אריזות הקרטון הממותגות צוברות תאוצה
יותר ויותר חברות בוחרות למכור את מוצריהן באריזות קרטון מעוצבות
בתקופה האחרונה, נראה שאין מקום אליו נלך בלי שנראה אריזות קרטון מעוצבות. מגוון רחב של עסקים שונים בוחרים להשתמש בהן כאריזה למוצריהן, ורבים מגלים כי זוהי בחירה מוצלחת שמעלה את היקף המכירות באופן משמעותי. אז מה יש בקרטון שמושך כל כך הרבה יצרנים וצרכנים כאחד?
יחס עלות תועלת גבוה
בזכות השיפור הגדול בעיצוב וייצור האריזות בשנים האחרונות, והמחיר הזול של הקרטון, הנגישות שלהן לבתי עסק עלתה באופן דרמטי. כיום, כמעט כל בית עסק- קטן וגדול כאחד- יכול להרשות לעצמו להשתמש באריזות קרטון מעוצבות אישית עבורו. תהליך העיצוב התייעל בצורה משמעותית בתקופה האחרונה, מה שמאפשר לבעלי עסקים לרכוש אריזות מעוצבות אישית תוך זמן קצר ובהשקעה מינימלית. כך, אריזות הקרטון הממותגות מהוות פתרון שיווקי נהדר וזול יחסית, שמעלה את האטרקטיביות של מוצרים רבים. יתר על כן, חברות רבות מדווחות על עליה משמעותית במכירות בעקבות המעבר לאריזות אלה. לכן, במקרים רבים, העלות הנמוכה שלהן תהפוך להשקעה משתלמת במיוחד, ותעזור להמוני עסקים לפרוח ולהגדיל את הרווחים.
התאמה למגוון שימושים רחב
בין אריזות לטייק אוואי ולמשחקי קופסה, לבין אריזות למוצרים טכנולוגיים, אריזות קרטון ממותגות יכולות להתאים לקשת רחבה מאוד של מוצרים. הקרטון, על כל סוגיו, הוא חומר קל ואיכותי שניתן להתאים למטרות שונות. אריזת קרטון מעוצבת יכולה להגיע במגוון מרקמים וצורות, מה שנותן גמישות רבה בבחירת העיצוב והמראה שלה, ומאפשר להתאים אותה כמעט לכל מוצר. לדוגמה, היא יכול להתאים הן לאריזות קלות ודקות, והן לכאלה ששומרות בצורה מיטבית על מוצרים שבירים. כך, המון בתי עסק שונים מוצאים באריזות הקרטון המעוצבות את הפתרון האידאלי עבור מוצריהם השונים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בתקופה האחרונה, בה חלה עלייה חדה בהיקף המשלוחים ובהזמנות מוצרים מהאינטרנט, הן הפכו לרלבנטיות יותר מתמיד, מכיוון שביחד עם המוצר, הן מביאות את השיווק עד הבית של הלקוח. עם סלוגן קליט ומידע שיווקי רלבנטי על העסק, ביחד עם עיצוב האריזה הייחודי, רבים מבינים כי הן כלי מיתוג מצוין.
ירוקות וסביבתיות

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.