צירפו עוד אתר לרשימה: ספורט5 יטמיע את טכנולוגיית הפרסום של ארטימדיה
מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט, שכולל את ליגת האלופות, ינוהל ויימכר דרך הפלטפורמה של ארטימדיה. לאחרונה נחתמו עסקאות עם וואלה, גלובס וחברת CTV
חברת ארטימדיה וקבוצת RGE המפעילה את אתר ספורט5, יחלו לשתף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט בדסקטופ ובמובייל' ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי. לאחרונה חתמה ארטימדיה על הסכמים דומים עם וואלה וגלובס, וגם על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV.
ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים מטורגטים בוידאו, באופן ישיר ועצמאי, לכחצי מיליון גולשי האתר ביום, באמצעות ממשק וובי לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת; עם שליטה מלאה על תמחור, מיקוד וביצועים. הנדל"ן הפרסומי שיועמד לרשות המשווקים כולל את מתחם ה-VOD של אתר ערוץ הספורט המשדר את תקצירי ליגות שונות בארץ ובעולם, בין היתר ליגת האלופות והליגה הספרדית, ואת תכניות הערוץ המשודרות בטלוויזיה.
במסגרת ההסכם, תוטמע בשבועות הקרובים המערכת הפרוגרמטית של ארטימדיה באתר ערוץ הספורט, יחד עם פורמטים אינטראקטיביים המוצגים על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה של הצופים, ביניהם כלי המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות בפרסומת.
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "הביקושים לפרסום בווידאו הולכים וגדלים והמהפכה הפרוגרמטית בעיצומה. אנו שמחים להנגיש למפרסמינו את קהל הצופים המפולח של אתר ערוץ הספורט, בשילוב פורמטים פרסומיים שמייצרים מעורבות גבוהה וטכנולוגיה שמאפשרת לדלוור את המסר הנכון בזמן הנכון".
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
