קמפיין eToro
צילום: צילום מסך
TV

HODL IT: כוכב משחקי הכס בקמפיין בינ"ל של באומן ל-eToro

כוכב הסדרה המצליחה מככב בקמפיין בינלאומי חדש של באומן לפלטפורמת ההשקעות החברתית eToro. המהלך יקודם מחוץ לישראל באמצעות רשת פובליסיס העולמית
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מחזק את מגמת הפרסום הבינלאומי שאותה החל על רקע שיתוף הפעולה עם פייסבוק ישראל. קמפיין חדש של משרד הפרסום (שאינו קשור לפייסבוק) עלה השבוע עבור חברת eToro, פלטפורמת השקעות חברתיות שהוקמה ב-2007 על ידי יוני ורונן אסיא.

החיבור בין הצדדים החל בחודש יולי האחרון ובתחילת השבוע נחשף לראשונה באמצעות טיזר מתוך הקמפיין המלא שעלה היום שבו מוצג כריסטיאן ניירן, כוכב הסדרה המצליחה 'משחקי הכס' בה הוא מגלם את הודור. הקונספט הקריאייטיבי הוא סביב המילה HODL - מונח מעולם הקריפטו המייצג שיבוש של המילה hold ומשמעותו להחזיק בקריפטו ולא למכור אותו. נראה כי לפחות בבחירת השחקן להובלת הקמפיין, באומן הולך על בטוח לאחר שחברת סודה סטרים הוכיחה עד כמה כוכבי התכנית משמשים כעוגן ויראלי בסדרת הקמפיינים שלה מהשנים האחרונות.

מנכ"ל באומן בר ריבנאי, בן מוסקל: "אני שמח על הצטרפות eToro למערך הלקוחות של המשרד. העבודה על הקמפיין שהנו סנונית ראשונה לעבודה המשותפת היא תוצר של התמקדות המשרד בשנה האחרונה בפיתוח יכולות ברנדפורמנס לצורך עבודה עם חברות ישראליות הפועלות בחו״ל". הקמפיין שמיועד להופיע במדיה מחוץ לישראל, יקודם באמצעות פובליסיס העולמית שמשרדיה יהיו אחראים להתאמת הקמפיינים לכל מדינה.  

כיום, בפלטפורמת המסחר eToro משתמשים כ-10 מיליון סוחרים כשהיא מאפשרת בנייה של תיק השקעות אחד המשלב מניות, סחורות, מט"ח, מדדים ומטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ואת'ריום. לצד מסחר פעיל. הפלטפורמה משלבת גם רשת חברתית המאפשרת לסוחרים ליצור שיח סביב מוצרי השקעה שונים, לצפות בתיקי השקעות של סוחרים אחרים ואף להעתיק את אסטרגיית ההשקעה שלהם בלחיצת כפתור. 

 

 

קרדיטים - לקוח

יוני אסיא- מייסד ומנכ״ל 

ניר שמולביץ - סמנכ״ל שיווק 

אביטל סובול - מנהלת שיווק

שלומי דוביש - קופירייטר 

מור ברקאי - ארט דירקטורית 

קרדיטים משרד הפרסום 

דורית גווילי-COO פובליסיס  בן מוסקל - מנכ״ל

עידן רגב - מנהל קריאייטיב ראשי 

נאור יצחק - מנהל קריאייטיב

עומרי צידון - קופירייטר

שני סופר ואנאי רווה - ארטיות 

נועה שרף- סמנכ״ל לקוחות

שירלי כונקה - סופרווייזרית

מור לויט וניצן כהן פינגרוב - תקציבאיות 

טלי ששון - מפיקה

סמנכ״ל אסטרטגיה- ג׳ו ברוך

סופרוויזרית אסטרטגיה- לורה גויכמן

אסטרטגיית מדיה- רונית שקל

אסטרטגיה - אווה חסון

במאי- רני כרמלי

מפיק - אריאל פרידן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה כל כך גרוע כל כך לא מצחיק (ל"ת)
    חביב 21/10/2018 17:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מאכזב מאוד 21/10/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    חבל, הרעיון הבסיסי חביב.
חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים. 

חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים.