וואווי P10
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

עדיין בחלום: קמפיין 'לעומק' לוואווי P10 משודר באירופה

חצי שנה לאחר פרסומת הכריסמס לוואווי, לעומק התודעה מקבל לידיו את פרויקט השקת ה-P10 של מותג הסלולר הסיני בפרסומת שמשודרת ב-27 מדינות 
משה בנימין | (9)

חצי שנה לאחר פרסומת הכריסמס למותג הסלולר וואווי (HUAWEI), משרד הפרסום לעומק התודעה המטפל בתקציב המותג במזרח אירופה והמדינות הנורדיות ממשיך לקבל רוח גבית מחברת הענק הסינית ועובר לפרויקט הבא, עם קמפיין חדש עבור הדגם העדכני של המותג - P10.

כמו הפרסומת הקודמת גם זו תשודר ב-27 מתוך המדינות שבהן משווק וואווי ועל פעילות הפרסום שבהן אחראי לא אחר מאשר משרד הפרסום הישראלי היושב ביהוד. על הקמפיין, לצד צוות ישראלי, אחראי ארז מיטל סמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה שבשנתיים האחרונות מקדיש את כל זמנו לפעילות של משרד הפרסום בחו"ל עבור מותג הסלולר. חובבי הטריוויה שמכירים את מיטל שבזמנו החופשי גם מצייר, יוכלו לזהות בסרטון עבודת ענק שלו באחת הסצנות. 

 

הפרויקט צולם ב-5 מדינות כשהקונספט המרכזי שבו הוא יכולת הצילום הגבוהה של המכשיר בצילומי פורטרט, תחת הסלוגן: your face tells a story. לסרטון צולמו 10 גרסאות שיופצו ברחבי אירופה לפי התאמה גיאוגרפית כאשר בכל גרסה סצנה אחת שונה שבה מככב ידוען מקומי, כגון שחקן הכדורגל רוברט לבנדובסקי שהגרסה שבה הוא מופיע תשודר בפולין.  

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מירב 19/05/2017 22:33
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע מה קורה שם בתקופה האחרונה? פתאום לא מפסיקים לשמוע עליהם, כל כמה שבועות באים עם יציאה חדשה... ממש ממש כל הכבוד! (מפרגנת)
  • 3.
    עוזי 19/05/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    פשוט מדהים! כל הכבוד, באמת יופי של עבודה במשרד הזה עושה לאחרונה.
  • 2.
    עובדת לשעבר 18/05/2017 06:49
    הגב לתגובה זו
    ארז מיטל מוכשר פצצות אבל קצת מוזר לי שהוא לוקח קרדיט על משהו שלא הוא יצר... קצת עצוב, הרבה מביך אבל זה המקצוע וזה למה ברחתי ממנו.
  • האורקל 18/05/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    לא כתוב בשום מקום בכתבה שמיטל "יצר" את הקמפיין לבדו. כתוב "אחראי". ובאמת מה לעשות... כסמנכ"ל קריאייטיב, הוא אחראי לטוב ולרע על התוצאה הסופית. אין אף קמפיין באף משרד פרסום, באף מדינה בעולם שבנאדם אחד עושה לבדו. יש תסריט ראשוני, שעובר שינויים ושדרוגים. ואז צריך למכור אותו ללקוח, לאחר אישור צריך לעבוד עם במאי ולדאוג שלא יקח את זה למקומות לא נכונים. שהליהוק יהיה נכון. שההפקה תוציא את המקסימום משחקנים, לוקיישנים וכולי. שהעורך יבנה את הסיפור, שהמוזיקה תרים את הסרט. שהמפיק ירים את הכל בתקציב אפשרי. מה לעשות, סמנכ"ל הקראייטיב באמת אחראי לגרום לכל זה לקרות.
  • עובדת לשעבר 20/05/2017 19:20
    תחפשו ביוטיוב, יש עוד אלף פרסומות עם מונולוג בדיוק כמו זאת רק טובות יותר. לא המציאו שום דבר חדש אז לא ממש ברור על מה כול החגיגה..
  • אז מי יצר? (ל"ת)
    מה את מבלבלת את המוח 18/05/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לעומק התודעה 17/05/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    תפנימו אנשים! כל אלה שעושים לעצמם פרסום כל היום בפייס, הם רעש וצילצולים בלי כלום .....
  • בסדר נושנוש, מה שתגידי (ל"ת)
    כוס מגולח 17/05/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
  • לכוס מגולח 17/05/2017 13:56
    אתה דפוק
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.