שלב השמפניות בערוץ 10: "בלי יוסי מימן לא היינו מגיעים ליום הזה. כולנו חייבים לו תודה גדולה"
בשנים האחרונות התרגלנו לראות צילומים מהקומה ה-16 בבית הורד בגבעתיים ובהם פנים נפולות של עובדים מודאגים שעתידם אינו ידוע. היום זה כבר נראה אחרת, ובבית הורד חוגגים את היציאה מבירא עמיקתא לאיגרא רמא עם הרמת כוסית חגיגית לציון השלמת העסקה שבמסגרתה נרכש הערוץ על ידי קבוצת RGE.
במסגרת הרמת הכוסית לחגיגות המעבר לרשיון שידורים ל-15 שנים נשאו היום דברים יוסי ורשבסקי, גולן יוכפז, ומתן חודורוב, יו"ר ועד עובדי ערוץ 10. ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10 אמר לעובדים: "זה יום חשוב ומרגש ואני רוצה בראש ובראשונה להודות בשם כולנו ליוסי מימן שבלעדיו לא היינו מגיעים ליום הזה. יוסי מימן השקיע פה ממיטב כספו במשך שנים ארוכות והאמין בערוץ ובעובדים שלו, ואנחנו חייבים לו ביום הזה תודה גדולה מאוד. ביום כזה אני רוצה שכולנו נזכור שכעובדים בכלי תקשורת מרכזי יש לנו שליחות גדולה, מחויבות עצומה לציבור הצופים, ואחריות כלפי בעלי המניות שלנו".
גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10 אמר: "אני מתרגש ביום הזה ואני רוצה להודות פה ליוסי ורשבסקי. יוסי בא עם חזון ודרך מגובשים ולא היה אפשר להזיז אותו. אנשים צקצקו ופקפקו, אבל הוא גייס וסחף את כולנו, ועכשיו יש לנו 15 שנים של ביטחון תעסוקתי ועיתונאי".
מתן חודורוב אמר: "עכשיו אפשר לברך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. צריך להגיד פה בשם כל עובדי הערוץ, החדשות ונענע10 תודה ענקית ליוסי וגולן - קיבלתם ערוץ לפני סגירה והבאתם אותו ליציבות ולרשיון ל- 15 שנים".
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"ל
- מיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE מתחיל לגייס תכנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.מוסדי 05/06/2015 13:40הגב לתגובה זוכל הערוץ הזה חי מכספי גנב ועכשיו אוליגרך...
- 1.אלי 04/06/2015 11:38הגב לתגובה זויוסי מימן לא צדיק גדול. תשאלו את כל מי שהשקיע באג"ח של אמפל ונפל. יוסי חיי בוילות פאר לעומת זאת הפנסיה והחסכונות של מעמד הביניים שהשקיע ירדו לטמיון.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
