יום לאחר התפטרות המנכ"ל: HOT חושפת מעבר להפסד של 13 מיליון שקל ברבעון
חברת התקשורת HOT פרסמה היום תוצאות כספיות לרבעון השני של השנה, וזאת יום לאחר פיטורי המנכ"ל אילן צחי מניהול החברה באופן מיידי, כאשר החברה עברה להפסד והציגה ירידה בהכנסות.
את הרבעון השני של השנה HOT סיימה עם הפסד של 13 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 29 מיליון שקל ברבעון הקודם, בין היתר, בגין גידול בהוצאות מימון של 32 מיליון שקל על עסקאות גידור והוצאה חד פעמית של 11 מיליון שקל על מבנה איירפורט סיטי. הכנסות הקבוצה ברבעון השני הסתכמו ב-996 מיליון שקל - ירידה של 2% לעומת הרבעון הראשון. הירידה בהכנסות נבעה מאובדן לקוחות במגזר הכבלים שהתקזזה עם עליית מספר מנויי הסלולר. הרווח התפעולי ירד ל-191 מיליון שקל.
60 אלף לקוחות נטשו
בהשוואה לרבעון הראשון של השנה, ברבעון השני HOT רשמה ירידה במספר המנויים כמעט בכל החזיתות. מספר מנויי הטלוויזיה ירד מ-846 אלף מנויים ל-838 אלף. מנויי האינטרנט ירדו מ-712 אלף ל-704 אלף מנויים. מנויי טלפון ירדו מ-762 אלף ל-666 אלף מנויים ורק בזירת הסלולר HOT mobile גייסה כ-50 אלף מנויים ברבעון השני ל-1,101 מנויים. מנגד, ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי ירדה ל-56 שקל לעומת 57 שקל ברבעון הראשון.
- 10.יגאל 29/07/2015 14:31הגב לתגובה זוחברה מטומטמת ששולחת לי כל חודש חשבונית ואני בכלל לא מנוי שלהם וכבר הודעתי להם על כך כמה פעמים. הדבר היחידי שתואם אלי בחשבונית שגם לי קוראים יגאל. כל השאר הזוי לחלוטין. וגם שם המשפחה שכתוב בחשבונית הוא לא שלי.
- 9.שוש 29/07/2015 10:10הגב לתגובה זומה הפלא,חזירים,אם אתה רוצה חבילה מצומצמת פשוט לשלם פחות ,אז מחייבים אותך עבור המצרים ,סופם יהיה כמו של סלקום ואחרים ,וזה יהיה מגיע להם,מקווה שיפנימו את תוצאות החזירות
- 8.אין שירות ומענה-מחייבים כרצונם-..אין לקוחות (ל"ת)מאוכזב-התנתקתי-יואל 29/07/2015 10:08הגב לתגובה זו
- 7.מה הפלא חברה של גנבי 29/07/2015 09:46הגב לתגובה זוחברה מסריחה גנבת שירות חרא
- 6.בקרוב תתאדה סופית שרות גרוע מאד (ל"ת)לקוח לשעבר 29/07/2015 09:30הגב לתגובה זו
- 5.חזי 29/07/2015 09:01הגב לתגובה זועושקים אותנו אז תן לצחוק מדוחות ? שמציגים ? הפסדים
- 4.בזק הכי טוב בבית :) (ל"ת)הראל 29/07/2015 08:56הגב לתגובה זו
- 3.בזק בזק בזק כתבה מצויינת בעבורה אחת סובלת השנייה נהנית (ל"ת)אביעד 29/07/2015 08:56הגב לתגובה זו
- 2.בזק החברה הכי טובה בישראל (ל"ת)שני 29/07/2015 08:55הגב לתגובה זו
- שוש 29/07/2015 10:12הגב לתגובה זואני מבינה מתגובתך,כי הינך עובד בבזק הם חמדנים בדיוק כמו הוט גם סופם יגיע
- 1.מצויין לחברת בזק! חח שירות ככ גרוע יש להוט (ל"ת)אלי 29/07/2015 08:55הגב לתגובה זו
- יס 29/07/2015 10:07הגב לתגובה זושאי אפשר להתנתק מהוט....ככה יעשה לחברה שמעמרת בלקוחותיה.אולי עכשיו חברות יבינו ששרות טוב ללקוח הוא מעל הכל

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
