גלו אילו חברות קשורות לחברת פורטל את פורטל בע"מ
כל עסק רוצה בסופו של דבר לקדם ולפתח את השירותים שלו. חלק מהעסקים עושים זאת על ידי הרחבת השירותים שלהם ומשיכת לקוחות, ואחרים יוצרים שותפויות. אחרי הכול, לפעמים אתם זקוקים לשיתוף פעולה אמיתי על מנת שהתכנית שלכם תצא אל הפועל. אבל זה עוד לא הכול. אם אתם מעוניינים ליצור שיתוף פעולה פורה, עליכם לבדוק תחילה שחברה מסוימת היא אכן אמינה, ושאין חברה אחרת שקשורה אליה אשר עלולה לתקוע מקל בגלגלים.
אולי החברה הזו לא בעייתית, אבל מה עם החברה הקשורה אליה?
אחת הטעויות המשמעותיות יותר המאיימות על כל בעל עסק היא לא לבדוק עד הסוף את השותפים שיש לחברה שאיתה הוא עומד לבצע את ההתקשרות. כי אולי החברה שאתם רוצים לחתום איתה על חוזה היא נקייה ואינה מעורבת בפעילות פלילית כלשהי, אך מה בדבר החברה הקשורה אליה? על כן, בדיקת חברות קשורות היא הפעולה שאתם צריכים לבצע כדי לבדוק שהכול בסדר ושניתן להתקדם הלאה. כי דווקא החברה הקשורה עלולה להתגלות כחוליה החלשה בשרשרת אשר עלולה לאיים לא רק על החברה המקורית, אלא גם עליכם.
איך נדע אילו חברות קשורות למגזר השביעי בע"מ?
אז איך נדע איזו חברה קשורה ולמי? בדיוק בשביל זה יש לנו את הבדיקה של Data Check המסייעת לנו לאתר את המידע. אם נבדוק לעומק מידע עסקי על חברה, נגלה כי יש לה חברות קשורות אשר רשומות במקלטי מס, לצד נתונים נוספים. נוכל ללמוד כי מדובר בחברה פעילה, נדע כי יש לחברה כתובת זמינה, וכן נתונים נוספים כמו מידע על הוצאה לפועל, מתחזים, מידע פלילי, דוחות של בנקים, רמת הסיכון של החברה ועוד.
- עליבאבא מצליחה להכות את הצפי לראשונה מזה שלושה רבעונים
- כל מה שצריך לדעת לפני שמקימים חנות אינטרנטית לעסק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אילו דוחות קיימים לחברת Data Check
לא תאמינו איזה מידע אפשר לגלות על חברה מסוימת בזכות הדוחות האמינים של חברת Data Check. אלה כמה מבין הדוחות הנפוצים שכדאי להכיר:
- בדיקת רקע – מדובר בדוח ראשוני למדיי הבודק את הרקע של החברה או החברה הקשורה. ניתן להוציא את הדוח הזה על כל אדם בישראל במטרה לבחון נתונים כמו הוצאה לפועל, כתובת ועוד.
- מידע עסקי – את דוח המידע העסקי מוציאים בדרך כלל על הדירקטורים ובעלי המניות, ובשביל זה יש צורך בשם החברה או במספר ח.פ.
- קרדיטצ'ק – דוח שניתן להוציא על כל עוסק, פטור או מורשה. באמצעות הדוח ניתן לקבל מידע על חשבונות מוגבלים, מידע על פירוק חברה ועוד.
- איתור נכסים – לעתים תידרשו למצוא מידע על נכס שנמצא בבעלות החברה או החברה הקשורה. הדוח מתבצע בצורה דיסקרטית.
- דגלים אדומים – השירות המיוחד הזה עוקב בזמן אמת אחר השינויים שעוברת חברה נתונה, והוא מאפשר לכם לקבל מידע רלוונטי על כל חברה, גם אם מדובר בשינוי הטרי ביותר.
מה כדאי להביא בחשבון כאשר יוצרים התקשרות עם חברה?
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
