ארנה מעצבים רהיטים בעיצוב אישי
בונים, משפצים או מחדשים את סביבת המגורים? רוצים לשדרג את חלל האירוח המרכזי ולהפוך אותו לסלון ביתי מעוצב? יצאנו לבדוק עבורכם היכן הכי מומלץ לרכוש סלון ביתי בעיצוב אישי.
הסלון הביתי הוא למעשה הגדרה רחבה לכל אותן מערכות ישיבה בנות 2-3 חלקים ומערכות הישיבה הפינתיות. מערכות אלו מוצעות לכם גם במסגרת מערכות ישיבה בעלות עיצוב מובנה וגם במסגרת עיצוב מותאם אישית המאפשר לכם ליהנות מהתאמה מלאה בין צרכי האירוח והישיבה השונים שלכם שלכם לבין טעמכם וסגנונכם העיצובי האישי.
סלון ביתי בעיצוב אישי- מה מאפיין אותו?
הסלון הביתי בעיצוב מותאם אישית מתאפיין בין היתר בהתאמה מלאה לגודל חלל האירוח המרכזי העומד לרשותכם והתאמה פונקציונאלית מלאה לצרכי האירוח והישיבה הנדרשים לכם, החל מבחירת מספר המושבים במערכת, דרך קביעת גודל המערכת ועד להגדרת רמת הנוקשות של המערכת בעת הישיבה ו/או השכיבה על גביה. בנוסף, הסלון הביתי בעיצוב אישי מתאפיין בסגנון עיצוב ייחודי המותאם לעיצוב החלל בו הוא ממוקם וזאת בהתאם להעדפות הטעם והסגנון האישי של כל אחד ואחת מביניכם.
ארנה מעצבים רהיטים- רהיטים ומערכות ישיבה בהתאמה אישית
אחת מהחברות המובילות ביותר בישראל לעיצוב רהיטים ומערכות ישיבה בהתאמה אישית היא חברת ARENA ארנה מעצבים רהיטים העוסקת בענף הרהיטים בהתאמה אישית כבר למעלה מ-35 שנה. "העיצוב המותאם אישית שלנו", מספר לנו אהרון כהן מבעלי החברה, "מיושם על ידי מחלקת עיצוב פנים המתמחה בהליכי תכנון ועיצוב של מערכות ישיבה סלוניות בעיצוב אישי. יועצי העיצוב המנוסים שלנו יודעים לאפיין את צרכי הישיבה והאירוח של הלקוחות ובהתאם לצרכים אלו הם מתכננים ומעצבים עבור הלקוח או הלקוחה את הסלון הביתי האופטימאלי ביותר עבורם הן בהיבט הפונקציונאלי הכולל בתוכו התייחסות נקודתית לגודל החלל וצרכי הישיבה והאירוח בתוך החלל והן בהיבט העיצובי המיועד לצרכי התאמה קונספטואלית לעיצוב חלל האירוח".
- האם דירקטור חיצוני הוא באמת דירקטור חיצוני?
- סגירה בירוק: הבנקים עלו ב-2.9% הודות לפועלים; טאואר הוסיפה 4%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מערכות הישיבה הסלוניות המתוכננות, מעוצבות ומיוצרות על ידי חברת ארנה מעצבים רהיטים - רהיטים ומערכות ישיבה בהתאמה אישית, מאפשרות לכם ליהנות מהיצע מרשים, איכותי ומרהיב ביופיו של דגמים המגיעים בסגנונות עיצוב שונים, מבחר עצום של גדלים, קטלוג צבעים אינסופי ומעטפת ריפוד איכותית מעור או בד בהתאם לבחירתכם.
"העיצובים האישיים שלנו" מסביר אהרון כהן מבעלי החברה, "מתכתבים עם כל הטרנדים המובילים ביותר בתעשיית הריהוט העולמית, כאשר מדי שנה יועצי העיצוב המובילים שלנו מבקרים בתערוכות ריהוט בינלאומיות של היצרנים הגדולים והמובילים ביותר בעולם, וזאת על מנת להתעדכן בכל הטרדנים החמים ולהתאים אותם להעדפות הטעם של הצרכן הישראלי".
לחצו לכניסה לאתר של ארנה מעצבים רהיטים
בנוסף למערכות הישיבה בעיצוב אישי, חברת ARENE רהיטים ומערכות ישיבה בהתאמה אישית, מתמחה גם בייצור ושיווק של מערכות ישיבה בעלות עיצוב מובנה שגם אותו ניתן להתאים לכל חלל אירוח מרכזי בשטח הדירה בהתאם לצרכי הישיבה והסגנון העיצובי המועדף על הלקוח.
חברת ARENA- רהיטים בהתאמה אישית, מפעילה אולם תצוגה יוקרתי ברחוב אבולעפיה 15, תל אביב.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
