על רקע הפיטורים באל על: שני הצדדים מתחמשים ביועצים

עליית מדרגה בסכסוך העבודה בחברת התעופה הלאומית, על רקע משבר הקורונה: ועד העובדים שכר את משרדו של אלעד סאסי, שלומי עם-שלום משמש כדובר
אייס |

אל על מגבירה את מערך הייעוץ התקשורתי והדוברות על רקע משבר הקורונה והמשברים שהוא מעורר: ל"אייס" נודע כי לאור תחזית ירידה של כ-60 מיליון דולר בהכנסות החברה ל-2020 והודעת החברה על הכוונה לפטר כ-1,000 מעובדיה, מעבה אל על את שירותי הדוברות שלה לגורמים נוספים, מעבר למשרדו של רני רהב שמטפל ביח"צ.

עם ההודעה על צמצום בכוח האדם, התחמשו ועד עובדי אל על במשרד יחסי הציבור של אלעד סאסי. המשרד מתמחה בניהול וטיפול במשברים מצד העובדים, כדוגמת מאבק עובדי כיל, מאבק עובדי לאומי קארד, מאבק עובדי חברת חשמל ומאבק המרצים במכללות הציבוריות. בפועל, ינוהל המשבר על ידי יועצת התקשורת הבכירה והשותפה במשרד, גל רותם גולן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.