לוקח את המושכות: גל תורג'מן מונה למנכ"ל ארטימדיה
גל תורג'מן ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, מונה למנכ"ל החברה. במקביל, עופר מילר, מייסד החברה יתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל.
עד להצטרפותו לארטימדיה תורג'מן שימש במספר תפקידים בכירים, האחרון שבהם מנכ"ל ועדת המידרוג באינטרנט. כמו כן היה מעורב במיזמי טכנולוגיה שונים בתחום המדיה, ביניהם הקמת חברת ההיי-טק Vbox Communications, בה שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות.
ארטימדיה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות ובפרסום פרוגרמטי בוידאו באינטרנט ומרכזת כיום את אתרי תוכן הפרימיום המובילים בישראל ביניהם: וואלה,Ynet, מאקו, רשת, נענע10, גלובס, כלכליסט, ספורט 5 ועוד, על מגוון התכנים המוגשים בהם. המוצר האחרון שהחברה הציגה לשוק הישראלי, ה-Advanced TV מהווה עבורה את יריית הפתיחה בישראל בכל הנוגע להתאמת פרסומות בדיגיטל על גבי תכני טלוויזיה לקהלי יעד ספציפיים, כמו גם מגוון פתרונות פרסום וידאו חדשניים שפיתחה החברה לאחרונה.
גל תורג'מן: "אני שמח על הבעת האמון בי ובטוח שארטימדיה תמשיך לצמוח ולחדש את עולם הפרסום בווידאו גם בשנים הבאות. אנו עומדים בפני תקופה מרגשת של שינויים וחידושים משמעותיים בתחום הוידאו ונמשיך להוביל אותו בישראל ובשאיפה שבשנים הקרובות גם במקומות נוספים בעולם. המוצרים החדשים שפיתחנו וממשיכים לפתח צפויים לפתוח בפני המפרסמים בישראל חלון חדש של אפשרויות ולחדד את הכדאיות והיתרונות של פרסום בארטימדיה על גבי תכני וידאו באתרי פרימיום ישראלים".0
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ד"ר עופר מילר, מייסד ארטימדיה: "אין ראוי מגל לקחת את המושכות של ארטימדיה ולהמשיך להוביל אותה לעבר עתיד מאתגר ולעידן הטלוויזיה הפרוגרמטית. גל מועמד מתאים וראוי. הנהלת החברה לא התפשרה על איכות המועמד, דבר אשר הכרחי להובלת רשת פרסום. אין לי ספק כי גל ייקח את ארטימדיה רחוק לעבר היעדים שהוגדרו וימשיך לקדם את תחרות התוכן האיכותי אל מול רשתות תוכן הגולשים, תוך מתן מענה טכנולוגי הולם ואפקטיבי".
- 4.אין על דוד (ל"ת)אודי 04/12/2016 20:54הגב לתגובה זו
- 3.מודה 04/12/2016 16:33הגב לתגובה זוכולם הימרו שתוך חצי שנה הם אינם , כנראה הכותבים אהבלים ולא אלה שעובדים.
- 2.מותג 04/12/2016 15:57הגב לתגובה זושאפווו לגל תורגמן , לכול המלעיזים , בקצב שהם גדלים אתם תאלצו להגיש שם קורות חיים, תרגעו קנאים.....
- 1.מפרסם 04/12/2016 15:46הגב לתגובה זוהחברה היחידה !!! שמחזירה את הצבע ללחיים של התוכן הישראלי . גל אחלה בן אדם .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
