משה חוגג
צילום: פייסבוק משה חוגג

משה חוגג מעמיד את בית"ר ירושלים למכירה

"לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש כמעט 120 מ' ש', וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי", כתב בפייסבוק איש העסקים, שבינתיים העביר את אחזקותיו בקבוצה לנאמן עו"ד יצחק יונגר שיחפש רוכש
איתי פת-יה | (7)

איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עו"ד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי גיבוש תכנית כלכלית למועדון - הוא גם ישא בתפקיד נשיא בית"ר.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב חוגג "לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי. אף פעם לא נרתעתי מלה פמיליה, נלחמתי באלימות ובגזענות ללא מורא ופחד, הבאתי שחקן מוסלמי ולא ויתרתי לרגע, גם לא היום, המאבק הזה לא פוסק וימשך גם בלעדיי".

עוד אמר "ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים, הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי, למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב".

חוגג מעורב בהשקעות בתחום קריפטו, ממנו עשה את הונו בראשית דרכו. בין היתר אמור היה לקבל בהנחה גדולה מניות של השלד קמן קפיטל שתחתיו אמור היה לחפש השקעה בתחום - עסקה שהתפוצצה באחרונה. לבד מכך, לאורך השנים הנפיק כמה מטבעות קריפטוגרפיים, חלקם סיכו אותו בתביעות מצד גורמים שטענו כי נפגעו או קופחו, כשעם מי מהם הגיע להסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט. אל אלה כוונתו של האחרון בכותבו על "סחטנים". כמו כן טען לא פעם כי הפרופיל התקשורתי הגבוהה שלו, והסיקור השלילי לטעמו אודותיו - גם בעיתונות הכלכלית - נובע מהיותו בעלים של בית"ר ירושלים, המזוהה עם הימין.

כאמור, גם בקרב אוהדי הקבוצה עצמה התמודד חוגג מול גרעין עיקש שהתנגד לפעולותיו במועדון - בראשן הנכונות לצרף לקבוצה שחקן מוסלמי, דבר שלא התרחש בסופו של דבר. ביום ראשון שעבר אנשי לה פמיליה החרימו את המשחק של בית"ר נגד הפועל באר שבע, מה שפגע במכירות הכרטיסים - ומכאן גם בהחזר ההשקעה של חוגג בקבוצה.

אחרונה אמר בראיון לידיעות אחרונות "אני שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים. יש עליי לחץ גדול מהמשפחה לעזוב מיידית. אשתי ממש עומדת על זה שלא אמשיך במועדון. היא השותפה שלי ואני צריך להתחשב. בסופו של דבר אני הרי לוקח כסף גדול מהעתיד של הילדים שלי לטובת בית"ר ונלחם באוהדים האלימים והגזענים, מהגדולים בעולם. ברגע שארגיש שהקהל השפוי לא רוצה אותי, בדיוק באותו הרגע אכנס מסיבת עיתונאים ואפרד".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ביתרי 09/09/2021 23:17
    הגב לתגובה זו
    ואי ואי איזה בשורה עסית לי את היום רק הזקת לפני חודש אמרת 100 מיליון בשלוש שנים יאלה לך פשוט חירבנת אותנו סע מפה כבר על טיל
  • 6.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    י.ל 09/09/2021 19:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    האיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מב 09/09/2021 17:03
    הגב לתגובה זו
    האיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מבין את זה. מה נותן לאדם זה שפלןני או אלמוני מכירים אותו? הזוי. הבעיה היא שהוא אוכל לנו את הראש ואוכל לילדיו את הירושה וחבל. מאחל לקבוצה להגיע לפירוק על אוהדיה העבריינים כפויי הטובה
  • 4.
    עשית רק נזק (ל"ת)
    לך לך 09/09/2021 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אור 09/09/2021 15:44
    הגב לתגובה זו
    אלי טביב היה בעלים מושלם לקבוצה, וסבל מהטרורסטים בקבוצה בגיבוי התקשורת. מגיע להם להמחק.
  • 2.
    יובל 09/09/2021 15:07
    הגב לתגובה זו
    הכדורגל בארץ זה קומבינות וערסים.
  • 1.
    בלעדיו בית"ר קבוצה של סמרטוטים (ל"ת)
    אוהד 09/09/2021 15:07
    הגב לתגובה זו
ישראל כץ שר התחבורה
צילום: מירי צחי

