גל תורג'מן
צילום: יח"צ

הרומן ממשיך: וואלה וארטימדיה ממשיכים את שת"פ הפרסום בוידאו

ההסכם בין הצדדים נחתם בתום שנה של עבודה משותפת, אשר בתחילתה סללה את דרכה של ארטימדיה בשוק הישראלי
משה בנימין |

אתר וואלה וחברת הגשת הפרסום בוידאו ארטימדיה ממשיכים את שיתוף הפעולה ביניהם ומאריכים את ההסכם ההתקשרות לפיו מכירת הפרסום בווידאו של וואלה ינוהל ברשת הפרוגרמטית של ארטימדיה. 

 

ההסכם בין הצדדים נחתם בתום שנה של עבודה משותפת, אשר בתחילתה סללה את דרכה של ארטימדיה בשוק הישראלי. החברות מציינות כי המשך ההתקשרות הוא פועל יוצא של "הצלחה גדולה בשנה שחלפה והגעה לתוצאות עסקיות מעל למצופה". 2 החברות ישתפו ביניהן דאטה וארטימדיה הודיעה גם על השקת iScroll, נגן וידאו אשר יופיע על תכנים טקסטואליים ויופיע בין היתר גם באתר וואלה, בדסקטופ ובמובייל.

 

אילן ישועה מנכ"ל וואלה: "וואלה מובילה את מהפכת הווידאו באתרי האינטרנט בישראל, עם המלאי הגדול ביותר של צפיות ווידאו איכותיות בתכני פרמיום, הן בדסקטופ והן במובייל. השת"פ  עם ארטימדיה מאפשר לוואלה להציע למפרסמים, רכש פרוגרמטי חכם, של הנדל"ן האיכותי ביותר ברשת, תוך ניהול יעיל של reach frequency לקהלים מפולחים. היינו גאים להיות האתר הראשון שחתם עם ארטימדיה לפני כשנה ואנו שמחים להאריך היום את ההסכם לאור ההצלחה הגדולה של הרשת בשנה החולפת".

 

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו מאושרים מהבעת האמון המחודשת ששותפים כה חשובים כמו וואלה מביעים בנו. ארטימדיה קמה מתוך חזון לאחד את אתרי התוכן הישראליים אל מול התחרות שבאה מבחוץ והמשך שיתוף הפעולה עם וואלה, מוכיח לנו את צדקת הדרך והצלחת המאמצים שהושקעו עד כה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.