אוסטו יוצאת נגד גרידת תמונות מהרשתות החברתיות

חברת זיהוי איומי האבטחה אוסטו הישראלית, שגייסה לאחרונה 235 מיליון שקל - מגיבה על הודעת ממשלת אוסטרליה לפיה גרידת תמונות מהרשתות החברתיות פוגעת בפרטיות האזרחים
סתיו קורן |
נושאים בכתבה אוסטריה סייבר

חברת זיהוי איומי האבטחה אוסטו הישראלית (לשעבר Anyvision), אשר גייסה לאחרונה 235 מיליון דולר מגיבה להודעה של משרד נציב המידע האוסטרלי, שלפיה גרידת תמונות וזהויות מרשתות חברתיות פוגעות בפרטיות האזרחים.

"אוסטו תומכת בהחלטת ממשלת אוסטרליה. גרידה של תמונות של אנשים מהרשת ללא הסכמתם היא בעינינו הפרה חמורה של הזכות לפרטיות. בתור ספקית של מוצרי זיהוי פנים מבוססי בינה מלאכותית לחברות פרטיות וסוכנויות ממשלתיות חשוב לי להדגיש - אפליקציות זיהוי פנים צריכות להימסר ללקוח עם מאגר מידע ריק".

אוסטו מאפשרת לארגונים להגן על לקוחות, אורחים ועובדים על ידי זיהוי איומי אבטחה ובטיחות בזמן אמת באמצעות בינה מלאכותית ויזואלית וטכנולוגיית זיהוי פנים, מבלי להתפשר על שימוש הוגן ואתי. ארגונים מתחום השירותים הפיננסיים, הקמעונאות, הבריאות והספורט משתמשים בפלטפורמה של Oosto כדי להשפיע באופן חיובי על הבטיחות, הפרודוקטיביות וחווית הלקוח. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סונדאר פיצאי גוגל GOOGLE
צילום: Eesan1969, Wikipedia

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"

סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון

עמית בר |

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון

משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה

גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.

הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.

פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.

הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.

האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?

לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.