משה חוגג מעמיד את בית"ר ירושלים למכירה
איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עו"ד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי גיבוש תכנית כלכלית למועדון - הוא גם ישא בתפקיד נשיא בית"ר.
בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב חוגג "לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי. אף פעם לא נרתעתי מלה פמיליה, נלחמתי באלימות ובגזענות ללא מורא ופחד, הבאתי שחקן מוסלמי ולא ויתרתי לרגע, גם לא היום, המאבק הזה לא פוסק וימשך גם בלעדיי".
עוד אמר "ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים, הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי, למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב".
חוגג מעורב בהשקעות בתחום קריפטו, ממנו עשה את הונו בראשית דרכו. בין היתר אמור היה לקבל בהנחה גדולה מניות של השלד קמן קפיטל שתחתיו אמור היה לחפש השקעה בתחום - עסקה שהתפוצצה באחרונה. לבד מכך, לאורך השנים הנפיק כמה מטבעות קריפטוגרפיים, חלקם סיכו אותו בתביעות מצד גורמים שטענו כי נפגעו או קופחו, כשעם מי מהם הגיע להסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט. אל אלה כוונתו של האחרון בכותבו על "סחטנים". כמו כן טען לא פעם כי הפרופיל התקשורתי הגבוהה שלו, והסיקור השלילי לטעמו אודותיו - גם בעיתונות הכלכלית - נובע מהיותו בעלים של בית"ר ירושלים, המזוהה עם הימין.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, גם בקרב אוהדי הקבוצה עצמה התמודד חוגג מול גרעין עיקש שהתנגד לפעולותיו במועדון - בראשן הנכונות לצרף לקבוצה שחקן מוסלמי, דבר שלא התרחש בסופו של דבר. ביום ראשון שעבר אנשי לה פמיליה החרימו את המשחק של בית"ר נגד הפועל באר שבע, מה שפגע במכירות הכרטיסים - ומכאן גם בהחזר ההשקעה של חוגג בקבוצה.
אחרונה אמר בראיון לידיעות אחרונות "אני שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים. יש עליי לחץ גדול מהמשפחה לעזוב מיידית. אשתי ממש עומדת על זה שלא אמשיך במועדון. היא השותפה שלי ואני צריך להתחשב. בסופו של דבר אני הרי לוקח כסף גדול מהעתיד של הילדים שלי לטובת בית"ר ונלחם באוהדים האלימים והגזענים, מהגדולים בעולם. ברגע שארגיש שהקהל השפוי לא רוצה אותי, בדיוק באותו הרגע אכנס מסיבת עיתונאים ואפרד".
- 7.ביתרי 09/09/2021 23:17הגב לתגובה זוואי ואי איזה בשורה עסית לי את היום רק הזקת לפני חודש אמרת 100 מיליון בשלוש שנים יאלה לך פשוט חירבנת אותנו סע מפה כבר על טיל
- 6.ברוך שפטרנו (ל"ת)י.ל 09/09/2021 19:09הגב לתגובה זו
- 5.האיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מב 09/09/2021 17:03הגב לתגובה זוהאיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מבין את זה. מה נותן לאדם זה שפלןני או אלמוני מכירים אותו? הזוי. הבעיה היא שהוא אוכל לנו את הראש ואוכל לילדיו את הירושה וחבל. מאחל לקבוצה להגיע לפירוק על אוהדיה העבריינים כפויי הטובה
- 4.עשית רק נזק (ל"ת)לך לך 09/09/2021 15:59הגב לתגובה זו
- 3.אור 09/09/2021 15:44הגב לתגובה זואלי טביב היה בעלים מושלם לקבוצה, וסבל מהטרורסטים בקבוצה בגיבוי התקשורת. מגיע להם להמחק.
- 2.יובל 09/09/2021 15:07הגב לתגובה זוהכדורגל בארץ זה קומבינות וערסים.
