רנואר
צילום: יח"צ

שת"פ ייחודי לארטימדיה ורנואר: תצוגת אופנה בלייב כפרסומת וידאו

קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב
משה בנימין | (3)

פלטפורמת הגשת הפרסום הפרוגרמטי בוידיאו - ארטימדיה - חוברת למותג האופנה רנואר לקמפיין וידאו ייחודי וראשוני מסוגו בישראל. קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב.

לצופים הגולשים תהיה האפשרות כמו בכל פרסומת פרה-רול אחרת להמשיך ולצפות או לדלג על הפרסומת לאחר מספר שניות. קליק על הפרסומת בלייב יוביל את הגולשים לאתר וואלה שם משודרת התצוגה במלואה כחלק מהסכם שיתוף פעולה בין רנואר לאתר. 

הקמפיין יעלה לאוויר מחר ומעבר לחדשנות שבו, יירשם גם רגע של סולידריות בענף האינטרנט הישראלי שכן אתרי התוכן המובילים המתחרים בוואלה כגון ynet ו-mako משתתפים אף הם במהלך, למרות העובדה שהפרסומת עשויה להוביל את הגולשים לוואלה. כמו כן תשודר הפרסומת/תצוגת אופנה לייב באתרי הספורט והכלכלה. 

קרקע פורה למהלכים יצירתיים

 

כיצד זה עובד בפועל: חברת רנואר מצלמת את תצוגת האופנה שלה ומעלה אותו בשידור ישיר בזירה ייעודית באתר וואלה. בארטימדיה משתמשים ב'פיד' נפרד שמציג 'פרה-רול' וידאו לייב עם מנגנון "דלג" וכן עם אפשרות לעבור ללייב בוואלה תחת URL של האתר. 

האתגר הטכנולוגי של ארטימדיה נובע מהעובדה שמערכת הגשת הפרסומות שלה מבוססת בימים כתיקונם על עשרות ומאות פרסומות במחסנית המוגשת לצופים, כאשר הקובץ של הפרסומת נמצא אצלה בשרתי החברה. במקרה זה עם רנואר כל מערכת ההגשה פועלת בלייב, כשהצופה שבחר לצפות בתוכן וידאו כלשהו מקבל את השידור מתצוגת האופנה בדיוק בנקודה שבה הוא צופה, בזמן אמת. 

על פניו, בארטימדיה מציינים, כי כל מקור של שידור בלייב יוכל להתממשק עם המערכת שלהם, לרבות פייסבוק לייב. מטבע הדברים, פייסבוק לא תשתף פעולה עם חברות כגון ארטימדיה המשמשות כמתחרה המנסה למשוך את המפרסמים בחזרה לאתרי התוכן, אך ברמת הרעיון מדובר בקרקע פורה למהלכים יצירתיים.  

לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו, כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הוידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מיץ עגבניות 12/09/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    שבוע האופנה הועבר כבר מזמן ביוטיוב לייב הרבה לפני פייסבוק לייב לצורך הדוגמא ארטי?מוצר חלש ולא מדויק בלשון המעטה
  • 2.
    מנהל שיווק מצייץ 11/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    האם גולשי טמקא וואלה ומאקו באמת מעניינת אותם תצוגת האופנה? האם מי שנכנס לראות סרטון על דאעש/אורן חזן/או כל כתבה שתעלה מחר מעניין אותו התוכן הזה? אז הסמנכל עושה לעצמו יחצ של חדשנות. האתרים עושים כסף. ואיכות ומיקוד הצופים שואפים ל 0.
  • 1.
    ההוא מלמטה 11/09/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    "מדובר במהלך פורץ דרך" - כדאי שיתרעורר, ישן כמו לירה ומשעמם כמו...
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.