שת"פ בין ארטימדיה ל-ynet; הרשת תאפשר להגיע לכמעט 70% משוק צפיות הווידאו
חברת ארטימדיה וקבוצת ynet חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתרי הקבוצה בדסקטופ ובמובייל, ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות רשת הפרסום הפרוגרמטית של ארטימדיה. ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדים להעלות באופן ישיר ועצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני הווידאו של ynet, אתר הספורט ONE שרכש לאחרונה את זכויות השידור של הליגה הספרדית, אתר הלייפסטייל XNET, ואתר הצעירים פרוגי - דרך הפלטפורמה של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת.
ארטימדיה מאפשרת להגיע מפלטפורמה אחת למלאי מגוון של מדיית וידאו באתרי התוכן הגדולים בישראל, לאחר שחתמה על הסכמים עם וואלה, ספורט 5 וגלובס. לאחרונה חתמה גם ארטימדיה על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV, מהלך שמאפשר גם למפרסמים ומשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי חוצות דיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה.
הצטרפותה של קבוצת ynet משלימה לארטימדיה את המהלך המבסס אותה כרשת הפרסום המובילה בישראל בתחום הוידאו הפרוגרמטי, עם כיסוי העומד על קרוב לכ-70% משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.
לדברי אבי בן-טל, מנכ"ל ynet, "הפלטפורמה הטכנולוגית של ארטימדיה מספקת פתרון אידיאלי למפרסמי וידאו המעוניינים להגיע בצורה אפקטיבית לקהלי פרימיום ממוקדים בעולמות הדיגיטל".
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
