נקמת הלהט"ב: חיפוש סטודיו C בגוגל מוביל ל"טרנסופוביה"
אגודת הלהט"ב הישראלית לא עוברת בשתיקה על הקמפיין האחרון של רשת סטודיו C. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כולל סדרת סרטוני רשת בכיכוב השחקן משה אשכנזי לצד דמויות מפורסמות, שלדברי גורמים פוגע בקהילה.
עם או בלי קשר ליום האשה הבינ"ל, באגודה נפגעו מעלילת הסרטים שמראה את אשכנזי מחופש לאישה כדי להיכנס לאימון ברשת סטודיו C הפתוחה לנשים בלבד, ונדחה פעם אחר פעם על ידי פקידות הקבלה.
מתוך הסדרה של סטודיו C
עם עליית הסרטים לאוויר, רשת סטודיו C ספגה ריקושטים ראשונים וכעת אגודת הלהט"ב החליטה לעשות מעשה ולקחת את התגובה צעד אחד קדימה. את הנקמה שלה היא מגישה קרה, במהלך שמנסה לחבל בהצלחה של סטודיו C - האגודה החליטה לפרסם מודעות גוגל, שישבו על מונחי חיפוש רלוונטיים לרשת במטרה להציג את הבעייתיות בפרסומת למחפשים את הרשת בתקופת הקמפיין.
תוצאות החיפוש של סטודיו C
באגודה מציינים כי התגובה שלהם מגיעה "לאחר שרשת סטודיו סי סירבה להוריד את הסרטונים הפוגעניים". המודעות עצמן מובילות לדף המסביר על מיזם ה'תו הגאה', שמעודד עסקים לפעול באופן המקדם כלכלה שיוויונית וסובלנית.
מסטודיו C נמסר בתגובה: "מרשת סטודיו סי נמסר כי קמפיין הדיגיטל של הרשת כולל סדרה של סרטונים הומוריסטיים, כאשר קו העלילה המחבר ביניהם הוא ניסיונותיו של משה אשכנזי, בתפקיד עצמו, להתאמן ברשת המיועדת כל כולה לנשים בלבד. הפקידה מזהה אותו כמשה אשכנזי. כדרך האירוניה, הוא מנסה להתגנב לרשת במגוון תחבולות. תכלית הסרטונים היא המחשת ייעודה של הרשת ככזאת המותאמת לנשים, באופן היתולי מובהק. הרשת מתנצלת באם נפגעו רגשות ציבור כזה או אחר מהסרטונים ומצהירה כי לא היה בכוונתה להעביר מסר מסוג זה, לא במישרין ולא בעקיפין. הקמפיין הינו הומוריסטי ונועד להאדיר נשים ולא להדיר טראנסג'נדריות. אנו לא בודקים את העבר המגדרי של המבקשות להתאמן בסטודיו, וכל אישה מוזמנת לבוא להתאמן אצלנו".
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 6.םי 12/03/2017 10:16הגב לתגובה זומה חפרו
- 5.גועל נפש 09/03/2017 13:33הגב לתגובה זואם הסטודיו מכבד ומכניס אליו כל אישה ולא בודק כמו שנאמר בכתבה את עברם של הנשים למה לא הכניסו את אדון אשכנזי בפירסומת לאימון ?
- 4.גיי גאה 08/03/2017 10:52הגב לתגובה זווהתחת לא בגלל שאני גיי. אני גיי גאה
- 3.סובלנות 08/03/2017 07:39הגב לתגובה זוחחח גדול!
- 2.ממש קהילה שכל דבר מפריע להן חסרות הומור מינימלי (ל"ת)ביל מהיקום המקביל 08/03/2017 00:58הגב לתגובה זו
- 1.ג׳יזס 07/03/2017 20:56הגב לתגובה זוכל קמפיין יותר גרוע ובטעם רע מהקודם. תתפטרו אפסים כל הכבוד לאגודה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
