המרכז האקדמי לב
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המרכז האקדמי
פרסום ראשון

המרכז האקדמי לב בחר במשרד הפרסום אשחר&more

המכללה הפרידה את התקציב שלה למגזר החרדי ולדתי-לאומי, שטופלו יחדיו ע"י פרסום חן. בתום מכרז נקבע כי 'חן' ימשיך עם החרדים, אשחר&more ינהל את התקציב במגזר הדתי

אלכסנדר כץ | (1)

בתום חודשיים של הליך מכרזי בו לקחו חלק כ-5 משרדי פרסום, נבחר הזוכה שיילווה את המרכז האקדמי לב במגזר הדתי-לאומי. לאייס נודע כי המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של המכללה הוא אשחר&more, ובמסגרת זו יטפל המשרד בכל היבטי הפרסום כולל עיתונות, דיגיטל, כנסים וקד"מ.

 

המרכז האקדמי לב הוא מוסד אקדמי מוביל במגזר הדתי לאומי והחרדי. לומדים בו כ-5,000 סטודנטים במסלולים נפרדים לבנים ולבנות. המגמות המובילות במרכז הם בתחומי ההנדסה, ניהול וחשבונאות, סיעוד, ביואינפורמטיקה ועוד.

 

תקציב הפרסום של לב אינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 הוא עמד על כ-7 מיליון שקלים במחיר מחירון, שהם קצת יותר מ-2 מיליון שקלים במחירים ריאליים. בשנים האחרונות טופלה המכללה על ידי פרסום חן, גם מול המגזר החרדי וגם מול הדתי-לאומי. כעת הופרד הטיפול ל-2 משרדים, כאשר פרסום חן ימשיך עם המגזר החרדי, ואשחר& moreיפנה למגזר הדתי-לאומי. על פי הערכות, התקציב גם בשנה הקרובה יעמוד על סכום דומה, שמתחלק בערך חצי בחצי ל-2 המגזרים.

 

אשחר& moreהוקם לפני 11 שנים, יושב בירושלים ומתמחה בחשיפת חברות מסחריות, ארגונים ומוסדות לקהל הדתי ומציע שירות של 360 מעלות בכל אפיקי הפרסום.

 

סמנכ"ל המרכז האקדמי לב, אלי שלמן מאשר את הפרטים ומסר כי "הוא משוכנע שהכנסת משרד פרסום ייעודי למגזר הדתי לאומי יוסיף לתנופה הגדולה של המרכז בשנים האחרונות ויסייע למרכז לתת מענה נכון לקהל יעד מרכזי ומוביל במרכז".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אהרון 22/01/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    חשיבה נכונה של המכללה. פרסום דתי לאומי וחרדי אינם דומים כלל.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.