לאחר 6 שנים: מנהל מחלקת הדרמה של קשת - עמיר מאורי עוזב את הזכיינית
לאחר 6 שנים בתפקידו - עמיר מאורי ששימש כמנהל מחלקת הדרמה של קשת מסיים את תפקידו בזכיינית ערוץ 2. בשנה האחרונה מאורי ניהל גם את תחום ההשקעה בקולנוע עבור קשת.
במסגרת תפקידו מאורי ניהל את תהליך הפיתוח של דרמות מצליחות ביניהן: "חטופים", זוכת פרס האקדמיה לדרמה הטובה ביותר, החל מעונתה הראשונה ועד להצלחתה המרשימה בעולם עם "הומלנד" וכן בגרסתה המקורית. את הפקתן של "פלפלים צהובים", זוכת פרס האקדמיה לדרמה הטובה ביותר, "להיות איתה", "יום האם", "פולישוק", "70 מילון סיבות לעושר" ועונות ההמשך ל"עבודה ערבית", זוכת פרס האקדמיה לקומדיה הטובה ביותר, "רמזור", זוכת פרס האקדמיה לקומדיה הטובה ביותר וזוכת אמ"י בינלאומי לקומדיה הטובה ביותר ועוד.
בתחום הקולנוע עמיר ליווה סרטים בהשקעת קשת ביניהם: "גט", זוכה פרס אופיר לסרט הטוב ביותר, "שש פעמים" עטור השבחים, "זוהי סדום", שהיה לסרט הישראלי הנצפה ביותר ב-25 השנים האחרונות, "בננות", "רוקדים ביפו" ועוד.
מאורי שימש בעבר בתפקיד משנה למנכ"ל רשת בתחום התוכן, לפני כן שימש כמנהל בכיר בחברת HOT מתוכן 4 שנים כמנכ"ל ICP. עם פרישתו תחליף אותו קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת שתהיה אחראית גם על תחום ההשקעה בקולנוע.
- מי לא ראה אתמול רוקדים עם כוכבים? על המונופול של קשת בשוק הטלוויזיה
- "משקיעים פרטיים מעדיפים AI וסייבר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבי ניר, מנכ"ל קשת: "לעמיר חלק מרכזי ביצירתה של שפה חדשה של דרמות המטפלות בנושאים יוצאי דופן ושוברי מוסכמות שלא טופלו עד כה בטלוויזיה המסחרית. תחת ידיו נולדו דרמות כמו "פולישוק", פלפלים צהובים", "יום האם". גם בתחום הקולנוע עמיר השכיל לבחור סרטים חשובים עם אמירות חברתיות בהם קשת שותפה. מאחל לעמיר הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודה לו על שנים של עשייה".
רן תלם, סמנכ"ל התוכן של קשת: "תרומתו של עמיר מאורי למחלקת התוכן של קשת לאורך השנים האחרונות יקרה לליבנו. את הכישרון הגדול שלו הוא העביר מתחום הדרמה לקולנוע. הבחירות הנבונות שלו בסרטים כמו "גט", "שש פעמים", "זינוק בעליה", "לבנון", "בוקר טוב מר פידלמן" ונוספים, הפכו את ההשקעה של קשת בתחום הקולנוע להצלחה. החיבור שלו ליוצרים וליצירות, סייע לכמה מהיצירות הקולנועיות הטובות של השנים האחרונות, להצליח בארץ ובעולם. זה הזמן לומר תודה על עבודה קשה, אמיצה ומדויקת. תודה לך עמיר, על הכל, בטוח שניפגש בקרוב".
עמיר מאורי: "אחרי קרוב לשש שנים בהן זכיתי לעבוד במקום מצוין המעודד ודוחף להצלחה, אני רוצה להודות במיוחד לאבי ניר ורן תלם על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בתחומים כל כך מרתקים, ועל שיתוף הפעולה שהביא להצלחה ולשינוי בתחום הדרמה והקומדיה בקשת. ברצוני להודות גם לכל אנשי מחלקת תכניות הנפלאים ולכל אנשי קשת איתם עבדתי, תודה על העזרה, הפרגון והחברות. מקווה להמשיך את הקשר באמצעות פרויקטים חדשים".
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
