריכה כי הפעלת מערכת האגירה תתבצע בהצלחה.
Storagedrop מפתחת טכנולוגיות מתקדמות לאגירת אנרגיה ירוקה.
החברה מפתחת שתי מערכות אגירת אנרגיה שונות: הראשונה,HyDrop , היא מערכת אגירת אנרגיה באוויר דחוס לייצור חשמל במתקני אנרגיה מתחדשת, דוגמת שדות פוטו-וולטאיים (סולריים); והשנייה, CoolDrop , מערכת אגירת אנרגיה לאספקת קירור ומיזוג אוויר למבני תעשייה, קניונים וכדומה. המערכת הראשונה מיועדת לאגור אוויר בלחץ גבוה, בשעות שבהן הביקוש לחשמל נמצא בשפל, והמרת האוויר הדחוס לאנרגיה חשמלית. המערכת השנייה תותקן באתר החברה ברחובות ותאגור "קרר טבעי" ידידותי לסביבה ותאפשר קירור ומיזוג אוויר באמצעות צריכת גז ממכלים תת-קרקעיים כפי שצורכים גז עבור בישול וחימום מים ביתי. מערכת הקירור תייצר קור וחשמל בו זמנית ולכן אידיאלית כמערכת גיבוי בזמן חירום.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
