בית וואלה
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

ביי ביי אבן גבירול: עורכות האופנה והאוכל עוזבות את וואלה

2 עורכות ותיקות בלייף-סטייל, עוזבות - ליאת להב לחברת אופנה, וגרדה גלזר למיזם 'השולחן' של סיגלר. דורין אליהו גויסה למדור התרבות, בברנז'ה עדיין מחפשים כתב
אלכסנדר כץ | (11)

2 עורכות במדורי הלייף-סטייל עוזבות את וואלה – כך נודע לאייס. האחת היא ליאת להב, עורכת האופנה, והשנייה היא גרדה גלזר, עורכת האוכל. בשבוע שעבר הודיע על התפטרותו עורך מהדורת החדשות לירן מוסלי.

 

להב עוזבת לאחר יותר מ-4 שנים את האתר אליו הגיעה מקסטינה הפקות, בה הייתה עורכת משנה של התכנית 'אנשים'. היה תהיה מנהלת תוכן בחברת אופנה גדולה. להב אמרה לאייס: "אחרי 4.5 שנים נפלאות ומאתגרות בוואלה, הגיע הזמן להתקדם".

 

גלזר עוזבת את וואלה לאחר 7 שנים – שנתיים ככתבת ו-5 כעורכת, והיא עושה את דרכה למיזם החדש של יובל סיגלר - 'השולחן' שם תשמש כאחת מ-2 הסגניות של מרב סריג. לאייס אמרה גלזר: "וואלה הייתה בית חם, והגיעה הצעה שלא יכולתי לסרב לה".

 

בשבוע שעבר נודע כי מוסלי, עורך מהדורת וואלה עם יעקב אילון והילה קובו, הודיע על סיום תפקידו. כבר לפני בחירות 2015 מונה לעורך משדרי האולפן של וואלה, ולפני שנה וחצי מונה להיות עורך המהדורה שהושקה.

 

במקביל לעזיבות, גויסה לוואלה תרבות דורין אליהו, שהייתה עורכת ב-mako נשים. בוואלה ברנז'ה עדיין מחפשים אחרי כתב תקשורת, לאחר סיום דרכה של נועה פרייס באתר.

 

מוואלה לא התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    לשעבר 19/07/2018 19:10
    הגב לתגובה זו
    כמות העורכים הטובים שעזבו מאז שאבירם הגיע היא העדות הכי טובה למה שקורה שם. באמת כולם כל כך עיוורים כדי לא למצוא את המכנה המשותף?
  • 8.
    וואלה אתר עלוב וגרוע 19/07/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    ככה שהכתבים כל היום במזגנים ועסוקים בלמחזר אייטמים
  • 7.
    שלי 19/07/2018 12:16
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לעורכות האוכל והאופנה ולעורך המהדורה
  • 6.
    אין עוד מבריקה בתחום כמו ליאת. החזיקה את האתר (ל"ת)
    שימותו כל הקנאיות 19/07/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גלי 19/07/2018 06:38
    הגב לתגובה זו
    עורכות טובות ומוכשרות
  • 4.
    גם הגרועים בורחים ממנו (ל"ת)
    וואלה אתר עלוב 18/07/2018 23:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ליאת הקפיצה את הרייטינג באתר פי 4. מלכה (ל"ת)
    שירי 18/07/2018 21:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    השולחן 18/07/2018 19:26
    הגב לתגובה זו
    וזה עוד באתר קורס
  • אבירם מעריץ את ליאת (ל"ת)
    ותיק בוואלה 19/07/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
  • א.א. 19/07/2018 09:15
    הגב לתגובה זו
    כל מי שמסתובב באזור ארומה מריח את הצחנה הנודפת מקומה 4. יש מכנה משותף לעזיבה של ליאת וגרדה
  • 1.
    גלי עטרוש 18/07/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    איך נתנו לעורכת האופנה מדהימה הזו לעזוב? איך???
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.