המכללה האקדמית צפת
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מצפון תפתח הפרזנטציה: מכללת צפת מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום החיפאי לם מרגלית-שפי, המכללה האקדמית צפת מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על 2 מיליון שקלים
משה בנימין |

לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום לם מרגלית (שהתמזג מאז עם משרד הפרסום החיפאי שפי והפך ללם מרגלית-שפי) המכללה האקדמית צפת מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז חדש - כך נודע לאייס. 

המכרז על תקציב הפרסום של המכללה הצפונית יהיה דו-שלבי כאשר בשלב הראשון "המכללה תבחן את ההצעות, ותזמן את המציעים שעמדו בתנאי המכרז להציג פרזנטציה בה יוצגו יכולות המשרד והאסטרטגיה הפרסומית המוצעת עבור המכללה". לאחר מכן, מצוין בפרטי המכרז "יבוצע על ידי המכללה דרוג איכות ותמהיל. בשלב השני,  לאחר שקלול הדירוג הכספי והדירוג האיכותי, יועלו 2-3 מציעים לשלב ה-Best & Final והמכללה תפנה לספקים אלו בלבד לקבלת הצעה כספית משופרת".

כפי שהיה לפני 3 שנים, גם תקציב הפרסום הנוכחי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים. חלק בלתי נפרד מדרישות המכללה הם שרותי פרסום הכוללים בין השאר: עיצוב והפקה, קריאייטיב, פרסום בדיגיטל, עבודה ברשתות החברתיות, רכש מדיה, התמחות בפרסום המגזרי דוגמת - חרדי/דתי/לאומי/דרוזי וכד', באמצעות משרד הפרסום ו/או על ידי קבלני משנה. 

תנאי הסף להתמודדות המשרדים במכרז הם די גמישים, וכוללים מחזור כספי של 10 מיליון שקלים בשנת 2014 בתחום הפרסום. עוד נדרש כי המציע, או מי מעובדיו הבכירים אשר מיועד לעבוד מול המכללה תחת מכרז זה, טיפל לפחות במוסד אקדמי אחד בתקופה מינימלית של שנה, במהלך 5 השנים האחרונות, וכן כי המציע, או בעלי המשרד הינם בעלי וותק של לפחות 5 שנים בתחום הפרסום. 

תקופת ההתקשרות של המכללה עם משד הפרסום הזוכה תעמוד על 36 חודשים (3 שנים), החל מיום חתימת החוזה. למכללה שמורה הזכות לצאת מהמכרז בסוף כל שנת התקשרות במידה ושביעות הרצון משירותי הפרסום תהיה נמוכה. כמו כן למכללה שמורה האפשרות להאריך את תקופת ההתקשרות ל-2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל תקופה, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובסה"כ לא יותר מ 5 שנים ברצף עם המשרד שיזכה במכרז זה. 

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב מכללת צפת עמד במהלך שנה זו עד לנקודת זמן זו על כ-3.3 מיליון שקלים במחירי מחירון. ב-2014 עמד התקציב על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.