פיני אסקל
צילום: פייסבוק
פרסום ראשון

אחרי שנתיים: עורך אתר רשת 13 פיני אסקל פורש מתפקידו

אסקל עוזב את רשת 13 לאחר שהיה שותף לתהליכים האסטרטגיים הדיגיטליים של הארגון בתקופת פיצול ערוץ 2 והמיזוג עם ערוץ עשר
אלכסנדר כץ | (5)

פיני אסקל, העורך הראשי של אתר רשת 13 פורש מתפקידו – כך נודע לאייס. בשלב זה לא ידוע מי יחליפו בתפקיד.

 

אסקל הגיע לאתר רשת לפני כשנתיים בתקופה שהאתר עבר שינויים דרסטיים באופיו על רקע הפיצול באותה עת בערוץ 2 והיציאה ל-2 ערוצים עצמאיים, אחד מהם רשת 13. היא היה שותף לתהליכים האסטרטגיים הדיגיטליים של הארגון בתקופת הפיצול בערוץ 2 והמיזוג עם ערוץ עשר לפני כשנה.

 

את דרכו התחיל אסקל בוואלה כעורך מדור וואלה סלבס ומבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות. בהמשך היה סגן עורכת פנאי פלוס, עורך נענע10 במשך 3 שנים, מנהל אתרי הלוויין של MAKO ועורך בכיר ומנהל מהדורת המוספים הדיגיטלית של ידיעות אחרונות. לפני 5 שנים החל לכתוב במגזין ליברל ובהמשך הפך לעורך הירחון תחת העורך הראשי רותם דנון, חברו הטוב עוד מתקופת וואלה.

 

אגב, אסקל עוזב את אתר רשת 13 במקביל לעזיבתה של סמנכ"לית הדיגיטל של רשת מיכל לוצקי, שעוברת לגלובס לתפקיד סמנכ"ליתץ דיגיטל ופיתוח עסקי.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מתי לנדברג יפוטר 16/11/2019 01:22
    הגב לתגובה זו
    פיני הוא לא הבעיה. ליאור לנדברג עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי והחריב אותה עד היסוד. ישראל טויטו אתה ישן. תתעורר. תפטר את האיש שבגללו המהדורה נראית פח אשפה
  • 3.
    פיני עורך של פעם, שכל פסיק ונקודה חשובים לו. איש מדהים (ל"ת)
    רובי 14/11/2019 19:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מק דונלדס 14/11/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    מספיק להסתכל על האתר שלהם כדי להבין בדיוק מה קרה שם....מביך
  • עשו עבודה מצוינת במגבלות של המקום (ל"ת)
    אחד שמבין 15/11/2019 06:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שיר 13/11/2019 22:01
    הגב לתגובה זו
    אוי אוי אוי ...שמאלני עוזב את ערוץ 13, הסירו דאגה מליבכם יבוא שמאלני חדש...כי הם יודעים למנות שם רק שמאלנים..
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״