אחרי שנתיים: עורך אתר רשת 13 פיני אסקל פורש מתפקידו
פיני אסקל, העורך הראשי של אתר רשת 13 פורש מתפקידו – כך נודע לאייס. בשלב זה לא ידוע מי יחליפו בתפקיד.
אסקל הגיע לאתר רשת לפני כשנתיים בתקופה שהאתר עבר שינויים דרסטיים באופיו על רקע הפיצול באותה עת בערוץ 2 והיציאה ל-2 ערוצים עצמאיים, אחד מהם רשת 13. היא היה שותף לתהליכים האסטרטגיים הדיגיטליים של הארגון בתקופת הפיצול בערוץ 2 והמיזוג עם ערוץ עשר לפני כשנה.
את דרכו התחיל אסקל בוואלה כעורך מדור וואלה סלבס ומבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות. בהמשך היה סגן עורכת פנאי פלוס, עורך נענע10 במשך 3 שנים, מנהל אתרי הלוויין של MAKO ועורך בכיר ומנהל מהדורת המוספים הדיגיטלית של ידיעות אחרונות. לפני 5 שנים החל לכתוב במגזין ליברל ובהמשך הפך לעורך הירחון תחת העורך הראשי רותם דנון, חברו הטוב עוד מתקופת וואלה.
אגב, אסקל עוזב את אתר רשת 13 במקביל לעזיבתה של סמנכ"לית הדיגיטל של רשת מיכל לוצקי, שעוברת לגלובס לתפקיד סמנכ"ליתץ דיגיטל ופיתוח עסקי.
- 4.מתי לנדברג יפוטר 16/11/2019 01:22הגב לתגובה זופיני הוא לא הבעיה. ליאור לנדברג עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי והחריב אותה עד היסוד. ישראל טויטו אתה ישן. תתעורר. תפטר את האיש שבגללו המהדורה נראית פח אשפה
- 3.פיני עורך של פעם, שכל פסיק ונקודה חשובים לו. איש מדהים (ל"ת)רובי 14/11/2019 19:36הגב לתגובה זו
- 2.מק דונלדס 14/11/2019 10:29הגב לתגובה זומספיק להסתכל על האתר שלהם כדי להבין בדיוק מה קרה שם....מביך
- עשו עבודה מצוינת במגבלות של המקום (ל"ת)אחד שמבין 15/11/2019 06:26הגב לתגובה זו
- 1.שיר 13/11/2019 22:01הגב לתגובה זואוי אוי אוי ...שמאלני עוזב את ערוץ 13, הסירו דאגה מליבכם יבוא שמאלני חדש...כי הם יודעים למנות שם רק שמאלנים..
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
