יוסי ורשבסקי מנכ"ל ערוץ 10
צילום: צילום: אלון אלג'ם

עכשיו זה רשמי: ורשבסקי חוזר לשמש כמנכ"ל ערוץ 10 במקומו של רפי גינת

כפי שפורסם לראשונה באייס, בעלי הערוץ העדיפו למנות אדם מחוץ לארגון. ורשבסקי ייכנס הבוקר לתפקיד, שנתיים לאחר שהתפטר מהערוץ בתום 4 שנים
אלכסנדר כץ | (1)

יוסי מימן, מינה את יוסי ורשבסקי למנכ"ל ערוץ 10. בערוץ 10 מדווחים הבוקר (יום ד') כי ורשבסקי ייכנס היום לתפקידו, שבועיים לאחר עזיבתו של רפי גינת.

זוהי הקדנציה השנייה של ורשבסקי בערוץ 10. הוא הגיע לערוץ בשנת 2008 לאחר שנים רבות ברשת שוקן וכמנכ"ל הארץ. בחודש מאי 2012 התפטר מתפקידו דווקא למרות שהצליח לצמצם הפסדים, להגדיל הכנסות ולהעלות את נתוני הרייטינג שלו עם כמה מותגים - הישרדות VIP, היפה והחנון והתכניות של אמנון לוי.

ואולם, כבר אז לא שידר ורשבסקי על אותו גל עם חלק מנציגי ההנהלה, והמאבקים התמידיים על עתידו של הערוץ. מי שהחליף אותו למספר חודשים היה יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים ששימש כממלא מקום עד למינויו של גינת.

בחודש אוקטובר שעבר מונה ורשבסקי למנכ"ל גוף המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל שכללה באותה עת את זניט מדיה, סטארקום וסמארט מדיה, כאשר החליף את יורם באומן. בשבוע שעבר הביע באומן התנגדות לעזיבתו של ורשבסקי, ואמר לאייס כי "ערוץ 10 פנה אלינו, ואני מתנגד לכך".

לפני שבועיים פורסם כי גינת עוזב את תפקידו. גורמים בערוץ יודעים לספר בשיחות עם אייס כי גינת למעשה אולץ לסיים את תפקידו, לאחר שלא הצליח להבריא את הערוץ. כבר אז פורסם באייס כי המנכ"ל שיחליף את גינת לא יהיה מקרב עובדי הערוץ.

יוסי מימן מסר הבוקר כי הוא "שמח להשיב את המושכות של הערוץ לידיו של יוסי ורשבסקי. ערוץ 10 חווה משברים במהלך 12 שנות פעילותו, ואני בטוח כי תחת הנהגתו של יוסי הערוץ יצעד להישגים לטובת ציבור הצופים וימשיך להיות מקור פרנסה למשפחות רבות בתעשיית התקשורת בארץ. בפני יוסי עומדות משימות לא פשוטות שהראשונה שבהן הינה לאזן את פעילות הערוץ, תהליך שיהווה את הבסיס להמשך פעילות הערוץ בזיכיון בשנים הקרובות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    pix37 16/07/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    והפוליטיקאים שהעסיקו עד עכשיו.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.