עומר אדם וקרן פלס
צילום: שי פרנקו

עומר אדם וקרן פלס הגיעו לגיל שאפשר להפסיק: הקמפיין המשותף חוזר

אופטיקנה חוזרת עם קמפיין משקפי הראייה של מותג קטאליה שיוצג בדיגיטל בפריסה נרחבת 

מערכת ביזפורטל |

לעומר אדם יש בת זוג נוספת, לפחות לקמפיין פרסומי. אחרי שהודיעה על קמפיין משותף של הזמר ושל בת זוגו הדוגמנית יעל שלביה, מודיעה כעת רשת המשקפיים אופטיקנה על חזרתם של אדם וקרן פלס בקמפיין משותף משלהם.

 

אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, חוזרת עם הקמפיין "הגעת לגיל שאפשר להפסיק" עם שני הפרזנטורים של הרשת, קרן פלס ועומר אדם. הקמפיין למשקפי הראייה של מותג הבית קטאליה יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך שלושה שבועות בפריסה נרחבת בדיגיטל ויכלול מודעות יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, באנרים באתרים מובילים וכן בשילוט ויציע את משקפי הראיה של קטאליה, כולל עדשות אופטיות ב-399 שקל.

 

הקמפיין בו מבצעים קרן ועומר את השיר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", אותו הלחינה קרן, מלווה בקליפ שבנוי בדומה לפיד אינסטגרמי. בשיר עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.

 

מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") של רשת אופטיקנה, הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.  המותג פונה לקהל יעד צעיר,אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטליים לפיזיים.

העיצובים של המותג שואבים השראה מבתי האופנה הגדולים בעולם, תוך שימוש בחומרים וטכניקות המתקדמים בתחום והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.

 

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "ליבת המותג אופטיקנה היא 'לתת כבוד לעיניים' (Respect Your Eyes). הקמפיין שם בפרונט את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי ראייה. ישנו רגע בחיים בו אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעשות דברים אחרת, הגענו לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לבריאות העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה. אנחנו גאים להעביר שוב את המסר הזה עם הפרזנטורים שלנו, שניים מהאמנים הגדולים בישראל, ומזמינים את מי שצריך, לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך לבחור מסגרת של קטאליה ולקבל את המשקפיים כבר למחרת במחיר ללא תחרות".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.