המרכז האקדמי לב בחר במשרד הפרסום אשחר&more
המכללה הפרידה את התקציב שלה למגזר החרדי ולדתי-לאומי, שטופלו יחדיו ע"י פרסום חן. בתום מכרז נקבע כי 'חן' ימשיך עם החרדים, אשחר&more ינהל את התקציב במגזר הדתי
בתום חודשיים של הליך מכרזי בו לקחו חלק כ-5 משרדי פרסום, נבחר הזוכה שיילווה את המרכז האקדמי לב במגזר הדתי-לאומי. לאייס נודע כי המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של המכללה הוא אשחר&more, ובמסגרת זו יטפל המשרד בכל היבטי הפרסום כולל עיתונות, דיגיטל, כנסים וקד"מ.
המרכז האקדמי לב הוא מוסד אקדמי מוביל במגזר הדתי לאומי והחרדי. לומדים בו כ-5,000 סטודנטים במסלולים נפרדים לבנים ולבנות. המגמות המובילות במרכז הם בתחומי ההנדסה, ניהול וחשבונאות, סיעוד, ביואינפורמטיקה ועוד.
תקציב הפרסום של לב אינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 הוא עמד על כ-7 מיליון שקלים במחיר מחירון, שהם קצת יותר מ-2 מיליון שקלים במחירים ריאליים. בשנים האחרונות טופלה המכללה על ידי פרסום חן, גם מול המגזר החרדי וגם מול הדתי-לאומי. כעת הופרד הטיפול ל-2 משרדים, כאשר פרסום חן ימשיך עם המגזר החרדי, ואשחר& moreיפנה למגזר הדתי-לאומי. על פי הערכות, התקציב גם בשנה הקרובה יעמוד על סכום דומה, שמתחלק בערך חצי בחצי ל-2 המגזרים.
אשחר& moreהוקם לפני 11 שנים, יושב בירושלים ומתמחה בחשיפת חברות מסחריות, ארגונים ומוסדות לקהל הדתי ומציע שירות של 360 מעלות בכל אפיקי הפרסום.
סמנכ"ל המרכז האקדמי לב, אלי שלמן מאשר את הפרטים ומסר כי "הוא משוכנע שהכנסת משרד פרסום ייעודי למגזר הדתי לאומי יוסיף לתנופה הגדולה של המרכז בשנים האחרונות ויסייע למרכז לתת מענה נכון לקהל יעד מרכזי ומוביל במרכז".
- 1.אהרון 22/01/2017 15:46הגב לתגובה זוחשיבה נכונה של המכללה. פרסום דתי לאומי וחרדי אינם דומים כלל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
