בלייזר. מודעת קניון פאשן TLV
צילום: יח"צ

פאדיחה בבלייזר: מודעת פרסום של קניון TLV למבצע פג תוקף

גיליון אוקטובר הופץ אתמול והמודעה של קניון האופנה קוראת לקונים להגיע ולרכוש במבצע בין התאריכים 12 ל-20 בספטמבר. אז זהו, שלא
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה TLV FASHION MALL בלייזר

אמנם לא מדובר בכסף גדול, כמה אלפי שקלים בודדים למודעת עמוד במגזין בלייזר, אבל בתכל'ס מדובר ביותר מכך. מודעת פרסומת של קניון פאשן TLV - קניון האופנה שמכריזה בענק על מבצע לחגים שמסתיים ב-20 בספטמבר, מופיעה בהוד והדר במגזין אוקטובר של בלייזר שיצא אתמול לחנויות ולמנויים.

נדמה שבכל התחנות בדרך לפרסום המודעה ישנם אנשים שנרדמו בשמירה, עם זאת, מלשון התגובה של קניון האופנה עולה כי הטעות העיקרית היא של אנשי מגזין בלייזר שמיקמו במגזין מודעה שכלל לא היתה אמורה להתפרסם. כנראה שהבלבול נבע מכך שקניון האופנה רכש שטח לפרסום אך לא תכנן לפרסם את המודעה המדוברת ובמגזין מיקמו אותה על דעת עצמם. לא פחות מכך, האחריות והטעות היא של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי המטפל בתקציב.

בלי קשר לאם היתה אמורה להתפרסם או לא, תמוה כיצד כיצד אף אחד במחלקה המסחרית של בלייזר לא עלה על הטעות לפני שהעיתון ירד לדפוס, למרות שלא מתפקידם של אנשי העיתון לבצע תיקוני הגהה לכל מודעה הנשלחת אליהם. כזכור לאחרונה התמנה רענן שקד לעורך בלייזר במקום ליאור נעמן ונראה כי הוא צריך לקפוץ לביקור גם במחלקה המסחרית. 

במודעה עצמה מכריז הקניון על מבצע לחגי תשרי, כהכנה לראש השנה, שיתקיים בין התאריכים 12 ל-20 בספטמבר, במסגרתו "קונים ב-350 שקלים ומקבלים 50 שקלים במתנה". 

תגובות:

מקניון TLV נמסר בתגובה: "מדובר בטעות שנעשתה על ידי מגאזין בלייזר ללא התחייבות כספית מצד קניון TLV". ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לא נמסרה תגובה. ממגזין בלייזר לא התקבלה תגובה. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נו שויין 28/09/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    נו שויין, באמת....? לדעתי צריך לסגור את בלייזר אחרי כזה אסון . משה, אתה לא קיפוד
  • 1.
    עלוב במה שאתם מתעסקים (ל"ת)
    חזי 27/09/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
  • עמי 27/09/2017 21:03
    הגב לתגובה זו
    והיא פה באייס וכולם רואים אחרת רמת החאפרים בענף היתה עוד 3 רמות מתחת לתת-רמה של עכשיו
  • זה לא הביצואיסט, זו התקציבאית (ל"ת)
    שני 27/09/2017 21:33
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.