אנטוניה ימין עוברת לבילד; דב גיל-הר יהיה שליח כאן באירופה
שליחת כאן לאירופה, אנטוניה ימין, עוברת לעבוד בתאגיד התקשורת הגרמני הבילד, ותשמש ככתבת ופרשנית בכירה בזרוע הטלוויזיה של התאגיד. את מקומה כשליח באירופה ימלא דב גיל-הר.
ימין חותמת בכך חמש שנים כשליחת התאגיד באירופה, כשהתגוררה בגרמניה. בטוויטר צייצה לפני זמן קצר: "עוברת לזירה הבינלאומית ומחודש מאי אשמש כתבת ופרשנית בכירה ב-Bild TV, ערוץ הטלוויזיה של מותג המדיה הגדול בגרמניה ואחד הגדולים בעולם, אליו נחשפים בממוצע 40 מיליון צופים, קוראים ומשתמשים".
היא הוסיפה כי "בילד הוא אחד מכלי התקשורת המשפיעים והפרו ישראלים בגרמניה ואני גאה לספר שבשידוריי אמשיך לייצג את הקול היהודי והישראלי. אני מודה לכאן חדשות על חמש שנים נפלאות בהן שימשתי שליחה באירופה, שליחות שהייתה גדושה באירועים: מפיגועי טרור, תקיפות אנטישמיות, ראיונות עם קנצלרים (וכמובן ה-קנצלרית), חתונה מלכותית, ראיונות עם נאו נאצים, אסונות טבע ועד למגיפה עולמית אחת. אני אמשיך לעדכן את עוקבי כאן בטוויטר בחדשות מגרמניה ואירופה ונתראה בהמשך הדרך בבילד".
במסגרת תפקידה, כיסתה ימין את ענייני היבשת תוך התמקדות בהתחזקות הימין הקיצוני ועליית האנטישמיות. בין היתר דיווחה מאירועים חדשותיים גדולים כהתקפת הטרור על בית הכנסת בהאלה, הביאה סיפורים בלעדיים כגון תיעוד כנס חשאי של קבוצות ניאו נאציות, סדרות כתבות על ניצולי השואה, וערכה ראיונות הישגיים ביניהם עם קנצלרית גרמניה לשעבר מרקל.
כאמור, גיל-הר יחליף את ימין באירופה. גיל-הר הגיע לתאגיד לפני כחמש שנים, בהם שימשכמגיש חדשות בטלוויזיה וברדיו. בחודשים האחרונים הגיש את "חדשות השבת" ומשדרים מרכזיים בכאן 11, לצד יומן הבוקר בכאן רשת ב', בימים שהחליף את אריה גולן.
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות, מסר כי "דסק החוץ הוא אחד המרכזיים בחטיבה, מתוך הבנת חשיבותו בשידור הציבורי, ואנו מקפידים לצוות לשם את הטובים ביותר. אנחנו נפרדים בצער מאנטוניה, גאים בה ומשוכנעים שתיקח את היכולות שצברה בכאן חדשות גם למקום עבודתה הבא. בהצלחה גדולה לדב גיל-הר, עיתונאי מהשורה הראשונה ואיש חדשות עתיר ניסיון".
דב גיל-הר: "נכנס לנעלים גדולות, מקווה למלא כראוי. מודה על האמון והתמיכה ונרגש לקראת האתגר החדש. בהצלחה לאנטוניה מכל הלב בפריצה הבינלאומית".
- 1.דרור 17/02/2022 07:37הגב לתגובה זומזל שיש " כאן " ששומר על רמה מול כל הצהובונים .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
