שת"פ ייחודי לארטימדיה ורנואר: תצוגת אופנה בלייב כפרסומת וידאו
פלטפורמת הגשת הפרסום הפרוגרמטי בוידיאו - ארטימדיה - חוברת למותג האופנה רנואר לקמפיין וידאו ייחודי וראשוני מסוגו בישראל. קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב.
לצופים הגולשים תהיה האפשרות כמו בכל פרסומת פרה-רול אחרת להמשיך ולצפות או לדלג על הפרסומת לאחר מספר שניות. קליק על הפרסומת בלייב יוביל את הגולשים לאתר וואלה שם משודרת התצוגה במלואה כחלק מהסכם שיתוף פעולה בין רנואר לאתר.
הקמפיין יעלה לאוויר מחר ומעבר לחדשנות שבו, יירשם גם רגע של סולידריות בענף האינטרנט הישראלי שכן אתרי התוכן המובילים המתחרים בוואלה כגון ynet ו-mako משתתפים אף הם במהלך, למרות העובדה שהפרסומת עשויה להוביל את הגולשים לוואלה. כמו כן תשודר הפרסומת/תצוגת אופנה לייב באתרי הספורט והכלכלה.
קרקע פורה למהלכים יצירתיים
כיצד זה עובד בפועל: חברת רנואר מצלמת את תצוגת האופנה שלה ומעלה אותו בשידור ישיר בזירה ייעודית באתר וואלה. בארטימדיה משתמשים ב'פיד' נפרד שמציג 'פרה-רול' וידאו לייב עם מנגנון "דלג" וכן עם אפשרות לעבור ללייב בוואלה תחת URL של האתר.
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האתגר הטכנולוגי של ארטימדיה נובע מהעובדה שמערכת הגשת הפרסומות שלה מבוססת בימים כתיקונם על עשרות ומאות פרסומות במחסנית המוגשת לצופים, כאשר הקובץ של הפרסומת נמצא אצלה בשרתי החברה. במקרה זה עם רנואר כל מערכת ההגשה פועלת בלייב, כשהצופה שבחר לצפות בתוכן וידאו כלשהו מקבל את השידור מתצוגת האופנה בדיוק בנקודה שבה הוא צופה, בזמן אמת.
על פניו, בארטימדיה מציינים, כי כל מקור של שידור בלייב יוכל להתממשק עם המערכת שלהם, לרבות פייסבוק לייב. מטבע הדברים, פייסבוק לא תשתף פעולה עם חברות כגון ארטימדיה המשמשות כמתחרה המנסה למשוך את המפרסמים בחזרה לאתרי התוכן, אך ברמת הרעיון מדובר בקרקע פורה למהלכים יצירתיים.
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו, כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הוידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי".
- 3.מיץ עגבניות 12/09/2016 23:14הגב לתגובה זושבוע האופנה הועבר כבר מזמן ביוטיוב לייב הרבה לפני פייסבוק לייב לצורך הדוגמא ארטי?מוצר חלש ולא מדויק בלשון המעטה
- 2.מנהל שיווק מצייץ 11/09/2016 16:18הגב לתגובה זוהאם גולשי טמקא וואלה ומאקו באמת מעניינת אותם תצוגת האופנה? האם מי שנכנס לראות סרטון על דאעש/אורן חזן/או כל כתבה שתעלה מחר מעניין אותו התוכן הזה? אז הסמנכל עושה לעצמו יחצ של חדשנות. האתרים עושים כסף. ואיכות ומיקוד הצופים שואפים ל 0.
- 1.ההוא מלמטה 11/09/2016 16:03הגב לתגובה זו"מדובר במהלך פורץ דרך" - כדאי שיתרעורר, ישן כמו לירה ומשעמם כמו...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
