עדיין בחלום: קמפיין 'לעומק' לוואווי P10 משודר באירופה
חצי שנה לאחר פרסומת הכריסמס למותג הסלולר וואווי (HUAWEI), משרד הפרסום לעומק התודעה המטפל בתקציב המותג במזרח אירופה והמדינות הנורדיות ממשיך לקבל רוח גבית מחברת הענק הסינית ועובר לפרויקט הבא, עם קמפיין חדש עבור הדגם העדכני של המותג - P10.
כמו הפרסומת הקודמת גם זו תשודר ב-27 מתוך המדינות שבהן משווק וואווי ועל פעילות הפרסום שבהן אחראי לא אחר מאשר משרד הפרסום הישראלי היושב ביהוד. על הקמפיין, לצד צוות ישראלי, אחראי ארז מיטל סמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה שבשנתיים האחרונות מקדיש את כל זמנו לפעילות של משרד הפרסום בחו"ל עבור מותג הסלולר. חובבי הטריוויה שמכירים את מיטל שבזמנו החופשי גם מצייר, יוכלו לזהות בסרטון עבודת ענק שלו באחת הסצנות.
הפרויקט צולם ב-5 מדינות כשהקונספט המרכזי שבו הוא יכולת הצילום הגבוהה של המכשיר בצילומי פורטרט, תחת הסלוגן: your face tells a story. לסרטון צולמו 10 גרסאות שיופצו ברחבי אירופה לפי התאמה גיאוגרפית כאשר בכל גרסה סצנה אחת שונה שבה מככב ידוען מקומי, כגון שחקן הכדורגל רוברט לבנדובסקי שהגרסה שבה הוא מופיע תשודר בפולין.
- "תרבות הזאב" של חברת וואווי הסינית ולמה צריך לקחת אותה ברצינות
- TSM: "לא נוכל לאכוף את הגבלות ייצוא השבבים לסין"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.מירב 19/05/2017 22:33הגב לתגובה זומישהו יודע מה קורה שם בתקופה האחרונה? פתאום לא מפסיקים לשמוע עליהם, כל כמה שבועות באים עם יציאה חדשה... ממש ממש כל הכבוד! (מפרגנת)
- 3.עוזי 19/05/2017 14:33הגב לתגובה זופשוט מדהים! כל הכבוד, באמת יופי של עבודה במשרד הזה עושה לאחרונה.
- 2.עובדת לשעבר 18/05/2017 06:49הגב לתגובה זוארז מיטל מוכשר פצצות אבל קצת מוזר לי שהוא לוקח קרדיט על משהו שלא הוא יצר... קצת עצוב, הרבה מביך אבל זה המקצוע וזה למה ברחתי ממנו.
- האורקל 18/05/2017 13:53הגב לתגובה זולא כתוב בשום מקום בכתבה שמיטל "יצר" את הקמפיין לבדו. כתוב "אחראי". ובאמת מה לעשות... כסמנכ"ל קריאייטיב, הוא אחראי לטוב ולרע על התוצאה הסופית. אין אף קמפיין באף משרד פרסום, באף מדינה בעולם שבנאדם אחד עושה לבדו. יש תסריט ראשוני, שעובר שינויים ושדרוגים. ואז צריך למכור אותו ללקוח, לאחר אישור צריך לעבוד עם במאי ולדאוג שלא יקח את זה למקומות לא נכונים. שהליהוק יהיה נכון. שההפקה תוציא את המקסימום משחקנים, לוקיישנים וכולי. שהעורך יבנה את הסיפור, שהמוזיקה תרים את הסרט. שהמפיק ירים את הכל בתקציב אפשרי. מה לעשות, סמנכ"ל הקראייטיב באמת אחראי לגרום לכל זה לקרות.
- עובדת לשעבר 20/05/2017 19:20תחפשו ביוטיוב, יש עוד אלף פרסומות עם מונולוג בדיוק כמו זאת רק טובות יותר. לא המציאו שום דבר חדש אז לא ממש ברור על מה כול החגיגה..
- אז מי יצר? (ל"ת)מה את מבלבלת את המוח 18/05/2017 12:07הגב לתגובה זו
- 1.לעומק התודעה 17/05/2017 12:43הגב לתגובה זותפנימו אנשים! כל אלה שעושים לעצמם פרסום כל היום בפייס, הם רעש וצילצולים בלי כלום .....
- בסדר נושנוש, מה שתגידי (ל"ת)כוס מגולח 17/05/2017 13:01הגב לתגובה זו
- לכוס מגולח 17/05/2017 13:56אתה דפוק
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