תדירות התחבורה הציבורית בנצרת עילית גבוהה פי שתיים מאשר בת"א

בנצרת עילית התחבורה הציבורית הטובה ביותר בישראל. בתחתית הרשימה יישובים ערבים, הפריפריה והערים המבוססות; בירת ישראל במקום ה-19
ערן סוקול |
נצרת עילית היא העיר שנהנית מתחבורה ציבורית הטובה ביותר בישראל – כך עולה מדו"ח שפורסם היום (א') על ידי ארגון 15 דקות – ארגון צרכני תחבורה ציבורית אשר עסק בדירוג היישובים בישראל לפי שירותי תחבורה ציבורית. מהדו"ח עולה כי חלו מספר שינויים דרמטיים בדירוג ערי ישראל על פי שירותי תחבורה ציבורית. כאמור בראש הרשימה נמצאת נצרת עילית ואחריה מדורגות מודיעין עילית ונשר. מנגד, בתחתית הרשימה יישובים ערבים, הפריפריה וערי השרון אשר סובלים מתדירות נמוכה בעשרות אחוזים מהממוצע הארצי. ת"א במקום העשירי על פי הדו"ח, נצרת עילית היא העיר שנהנית מתחבורה ציבורית הטובה ביותר בישראל, במקום השני בדירוג נמצאת העיר בית"ר עילית שלראשונה מאז פרסום דו"חות הדירוג מודחת מהמקום הראשון  - אולם עדיין תושביה נהנים מתחבורה  ציבורית בהיקף של פי שלוש יותר מהממוצע בישראל. במקום השלישי נמצאת העיר נשר בה התחבורה הציבורית טובה מהממוצע הארצי פי 2.3. חיפה מדורגת חמישית ואת העשירייה הראשונה סוגרת תל אביב (או מקום 9 בין הערים הגדולות). ירושלים בה פועלת רכבת קלה התדרדרה השנה למקום ה-19 בדירוג ובאר שבע במקום ה-20.  הדו"ח בחן את שירותי התחבורה הציבורית על פי תדירות התחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבות ורכבת קלה – ללא מוניות שירות) בערים, זאת ביחס למספר התושבים ולשטח העיר. זו השנה הרביעית ברציפות בה מתפרסם דו"ח 15 דקות לדירוג שירותי התחבורה הציבורית וזו הפעם הראשונה בה העיר בית"ר עילית מודחת מהמקום הראשון.   
דירוג תדירות התחבורה הציבורית לנפש של 15 דקות (בישובים עם מעל 40 אלף נפש)
העשירים לא משקיעים בתחבורה ציבורית באופן מפתיע בתחתית הרשימה ניתן למצוא ערים מבוססות בישראל בהן: הוד השרון, גבעתיים, נתניה ורעננה, ולצידן ישובים ערבים גדולים כטייבה, אום אל פחם ושפרעם. מתוך 125 יישובים המדורגים בדו"ח 36  יישובים בלבד נהנים משירותי תחבורה ציבורית מהממוצע ומעלה. יתר היישובים בישראל מקבלים שירותי תחבורה ציבורית מתחת לממוצע.  בניגוד לשנים קודמות, הדו"ח החדש חושף שינויים דרמטיים בשירותי התחבורה הציבורית. ערים רבות הצליחו לשפר את תדירות האוטובוסים בתחומן, ואילו במקומות אחרים בארץ חלה התדרדרות. עיירות פיתוח ויישובים ערבים ממשיכים לדשדש בתחתית הרשימה ותושביהן סובלים מתדירות נמוכה של תחבורה ציבורית.  "משמעות רבה לפעילות הרשות המקומית" מנכ"ל 15 דקות גיל יעקב אמר "ממצאי הדו"ח מוכיחים שאין מדיניות עקבית במשרד התחבורה לפריסת שירותי התחבורה הציבורית באופן הוגן וצודק בין היישובים השונים בישראל. כך למשל בכסיפה שירותי האוטובוסים הם פחות מעשירית מהממוצע הארצי, בעוד בנצרת עילית תדירות האוטובוסים היא פי 3.5 מהממוצע. השינויים הדרמטיים בדירוג מוכיחים כי יש משמעות רבה לפעילות הרשות המקומית לשיפור שירותי התחבורה הציבורית בתחומה. כך למשל מודיעין והרצליה עלו בדירוג בין השאר בזכות פעילות נמרצת של סגני ראש עיר וחברי מועצה שקידמו את הנושא. אנו ממליצים לנוסעי התחבורה הציבורית ולכל מי שנפגע ממשבר התחבורה בישראל להתעניין במצעי המועמדים ובפעולותיהם הנוגעות לשיפור התחבורה הציבורית".