גם ערוץ 10 בחבילה של ארטימדיה: מצטרף לרשת הפרסום הפרוגרמטי בוידאו
רשת הפרסום הפרוגרמטי בוידאו ארטימדיה כובשת יעד נוסף ומצרפת את אתר ערוץ 10 - נענע 10 - לרשימת הגופים הארוכה שמשתפים איתו פעולה. ההסכם יאפשר למפרסמי וידאו לרכוש צופי אינטרנט מפולחים בתכנים הטלוויזיוניים מבית ערוץ 10 הכוללים את תוכניות הדגל שלו כדוגמת גיא פינס, גב האומה, המקור וכו', כמו גם תוכניות ומהדורות של חדשות 10, תכני וידאו המופקים עצמאית ע"י האתר ועוד.
כמו בהסכמים הקודמים, גם במסגרת השת"פ עם ערוץ 10, כל מלאי הוידאו של הערוץ בדסקטופ ובמובייל ינוהל וימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי. ההסכם כולל הנגשת דאטה על גולשי נענע10 למפרסמים ומשרדי פרסום אשר יוכלו לרכוש צפיות בזמן אמת, בשיטת Bidding או Guaranteed, דרך ממשק אינטרנטי לניהול, מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים בוידאו.
יואב הלדמן, משנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "הביקושים לפרסום בתכני פרימיום בדיגיטל הולכים וגדלים יחד עם היכולת הטכנולוגית לייצר קשר ישיר עם הצופה באמצעות דאטה. באמצעות ארטימדיה קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות".
ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו גאים להוסיף את תכני ערוץ 10, באמצעות נענע10, למהלך להנגשת תכני הפרימיום באינטרנט הישראלי לפרסום פרוגרמטי בוידאו. המטרה היא לבנות, יחד עם שחקני התוכן המובילים בישראל, פלטפורמה אחת לפרסום וידאו חוצה מסכים, שתאפשר למותגים לדבר רק עם הצרכנים הרלוונטיים ולסנכרן בזמן אמת בין הקמפיין שרץ בטלוויזיה לדיגיטל".
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשנה האחרונה הצטרפו לארטימדיה שחקני התוכן המובילים באינטרנט הישראלי: וואלה! , ynet, mako, גלובס וספורט5.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
