משה חוגג
צילום: פייסבוק משה חוגג

משה חוגג מעמיד את בית"ר ירושלים למכירה

"לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש כמעט 120 מ' ש', וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי", כתב בפייסבוק איש העסקים, שבינתיים העביר את אחזקותיו בקבוצה לנאמן עו"ד יצחק יונגר שיחפש רוכש
איתי פת-יה | (7)

איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עו"ד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי גיבוש תכנית כלכלית למועדון - הוא גם ישא בתפקיד נשיא בית"ר.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב חוגג "לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי. אף פעם לא נרתעתי מלה פמיליה, נלחמתי באלימות ובגזענות ללא מורא ופחד, הבאתי שחקן מוסלמי ולא ויתרתי לרגע, גם לא היום, המאבק הזה לא פוסק וימשך גם בלעדיי".

עוד אמר "ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים, הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי, למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב".

חוגג מעורב בהשקעות בתחום קריפטו, ממנו עשה את הונו בראשית דרכו. בין היתר אמור היה לקבל בהנחה גדולה מניות של השלד קמן קפיטל שתחתיו אמור היה לחפש השקעה בתחום - עסקה שהתפוצצה באחרונה. לבד מכך, לאורך השנים הנפיק כמה מטבעות קריפטוגרפיים, חלקם סיכו אותו בתביעות מצד גורמים שטענו כי נפגעו או קופחו, כשעם מי מהם הגיע להסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט. אל אלה כוונתו של האחרון בכותבו על "סחטנים". כמו כן טען לא פעם כי הפרופיל התקשורתי הגבוהה שלו, והסיקור השלילי לטעמו אודותיו - גם בעיתונות הכלכלית - נובע מהיותו בעלים של בית"ר ירושלים, המזוהה עם הימין.

כאמור, גם בקרב אוהדי הקבוצה עצמה התמודד חוגג מול גרעין עיקש שהתנגד לפעולותיו במועדון - בראשן הנכונות לצרף לקבוצה שחקן מוסלמי, דבר שלא התרחש בסופו של דבר. ביום ראשון שעבר אנשי לה פמיליה החרימו את המשחק של בית"ר נגד הפועל באר שבע, מה שפגע במכירות הכרטיסים - ומכאן גם בהחזר ההשקעה של חוגג בקבוצה.

אחרונה אמר בראיון לידיעות אחרונות "אני שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים. יש עליי לחץ גדול מהמשפחה לעזוב מיידית. אשתי ממש עומדת על זה שלא אמשיך במועדון. היא השותפה שלי ואני צריך להתחשב. בסופו של דבר אני הרי לוקח כסף גדול מהעתיד של הילדים שלי לטובת בית"ר ונלחם באוהדים האלימים והגזענים, מהגדולים בעולם. ברגע שארגיש שהקהל השפוי לא רוצה אותי, בדיוק באותו הרגע אכנס מסיבת עיתונאים ואפרד".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ביתרי 09/09/2021 23:17
    הגב לתגובה זו
    ואי ואי איזה בשורה עסית לי את היום רק הזקת לפני חודש אמרת 100 מיליון בשלוש שנים יאלה לך פשוט חירבנת אותנו סע מפה כבר על טיל
  • 6.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    י.ל 09/09/2021 19:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    האיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מב 09/09/2021 17:03
    הגב לתגובה זו
    האיש חולה פירסום. אין יום שאין לו משהו לאמר. לא מבין את זה. מה נותן לאדם זה שפלןני או אלמוני מכירים אותו? הזוי. הבעיה היא שהוא אוכל לנו את הראש ואוכל לילדיו את הירושה וחבל. מאחל לקבוצה להגיע לפירוק על אוהדיה העבריינים כפויי הטובה
  • 4.
    עשית רק נזק (ל"ת)
    לך לך 09/09/2021 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אור 09/09/2021 15:44
    הגב לתגובה זו
    אלי טביב היה בעלים מושלם לקבוצה, וסבל מהטרורסטים בקבוצה בגיבוי התקשורת. מגיע להם להמחק.
  • 2.
    יובל 09/09/2021 15:07
    הגב לתגובה זו
    הכדורגל בארץ זה קומבינות וערסים.
  • 1.
    בלעדיו בית"ר קבוצה של סמרטוטים (ל"ת)
    אוהד 09/09/2021 15:07
    הגב לתגובה זו

ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות

גיא ארז |
נושאים בכתבה ישראל כץ

יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות".   שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.   השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים". אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון. אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו. עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.