אייס 251
צילום: יח"צ

אנשים חכמים – לא מחכים לרגע האחרון

אומנם אנחנו בקיץ ומאוד חם לנו אבל החורף עומד להגיע עוד מעט ממש ואם טרם התחמשתם לכם במתג חכם לדוד, אותו תוכלו לנהל מרחוק.. הגיע הזמן לעשות זאת וליהנות ממחירי קיץ. יצאנו לבדוק ולהכיר את המתג החכם לניהול הדוד.

תוכן בחסות |

כחלק מאומת הסטרטאפים, שישראל הפכה להיות בשנים האחרונות, הבית החכם הפך למוקד מרכזי ביותר ולא מעט מכשירים חכמים החלו להופיע בנופך הישראלי. אנשים רבים, בונים את בתיהם באופן חכם מלכתחילה ואלו אשר ביתם כבר בנוי, רוכשים גאדג'טים ומכשירים חכמים שונים על מנת לעשות אותו חכם ככל האפשר וכפועל יוצא ליהנות מבית חכם אשר מצליח לחסוך בעלויות ולהיות מנוהל מרחוק. בין המכשירים החכמים שניתן להוסיף לבית נמצא את מנורות חכמות, מזגנים חכמים, מתג חכם לדוד ועוד. בכתבה הבאה נדבר מעט על מתג הדוד החכם ונגלה לכם מתי הכי כדאי לרכוש אותו ולמה... הצטרפו אלינו והכירו את המתג שכנראה ישנה לכם את החיים או לפחות את חיי המקלחת.

מי אתה מתג חכם לדוד ולמה אני צריך את זה?

הסוויצ'ר הינו מתג חכם לניהול הדוד הביתי שלכם, המתג מאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים חכמה וניהול הדוד גם מרחוק באמצעות אפליקציה תודות לטכנולוגיות ה WIFI. כך, למשל כאשר אתם צריכים להגיע הבייתה ומיד לצאת לאחר התארגנות מהירה, תוכלו להדליק את הדוד עוד בדרך הבייתה ולהגיע היישר אל מקלחת נעימה וחמימה. מעבר לכך, תוכלו לאפשר לכל דיירי הבית לשלוט ולנהל את הדוד ואפילו להגדיר מראש את לו"ז הדלקת הדוד השבועי. בכל הקשור לחיסכון אותו מעניק המתג ומעצם היותו מתג חכם, אתם נהנים מחיסכון בהוצאות החשמל ואף יכולים למדוד את הוצאות החשמל. הימים בהם שכחתם את הדוד דולק, עברו חלפו וכעת הוא ידלוק מתי וכמה שאתם רוצים ומגדירים לו. בנוסף, המתג מעוצב באופן חדשני ומודרני ואף מוסיף אלמנט הייטקיסטי לבית. אם אתם תוהים האם הוא יתאים לשקע הביתי שלכם אז אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהסוויצ'ר מתאים לכל המשקעים בבית הקיימים (חדשים וישנים) והליך ההתקנה הוא יחסית מהיר ופשוט.

מתי מומלץ לרכוש את המתג החכם?

אם לא היינו ברורים מספיק עד כה, אזי התשובה היא כעת! בזמן הקיץ, עלויות המתג יהיו נמוכות יותר (על פי רוב) וגם תהיו מוכנים אל החורף המתעד להגיע דיי בקרוב. חשוב לזכור שגם בתים בעלי דוד חשמלי, זקוקים למתג החכם לאורך כל השנה ולא רק בחורף ולכן גם הם ייהנו ממחירים טובים יותר בזמנים אלו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.