צירפו עוד אתר לרשימה: ספורט5 יטמיע את טכנולוגיית הפרסום של ארטימדיה

מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט, שכולל את ליגת האלופות, ינוהל ויימכר דרך הפלטפורמה של ארטימדיה. לאחרונה נחתמו עסקאות עם וואלה, גלובס וחברת CTV

אלכסנדר כץ |

חברת ארטימדיה וקבוצת RGE המפעילה את אתר ספורט5, יחלו לשתף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט בדסקטופ ובמובייל' ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי. לאחרונה חתמה ארטימדיה על הסכמים דומים עם וואלה וגלובס, וגם על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV.

 

ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים מטורגטים בוידאו, באופן ישיר ועצמאי,  לכחצי מיליון גולשי האתר ביום, באמצעות ממשק וובי לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת; עם שליטה מלאה על תמחור, מיקוד וביצועים. הנדל"ן הפרסומי שיועמד לרשות המשווקים כולל את מתחם ה-VOD של אתר ערוץ הספורט המשדר את תקצירי ליגות שונות בארץ ובעולם, בין היתר ליגת האלופות והליגה הספרדית, ואת תכניות הערוץ המשודרות בטלוויזיה.

 

במסגרת ההסכם, תוטמע בשבועות הקרובים המערכת הפרוגרמטית של ארטימדיה באתר ערוץ הספורט, יחד עם פורמטים אינטראקטיביים המוצגים על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה של הצופים, ביניהם כלי המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות בפרסומת.

 

לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "הביקושים לפרסום בווידאו הולכים וגדלים והמהפכה הפרוגרמטית בעיצומה. אנו שמחים להנגיש למפרסמינו את קהל הצופים המפולח של אתר ערוץ הספורט, בשילוב פורמטים פרסומיים שמייצרים מעורבות גבוהה וטכנולוגיה שמאפשרת לדלוור את המסר הנכון בזמן הנכון".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.