שת"פ בין ארטימדיה ל-ynet; הרשת תאפשר להגיע לכמעט 70% משוק צפיות הווידאו
חברת ארטימדיה וקבוצת ynet חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתרי הקבוצה בדסקטופ ובמובייל, ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות רשת הפרסום הפרוגרמטית של ארטימדיה. ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדים להעלות באופן ישיר ועצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני הווידאו של ynet, אתר הספורט ONE שרכש לאחרונה את זכויות השידור של הליגה הספרדית, אתר הלייפסטייל XNET, ואתר הצעירים פרוגי - דרך הפלטפורמה של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת.
ארטימדיה מאפשרת להגיע מפלטפורמה אחת למלאי מגוון של מדיית וידאו באתרי התוכן הגדולים בישראל, לאחר שחתמה על הסכמים עם וואלה, ספורט 5 וגלובס. לאחרונה חתמה גם ארטימדיה על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV, מהלך שמאפשר גם למפרסמים ומשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי חוצות דיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה.
הצטרפותה של קבוצת ynet משלימה לארטימדיה את המהלך המבסס אותה כרשת הפרסום המובילה בישראל בתחום הוידאו הפרוגרמטי, עם כיסוי העומד על קרוב לכ-70% משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.
לדברי אבי בן-טל, מנכ"ל ynet, "הפלטפורמה הטכנולוגית של ארטימדיה מספקת פתרון אידיאלי למפרסמי וידאו המעוניינים להגיע בצורה אפקטיבית לקהלי פרימיום ממוקדים בעולמות הדיגיטל".
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.