- 1.בלעדיו בית"ר קבוצה של סמרטוטים (ל"ת)אוהד 09/09/2021 15:07הגב לתגובה זו
המועצה לצרכנות מצטרפת לייצוגית נגד מזרחי; 101 ש' לקובץ הקלטת שיחה
המועצה הישראלית לצרכנות ביקשה להצטרף כידיד בית המשפט לתובענה ייצוגית נגד בנק מזרחי טפחות 0.48% שגובה 101 שקל עמלה על שליחת קובץ אודיו של הקלטת שיחה עם נציג - במקום 20 שקל ישן לפי נוסח החוק המיושן - סכום ששווה ל-2 אגורת בלבד כיום. מדובר באותן שיחות שהמענה הקולי נוהג ליידע את הלקוחות כי הן "מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות". "אין כל הצדקה למדיניות מפרה זו כאשר האמצעים הטכנולוגיים הקיימים היום מאפשרים לבית העסק לשמור את המידע ולאתרו בקלות ובעלות נמוכה, ולהעבירו לצרכן באופן מאובטח ומהיר לרבות באמצעות הדואר האלקטרוני, או באמצעים דיגיטליים". בפברואר הוגשה תובענה ייצוגית לאחר שלקוח של הבנק ביקש לקבל את הקלטת השיחה לאחר שנוכח שתנאי החשבון שלו לא תואמים את ההסכם שהובטחו לו, ונדרש לשלם עמלה של 101 שקל. בבקשה לתביעה נטען כי גביית עמלה בגין "אחזור שיחה מוקלטת" (כפי שמכונה השירות בתעריפון של הבנק) היא בניגוד לחוק. הקבוצה שבשמה הוגשה הבקשה היא לקוחות הבנק שחויבו בעמלה בגין אחזור הקלטת שיחה עם הבנק בשבע השנים האחרונות. למועצה הישראלית לצרכנות מעמד מיוחד בחוק תובענות ייצוגיות ובהתאם לסעיף 4(א)(3) לחוק תובענות ייצוגיות, והמועצה מוסמכת להגיש חוות דעת מטעמה לבתי המשפט בנושאים צרכניים. במועצה לצרכנות מציינים כי דרישת העמלה הגבוהה היא בניגוד לחוק ולציבור יש זכות לעיין במידע אודותיו לרבות שיחות טלפוניות מוקלטות, תכתובות, צ'אט וכל מידע שנשמר באופן דיגיטלי. בחוק הבנקאות מצוינת זכות זו. מדיניות הבנק לגבות מהצרכנים עמלה מופרזת עבור עיון במידע על עצמם מרתיעה אותם ממישוש זכויותיהם ומונעת מהם למעשה לשלם עבור שירות שאמור להינתן כמעט בחינם. במועצה לצרכנות ואומרים כי הם סבורים שלתובענה חשיבות ציבורית רבה, ולתוצאותיה עשויות להיות השפעות רוחב על כלל הציבור ועל כלל המשק – הן על עוסק שאינו תאגיד בנקאי, או תאגיד מפוקח, והן על תאגיד בנקאי, ולכן מבקשת להצטרף בשם הצרכנים לתובענה. עוד נאמר מטעמם כי "מדיניות זו פוגעת קשות בצרכנים, המתקשים להוכיח את טענותיהם העובדתיות כלפי בתי עסק לגביית יתר, להטעיה, להפעלת השפעה בלתי הוגנת, לביטול עסקה וכו'. אין כל הצדקה למדיניות מפרה זו כאשר האמצעים הטכנולוגיים הקיימים היום מאפשרים לבית העסק לשמור את המידע ולאתרו בקלות ובעלות נמוכה, ולהעבירו לצרכן באופן מאובטח ומהיר לרבות באמצעות הדואר האלקטרוני, או באמצעים דיגיטליים". מתלונת שמתקבלות במועצה לצרכנות עולה כי בשנה וחצי האחרונות התקבלו מעל 10,000 תלונות מצרכנים שביצעו עסקה טלפונית. עיקר הנפגעים הם צרכנים מוחלשים אזרחים ותיקים, או עולים חדשים המתקשים להוכיח טענותיהם להטעיה או לביטול עסקה, או חיילים משוחררים שחשופים לשיווק אגרסיבי מצד עוסקים שמציעים קורסים תמורת כספי הפיקדון ולא עומדים בהבטחות שנמסרו בעל פה. המועצה לצרכנות מבקשת מבית המשפט שיקבע פיצוי לא רק לצרכנים ששילמו לבנק את סכום העמלה שנדרש, אלא גם לכל לקוחות הבנק שנרתעו מהעמלה וויתרו על בקשתם לקבלת המידע. עוד היא מתנגדת לפיצוי הניתן בדרך של תרומה לציבור וגורסת כי "לבנק יש את כל האמצעים והמידע לאתר את כל מי שפנה בבקשה לאיחזור וסורבו, ובדיקה כמה מהם זנחו את הבקשה לאחר שנדרשו לשלם עבורה". עוד נמסר מצדם כי "האזנה לשיחה טלפונית היא זכות צרכנית המאפשרת לצרכן ליישב מחלוקת שנוצרה בינו לבין העוסק בקלות וביעילות. אין כל סיבה שעוסק, בניגוד לדין ולכללים שבהם הוא מחויב, יגבה עמלה הגבוהה במאות אחוזים, וימנע מצרכנים הנרתעים מגובה העמלה לממש את זכותם לשקיפות ושירות הוגן".