שת"פ ייחודי לארטימדיה ורנואר: תצוגת אופנה בלייב כפרסומת וידאו
פלטפורמת הגשת הפרסום הפרוגרמטי בוידיאו - ארטימדיה - חוברת למותג האופנה רנואר לקמפיין וידאו ייחודי וראשוני מסוגו בישראל. קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב.
לצופים הגולשים תהיה האפשרות כמו בכל פרסומת פרה-רול אחרת להמשיך ולצפות או לדלג על הפרסומת לאחר מספר שניות. קליק על הפרסומת בלייב יוביל את הגולשים לאתר וואלה שם משודרת התצוגה במלואה כחלק מהסכם שיתוף פעולה בין רנואר לאתר.
הקמפיין יעלה לאוויר מחר ומעבר לחדשנות שבו, יירשם גם רגע של סולידריות בענף האינטרנט הישראלי שכן אתרי התוכן המובילים המתחרים בוואלה כגון ynet ו-mako משתתפים אף הם במהלך, למרות העובדה שהפרסומת עשויה להוביל את הגולשים לוואלה. כמו כן תשודר הפרסומת/תצוגת אופנה לייב באתרי הספורט והכלכלה.
קרקע פורה למהלכים יצירתיים
כיצד זה עובד בפועל: חברת רנואר מצלמת את תצוגת האופנה שלה ומעלה אותו בשידור ישיר בזירה ייעודית באתר וואלה. בארטימדיה משתמשים ב'פיד' נפרד שמציג 'פרה-רול' וידאו לייב עם מנגנון "דלג" וכן עם אפשרות לעבור ללייב בוואלה תחת URL של האתר.
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האתגר הטכנולוגי של ארטימדיה נובע מהעובדה שמערכת הגשת הפרסומות שלה מבוססת בימים כתיקונם על עשרות ומאות פרסומות במחסנית המוגשת לצופים, כאשר הקובץ של הפרסומת נמצא אצלה בשרתי החברה. במקרה זה עם רנואר כל מערכת ההגשה פועלת בלייב, כשהצופה שבחר לצפות בתוכן וידאו כלשהו מקבל את השידור מתצוגת האופנה בדיוק בנקודה שבה הוא צופה, בזמן אמת.
על פניו, בארטימדיה מציינים, כי כל מקור של שידור בלייב יוכל להתממשק עם המערכת שלהם, לרבות פייסבוק לייב. מטבע הדברים, פייסבוק לא תשתף פעולה עם חברות כגון ארטימדיה המשמשות כמתחרה המנסה למשוך את המפרסמים בחזרה לאתרי התוכן, אך ברמת הרעיון מדובר בקרקע פורה למהלכים יצירתיים.
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו, כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הוידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי".
- 3.מיץ עגבניות 12/09/2016 23:14הגב לתגובה זושבוע האופנה הועבר כבר מזמן ביוטיוב לייב הרבה לפני פייסבוק לייב לצורך הדוגמא ארטי?מוצר חלש ולא מדויק בלשון המעטה
- 2.מנהל שיווק מצייץ 11/09/2016 16:18הגב לתגובה זוהאם גולשי טמקא וואלה ומאקו באמת מעניינת אותם תצוגת האופנה? האם מי שנכנס לראות סרטון על דאעש/אורן חזן/או כל כתבה שתעלה מחר מעניין אותו התוכן הזה? אז הסמנכל עושה לעצמו יחצ של חדשנות. האתרים עושים כסף. ואיכות ומיקוד הצופים שואפים ל 0.
- 1.ההוא מלמטה 11/09/2016 16:03הגב לתגובה זו"מדובר במהלך פורץ דרך" - כדאי שיתרעורר, ישן כמו לירה ומשעמם כמו...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
