סטודיו C. הדרת גברים
צילום: יח"צ

נקמת הלהט"ב: חיפוש סטודיו C בגוגל מוביל ל"טרנסופוביה"

הנקמה מוגשת קרה. אגודת הלהט"ב החליטה לפרסם מודעות גוגל, שישבו על מונחי חיפוש רלוונטיים לרשת סטודיו C במטרה להציג את הבעייתיות בפרסומת. סטודיו C: "מתנצלים, הקמפיין הומוריסטי ונועד להאדיר נשים ולא להדיר טראנסג'נדריות"
משה בנימין | (6)

אגודת הלהט"ב הישראלית לא עוברת בשתיקה על הקמפיין האחרון של רשת סטודיו C. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כולל סדרת סרטוני רשת בכיכוב השחקן משה אשכנזי לצד דמויות מפורסמות, שלדברי גורמים פוגע בקהילה.

עם או בלי קשר ליום האשה הבינ"ל, באגודה נפגעו מעלילת הסרטים שמראה את אשכנזי מחופש לאישה כדי להיכנס לאימון ברשת סטודיו C הפתוחה לנשים בלבד, ונדחה פעם אחר פעם על ידי פקידות הקבלה.  

מתוך הסדרה של סטודיו C

עם עליית הסרטים לאוויר, רשת סטודיו C ספגה ריקושטים ראשונים וכעת אגודת הלהט"ב החליטה לעשות מעשה ולקחת את התגובה צעד אחד קדימה. את הנקמה שלה היא מגישה קרה, במהלך שמנסה לחבל בהצלחה של סטודיו C - האגודה החליטה לפרסם מודעות גוגל, שישבו על מונחי חיפוש רלוונטיים לרשת במטרה להציג את הבעייתיות בפרסומת למחפשים את הרשת בתקופת הקמפיין.

תוצאות החיפוש של סטודיו C

באגודה מציינים כי התגובה שלהם מגיעה "לאחר שרשת סטודיו סי סירבה להוריד את הסרטונים הפוגעניים". המודעות עצמן מובילות לדף המסביר על מיזם ה'תו הגאה', שמעודד עסקים לפעול באופן המקדם כלכלה שיוויונית וסובלנית.

מסטודיו C נמסר בתגובה: "מרשת סטודיו סי נמסר כי קמפיין הדיגיטל של הרשת כולל סדרה של סרטונים הומוריסטיים, כאשר קו העלילה המחבר ביניהם הוא ניסיונותיו של משה אשכנזי, בתפקיד עצמו, להתאמן ברשת המיועדת כל כולה לנשים בלבד. הפקידה מזהה אותו כמשה אשכנזי. כדרך האירוניה, הוא מנסה להתגנב לרשת במגוון תחבולות. תכלית הסרטונים היא המחשת ייעודה של הרשת ככזאת המותאמת לנשים, באופן היתולי מובהק. הרשת מתנצלת באם נפגעו רגשות ציבור כזה או אחר מהסרטונים ומצהירה כי לא היה בכוונתה להעביר מסר מסוג זה, לא במישרין ולא בעקיפין. הקמפיין הינו הומוריסטי ונועד להאדיר נשים ולא להדיר טראנסג'נדריות. אנו לא בודקים את העבר המגדרי של המבקשות להתאמן בסטודיו, וכל אישה מוזמנת לבוא להתאמן אצלנו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    םי 12/03/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    מה חפרו
  • 5.
    גועל נפש 09/03/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    אם הסטודיו מכבד ומכניס אליו כל אישה ולא בודק כמו שנאמר בכתבה את עברם של הנשים למה לא הכניסו את אדון אשכנזי בפירסומת לאימון ?
  • 4.
    גיי גאה 08/03/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    והתחת לא בגלל שאני גיי. אני גיי גאה
  • 3.
    סובלנות 08/03/2017 07:39
    הגב לתגובה זו
    חחח גדול!
  • 2.
    ממש קהילה שכל דבר מפריע להן חסרות הומור מינימלי (ל"ת)
    ביל מהיקום המקביל 08/03/2017 00:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ג׳יזס 07/03/2017 20:56
    הגב לתגובה זו
    כל קמפיין יותר גרוע ובטעם רע מהקודם. תתפטרו אפסים כל הכבוד לאגודה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.