המרכז האקדמי לב
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המרכז האקדמי
פרסום ראשון

המרכז האקדמי לב בחר במשרד הפרסום אשחר&more

המכללה הפרידה את התקציב שלה למגזר החרדי ולדתי-לאומי, שטופלו יחדיו ע"י פרסום חן. בתום מכרז נקבע כי 'חן' ימשיך עם החרדים, אשחר&more ינהל את התקציב במגזר הדתי

אלכסנדר כץ | (1)

בתום חודשיים של הליך מכרזי בו לקחו חלק כ-5 משרדי פרסום, נבחר הזוכה שיילווה את המרכז האקדמי לב במגזר הדתי-לאומי. לאייס נודע כי המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של המכללה הוא אשחר&more, ובמסגרת זו יטפל המשרד בכל היבטי הפרסום כולל עיתונות, דיגיטל, כנסים וקד"מ.

 

המרכז האקדמי לב הוא מוסד אקדמי מוביל במגזר הדתי לאומי והחרדי. לומדים בו כ-5,000 סטודנטים במסלולים נפרדים לבנים ולבנות. המגמות המובילות במרכז הם בתחומי ההנדסה, ניהול וחשבונאות, סיעוד, ביואינפורמטיקה ועוד.

 

תקציב הפרסום של לב אינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 הוא עמד על כ-7 מיליון שקלים במחיר מחירון, שהם קצת יותר מ-2 מיליון שקלים במחירים ריאליים. בשנים האחרונות טופלה המכללה על ידי פרסום חן, גם מול המגזר החרדי וגם מול הדתי-לאומי. כעת הופרד הטיפול ל-2 משרדים, כאשר פרסום חן ימשיך עם המגזר החרדי, ואשחר& moreיפנה למגזר הדתי-לאומי. על פי הערכות, התקציב גם בשנה הקרובה יעמוד על סכום דומה, שמתחלק בערך חצי בחצי ל-2 המגזרים.

 

אשחר& moreהוקם לפני 11 שנים, יושב בירושלים ומתמחה בחשיפת חברות מסחריות, ארגונים ומוסדות לקהל הדתי ומציע שירות של 360 מעלות בכל אפיקי הפרסום.

 

סמנכ"ל המרכז האקדמי לב, אלי שלמן מאשר את הפרטים ומסר כי "הוא משוכנע שהכנסת משרד פרסום ייעודי למגזר הדתי לאומי יוסיף לתנופה הגדולה של המרכז בשנים האחרונות ויסייע למרכז לתת מענה נכון לקהל יעד מרכזי ומוביל במרכז".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אהרון 22/01/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    חשיבה נכונה של המכללה. פרסום דתי לאומי וחרדי אינם דומים כלל.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.