
עוגיית מזל: סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' תטפל בתקציב הפרסום של OREO
סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' בניהולם המשותף של מאור חן ואלעד סטפנסקי קיבלה לידיה את הטיפול בתקציב הפרסום של מותג העוגיות הבינלאומי OREO - כך נודע לאייס.
בכל הקשור לגזרת הדיגיטל/ניו מדיה נחשב OREO לאחד המותגים הפעילים ביותר, וכן בעל נוכחות ומובילות. בחברה החליטו כי הגיעה העת לפעול גם בגזרת ישראל ולטובת כך יפנו לפעילות תקציב שנתי של כ-800 אלף שקלים. מטבע הדברים, המאמצים יתמקדו בפלטפורמות הדיגיטל, פייסבוק ואינסטגרם וכן תוביל קמפיינים ייעודיים לאורך השנה.
אחת הדוגמאות שמלמדות על תפיסת הדיגיטל של OREO בעולם, היא מקרה הפסקת החשמל בסופרבול של 2013. אירוע הספורט האדיר נקטע במפתיע במחצית השנייה לאחר הפסקת חשמל, ולמשך 20 דקות הותיר מיליונים בארה"ב "תלויים באוויר". ב-OREO זיהו את ההזדמנות וצייצו בטוויטר ציוץ פשוט ומהיר המתכתב עם קונספט ה-DUNK (הטבעת העוגיה בכוס חלב) של החברה. הציוץ זכה לחשיפה אדירה עם עשרות אלפי העברות של הפוסט ברשת החברתית ושיחה ערה בכלי התקשורת.